Mooi gezicht of niet, vlinderpunani is toch wel een afknapperquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:01 schreef Strani het volgende:
Ik zou zelf Vlinderpunani kiezen want die heeft wel een mooi gezicht.
Maar de held van de avond kiest voor #PKH2.
Ik wil een deksel, maar ben geen potquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:02 schreef I het volgende:
[..]
't is nog onduidelijk of Aoibhin een potje of een deksel is?
Ik ook niet hoor. Ook niet voor ¤1.000,-, of het tienvoudige.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh daar zou ik het ook niet voor hebben gedaanMaar wie weet had ik wat kunnen onderhandelen.
Nou, het is meer of ze op zoek moet gaan naar een potje of een deksel... ik bedoel... je zal maar je hele leven zoeken naar een deksel als achteraf blijkt dat je zelf al een deksel bent...quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:02 schreef I het volgende:
[..]
't is nog onduidelijk of Aoibhin een potje of een deksel is?
Strani heeft een spaarpotquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:02 schreef Strani het volgende:
[..]
*loopt even naar de spaarpot om te zien hoeveel er in zit.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wilde eerst iets anders typen, maar die was héél inkopbaar, dus uiteindelijk ge-delete
Ja, dat ben ik wel met je eens.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mooi gezicht of niet, vlinderpunani is toch wel een afknapper
Dat staan mijn Fok!posts ookquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:03 schreef I het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ook niet voor ¤1.000,-, of het tienvoudige.Je staat voor de rest van je leven naakt op het internet.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mooi gezicht of niet, vlinderpunani is toch wel een afknapper
Je wil dus gewoon gedekt worden.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil een deksel, maar ben geen pot
Lastig verhaal ja. Maar het kan zo makkelijk zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nou, het is meer of ze op zoek moet gaan naar een potje of een deksel... ik bedoel... je zal maar je hele leven zoeken naar een deksel als achteraf blijkt dat je zelf al een deksel bent...
En anders heb je altijd nog afdekfolie...
Daar zit gelukkig nog wel een groot verschil in.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat staan mijn Fok!posts ook![]()
Maar nee, zou sowieso nooit zoiets doen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D![]()
Goed zo! Al wist ik al wel dat je smaak hadquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ho, nu kom ik heel easy over! Het moet wel een speciale deksel zijn!quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah, op die manier. Ja, dat kon inderdaad meerdere kanten opgaan.
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho, nu kom ik heel easy over! Het moet wel een speciale deksel zijn!![]()
![]()
Ik vind persoonlijk dat ik best een goede smaak heb ja! Ik ga ook altijd voor klasse boven goedkoop. Qua vrouwen dan hč, niet qua restaurants.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goed zo! Al wist ik al wel dat je smaak had![]()
Klopt; mijn posts hier zijn heel onschuldigquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:06 schreef I het volgende:
[..]
Daar zit gelukkig nog wel een groot verschil in.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zie alleen maar een wit vlak!quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Je hebt je prioriteiten op orde!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat ik best een goede smaak heb ja! Ik ga ook altijd voor klasse boven goedkoop. Qua vrouwen dan hč, niet qua restaurants.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Kroonkurk? Of eh, zo'n weckpot-deksel met speciale afsluiting? Offff, antispatdeksel?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho, nu kom ik heel easy over! Het moet wel een speciale deksel zijn!![]()
Vervang hier 'vrouw' door 'man' en je hebt mijn dekselquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies
Dus de beste vrouw is een vrouw met klasse die van goedkoop eten houdt.
U-hu.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klopt; mijn posts hier zijn heel onschuldig![]()
![]()
Welke heet Tom Leeb?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:10 schreef I het volgende:
[..]
Kroonkurk? Of eh, zo'n weckpot-deksel met speciale afsluiting? Offff, antispatdeksel?Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vervang hier 'vrouw' door 'man' en je hebt mijn deksel![]()
Het is net een romantische komedie zo hč?![]()
Alsof ze Aoibhin ooit aan mijn echte naam kunnen koppelenquote:
Is... Is dat niet je echt naam? ... shit... wie val ik dan al 8 weken lastig op Facebook?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alsof ze Aoibhin ooit aan mijn echte naam kunnen koppelen![]()
twitter:elainovision twitterde op zaterdag 01-02-2020 om 00:24:14Scotland is going to smash it at Eurovision in a few years, though. reageer retweet
![]()
![]()
Gelukkig maar, beetje afwisseling is altijd welkom.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:10 schreef Strani het volgende:
Ah, een nieuwe aflevering. Deze keer is het wel een jongere vrouw die gaat kiezen.![]()
Zolang ze die vervelende Catalanen maar niet steunen. Sommigen uit beide landen/regio's proberen heel opportunistisch vriendjes te zijn maar het zijn totaal verschillende achtergronden.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:11 schreef Em31 het volgende:
twitter:elainovision twitterde op zaterdag 01-02-2020 om 00:24:14Scotland is going to smash it at Eurovision in a few years, though. reageer retweet
![]()
Songfestival Casanovaquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:11 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
Het is net een romantische komedie zo hč?Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ja true, alsof ze Aoibhin überhaupt ooit kunnen ontcijferen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alsof ze Aoibhin ooit aan mijn echte naam kunnen koppelen![]()
Ja ik wilde net zeggen: Je bent wel laat hier voor jouw doen! Gisteren ook alquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:12 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht ik kijk ook eens wat hier om 1 uur te beleven valt.![]()
![]()
Geen idee, maar is het een leuke vrouw?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Is... Is dat niet je echt naam? ... shit... wie val ik dan al 8 weken lastig op Facebook?Misschien heb je er nog wat aan
Wat is dat voor demonquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:12 schreef I het volgende:
[..]
Dit is een typisch Frans potje, dus daar zal wel een Frans Leeb dekseltje op zitten.
[ afbeelding ]Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Dát! Het goed opschrijven lukt voor jullie vaak al niet eensquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:13 schreef I het volgende:
[..]
Ja true, alsof ze Aoibhin überhaupt ooit kunnen ontcijferen.
Bruisend nachtleven hier.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:12 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht ik kijk ook eens wat hier om 1 uur te beleven valt.![]()
![]()
Is dit een flirtpoging?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Op basis van m'n echte naam zou je me Jon Juan kunnen noemen.
We gaan de ringen van de hel even afquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:12 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht ik kijk ook eens wat hier om 1 uur te beleven valt.
Ik wil geen potje I! En ook geen foie gras!quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
't is mij tot nu toe altijd nog goed gelukt, Aiobihn.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dát! Het goed opschrijven lukt voor jullie vaak al niet eens![]()
![]()
Zie hier de reden waarom ik single benquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Tussen alle échte flirtpogingen door was dit er nou juist géén.
Faalquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:17 schreef I het volgende:
[..]
't is mij tot nu toe altijd nog goed gelukt, Aiobihn.![]()
En dat na al die quotesOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Maar er zit een Franse deksel op!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil geen potje I! En ook geen foie gras!![]()
![]()
Ja ik was weer eens verdwaald op Youtube en nu heb ik geen zin om tanden te poetsen enzoquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik wilde net zeggen: Je bent wel laat hier voor jouw doen! Gisteren ook al![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zie hier de reden waarom ik single ben![]()
Ben je daar echt slecht in denk je, het herkennen van flirtpogingen?![]()
Dit is even te diep voor 20 over 1.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang ze die vervelende Catalanen maar niet steunen. Sommigen uit beide landen/regio's proberen heel opportunistisch vriendjes te zijn maar het zijn totaal verschillende achtergronden.![]()
Er is heel veel Frans wat juist níet bij mij in de smaak valtquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Okay, nou dan blijf ik ook nog ietsje langer. Tandenpoetsen is zo overratedquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik was weer eens verdwaald op Youtube en nu heb ik geen zin om tanden te poetsen enzo![]()
![]()
Pff, zo moeilijk is het nou ook weer niet om Autobahn te spellenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dát! Het goed opschrijven lukt voor jullie vaak al niet eensIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
*in be4 foute grap over hard rijden op de autobahn.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pff, zo moeilijk is het nou ook weer niet om Autobahn te spellen![]()
Dus Dinges is daarop een uitzondering? Bijzonder.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er is heel veel Frans wat juist níet bij mij in de smaak valt![]()
Zolang men maar geen remsporen achterlaat.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:19 schreef Strani het volgende:
[..]
*in be4 foute grap over hard rijden op de autobahn.![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:20 schreef I het volgende:
[..]
Zolang men maar geen remsporen achterlaat.![]()
![]()
Kennelijk. Ik denk heel vaak van 'oh, wat doet die gozer toch aardig tegen me', om dan heel veel later via-via te horen dat die een move zat te makenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:17 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
Ben je daar echt slecht in denk je, het herkennen van flirtpogingen?![]()
En als ik denk dat iemand me wél leuk vind, dan blijkt dat vaak echt niks te zijnOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ik wil je terugpakken, maar wat kan ik nou maken van Iquote:
Ohquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kennelijk. Ik denk heel vaak van 'oh, wat doet die gozer toch aardig tegen me', om dan heel veel later via-via te horen dat die een move zat te maken![]()
En als ik denk dat iemand me wél leuk vind, dan blijkt dat vaak echt niks te zijnToch zou ik zeggen dat het met het lezen van mannen makkelijker zou moeten zijn dan met vrouwen. Als een man héél aardig tegen je is, dan is hij hoogstwaarschijnlijk aan het flirten, óf familie van je.
Of beiden, als je in Volendam woont.![]()
Ook daar is goed over nagedacht.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil je terugpakken, maar wat kan ik nou maken van I![]()
![]()
Op mij wordt anders niet gereden hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pff, zo moeilijk is het nou ook weer niet om Autobahn te spellenOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Oh, die maakte ik net zelfquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:19 schreef Strani het volgende:
[..]
*in be4 foute grap over hard rijden op de autobahn.
Dinges?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:19 schreef I het volgende:
[..]
Dus Dinges is daarop een uitzondering? Bijzonder.
Ik volg je niet meer!Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Saai hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Nou, 9 van de 10 keer als een man héél aardig tegen me is, dan heeft hij al een vriendin.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:23 schreef Strani het volgende:
[..]
OhToch zou ik zeggen dat het met het lezen van mannen makkelijker zou moeten zijn dan met vrouwen. Als een man héél aardig tegen je is, dan is hij hoogstwaarschijnlijk aan het flirten, óf familie van je.
Of hij heeft die niet en wil alleen wat friemelen.
quote:
Ja toch? Lekker mijn grappen stelenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:24 schreef Strani het volgende:
[..]Ergens had ik ook moeten verwachten dat de grap van jou zelf zou komen
Schotten onafhankelijkheid!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang ze die vervelende Catalanen maar niet steunen. Sommigen uit beide landen/regio's proberen heel opportunistisch vriendjes te zijn maar het zijn totaal verschillende achtergronden.
Catalanen onafhankelijkheid!
Iedereen onafhankelijkheid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
Mja, dan blijft het alsnog flirten hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:25 schreef Aoibhin het volgende:
Nou, 9 van de 10 keer als een man héél aardig tegen me is, dan heeft hij al een vriendin.Of hij heeft die niet en wil alleen wat friemelen.
![]()
![]()
Hooguit kun je door I wat oog-grapjes gaan maken, maar dat kunnen we toch alquote:Dus ook al zo efficiënt van je gepland
Die is geen dinges!quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Schotten onafhankelijkheid! [ afbeelding ]
Catalanen onafhankelijkheid! [ afbeelding ]
Iedereen onafhankelijkheid! [ afbeelding ]*roept de beveiligingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, maar daar kan ik dan niks mee!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja, dan blijft het alsnog flirten hoorOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Je kunt er wel wat mee maar je wilt er niks mee. Da's wat anders.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan ik dan niks mee!![]()
Aye aye.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hooguit kun je door I wat oog-grapjes gaan maken, maar dat kunnen we toch alDus ook al zo efficiënt van je gepland
![]()
Limburg onafhankelijk kan dan 'Bye Vlaai' hetenIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Oké, ja, das waar. Maar maak gewoon nooit echt mee dat een man echt met me wil daten met het oog op eventueel een relatie. Of ik moet dat dan inderdaad niet doorhebbenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Je kunt er wel wat mee maar je wilt er niks mee. Da's wat anders.
Reality is for people who can't imagine anything better.
Met dat gifje van de weggedragen vlaaienquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Limburg onafhankelijk kan dan 'Bye Vlaai' heten
Ook niet erg natuurlijk, het is niet dat die vlaaien nou zo moeilijk te maken zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Limburg onafhankelijk kan dan 'Bye Vlaai' heten
Reality is for people who can't imagine anything better.
Roger, gooi Epiales even de SC uit wil je?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik werd geroepen?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mooi was diequote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Met dat gifje van de weggedragen vlaaien
Ik ben de kleur MAGENTA
Oh jee, tranen in Naked Attraction. De jongen die ze koos komt niet opdagen voor het slotinterview. Die andere jongen die nog over was zag er ook veel aardiger uit maar ze ging voor de cheeky smile. Tja.![]()
Oeiiiquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:34 schreef Strani het volgende:
Oh jee, tranen in Naked Attraction. De jongen die ze koos komt niet opdagen voor het slotinterview. Die andere jongen die nog over was zag er ook veel aardiger uit maar ze ging voor de cheeky smile. Tja.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: