Bedankt voor het delen. Niemand boeit dit verder.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
eredivisie clubs die ik support
PSV, omdat ik uit eindhoven kom maar verre van tevreden met hoe het dit seizoen verloopt
Fortuna Sittard, leuke atmosfeer van de fans daar, en ik zie de potentie daar wel voor de langere termijn
Ja oke doeiquote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
PSV, omdat ik uit eindhoven kom maar verre van tevreden met hoe het dit seizoen verloopt
Fortuna Sittard, leuke atmosfeer van de fans daar, en ik zie de potentie daar wel voor de langere termijn
Ik zie weinig potentie in al die Limburger clubs eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
Beter FC Limburg, ja toch?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie weinig potentie in al die Limburger clubs eigenlijk.
Ik wist niet dat je kwaad werd.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook daar heb je dus geen verstand van
nee hoor ik constateer slechtsquote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd.
Alsof Duitsland daarop zit te wachten.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beter Limburg aan Duitsland geven.
Die houden meestal wel van het annexeren van gebieden.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alsof Duitsland daarop zit te wachten.
Het is een Limburger, daar is alles wel mee gezegdquote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ik geniet van de artikelen over Bommeltje in Volkskrant en AD, wat een ongelofelijke kwal is dat toch ook.
heel NL aan Duitsland geven, meteen een betere competitie, ook 4 keer WKquote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die houden meestal van het annexeren van gebieden.
Overal lekker gas geven op de snelwegen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
heel NL aan Duitsland geven, meteen een betere competitie, ook 4 keer WK
en dat met auto's die 30% goedkoper zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Overal lekker gas geven op de snelwegen.
Dat valt inmiddels vies tegenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Overal lekker gas geven op de snelwegen.
Wat ben je aan het eten?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:12 schreef JanCees het volgende:
Ok nog eentje voor ik ga
Dat riep ik ook een uur geleden
wowquote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Weer een bladzijde in je toch al hopeloze internetbestaan.
Ik ga niet mee on tour. Je krijgt daar meteen een extreem lange ban voor niks.quote:
Zoals voor NikTutorialsquote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga niet mee on tour. Je krijgt daar meteen een extreem lange ban voor niks.
Ik hoop dat jullie het ook laten.
Het ligt aan de hele wereld, behalve aan van Bommel.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ik geniet van de artikelen over Bommeltje in Volkskrant en AD, wat een ongelofelijke kwal is dat toch ook.
TILBURGEDtwitter:DeKruikenzeiker twitterde op zaterdag 01-02-2020 om 11:48:35Tilburgse tradities:- Ieder jaar in mei gaat een Tilburger naar de Hasseltse Kapel om snoep te kopen.- Iedere carnaval vraagt een Tilburger zich af of de wagens ‘d’n draai kunne maoke’.- Iedere zaterdag rijdt een Tilburger de slagboom van de Albert Heijn XL d’r volledig uit. https://t.co/Bb7AA6lA27 reageer retweet
lolquote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
TILBURGEDtwitter:DeKruikenzeiker twitterde op zaterdag 01-02-2020 om 11:48:35Tilburgse tradities:- Ieder jaar in mei gaat een Tilburger naar de Hasseltse Kapel om snoep te kopen.- Iedere carnaval vraagt een Tilburger zich af of de wagens ‘d’n draai kunne maoke’.- Iedere zaterdag rijdt een Tilburger de slagboom van de Albert Heijn XL d’r volledig uit. https://t.co/Bb7AA6lA27 reageer retweet
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:
Ik gaf je een compliment om je leuke opmerkingquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
2 mentions gehad maar geen posts.
Hier wordt flink gemodereerd
@:fetx
@:maxi-mus
@:klummie
Ik was er toevallig vandaag, wel wennen die parkeergaragequote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:18 schreef aTypisch het volgende:
https://www.ed.nl/eindhov(...)r-geregeld~a92d07d2/
ik krijg 400 euro van ryanair
Bedankt maat.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik gaf je een compliment om je leuke opmerking
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:29 schreef Coco. het volgende:
Gvd te lang door POL gelurkt.
Nu voel ik me vies.
Nu de rest van Nederland nog.twitter:LavieJanRoos twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 23:22:31Mijn mening, mijn politiek idee, mijn ambitie heeft ervoor gezorgd dat mijn familie afstand van mij heeft genomen. Ik wens hen al het goeds. Maar mijn visie blijft hetzelfde. Lang leve het vaderland. Lang rood, wit en blauw. reageer retweet
Ik haal er even een expert bij.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:46 schreef AFCNiels het volgende:
Hebben julie dit weleens geprobeerd (niet op het politiebureau)?
[ afbeelding ]
Volkomen begrijpelijk dat je familie afstand van je heeft gedaan. In plaats van hier zielig te gaan zitten doen en dit te gebruiken om zieltjes te winnen zou je eens bij jezelf te rade moeten gaan hoe je ze dag in dag uit vernedert door te zijn wie je bent.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:06 schreef fetX het volgende:
Nu de rest van Nederland nog.twitter:LavieJanRoos twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 23:22:31Mijn mening, mijn politiek idee, mijn ambitie heeft ervoor gezorgd dat mijn familie afstand van mij heeft genomen. Ik wens hen al het goeds. Maar mijn visie blijft hetzelfde. Lang leve het vaderland. Lang rood, wit en blauw. reageer retweet
#wijkunnenbestzonderJanRoos
Ik kan het wel plaatsen als je wilquote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volkomen begrijpelijk dat je familie afstand van je heeft gedaan. In plaats van hier zielig te gaan zitten doen en dit te gebruiken om zieltjes te winnen zou je eens bij jezelf te rade moeten gaan hoe je ze dag in dag uit vernedert door te zijn wie je bent.
Helaas heeft hij me lange tijd geleden al geblokt op Twitter, hopelijk leest hij hier ook.
Dat zou ik erg op prijs stellen!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kan het wel plaatsen als je wil
Ik niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kan het wel plaatsen als je wil
Macaroni naar oma's recept.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
Goed verwoord. Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volkomen begrijpelijk dat je familie afstand van je heeft gedaan. In plaats van hier zielig te gaan zitten doen en dit te gebruiken om zieltjes te winnen zou je eens bij jezelf te rade moeten gaan hoe je ze dag in dag uit vernedert door te zijn wie je bent.
Helaas heeft hij me lange tijd geleden al geblokt op Twitter, hopelijk leest hij hier ook.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
We zitten allemaal op Twitter. Kom je ook?
Thuisbezorgdquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
Familie die afstand van je doet omdat je ander politiek voorkeur hebt, hoe is dat volkomen begrijpelijkquote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zal het wel weer over Saskia Noort hebben, dat is zijn nicht. Ze zijn gewoon allemaal niet lekker.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Familie die afstand van je doet omdat je ander politiek voorkeur hebt, hoe is dat volkomen begrijpelijk
Gewoon schandalig
Ja, laten we net doen alsof dat inderdaad de reden is.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Familie die afstand van je doet omdat je ander politiek voorkeur hebt, hoe is dat volkomen begrijpelijk
Gewoon schandalig
Ik denk dat er genoeg andere redenen zijn om afstand te nemen van Jan Roos.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon schandalig
https://www.sportbible.co(...)en-revealed-20200129quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die gaat echt deze zomer alweer weg daar.
Yep, maar pas na deze transferzomer.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
https://www.sportbible.co(...)en-revealed-20200129
jup
twitter:
Er is geen reden naast verkrachting of moord om afstand te doen van een familielid, maar zal wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, laten we net doen alsof dat inderdaad de reden is.
Zou jij contact houden met GGMM als hij familie was? Hij heeft voor zover ik weet niemand verkracht of vermoord, maar hij woont wel boven een snackbar!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er is geen reden naast verkrachting of moord om afstand te doen van een familielid, maar zal wel aan mij liggen.
Pedo's hoort er ook bij trouwensquote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zou jij contact houden met GGMM als hij familie was? Hij heeft voor zover ik weet niemand verkracht of vermoord, maar hij woont wel boven een snackbar!
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er is geen reden naast verkrachting of moord om afstand te doen van een familielid, maar zal wel aan mij liggen.
Raar tijdstipquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
Dag vrienden en ander gespuis.
Wegens omstandigheden drink ik nu pas koffie.
joh.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
Jojoortje is op oorlogspad, als een olifant
Post niet geaccepteerd zonder koffie gifjequote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
Dag vrienden en ander gespuis.
Wegens omstandigheden drink ik nu pas koffie.
Makker.quote:
Gelachen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:16 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb een gnome lock aangemaakt die heet Xinomie.
@:GGMM
Zelfs als grapje gaat dit veel te ver.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:16 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb een gnome lock aangemaakt die heet Xinomie.
Laat me eens blij zijn johquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Voetbal in de sc.
Ga weg. Noob.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Post niet geaccepteerd zonder koffie gifje
Eindelijk herken ik die vent, hij speelt ook Doc McGhee in The Dirtquote:
porselienskastquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
Jojoortje is op oorlogspad, als een olifant in een porselienskast.
JEZUS WAT DOMquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:58 schreef Elan het volgende:
[..]
porselienskast![]()
@:onlogisch
@:caland
@:lenny_leonard
Mij wel. Jojoortje ook. Dat zijn er al twee in de SC.quote:
Fair enoughquote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mij wel. Jojoortje ook. Dat zijn er al twee in de SC.
quote:
Porselien?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
Jojoortje is op oorlogspad, als een olifant in een porselienskast.
Om zulke uitglijders kan ik wel smadelijk lachen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:58 schreef Elan het volgende:
[..]
porselienskast![]()
@:onlogisch
@:caland
@:lenny_leonard
Mogge Lennyquote:Op zondag 2 februari 2020 08:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kanjer hee dit zijn toch geen tijden.
Zo ontbijten en dan richting stadion.
@:yats
Hallo wereldgozer.quote:
Of Rquote:Op zondag 2 februari 2020 09:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hallo wereldgozer.
Morgen start een python expert in mijn team. Ofja, data scientist. Neem aan dat je dan expert python bent toch?
Zo niet dan heeft hij een GROOT PROBLEEMquote:Op zondag 2 februari 2020 09:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hallo wereldgozer.
Morgen start een python expert in mijn team. Ofja, data scientist. Neem aan dat je dan expert python bent toch?
Tering wat domquote:Op zondag 2 februari 2020 01:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
v-v-v--v-f-v--v-v-v- ier op een rij
Sterkte vast!quote:Op zondag 2 februari 2020 08:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op zondag 2 februari 2020 08:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Snap ik.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:52 schreef Jojoortje het volgende:
Zit ik in m’n trainingspakkie, klaar om te gaan. (Vanochtend 8.45u)
Eerste competitiewedstrijd van 2020 zou een feit worden.
Ik pak mijn sleutels en bekijk nog even de laatste berichten op mijn mobiel.
AFGELAST.
Hoerenkutzooi.
Open een topic in KLB.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:52 schreef Jojoortje het volgende:
AFGELAST.
Hoerenkutzooi.
Ik toen ik nog in m'n bed lagquote:Op zondag 2 februari 2020 11:52 schreef Jojoortje het volgende:
AFGELAST.
Hoerenkutzooi.
Woest.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:52 schreef Jojoortje het volgende:
AFGELAST.
Hoerenkutzooi.
Pijp jezelf lekker debielquote:Op zondag 2 februari 2020 11:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik zie je zo met @:picommp in de pijp he
Dat is jammerquote:Op zondag 2 februari 2020 11:52 schreef Jojoortje het volgende:
AFGELAST.
Hoerenkutzooi.
quote:Op zondag 2 februari 2020 11:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wattan? Heb je derby tegen Venhuizen ofwa?
Soccer in de titel. Niet geklikt.quote:
Yats is woedend op je.quote:
De roast van @onlogisch in het Feijenoordtopic is vermakelijkerquote:Op zondag 2 februari 2020 14:42 schreef AFCNiels het volgende:
Even veldrijden kijken, al ziet het er gelijk al niet heel spannend meer uit.
Het lijkt me goed als @onlogisch even een dagje uitlogt.quote:Op zondag 2 februari 2020 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
De roast van @:onlogisch in het Feijenoordtopic is vermakelijker
quote:Op zondag 2 februari 2020 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
De roast van @:onlogisch in het Feijenoordtopic is vermakelijker
Gewoon doen, dan kun je Den Bosch weer verder pesten.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik twijfel of ik de beruchte tweet ga verwijderen en het 'in beroep gaan' annuleer.
Gore klootzakken van Twitter hebben nog steeds niets van zich laten horen.
Doe dit maar niet meerquote:Op zondag 2 februari 2020 15:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het was dus geen uncut gem, die film!
Mag je alweer op Twitter maat?quote:Op zondag 2 februari 2020 15:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het was dus geen uncut gem, die film!
Paar post boven je:quote:
nee dusquote:Op zondag 2 februari 2020 15:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik twijfel of ik de beruchte tweet ga verwijderen en het 'in beroep gaan' annuleer.
Gore klootzakken van Twitter hebben nog steeds niets van zich laten horen.
De tweet verwijderen is kiezen voor de makkelijke weg. En dat zou niet principieel zijn. Fight for your right!quote:
Ja eens. Tering FC Den Bosch.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De tweet verwijderen is kiezen voor de makkelijke weg. En dat zou niet principieel zijn. Fight for your right!
Erdogangodentwitter:sercan_dikme twitterde op zaterdag 01-02-2020 om 19:58:274 gn nce Beşiktaş’tan Feyenoord’a transfer olan Oğuzhan zyakup ilk maında 2. dakika Emmen’e gol attı. @emrezabunoglu gn boyu Oğuzhan’ın gol anlatacağım diyordu oldu 😁 @ucankuscom https://t.co/cpXyy6yARr reageer retweet
Zo hard is zelfs @Scrummie2.1 niet afgegaan.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:59 schreef Elan het volgende:
Wil iemand @:onlogisch even wat tissues brengen?
Goeiedag zeg.
Ik ga het doen, dus ik zou het wel leuk vinden als jij het ook doet.quote:Op zondag 2 februari 2020 16:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zit in dubio. Een 8 op IMDb. @:ggmm
Daarentegen; Adam Sandler.
Soep met broodquote:Op zondag 2 februari 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
Chineesquote:Op zondag 2 februari 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooiquote:Op zondag 2 februari 2020 17:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
Ik ben weer veilig thuis gekomen
Opgebakken nasi van gisteren.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met een zeer matige comebackquote:Op zondag 2 februari 2020 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi
Het wachten is nu op @:onlogisch
Rijst met broccoli en zalmquote:Op zondag 2 februari 2020 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind het niet zo zeer een burn. Vooral cherry picking. @Caland noemde Wijnaldem ook een waardeloze speler.quote:
Uh, oke.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:53 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch spartelt en slaat wild om zich heen
Ok TheVoice4ever.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:32 schreef TheVoice4ever het volgende:
vorig jaar bij strictly op BBC, enig voetbalfan hier moet hem toch wel kennen, voormalig engels team doelman David James
Het ging er niet zo zeer om dat je een verkeerde voorspelling had.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo zeer een burn. Vooral cherry picking. @:Caland noemde Wijnaldem ook een waardeloze speler.
Dat zal toch wel, er hebben heel erg veel mensen gereageerd in dat topic en die snapten het ook allemaal.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het ging er niet zo zeer om dat je een verkeerde voorspelling had.
Het ging er vooral om dat je Van Hanegem als een totaal zwakzinnige idioot neerzet om iets wat je zelf hebt gezegd.
SNAP JE DAT NIET OFZO
Gastquote:Op zondag 2 februari 2020 17:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo zeer een burn. Vooral cherry picking. @:Caland noemde Wijnaldem ook een waardeloze speler.
Hahaha wat sta jij gigantisch voor lul.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij kan zijn fout niet toegeven. Eng eng eng.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:21 schreef GGMM het volgende:
Zelfs Rens, normaal de vriendelijkheid zelve laat geen spaan heel van onlogisch.
Jezus.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ga 28 days later kijken.
#2019-nCoV
Horen @GGMM en ik weer bij je vrienden?quote:Op zondag 2 februari 2020 19:32 schreef Jojoortje het volgende:
De koffie is klaar. (Alleen voor vrienden, geen gespuis.)
Zeker. Jullie zijn nooit niet mijn vrienden geweest.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Horen @:ggmm en ik weer bij je vrienden?
quote:Op zondag 2 februari 2020 19:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker. Jullie zijn nooit niet mijn vrienden geweest.
quote:Op zondag 2 februari 2020 19:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker. Jullie zijn nooit niet mijn vrienden geweest.
Ik was gewoon sloom met typen, gekkerd.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik twijfelde omdat je laatst aangaf dat er geen vrienden online waren, terwijl je GGMM en mij gewoon had gezien.
Nee, dit kan echt niet.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dacht voor het aanklikken dat het een topic van @onlogisch wasquote:Op zondag 2 februari 2020 20:08 schreef Zipportal het volgende:
FB / Account om anoniem graag.
@:elan
Hij is opgerot.
Rare gozer wel, die #ANONIEM.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:08 schreef Zipportal het volgende:
Hij is opgerot.
Mooi opgekanjertquote:Op zondag 2 februari 2020 20:08 schreef Zipportal het volgende:
Hij is opgerot.
JUICHENquote:Op zondag 2 februari 2020 20:08 schreef Zipportal het volgende:
Hij is opgerot.
Raar tijdstip @Zipportalquote:Op zondag 2 februari 2020 19:32 schreef Jojoortje het volgende:
De koffie is klaar. (Alleen voor vrienden, geen gespuis.)
Nu ook theetje hier.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ook. Als ik nu koffie drink slaap ik niet.
#nietmijnlichaam
Iemand die gruwelijk huilie kwam doen in de SC.quote:
Missen we niks aan. Die barogast toch?quote:Op zondag 2 februari 2020 20:08 schreef Zipportal het volgende:
Hij is opgerot.
@#ANONIEMquote:Op zondag 2 februari 2020 20:08 schreef Zipportal het volgende:
Hij is opgerot.
quote:Hallo,
Bedankt voor je geduld, we hebben je ingediende bezwaar bekeken voor het account @ScrummieNMS met betrekking tot het volgende:
ScrummieNMS
@ScrummieNMS
Kan zo'n @mijnfcdenbosch niet gewoon 30 punten in mindering krijgen? Achterlijke racistische debielen. #FCDenBosch
Het overtreden van onze regels voor haatdragend gedrag
Twitter-ondersteuning heeft geconstateerd dat de regels zijn overtreden. Daarom draaien we onze beslissing niet terug.
Je hebt geen toegang tot Twitter via je account door het overtreden van de Twitter-regels, en met name onze regels voor:
Het overtreden van onze regels voor haatdragend gedrag
Je kan dit oplossen en opnieuw alle functies van je account gebruiken door in te loggen bij je account en de instructies op het scherm op te volgen.
Bedankt,
Werken voor dat coronageld ja tochquote:Op maandag 3 februari 2020 07:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Nieuwe week. Lekker werken voor ons geld
Rip en sterkte!quote:Op maandag 3 februari 2020 08:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hi.
Ik begin de nieuwe werkweek kaal terminaal en volkomen leeggescheten.
Is da genieten of wa?
Hoe is het met de Python EXPERTquote:Op maandag 3 februari 2020 07:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
over Baudet zeker?quote:Op maandag 3 februari 2020 09:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Scrummie gaat er in NWS met twee gestrekte benen in.
Virus topic zeker?quote:Op maandag 3 februari 2020 09:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Scrummie gaat er in NWS met twee gestrekte benen in.
Echt he.quote:
Zo zie je trouwens ook dat Twitter verified accounts voortrekt.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Echt he.
Tweet inmiddels weg gedaan en mag weer twitteren, maar dit vergeet ik niet!
En ik kan Den Bosch ook niet aanpakken want block. WAT EEN KUT DAG!
Klopt. Zelfde hier, tweets waarin echt overduidelijk racisme staat, doen ze geen fuck mee. Twitterquote:Op maandag 3 februari 2020 09:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zie je trouwens ook dat Twitter verified accounts voortrekt.
Ik heb al 120 klachten over KingRoland ingediend en daar wordt niks mee gedaan, terwijl zijn tweets vol met gekanker staan.
Ik ben echt woest.
toch een prima informatiebron, om je mening te uiten wat minderquote:Op maandag 3 februari 2020 09:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Klopt. Zelfde hier, tweets waarin echt overduidelijk racisme staat, doen ze geen fuck mee. Twitter.
yannick blijft ook maar bagger spuien.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Echt he.
Tweet inmiddels weg gedaan en mag weer twitteren, maar dit vergeet ik niet!
En ik kan Den Bosch ook niet aanpakken want block. WAT EEN KUT DAG!
Die staat na die klap niet meer op. KO.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:42 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand @:onlogisch al gezien? Ik begin me een beetje zorgen te maken...
Zin inquote:Op maandag 3 februari 2020 07:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Mwoah, wel idioot veel nepnieuws daar.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch een prima informatiebron, om je mening te uiten wat minder
quote:Op maandag 3 februari 2020 09:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mwoah, wel idioot veel nepnieuws daar.
Ja, snapte Scrummie z'n punt ook niet helemaal in dat topicquote:Op maandag 3 februari 2020 10:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Waarom stem je dan op FvD, als je desinformatie niet trekt?
Eens!quote:Op maandag 3 februari 2020 10:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, snapte Scrummie z'n punt ook niet helemaal in dat topic
Ja, Nikkietutorials doet het ook!! …
lekker boeiend. Baudet zit in de politiek. Dit is gewoon schandelijk. Bij een partij die niet voor 90% uit proleten bestaat zou dit een reden zijn om op te stappen.
Die moet nog minstens twee weken revalideren na die mokerslag van Scrummie.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:28 schreef Caland het volgende:
Heeft iemand @:onlogisch al gesignaleerd vandaag?
Baudet wordt gewoon geframed door de MSMquote:Op maandag 3 februari 2020 10:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, snapte Scrummie z'n punt ook niet helemaal in dat topic
Ja, Nikkietutorials doet het ook!! …
lekker boeiend. Baudet zit in de politiek. Dit is gewoon schandelijk. Bij een partij die niet voor 90% uit proleten bestaat zou dit een reden zijn om op te stappen.
quote:Op maandag 3 februari 2020 10:28 schreef Caland het volgende:
Heeft iemand @:onlogisch al gesignaleerd vandaag?
Mensen die op Baudet stemmen kan ik niet meer serieus nemen.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Waarom stem je dan op FvD, als je desinformatie niet trekt?
Oh, nu opeens niet meerquote:Op maandag 3 februari 2020 11:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die op Baudet stemmen kan ik niet meer serieus nemen.
@onlogisch @Scrummie2.1 @Lenny_Leonard @Doublepain @JanCeesquote:Op maandag 3 februari 2020 11:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die op Baudet stemmen kan ik niet meer serieus nemen.
quote:Op maandag 3 februari 2020 12:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch @:scrummie2.1 @:lenny_leonard @:doublepain @:jancees
Ik stem mijn hele leven al VVD, idioot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |