Oeiiiquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:34 schreef Strani het volgende:
Oh jee, tranen in Naked Attraction. De jongen die ze koos komt niet opdagen voor het slotinterview. Die andere jongen die nog over was zag er ook veel aardiger uit maar ze ging voor de cheeky smile. Tja.
Jaquote:
Blijkt toch maar weer dat schijn bedriegt, en uiterlijk verraderlijk kan zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat het een les zijn voor alle jongedames die naar dit programma kijken!
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Roger, gooi Epiales even de SC uit wil je?
Ja, wat wil je danquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:34 schreef Strani het volgende:
Oh jee, tranen in Naked Attraction. De jongen die ze koos komt niet opdagen voor het slotinterview. Die andere jongen die nog over was zag er ook veel aardiger uit maar ze ging voor de cheeky smile. Tja.
Ik kijk er niet naar, maar heb het ooit wel eens gekeken, en ik weet niet of ik nog wel onder jongedame val, maar dit soort lessen kunnen nooit kwaadquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat het een les zijn voor alle jongedames die naar dit programma kijken!
Ah fijn, Epiales heeft een gezicht gekregenquote:
Nee maar vaak kan je echt wel een beetje lezen hoor. Deze jongen had al een beetje een 'foute' look terwijl de andere veel oprechter keek. Je kan inderdaad niet alles voorspellen maar het gezicht verraadt veel.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, wat wil je danHet is natuurlijk enorm eenzijdig hoe zoiets tot stand komt, en dan ook alleen maar op uiterlijk gebaseerd
Gezelligquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:38 schreef I het volgende:
Ik ben bang dat ik iets teveel gedronken heb.
Dat vinden veel vrouwen júíst aantrekkelijk, een "foute" lookquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar vaak kan je echt wel een beetje lezen hoor. Deze jongen had al een beetje een 'foute' look terwijl de andere veel oprechter keek. Je kan inderdaad niet alles voorspellen maar het gezicht verraadt veel.
Oh spannend!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gezellig![]()
![]()
![]()
Oké, nu is de tijd om alle geheimen uit I te krijgen!
Neeeheeeeeequote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gezellig![]()
![]()
![]()
Oké, nu is de tijd om alle geheimen uit I te krijgen!
Ja dat klopt inderdaad wel. En vaak vallen zoveel andere vrouwen ook op die "cheeky smile" en weet die gozer dat ookquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar vaak kan je echt wel een beetje lezen hoor. Deze jongen had al een beetje een 'foute' look terwijl de andere veel oprechter keek. Je kan inderdaad niet alles voorspellen maar het gezicht verraadt veel.
Ja precies, en dat loopt vaak slecht af.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:40 schreef I het volgende:
[..]
Dat vinden veel vrouwen júíst aantrekkelijk, een "foute" look
Spannend! Wat zou dat 'iets' zijn kijkbuiskinderen? Melk? Taksi? Appelsap? Laxeermiddel? Fristi? De tranen van overwonnen hellebaardiers? Limonade?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:38 schreef I het volgende:
Ik ben bang dat ik iets teveel gedronken heb.
Vertelquote:
En wat vinden mannen aantrekkelijk?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:40 schreef I het volgende:
[..]
Dat vinden veel vrouwen júíst aantrekkelijk, een "foute" look
Ik kom even niet op de naam.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh spannend!
@:I welke SCer vind je heel aantrekkelijk?
Heel gek.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, en dat loopt vaak slecht af.
Dat had hij laatst ook al, toen vond je het maar een weirde dude.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah fijn, Epiales heeft een gezicht gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |