Bedankt voor het delen. Niemand boeit dit verder.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
eredivisie clubs die ik support
PSV, omdat ik uit eindhoven kom maar verre van tevreden met hoe het dit seizoen verloopt
Fortuna Sittard, leuke atmosfeer van de fans daar, en ik zie de potentie daar wel voor de langere termijn
Ja oke doeiquote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
PSV, omdat ik uit eindhoven kom maar verre van tevreden met hoe het dit seizoen verloopt
Fortuna Sittard, leuke atmosfeer van de fans daar, en ik zie de potentie daar wel voor de langere termijn
Ik zie weinig potentie in al die Limburger clubs eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
Beter FC Limburg, ja toch?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie weinig potentie in al die Limburger clubs eigenlijk.
Ik wist niet dat je kwaad werd.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook daar heb je dus geen verstand van
nee hoor ik constateer slechtsquote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd.
Alsof Duitsland daarop zit te wachten.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beter Limburg aan Duitsland geven.
Die houden meestal wel van het annexeren van gebieden.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alsof Duitsland daarop zit te wachten.
Het is een Limburger, daar is alles wel mee gezegdquote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ik geniet van de artikelen over Bommeltje in Volkskrant en AD, wat een ongelofelijke kwal is dat toch ook.
heel NL aan Duitsland geven, meteen een betere competitie, ook 4 keer WKquote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die houden meestal van het annexeren van gebieden.
Overal lekker gas geven op de snelwegen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
heel NL aan Duitsland geven, meteen een betere competitie, ook 4 keer WK
en dat met auto's die 30% goedkoper zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Overal lekker gas geven op de snelwegen.
Dat valt inmiddels vies tegenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Overal lekker gas geven op de snelwegen.
Wat ben je aan het eten?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:12 schreef JanCees het volgende:
Oké nog eentje voor ik ga
Dat riep ik ook een uur geleden
wowquote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Weer een bladzijde in je toch al hopeloze internetbestaan.
Ik ga niet mee on tour. Je krijgt daar meteen een extreem lange ban voor niks.quote:
Zoals voor NikTutorialsquote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga niet mee on tour. Je krijgt daar meteen een extreem lange ban voor niks.
Ik hoop dat jullie het ook laten.
Het ligt aan de hele wereld, behalve aan van Bommel.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ik geniet van de artikelen over Bommeltje in Volkskrant en AD, wat een ongelofelijke kwal is dat toch ook.
TILBURGEDtwitter:DeKruikenzeiker twitterde op zaterdag 01-02-2020 om 11:48:35Tilburgse tradities:- Ieder jaar in mei gaat een Tilburger naar de Hasseltse Kapel om snoep te kopen.- Iedere carnaval vraagt een Tilburger zich af of de wagens ‘d’n draai kunne maoke’.- Iedere zaterdag rijdt een Tilburger de slagboom van de Albert Heijn XL d’r volledig uit. https://t.co/Bb7AA6lA27 reageer retweet
lolquote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
TILBURGEDtwitter:DeKruikenzeiker twitterde op zaterdag 01-02-2020 om 11:48:35Tilburgse tradities:- Ieder jaar in mei gaat een Tilburger naar de Hasseltse Kapel om snoep te kopen.- Iedere carnaval vraagt een Tilburger zich af of de wagens ‘d’n draai kunne maoke’.- Iedere zaterdag rijdt een Tilburger de slagboom van de Albert Heijn XL d’r volledig uit. https://t.co/Bb7AA6lA27 reageer retweet
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:
Ik gaf je een compliment om je leuke opmerkingquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
2 mentions gehad maar geen posts.
Hier wordt flink gemodereerd
@:fetx
@:maxi-mus
@:klummie
Ik was er toevallig vandaag, wel wennen die parkeergaragequote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:18 schreef aTypisch het volgende:
https://www.ed.nl/eindhov(...)r-geregeld~a92d07d2/
ik krijg 400 euro van ryanair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |