JA! 10 keer JA!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:23 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik brownies gaan maken ja oder nein?
Geeeeeef!!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:23 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik brownies gaan maken ja oder nein?
2quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks moet je een grotere kite kopen omdat je anders niet meer van het water af komt.
Heb al een grotequote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks moet je een grotere kite kopen omdat je anders niet meer van het water af komt.
Vietnamquote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem je alles met je mee naar Thailand of huur je daar ook nog wat dingen?
Ik vlieger weg. Laatst wezen indoor skydiven, blijkbaar ben ik door mijn lengte en geringe gewicht uitermate geschikt om weg te vliegenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij nou eens vliegeren?
Voor jou heb ik een klein vliegertje hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:19 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik vlieger weg. Laatst wezen indoor skydiven, blijkbaar ben ik door mijn lengte en geringe gewicht uitermate geschikt om weg te vliegen
Vietnam inderdaad, my badquote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vietnam![]()
En neem alles mee ja. Huren is kut.
Ja daarom, dat is toch waar je aan gewend bent. En huren kan soms gezeik geven.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vietnam inderdaad, my bad![]()
Kan ik me ergens ook wel indenken. Liefste heb je gewoon je eigen spullen mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |