Krijg sarsquote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:39 schreef GGMM het volgende:
Wel vermoeiend die paniekzaaierij van jou Scrummie.
@:atypisch heeft daar ook een handje van.
Donder op met dat virus joh, niks aan de hand.
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:45 schreef Zipportal het volgende:
@:kiid
@:slobeend
@:jancees
@:lenny_leonard
@#ANONIEM
Mentions gestrooid.
Geklikt, maar niet gereageerd aangezien het geen GROOT PROBLEEM is.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:02 schreef fetX het volgende:
Topic geopend in BUG vanwege FOK!stats @:Zipportal
Gereageerd en afgehandeld.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:02 schreef fetX het volgende:
Topic geopend in BUG vanwege FOK!stats @:Zipportal
Presentquote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:45 schreef Zipportal het volgende:
@:kiid
@:slobeend
@:jancees
@:lenny_leonard
@#ANONIEM
Mentions gestrooid.
Geen dank. Voor goede vrienden los ik BUG-topics graag op.quote:
De geboorte van @Caland op zijn beurt is weer een sneer richting de mensheid.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen dank. Voor goede vrienden los ik BUG-topics graag op.
(dit is een sneer richting @:caland)
Hallo Jojoortjequote:
Altijd spannend voor wie Jojoortje is bij dit soort wedstrijden. Waarschijnlijk nu weer een keer voor Ajax.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Jojoortje
Misschien kan je even in mijn topic reageren? VBL / [02-02-2019 16:45] De TOPPER: Ajax - PSV #1
Vooralsnog heeft er nog niemand gereageerd!
Misschien kan je even uitleggen voor wie jij bent zondag, en waarom.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:33 schreef Jojoortje het volgende:
Jammer dat alleen maar het gespuis aanwezig is.
Ja dat was wel leuk.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik begroet je nog wel met BobGod.
Dit is niet leuk.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:33 schreef Jojoortje het volgende:
Jammer dat alleen maar het gespuis aanwezig is.
Ik zal de volgende keer op mijn toon letten.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gisteren zei ik fijn dat je er bent zeg! en toen reageerde je met 'bedankt.' oid.
Het was in ieder geval heel denigrerend!
lijkt me logisch dat ik nu wat terughoudend ben wat betreft begroetingen richting jou.
Ik heb ingegrepen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:37 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Is er een wonder gebeurd en heeft @:Onlogisch zijn werk gedaan door al die dorpsidioten weg te jagen, of is er iets anders gebeurd?
Het leek me ook een wonder, maar zelfs na al die tijd blijf ik toch nog een klein beetje hoop houden dat het nog iets wordt met hem. Ook al is dit eigenlijk tegen beter weten in.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb ingegrepen.
Jij dacht dat @:onlogisch een conflictsituatie succesvol had opgelost?
Ik moet het hier toch even opnemen voor @onlogisch .quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het leek me ook een wonder, maar zelfs na al die tijd blijf ik toch nog een klein beetje hoop houden dat het nog iets wordt met hem. Ook al is dit eigenlijk tegen beter weten in.
Eens hoor.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik moet het hier toch even opnemen voor @:onlogisch .
Ik vind hem momenteel de beste mod van VBL.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eeuwige liefde voor jullie 2.quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
SPOILER: niet klikken onlogischOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is skychefquote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
oneensquote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
[spoiler=niet klikken onlogisch]Onlo is ook een goede mod, maar ik zeik hem liever af. [/spoiler
Moet hem nog updatenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je sig is gedateerd maat. Of ga je dit jaar niet voor admin?
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]Wel mee eens hoorSPOILER: niet klikken onlogischOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Echt hequote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:03 schreef JanCees het volgende:
Allemaal geen tijd voor
Moet gewerkt worden voor dat coronageld
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat je op een legoblokje gaat staan.
Ik niet. Heb al een tijdje weekend.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:03 schreef JanCees het volgende:
Allemaal geen tijd voor
Dat zijn de betere werkweken.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik niet. Heb al een tijdje weekend.
3,5 dagen werken in de week
Tegenwoordig standaard voor mij (vanaf deze week overigens). Stapje dichterbij de droom.quote:
Smerige ambtenaarquote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik niet. Heb al een tijdje weekend.
3,5 dagen werken in de week
Hier wil dat virus nog niet erg doorbreken. Het zou een snelle oplossing voor de woningnood kunnen zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:03 schreef JanCees het volgende:
Allemaal geen tijd voor
Kijk dit zijn goede ideeënquote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier wil dat virus nog niet erg doorbreken. Het zou een snelle oplossing voor de woningnood kunnen zijn.
HAHAHAHA.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woedend.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:28 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM moet het weer verpesten hoor. De autist
Ik kende het in ieder geval nog niet.quote:
ik ook niet tot vandaagquote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kende het in ieder geval nog niet.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HAHAHAHA.
@:Lange_Lans
@:Doublepain
@:Dj_day-V
@:Buitendam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik kan hier niet naar kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HAHAHAHA.
@:Lange_Lans
@:Doublepain
@:Dj_day-V
@:Buitendam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Niet zo goed. Nouja ook niet slecht. In ben niet dry iig.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Is @:tjacka er?
Hoe gaat je dry january maat? Bijna afgelopen.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het Twitteraccount van FC Den Bosch heeft me geblokkeerd
[..]
twitter:Rene51945738641 twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 15:58:25@mijnfcdenbosch Geen idee wat de oplossing van de rebus is.Maar het zal wel iets racistisch zijn. reageer retweet
Ik vind dit een goede grap.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze hebben daar echt helemaal geen gevoel voor humor.twitter:Rene51945738641 twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 15:58:25@:mijnfcdenbosch Geen idee wat de oplossing van de rebus is.Maar het zal wel iets racistisch zijn. reageer retweet
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze hebben daar echt helemaal geen gevoel voor humor.twitter:Rene51945738641 twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 15:58:25@:mijnfcdenbosch Geen idee wat de oplossing van de rebus is.Maar het zal wel iets racistisch zijn. reageer retweet
@PicoMMP en ik zijn zwaar teleurgesteld.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niet zo goed. Nouja ook niet slecht. In ben niet dry iig.
Voor ons geen probleem maatquote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:picommp en ik zijn zwaar teleurgesteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol. ReneGod.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
Gisteren grote fles la chouffe gekochtquote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Leuke grap vriend!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
Leuke Tweet Renéquote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
Niks mis mee, makker.quote:
Dat is ook niet mis ouwe vrijgezelquote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:59 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb een maaltijdsalade met kip en een paar braadworstjes.
Vanavond lekker potje voetbal kijken en op de bank hangen met mijn hand in m'n broek.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is ook niet mis ouwe vrijgezel
Goedenavondquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:01 schreef fetX het volgende:
Een vrije vrijdagavond. Dat is ook weleens lekker zeg
Helaas morgen pas Feyenoord. Vanavond dus lekker VI'tje.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vanavond lekker potje voetbal kijken en op de bank hangen met mijn hand in m'n broek.
Hertha - Schalke genot. Verder is er ook weinig.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Helaas morgen pas Feyenoord. Vanavond dus lekker VI'tje.
Kan niet naar het stadion en kan het ook niet op tv kijkenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Helaas morgen pas Feyenoord. Vanavond dus lekker VI'tje.
twee schermen genotquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Hallo maat. VI kijken vanavond? Of AZ?
quote:
Jij gaat gewoon het debuut van Azoyukukppup en Bozenik missenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Kan niet naar het stadion en kan het ook niet op tv kijken![]()
Ik baal. Al is een wedstrijd tegen Emmen geen ramp om te missen.
Ja wrijf het er nog inquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon het debuut van Azoyukukppup en Bozenik missen
Ik twijfelde nog of ik een Azoyukukppup topic aan moest maken, ik dacht nah voor een half jaartje huur tief maar op.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon het debuut van Azoyukukppup en Bozenik missen
Jeetje. Ik ga nu al alles op alles zetten om de eerste view te zijn in dat topic.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog of ik een Azoyukukppup topic aan moest maken, ik dacht nah voor een half jaartje huur tief maar op.
Maar nu schijnt het een brutale lastige jongen te zijn en begin ik toch weer te twijfelen!
Soort Kazim? Dat wordt smullen!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog of ik een Azoyukukppup topic aan moest maken, ik dacht nah voor een half jaartje huur tief maar op.
Maar nu schijnt het een brutale lastige jongen te zijn en begin ik toch weer te twijfelen!
Hoi.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tering, inderdaad zeg.
Nou ja, dan doe ik het maar.
HEY SCRUMMIE!!!
Ik kijk alleen Feyenoord in de Eredivisiequote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hertha - Schalke genot. Verder is er ook weinig.
Eredivisie is dit weekend sowieso echt aids. Gelukkig wel Ajax-PSV op het eind.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kijk alleen Feyenoord in de Eredivisie
Ja dat weet ik dus niet ik ken die hele gast niet.quote:
Ik kijk vooral PSV. Wekelijks vermaak.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kijk alleen Feyenoord in de Eredivisie
Zoals?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:23 schreef JanCees het volgende:
oh ik heb vast weer iets gemist toen ik voor mn coronageld aan het werken was
Niks mis mee vriendquote:
Hij zal zich wel willen bewijzen bij Feyenoord-Ajax.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet ik ken die hele gast niet.
Voor hetzelfde geld valt het allemaal wel mee en dan heb ik een onpopulair kuttopic!
Wat een eindbaas he.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:24 schreef JanCees het volgende:
ggmm heb jij die klb sukkels geband ofzo
Neequote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:24 schreef JanCees het volgende:
ggmm heb jij die klb sukkels geband ofzo
Doe nou nietquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:25 schreef PicoMMP het volgende:
@:rozevla
@:neef_wuppie
@:Balthasar_Boma
@:Plompzakker
Zou niet doen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:27 schreef GGMM het volgende:
Hoe dan ook, terug naar mijn dilemma
Topic of geen topic?
Die Balthasar zwelgt nog steeds in zelfmedelijden sinds de opmerking van @JanCeesquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:27 schreef PicoMMP het volgende:
Ze komen toch niet meer joh. De lol is er wel vanaf voor ze.
Ik mag niet meer.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:27 schreef PicoMMP het volgende:
Ik zou het wel doen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:27 schreef GGMM het volgende:
Hoe dan ook, terug naar mijn dilemma
Topic of geen topic?
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Even een topic aanmaken voor wereldspeler Azoyukukppup.
Ja maar weet je, het kan altijd nog.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zou het wel doen.
Stel dat het een complete randdebiel is, dan heb je straks spijt als je geen topic hebt geopend!
Ja, daar zit ik niet zo mee.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Straks gaat iemand anders met de eer strijken.
Ja, maar daar zit ik niet zo mee.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Behalve als iemand je voor is! En dan loopt iemand anders er met de eer vandoor!
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar daar zit ik niet zo mee.
Ik ben @:tong80 niet.
KLB heeft niet eens een actieve SC toch?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:27 schreef PicoMMP het volgende:
Ik vroeg het en Scrummie gaf antwoord.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:31 schreef PicoMMP het volgende:
Dan doe je het toch lekker niet, René! VRAAG HET DAN NIET.
Geen idee, ik kom daar nooit.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
KLB heeft niet eens een actieve SC toch?
Ja dat snap ik wel.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
KLB heeft niet eens een actieve SC toch?
Wat zei jcquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Die Balthasar zwelgt nog steeds in zelfmedelijden sinds de opmerking van @:JanCees
Ga het nou niet uitlokken neef.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik mag ook niet meer
bovenop je smerige dikke coronamoeder
wil je vechtenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ga het nou niet uitlokken neef.
Anders trommel ik mijn klonenleger weer op.
FB / Een positief FOK! begint met racisme goed te praten?quote:
Je kunt toch niet afgaan op een antwoord van een user. Misschien zijn er tal van users met geweldige argumenten waarom je het wél moet doen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vroeg het en Scrummie gaf antwoord.
Het antwoord is nee, en dat respecteer ik.
WAAROM MAG IK HET ALLEEN VRAGEN ALS HET ANTWOORD JA IS
tong80quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar daar zit ik niet zo mee.
Ik ben @:tong80 niet.
JanCees klinkt als een watje. Dus ja, ik vouw je zo dubbel.quote:
Sorry René.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:34 schreef GGMM het volgende:
Ja, genoeg KLB vs VBL weer.
Djeez
Kut Pico, volgende keer tief ik jou van VBL
of lamquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Sorry René.
Ik ben een beetje recalcitrant vandaag.
Je kent duidelijk jancees niet. Die sloopt jequote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
JanCees klinkt als een watje. Dus ja, ik vouw je zo dubbel.
joden lopen altijd wegquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ga weg hier.
Mention me niet meer pls.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
tong80
Zijn ban is weg. Hij post nog niet.
MOETEN WE ONS ZORGEN MAKEN?
Wat een jankmuil. Ik mag hopen dat het een troll is. Hopelijk verslikken alle Belgen zich in een Bicky Burger!!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:33 schreef fetX het volgende:
[..]
FB / Een positief FOK! begint met racisme goed te praten?
Eerste quote bovenaan. Daar zat hij schijnbaar heel erg mee.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ga weg hier.
Mention me niet meer pls.
Eigenlijk ontbreekt alleen die nude van je moeder aan de muur.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch rookt niet.
Verder zit je aardig goed.
Dit is ook een foto uit het archief.quote:
Zo danquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigenlijk ontbreekt alleen die nude van je moeder aan de muur.
Ze is zo zwaar dat die zelfs van de muur is geflikkerd.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigenlijk ontbreekt alleen die nude van je moeder aan de muur.
Deze vind ik wel weer om te lachen!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze is zo zwaar dat die zelfs van de muur is geflikkerd.
Ga je dan ook met de lift als een echt lui varken?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:43 schreef GGMM het volgende:
Ben zelf naar de snackbar geweest.
@:onlogisch @:jancees
Hij is leukquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:43 schreef fetX het volgende:
[..]
M'n snackbar zit gewoon op de begane grond.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga je dan ook met de lift als een echt lui varken?
7.5/10quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Trots op je. Ik sta nu ik de snackbar.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:43 schreef GGMM het volgende:
Ben zelf naar de snackbar geweest.
@:onlogisch @:jancees
ik de snackbarquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Trots op je. Ik sta nu ik de snackbar.
Ik de snackbar?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ik de snackbarquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ga je bestellen?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh god, ik maak een typfoutje. Allemaal even lachen!quote:
In de ArenA of kroeggod? Komt je vriendin dan ook?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:44 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wanneer gaan we een keertje Ajax kijken met Chouffe en Bugles genot
Sorry maatquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh god, ik maak een typfoutje. Allemaal even lachen!
HAHAAHAHAquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
In de ArenA of kroeggod? Komt je vriendin dan ook?
Oh nee hahaha
Smerige big dat je bent.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:47 schreef Coco. het volgende:
Ik heb net een grote friet speciaal, 2 goulash kroketten en een kaassoufflé op.
BEESTquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:47 schreef Coco. het volgende:
Ik wist het.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:48 schreef onlogisch het volgende:
Jullie hoeven niet te raden wat ik op dit moment eet
Een kaptstok?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:48 schreef onlogisch het volgende:
Jullie hoeven niet te raden wat ik op dit moment eet
Ja, ik quotte jou per ongeluk, maar bedoelde de post die jij had gequote.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja en je had mij ook in de quote gedaan.
Ik mag hopen dat dit een grapje isquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:47 schreef Coco. het volgende:
Ik zit wel nog onder de plak en ben te veel FOK!er om vrouwen te versierenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
HAHAAHAHA
KroegEn dan lekker de stad in. Wijven versieren. Of gewoon ernaar kijken en 's avonds fapje doen.
Of zit jij nog wel onder de plak?
Ze wil je niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:52 schreef PicoMMP het volgende:
Gistermiddag een chick geappt dat ik haar wilde neuken
Gisteravond laat berichtje terug: "je hoort van mij"
Nu nog niets gehoord.
Godverdomme.
Misschien morgen.
Ik moet oefenen aan m'n skills.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zit wel nog onder de plak en ben te veel FOK!er om vrouwen te versieren
beetje raar tegen je moederquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:52 schreef PicoMMP het volgende:
Gistermiddag een chick geappt dat ik haar wilde neuken
Gisteravond laat berichtje terug: "je hoort van mij"
Nu nog niets gehoord.
Godverdomme.
Misschien morgen.
Tijd om door te schakelen makker.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:53 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden heb ik ook inmiddels.
Maar ik wil best hoor braddaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:53 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik moet oefenen aan m'n skills.
Ik kom nu niet verder dan "HEY MEISJE"
Mijn moeder is 72 en appt niet.quote:
neequote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit een grapje is
Ook vrijwel allemaal aids daar qua barpersoneel. Rembrandtplein genot.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:55 schreef Tjacka het volgende:
Maar ik ben in de meeste kroegen op de wallen niet meer welkom
Gewoon De Pijp jwzquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:55 schreef Tjacka het volgende:
Maar ik ben in de meeste kroegen op de wallen niet meer welkom
Gewoon lekker de pijp in.quote:
kurk_droo?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
@:ggmm @:jancees @:jr-style-93 @:mokkiemok @:kurk_droo
Hahahaha kijk dit!!
Deze man weetquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Gewoon lekker de pijp in.
Lopen altijd leuke grietjes.
Uitgaan in Amsterdam is overrated. Veel te veel kijk mij eens.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Gewoon lekker de pijp in.
Lopen altijd leuke grietjes.
Morgen is er helemaal geen wedstrijd domme debiel! Zo makkelijk kom je er niet vanaf.quote:
Hij lijkt op z'n moederquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Respect dat je zoveel naar binnen krijgt
Voor een Ajaxwedstrijd wel leuk en de Baarsjesgod is ook wel oké.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Uitgaan in Amsterdam is overrated. Veel te veel kijk mij eens.
Oh ja, zondag dan.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Morgen is er helemaal geen wedstrijd domme debiel! Zo makkelijk kom je er niet vanaf.
Mijn inmiddels ex kwam uit Groningen. Paar keer geweest, heel leuk inderdaad!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:58 schreef RensAjacied het volgende:
Groningen beste van Nederland qua uitgaan. Donderdag studentenavond genot.
weinig lunch gehad vandaagquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Respect dat je zoveel naar binnen krijgt
origineel zegquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:58 schreef RensAjacied het volgende:
Groningen beste van Nederland qua uitgaan. Donderdag studentenavond genot.
Je moet niet zo tof doen dikzakquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:03 schreef JanCees het volgende:
vroeger noemde je dat gewoon zuipen na de training
en de dag erna weer 6 uur op om te werken voor je coronageld
Wowquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je moet niet zo tof doen dikzak
ben je mad ?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
SOWquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |