Jaquote:
Blijkt toch maar weer dat schijn bedriegt, en uiterlijk verraderlijk kan zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat het een les zijn voor alle jongedames die naar dit programma kijken!
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Roger, gooi Epiales even de SC uit wil je?
Ja, wat wil je danquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:34 schreef Strani het volgende:
Oh jee, tranen in Naked Attraction. De jongen die ze koos komt niet opdagen voor het slotinterview. Die andere jongen die nog over was zag er ook veel aardiger uit maar ze ging voor de cheeky smile. Tja.
Ik kijk er niet naar, maar heb het ooit wel eens gekeken, en ik weet niet of ik nog wel onder jongedame val, maar dit soort lessen kunnen nooit kwaadquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat het een les zijn voor alle jongedames die naar dit programma kijken!
Ah fijn, Epiales heeft een gezicht gekregenquote:
Nee maar vaak kan je echt wel een beetje lezen hoor. Deze jongen had al een beetje een 'foute' look terwijl de andere veel oprechter keek. Je kan inderdaad niet alles voorspellen maar het gezicht verraadt veel.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, wat wil je danHet is natuurlijk enorm eenzijdig hoe zoiets tot stand komt, en dan ook alleen maar op uiterlijk gebaseerd
Gezelligquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:38 schreef I het volgende:
Ik ben bang dat ik iets teveel gedronken heb.
Dat vinden veel vrouwen júíst aantrekkelijk, een "foute" lookquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar vaak kan je echt wel een beetje lezen hoor. Deze jongen had al een beetje een 'foute' look terwijl de andere veel oprechter keek. Je kan inderdaad niet alles voorspellen maar het gezicht verraadt veel.
Oh spannend!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gezellig![]()
![]()
![]()
Oké, nu is de tijd om alle geheimen uit I te krijgen!
Neeeheeeeeequote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gezellig![]()
![]()
![]()
Oké, nu is de tijd om alle geheimen uit I te krijgen!
Ja dat klopt inderdaad wel. En vaak vallen zoveel andere vrouwen ook op die "cheeky smile" en weet die gozer dat ookquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar vaak kan je echt wel een beetje lezen hoor. Deze jongen had al een beetje een 'foute' look terwijl de andere veel oprechter keek. Je kan inderdaad niet alles voorspellen maar het gezicht verraadt veel.
Ja precies, en dat loopt vaak slecht af.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:40 schreef I het volgende:
[..]
Dat vinden veel vrouwen júíst aantrekkelijk, een "foute" look
Spannend! Wat zou dat 'iets' zijn kijkbuiskinderen? Melk? Taksi? Appelsap? Laxeermiddel? Fristi? De tranen van overwonnen hellebaardiers? Limonade?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:38 schreef I het volgende:
Ik ben bang dat ik iets teveel gedronken heb.
Vertelquote:
En wat vinden mannen aantrekkelijk?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:40 schreef I het volgende:
[..]
Dat vinden veel vrouwen júíst aantrekkelijk, een "foute" look
Ik kom even niet op de naam.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh spannend!
@:I welke SCer vind je heel aantrekkelijk?
Heel gek.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, en dat loopt vaak slecht af.
Dat had hij laatst ook al, toen vond je het maar een weirde dude.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah fijn, Epiales heeft een gezicht gekregen
#*(Usd(EBddFUBQ)*H^bThdA8? Die is hier al een tijdje niet meer gezien ben ik bangquote:
Dat is ie nog steedsquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat had hij laatst ook al, toen vond je het maar een weirde dude.
Ik persoonlijk val juist op een mooi lief gezicht, maar dat ben ik. Zo'n typisch 'sexy look' doet me weinig.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En wat vinden mannen aantrekkelijk?
Bierquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Spannend! Wat zou dat 'iets' zijn kijkbuiskinderen? Melk? Taksi? Appelsap? Laxeermiddel? Fristi? De tranen van overwonnen hellebaardiers? Limonade?
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik persoonlijk val juist op een mooi lief gezicht, maar dat ben ik. Zo'n typisch 'sexy look' doet me weinig.
Voor of na 00:00?quote:
Je kon er even terug ook veel bier in gieten, dus daar geloof ik niks vanquote:
Dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, zal wel heel lastig te spellen zijn dan.
Hmmmm, nee die ben ik nooit tegengekomen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
#*(Usd(EBddFUBQ)*H^bThdA8? Die is hier al een tijdje niet meer gezien ben ik bang
Heb ze daarna direct afgeplakt.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je kon er even terug ook veel bier in gieten, dus daar geloof ik niks van
Zó lastig is Epiales niet te spellen toch?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, zal wel heel lastig te spellen zijn dan.
Netjesquote:
Jammer! Was wel een leuke meidquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:46 schreef I het volgende:
[..]
Hmmmm, nee die ben ik nooit tegengekomen.
Hehehequote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zó lastig is Epiales niet te spellen toch?
Melk in een dicht pak is daar ook in gegoten. Dat zegt dus niksquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je kon er even terug ook veel bier in gieten, dus daar geloof ik niks van
Neequote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Netjes![]()
![]()
Of deed je sowieso al niet aan Dry January?
Ach ja, gelukkig kan je nog steeds typenquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Melk in een dicht pak is daar ook in gegoten. Dat zegt dus niks
Jawel; wanneer hoort Roger er nou wel of niet bij?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zó lastig is Epiales niet te spellen toch?
Altijd.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jawel; wanneer hoort Roger er nou wel of niet bij?
Ahquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:50 schreef I het volgende:
[..]
NeeHeb wel een paar glaasjes whisky gehad, en tequilabiertjes.
Maar Dry Januari heb ik niet nodig.
Trusten!quote:
Ik weet niet of dat de situatie veel veiliger maakt.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:51 schreef Strani het volgende:
Oh wacht, Roger en Epiales zijn er ook nog.
Dat hoop je maarquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:50 schreef I het volgende:
Ik maak zo even een smoothie denk ik, daar ontnuchter ik wel van.
Ah! Dan krijgen we morgen al jouw geheimen te horen inclusief meest aantrekkelijke SCer.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah![]()
Ik ga morgen met Anja & Co de kroeg in. Ben benieuwd hoe dat afloopt
Nóg wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ach ja, gelukkig kan je nog steeds typen
Als hij iets raars doet, sla ik hem wel een blauw oog; komt goedquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:51 schreef Strani het volgende:
Ik wil ook slapen maar is het verstandig dat ik @:Aoibhin achterlaat met een dronken @:I ?
Als Roger nou Epiales in bedwang houdt, dan scheelt dat al wat.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat de situatie veel veiliger maakt.
Zo ken ik jequote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als hij iets raars doet, sla ik hem wel een blauw oog; komt goed
Ik ben de onschuld zelve.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:51 schreef Strani het volgende:
Ik wil ook slapen maar is het verstandig dat ik @:Aoibhin achterlaat met een dronken @:I ?
Ze was toch juist best afgevallen?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Halverwege TVOH.
Was even vergeten hoeveel talent er bij Anouk zat... ze had eigenlijk 5 stoelen nodig...
De alom gewaardeerde bodyguards!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:51 schreef Strani het volgende:
Oh wacht, Roger en Epiales zijn er ook nog.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah![]()
Ik ga morgen met Anja & Co de kroeg in. Ben benieuwd hoe dat afloopt
Jawel! Één is een vampier!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat de situatie veel veiliger maakt.
Mankeert er ook iets aan je vingers ineens?quote:
Wie weet kom ik wel nooit meer terugquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah! Dan krijgen we morgen al jouw geheimen te horen inclusief meest aantrekkelijke SCer.
quote:
Zo smooth als een smoothiequote:
Allemaal om dat geheim niet te hoeven prijsgeven?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie weet kom ik wel nooit meer terug
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:49 schreef Strani het volgende:
Ik vrees dat @:Em31 angstig is weggerend uit de SC na het zien van zo veel zonde en duivels gedrag op dit tijdstip.
Ik schat haar niet in als het type dat echt losgaat, maar we zullen zienquote:
Godsammequote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze was toch juist best afgevallen?
Oh ik wil wel, maar misschien laten die gekke schrijvers me niet meer gaan!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Allemaal om dat geheim niet te hoeven prijsgeven?
Je bent er nog!quote:
Ja, ik denk dat het daar vanavond te laat voor is.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Als Roger nou Epiales in bedwang houdt, dan scheelt dat al wat.
Ik heb m'n tanden nét gepoetst dus ik ga ookquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal je net zien. Kom je weer opdagen net als ik wegga
Trusten!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:56 schreef Strani het volgende:
Lieve mensen, ik ga er vandoor. Nog veel plezier hier en truste voor straks!
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze was toch juist best afgevallen?
Trusten!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb m'n tanden nét gepoetst dus ik ga ook![]()
Welterusten
Dan ga ik in elk geval in goed gezelschap.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb m'n tanden nét gepoetst dus ik ga ook![]()
Welterusten
Haha, succes met allesquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Trusten!![]()
Ik ga ook zo. Moet nog schrijven, zuipen en vreten morgen.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:56 schreef Strani het volgende:
Thanksquote:
Nog niet, dat probeer ik voor te zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mankeert er ook iets aan je vingers ineens?
Trusten!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:56 schreef Strani het volgende:
Ik volg je niet meerquote:
Misschien is ze wel heel makkelijk over te halenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik schat haar niet in als het type dat echt losgaat, maar we zullen zien
Ik ga het proberenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |