Zeker, ik doe dat altijd meteen nadat ik de aflevering heb gezienquote:
Verstandigquote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeker, ik doe dat altijd meteen nadat ik de aflevering heb gezien![]()
Yep, en ik heb nu 1 hoofdverdachte en ene backup met 50 punten. Eerder zat ik veel meer verspreid..quote:
Nice. Ik heb nu überhaupt maar één verdachte. Maar om twee redenen. Het is óf de mol, óf zo'n goede kandidaat dat t sowieso een finalist gaat worden.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:57 schreef Peter het volgende:
[..]
Yep, en ik heb nu 1 hoofdverdachte en ene backup met 50 punten. Eerder zat ik veel meer verspreid..
Oh, ik moet eerst altijd alle hints etcetera doorlezen, maar heb ze inmiddels ook ingezet.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeker, ik doe dat altijd meteen nadat ik de aflevering heb gezien![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:05 schreef Aoibhin het volgende:
VERGEET NIET JE WIDM PUNTEN IN TE ZETTEN IN DE APP!
Om de een of ander reden komen hier op zaterdag vaak zulke rare posts voorbij.quote:
Ja, over Melfest enzo, wtf is dat nu weer?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Om de een of ander reden komen hier op zaterdag vaak zulke rare posts voorbij.
Daar kijk ik een paar Youtubefilmpjes voor. Die sommen het altijd zo makkelijk op.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, ik moet eerst altijd alle hints etcetera doorlezen, maar heb ze inmiddels ook ingezet.
Je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Om de een of ander reden komen hier op zaterdag vaak zulke rare posts voorbij.
Iets wat in dit stadium verdacht is, is eigenlijk nog niet zo verdacht.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:07 schreef I het volgende:
[..]
Daar kijk ik een paar Youtubefilmpjes voor. Die sommen het altijd zo makkelijk op.En dan denk je, ooohja, dat vond ik ook al zo verdacht. En dan trek ik tóch alsnog m'n eigen conclusie.
Daarom. Molstreken kunnen net zo goed streken zijn om andere kandidaten te misleiden.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Iets wat in dit stadium verdacht is, is eigenlijk nog niet zo verdacht.
Snap ikquote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:55 schreef I het volgende:
[..]
VerstandigZou ik ook moeten doen.
ik schiet de avond zelf altijd nog in de stress dat ik het nog voor de uitzending moet doen.
Ik ookquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:24 schreef Meke het volgende:
Ik heb m'n punten al vanaf aflevering 1 volledig op dezelfde, ik ga voor de maximale score
Wel op een ander zie ik, word nog leuk in de poule als ze allebei in de finale staanquote:
Iddquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel op een ander zie ik, word nog leuk in de poule als ze allebei in de finale staan
Beetje zinloos programma danquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:12 schreef I het volgende:
[..]
Daarom. Molstreken kunnen net zo goed streken zijn om andere kandidaten te misleiden.
Jij snapt het gewoon nietquote:
Verschillende voorrondes vanavond, ik ben aan het werk, geen idee wat de rest doetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |