#*(Usd(EBddFUBQ)*H^bThdA8? Die is hier al een tijdje niet meer gezien ben ik bangquote:
Dat is ie nog steedsquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat had hij laatst ook al, toen vond je het maar een weirde dude.
Ik persoonlijk val juist op een mooi lief gezicht, maar dat ben ik. Zo'n typisch 'sexy look' doet me weinig.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En wat vinden mannen aantrekkelijk?
Bierquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Spannend! Wat zou dat 'iets' zijn kijkbuiskinderen? Melk? Taksi? Appelsap? Laxeermiddel? Fristi? De tranen van overwonnen hellebaardiers? Limonade?
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik persoonlijk val juist op een mooi lief gezicht, maar dat ben ik. Zo'n typisch 'sexy look' doet me weinig.
Voor of na 00:00?quote:
Je kon er even terug ook veel bier in gieten, dus daar geloof ik niks vanquote:
Dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, zal wel heel lastig te spellen zijn dan.
Hmmmm, nee die ben ik nooit tegengekomen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
#*(Usd(EBddFUBQ)*H^bThdA8? Die is hier al een tijdje niet meer gezien ben ik bang
Heb ze daarna direct afgeplakt.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je kon er even terug ook veel bier in gieten, dus daar geloof ik niks van
Zó lastig is Epiales niet te spellen toch?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, zal wel heel lastig te spellen zijn dan.
Netjesquote:
Jammer! Was wel een leuke meidquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:46 schreef I het volgende:
[..]
Hmmmm, nee die ben ik nooit tegengekomen.
Hehehequote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zó lastig is Epiales niet te spellen toch?
Melk in een dicht pak is daar ook in gegoten. Dat zegt dus niksquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je kon er even terug ook veel bier in gieten, dus daar geloof ik niks van
Neequote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Netjes![]()
![]()
Of deed je sowieso al niet aan Dry January?
Ach ja, gelukkig kan je nog steeds typenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |