JA! 10 keer JA!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:23 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik brownies gaan maken ja oder nein?
Geeeeeef!!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:23 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik brownies gaan maken ja oder nein?
2quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks moet je een grotere kite kopen omdat je anders niet meer van het water af komt.
Heb al een grotequote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks moet je een grotere kite kopen omdat je anders niet meer van het water af komt.
Vietnamquote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem je alles met je mee naar Thailand of huur je daar ook nog wat dingen?
Ik vlieger weg. Laatst wezen indoor skydiven, blijkbaar ben ik door mijn lengte en geringe gewicht uitermate geschikt om weg te vliegenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij nou eens vliegeren?
Voor jou heb ik een klein vliegertje hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:19 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik vlieger weg. Laatst wezen indoor skydiven, blijkbaar ben ik door mijn lengte en geringe gewicht uitermate geschikt om weg te vliegen
Vietnam inderdaad, my badquote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vietnam![]()
En neem alles mee ja. Huren is kut.
Ja daarom, dat is toch waar je aan gewend bent. En huren kan soms gezeik geven.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vietnam inderdaad, my bad![]()
Kan ik me ergens ook wel indenken. Liefste heb je gewoon je eigen spullen mee.
Morgen spontane meet bij CL om brownies te etenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:42 schreef CherryLips het volgende:
Eieren gehaald voor de brownies. Nu nog energie vinden om ze te maken
M'n broer was gister zo blij als een kind omdat ie kaartjes voor Faith No More heeft.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vrienden van mij zijn - zoals ieder jaar - weer hun best aan het doen om Tomorrowland tickets te krijgen.
Ik heb ook wel eens in de stress gezeten om tickets te kopen. Thom Yorke in Carré had ik geluk; Aphex Twin in London ook geluk gehad.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n broer was gister zo blij als een kind omdat ie kaartjes voor Faith No More heeft.
Al gaf je ze gratis...quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vrienden van mij zijn - zoals ieder jaar - weer hun best aan het doen om Tomorrowland tickets te krijgen.
Ik vis altijd achter het net bij grote concertenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens in de stress gezeten om tickets te kopen. Thom Yorke in Carré had ik geluk; Aphex Twin in London ook geluk gehad.
Thom Yorke in Barbican Centre in London belde ik ze gewoon op om te vragen of er nog kaarten waren omdat op de website stond dat het uitverkocht was en er waren gewoon nog kaarten. Ze hebben zelfs mijn naam en adres zo goed begrepen dat ik de kaarten per post kreeg
Aantal keren heb ik in het buitenland wel gewoon kaarten kunnen krijgen. Dan maar een weekendtrip er van maken.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vis altijd achter het net bij grote concertenheb zo vaak kaarten van anderen overgenomen.
De muziek, het formaat, het volk, de logistiek... bleeeeeeeeehquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor de line-up hoef je het niet te doen inderdaad.
De vrouwen zijn enige goedmakertjequote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
De muziek, het formaat, het volk, de logistiek... bleeeeeeeeeh![]()
Mehquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De vrouwen zijn enige goedmakertje
heeft zij geen vrijgezellige vriendinnen?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:27 schreef Faxie het volgende:
Morgenavond met vriendin naar Sabaton... benieuwd hoeveel volk daar is. Geen idee hoe groot die band is.
Goeie vraag!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:28 schreef Halimede het volgende:
[..]
heeft zij geen vrijgezellige vriendinnen?
Behoorlijk groot.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:27 schreef Faxie het volgende:
Morgenavond met vriendin naar Sabaton... benieuwd hoeveel volk daar is. Geen idee hoe groot die band is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |