We gaan de ringen van de hel even afquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:12 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht ik kijk ook eens wat hier om 1 uur te beleven valt.
Ik wil geen potje I! En ook geen foie gras!quote:
't is mij tot nu toe altijd nog goed gelukt, Aiobihn.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dát! Het goed opschrijven lukt voor jullie vaak al niet eens
Zie hier de reden waarom ik single benquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Tussen alle échte flirtpogingen door was dit er nou juist géén.
Faalquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:17 schreef I het volgende:
[..]
't is mij tot nu toe altijd nog goed gelukt, Aiobihn.
Maar er zit een Franse deksel op!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil geen potje I! En ook geen foie gras!
Ja ik was weer eens verdwaald op Youtube en nu heb ik geen zin om tanden te poetsen enzoquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik wilde net zeggen: Je bent wel laat hier voor jouw doen! Gisteren ook al
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zie hier de reden waarom ik single ben
Dit is even te diep voor 20 over 1.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang ze die vervelende Catalanen maar niet steunen. Sommigen uit beide landen/regio's proberen heel opportunistisch vriendjes te zijn maar het zijn totaal verschillende achtergronden.
Er is heel veel Frans wat juist níet bij mij in de smaak valtquote:
Okay, nou dan blijf ik ook nog ietsje langer. Tandenpoetsen is zo overratedquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik was weer eens verdwaald op Youtube en nu heb ik geen zin om tanden te poetsen enzo
Pff, zo moeilijk is het nou ook weer niet om Autobahn te spellenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dát! Het goed opschrijven lukt voor jullie vaak al niet eens
*in be4 foute grap over hard rijden op de autobahn.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pff, zo moeilijk is het nou ook weer niet om Autobahn te spellen
Dus Dinges is daarop een uitzondering? Bijzonder.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er is heel veel Frans wat juist níet bij mij in de smaak valt
Zolang men maar geen remsporen achterlaat.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:19 schreef Strani het volgende:
[..]
*in be4 foute grap over hard rijden op de autobahn.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:20 schreef I het volgende:
[..]
Zolang men maar geen remsporen achterlaat.
Kennelijk. Ik denk heel vaak van 'oh, wat doet die gozer toch aardig tegen me', om dan heel veel later via-via te horen dat die een move zat te makenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:17 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
Ben je daar echt slecht in denk je, het herkennen van flirtpogingen?
Ik wil je terugpakken, maar wat kan ik nou maken van Iquote:
Ohquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kennelijk. Ik denk heel vaak van 'oh, wat doet die gozer toch aardig tegen me', om dan heel veel later via-via te horen dat die een move zat te maken![]()
En als ik denk dat iemand me wél leuk vind, dan blijkt dat vaak echt niks te zijn
Ook daar is goed over nagedacht.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil je terugpakken, maar wat kan ik nou maken van I
Op mij wordt anders niet gereden hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pff, zo moeilijk is het nou ook weer niet om Autobahn te spellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |