Ik wilde eerst iets anders typen, maar die was héél inkopbaar, dus uiteindelijk ge-deletequote:
Mooi gezicht of niet, vlinderpunani is toch wel een afknapperquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:01 schreef Strani het volgende:
Ik zou zelf Vlinderpunani kiezen want die heeft wel een mooi gezicht.
Maar de held van de avond kiest voor #PKH2.
Ik wil een deksel, maar ben geen potquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:02 schreef I het volgende:
[..]
't is nog onduidelijk of Aoibhin een potje of een deksel is?
Ik ook niet hoor. Ook niet voor ¤1.000,-, of het tienvoudige.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh daar zou ik het ook niet voor hebben gedaanMaar wie weet had ik wat kunnen onderhandelen.
Nou, het is meer of ze op zoek moet gaan naar een potje of een deksel... ik bedoel... je zal maar je hele leven zoeken naar een deksel als achteraf blijkt dat je zelf al een deksel bent...quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:02 schreef I het volgende:
[..]
't is nog onduidelijk of Aoibhin een potje of een deksel is?
Strani heeft een spaarpotquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:02 schreef Strani het volgende:
[..]
*loopt even naar de spaarpot om te zien hoeveel er in zit.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wilde eerst iets anders typen, maar die was héél inkopbaar, dus uiteindelijk ge-delete
Ja, dat ben ik wel met je eens.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mooi gezicht of niet, vlinderpunani is toch wel een afknapper
Dat staan mijn Fok!posts ookquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:03 schreef I het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ook niet voor ¤1.000,-, of het tienvoudige.Je staat voor de rest van je leven naakt op het internet.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mooi gezicht of niet, vlinderpunani is toch wel een afknapper
Je wil dus gewoon gedekt worden.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil een deksel, maar ben geen pot
Lastig verhaal ja. Maar het kan zo makkelijk zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nou, het is meer of ze op zoek moet gaan naar een potje of een deksel... ik bedoel... je zal maar je hele leven zoeken naar een deksel als achteraf blijkt dat je zelf al een deksel bent...
En anders heb je altijd nog afdekfolie...
Daar zit gelukkig nog wel een groot verschil in.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat staan mijn Fok!posts ook![]()
Maar nee, zou sowieso nooit zoiets doen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D![]()
Goed zo! Al wist ik al wel dat je smaak hadquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ho, nu kom ik heel easy over! Het moet wel een speciale deksel zijn!quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah, op die manier. Ja, dat kon inderdaad meerdere kanten opgaan.
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho, nu kom ik heel easy over! Het moet wel een speciale deksel zijn!![]()
![]()
Ik vind persoonlijk dat ik best een goede smaak heb ja! Ik ga ook altijd voor klasse boven goedkoop. Qua vrouwen dan hè, niet qua restaurants.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goed zo! Al wist ik al wel dat je smaak had![]()
Klopt; mijn posts hier zijn heel onschuldigquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:06 schreef I het volgende:
[..]
Daar zit gelukkig nog wel een groot verschil in.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zie alleen maar een wit vlak!quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Je hebt je prioriteiten op orde!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat ik best een goede smaak heb ja! Ik ga ook altijd voor klasse boven goedkoop. Qua vrouwen dan hè, niet qua restaurants.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Kroonkurk? Of eh, zo'n weckpot-deksel met speciale afsluiting? Offff, antispatdeksel?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho, nu kom ik heel easy over! Het moet wel een speciale deksel zijn!![]()
Vervang hier 'vrouw' door 'man' en je hebt mijn dekselquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies
Dus de beste vrouw is een vrouw met klasse die van goedkoop eten houdt.
U-hu.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klopt; mijn posts hier zijn heel onschuldig![]()
![]()
Welke heet Tom Leeb?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:10 schreef I het volgende:
[..]
Kroonkurk? Of eh, zo'n weckpot-deksel met speciale afsluiting? Offff, antispatdeksel?Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vervang hier 'vrouw' door 'man' en je hebt mijn deksel![]()
Het is net een romantische komedie zo hè?![]()
Alsof ze Aoibhin ooit aan mijn echte naam kunnen koppelenquote:
Is... Is dat niet je echt naam? ... shit... wie val ik dan al 8 weken lastig op Facebook?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alsof ze Aoibhin ooit aan mijn echte naam kunnen koppelen![]()
twitter:elainovision twitterde op zaterdag 01-02-2020 om 00:24:14Scotland is going to smash it at Eurovision in a few years, though. reageer retweet
![]()
![]()
Gelukkig maar, beetje afwisseling is altijd welkom.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:10 schreef Strani het volgende:
Ah, een nieuwe aflevering. Deze keer is het wel een jongere vrouw die gaat kiezen.![]()
Zolang ze die vervelende Catalanen maar niet steunen. Sommigen uit beide landen/regio's proberen heel opportunistisch vriendjes te zijn maar het zijn totaal verschillende achtergronden.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:11 schreef Em31 het volgende:
twitter:elainovision twitterde op zaterdag 01-02-2020 om 00:24:14Scotland is going to smash it at Eurovision in a few years, though. reageer retweet
![]()
Songfestival Casanovaquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:11 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
Het is net een romantische komedie zo hè?Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ja true, alsof ze Aoibhin überhaupt ooit kunnen ontcijferen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alsof ze Aoibhin ooit aan mijn echte naam kunnen koppelen![]()
Ja ik wilde net zeggen: Je bent wel laat hier voor jouw doen! Gisteren ook alquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:12 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht ik kijk ook eens wat hier om 1 uur te beleven valt.![]()
![]()
Geen idee, maar is het een leuke vrouw?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Is... Is dat niet je echt naam? ... shit... wie val ik dan al 8 weken lastig op Facebook?Misschien heb je er nog wat aan
Wat is dat voor demonquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:12 schreef I het volgende:
[..]
Dit is een typisch Frans potje, dus daar zal wel een Frans Leeb dekseltje op zitten.
[ afbeelding ]Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Dát! Het goed opschrijven lukt voor jullie vaak al niet eensquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:13 schreef I het volgende:
[..]
Ja true, alsof ze Aoibhin überhaupt ooit kunnen ontcijferen.
Bruisend nachtleven hier.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:12 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht ik kijk ook eens wat hier om 1 uur te beleven valt.![]()
![]()
Is dit een flirtpoging?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Op basis van m'n echte naam zou je me Jon Juan kunnen noemen.
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Forum Opties Forumhop: Hop naar: