Heb jij weleens een slowcooker gebruikt?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even kijken of ik dalijk weer zin heb in een CUL topic.
Nee.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb jij weleens een slowcooker gebruikt?
Shit, dan moet ik dus in het enge CUL gaan vragen of dat iets voor mij is als luie kok.quote:
even in de magnetron.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Vergeten brood uit de vriezer te halen.
Helaas. Dood.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:02 schreef CherryLips het volgende:
15 seconde in de magnetronquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:02 schreef CherryLips het volgende:
heb je er wel ook ouderwets een postzegel op geplakt?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Ouderwetsch kaartje op de bus gegooid
Lekker likken.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je er wel ook ouderwets een postzegel op geplakt?
Zul je zien dat de postzegel made in China was!quote:
O kutquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je er wel ook ouderwets een postzegel op geplakt?
Om eerlijk te zijn vond ik een postzegel likken nooit echt lekker.quote:
Lik liever andere dingen inderdaad.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vond ik een postzegel likken nooit echt lekker.
Nee, dat was toch ook iets van vis afval?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
niet? en een envelop dicht lebberen?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ook niet. Heb er nog een vieze smaak van in mijn mond bij de gedachte alleen al.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet? en een envelop dicht lebberen?
Niet meer interessant.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:31 schreef Ang3l het volgende:
Wel typisch dat nu niemand t meer heeft over de branden in Australie.
We zijn al weer door naar de nieuwe ramp.
daar zit een grote plas water omhoog, dat kan zich niet naar hier verspreiden..quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:31 schreef Ang3l het volgende:
Nou, t eco systeem lijdt er wel behoorlijk onder. En daar hebben we wel mee te maken.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zit een grote plas water omhoog, dat kan zich niet naar hier verspreiden..
Dat doe je maar in je eigen tijd!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bijna weekend. Zo met de hond wandelen
Het is mijn eigen tijd, beetje compenseren omdat ik zo goed mijn best gedaan heb deze week.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat doe je maar in je eigen tijd!
Hadden ze maar meer van jou bij dat bedrijfquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is mijn eigen tijd, beetje compenseren omdat ik zo goed mijn best gedaan heb deze week.
Lijkt me echt verschrikkelijk om met meer mensen zoals mij te moeten samenwerken.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hadden ze maar meer van jou bij dat bedrijf
Allemaal mensen die hun best doen, vind je niet prettig?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me echt verschrikkelijk om met meer mensen zoals mij te moeten samenwerken.
Eigen mening; dingen beter menen te weten; korte concentratiespanne; etc.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Allemaal mensen die hun best doen, vind je niet prettig?
De helft daar staat in de fik en de andere helft heeft last van overstromingenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:31 schreef Ang3l het volgende:
Heb zelfs mijn uren op tijd ingevuld.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zakelijke kilometers ook weer ingediend.
Kut, dat moet ik ook nog doen van de hele maandquote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb zelfs mijn uren op tijd ingevuld.
Vrij rustig vandaag.
Uren moet ik nog wel indienen voor deze week. Zo eens aan beginnen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrij rustig vandaag.
Morgen toernooiquote:
film kijken -slapen - fietsen - veldrijden kijken - film kijken - slapen - handballen - veldrijden kijken - hhb kijken slapen.quote:
Hier ook. Maar ja, quarantaine hequote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrij rustig vandaag.
Sabrina seizoen 3, Find me boek, Death stranding spel, 30 days yoga challenge, etentje, verjaardag, sportschool. PFFFF! Stressssss.quote:
Ik ga denk ik iets langer douchen dan normaal. Ben een echte wildebras.quote:
Volgende week de Oscars, uitgezonden op Foxquote:
Dat heb ik standaard bij dat soort prijsuitreikingen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgende week de Oscars, uitgezonden op FoxEens zien of ik wakker kan blijven. De afgelopen tien jaar heb ik zoiets van 'fuck it zie het morgen allemaal wel'.
Vroegah bleef ik wakker en zat ik de volgende ochtend weer fris en fruitig in de collegebankenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik standaard bij dat soort prijsuitreikingen.
Hond knuffelen; uiteten; ouders komen weer eens langs; feestje van een van mijn beste vrienden; beetje slapen.quote:
Ik heb dit jaar voor t eerst wel zin om te kijken.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgende week de Oscars, uitgezonden op FoxEens zien of ik wakker kan blijven. De afgelopen tien jaar heb ik zoiets van 'fuck it zie het morgen allemaal wel'.
Kan me ook niet meer indenken hoe ik dat vroeger deed. Beetje tot uur of 2 op internet rondhangen en 's morgens weer naar school toe.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroegah bleef ik wakker en zat ik de volgende ochtend weer fris en fruitig in de collegebanken
Zelfs met gewoon 8 uur slaap ben ik niet meer fris en fruitigquote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan me ook niet meer indenken hoe ik dat vroeger deed. Beetje tot uur of 2 op internet rondhangen en 's morgens weer naar school toe.
Ik voel me nooit fris of fruitigquote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfs met gewoon 8 uur slaap ben ik niet meer fris en fruitig
ik voel me meestal als rottend fruit.quote:
Toernooi?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen toernooi
Zondag WIDM (terug)kijken, voetbal kijken (Ajax - PSV) en verjaardag plannen.
En jij?
Goed weekend.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hond knuffelen; uiteten; ouders komen weer eens langs; feestje van een van mijn beste vrienden; beetje slapen.
Ik heb een chronisch slaaptekort.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroegah bleef ik wakker en zat ik de volgende ochtend weer fris en fruitig in de collegebanken
Nee, ik ga inpakken en moet morgen jureren.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]In Kruûningen. Kom je kijken?
ok, veel plezier daarmee.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ga inpakken en moet morgen jureren.
Dat komt wel goed. Nou ja, inpakken is niet per se leuk of zoquote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ok, veel plezier daarmee.
De reden waarom je inpakt wel.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt wel goed. Nou ja, inpakken is niet per se leuk of zo.
Ja, dichter bij mij wonen!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De reden waarom je inpakt wel.
Ja, dat zouden we allemaal wel willen natuurlijk.quote:
Ja, maar er is al woningnood in Eindjequote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat zouden we allemaal wel willen natuurlijk.
Overal is er woningnood.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar er is al woningnood in Eindje
Vriend van me zoekt er een huis geloof ik. Was best lastig.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar er is al woningnood in Eindje
In Wuhan? Of wat?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:11 schreef CherryLips het volgende:
Zoals het nu gaat komen er de komende maanden wat huizen vrij
Ik ga dit weekend misschien even naar je toekomstige woonplaats. Het Levenslicht ligt daar voor de Jumboquote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt wel goed. Nou ja, inpakken is niet per se leuk of zo.
Nou, mij niet gezienquote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat zouden we allemaal wel willen natuurlijk.
Ja, is echt amper te doen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriend van me zoekt er een huis geloof ik. Was best lastig.
Mijn hart, Rival.quote:
Ja truequote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De reden waarom je inpakt wel.
Het Levenslicht?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend misschien even naar je toekomstige woonplaats. Het Levenslicht ligt daar voor de Jumbo
Aaah wat tof.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.4en5mei.nl/75-jaar-vrijheid/programma/stilstaan
Door heel Nederland liggen er kleine versies van. Ook in Wageningen maar die ligt volgens mij binnen.quote:
Ik vind het wel mooi, hoe ze dat doenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Door heel Nederland liggen er kleine versies van. Ook in Wageningen maar die ligt volgens mij binnen.
Expats erbij is wel leuk inderdaad.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, is echt amper te doen.
Maar ze bouwen er iets van 13 huge ass woontorens bij nu.
Lang leve de booming electronics business!
Stad wemelt van de expats. Wel gezellig.
Welnee. Ik iig niet.quote:
Niet? Is toch dit jaar officieel een vrije dag? Of was dat vorig jaar?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welnee. Ik iig niet.
Is niks officieels helaas
Jawel toch, eens in de 5 jaar.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welnee. Ik iig niet.
Is niks officieels helaas
Nee, mogen bedrijven nog steeds zelf bepalen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jawel toch, eens in de 5 jaar.
Ja, dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet? Is toch dit jaar officieel een vrije dag? Of was dat vorig jaar?
bronquote:Wettelijke feestdagen
Nieuwjaar Woensdag, 1 Januari 2020
Goede vrijdag Vrijdag, 10 April 2020
Pasen Zondag, 12 April 2020
Paasmaandag Maandag, 13 April 2020
Koningsdag Maandag, 27 April 2020
Bevrijdingsdag Dinsdag, 5 Mei 2020
O.H. Hemelvaart Donderdag, 21 Mei 2020
Pinksteren Zondag, 31 Mei 2020
Pinkstermaandag Maandag, 1 Juni 2020
Kerstmis Vrijdag, 25 December 2020
2de Kerstdag Zaterdag, 26 December 2020
Zie mijn edit.quote:
Ja, ik lees het ook net.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie mijn edit.
Wel een officiele feestdag, niet een officiele vrije dag.
Is afhankelijk van je CAO.
goede vrijdag mag ik gewoon werken.quote:
Ik vind dat nog steeds vreemd. Niet nationaal vieren dat je vrij bent.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, mogen bedrijven nog steeds zelf bepalen.
Het is geen nationale feestdag a la Koningsdag.
O, dat is het wel. maar toch geen verplicht vrij: https://www.mkbservicedes(...)gsdag-verplichte.htm
Ik vind dat ook stom. Welke vvd'er heeft dat ook bedacht?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat nog steeds vreemd. Niet nationaal vieren dat je vrij bent.
Ik ook. We hebben al zo weinig nationale feestdagen. Koningsdagquote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat nog steeds vreemd. Niet nationaal vieren dat je vrij bent.
nog maar 33 minutenquote:
Ja idd.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. We hebben al zo weinig nationale feestdagen. Koningsdag
Ja, nog minder feestdagen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja idd.
En Koningsdag kan me dan weer gestolen worden.
Ik vind bevrijdingsdag een stuk belangrijkerquote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nog minder feestdagen.![]()
die mogen ze inderdaad ook wel afschaffen en 5 mei er voor in de plaats geven.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja idd.
En Koningsdag kan me dan weer gestolen worden.
gewoon weer allebei jaarlijks.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind bevrijdingsdag een stuk belangrijker.
Of beide, of vijf mei imoquote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die mogen ze inderdaad ook wel afschaffen en 5 mei er voor in de plaats geven.
koningsdag en 5 mei zijn de enige volgens mij.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:46 schreef Barbusse het volgende:
Hoeveel nationale feestdagen zijn er eigenlijk in Nederland?
Hier zijn er 4. En 11 religieuze vakantiedagenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
koningsdag en 5 mei zijn de enige volgens mij.
de rest zijn allemaal internationale/christelijke feestdagen
Inderdaad. Veel te weinig dus.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
koningsdag en 5 mei zijn de enige volgens mij.
de rest zijn allemaal internationale/christelijke feestdagen
1. Koningsdag.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:46 schreef Barbusse het volgende:
Hoeveel nationale feestdagen zijn er eigenlijk in Nederland?
Maar we hebben wel heel veel gewone eigen vrije dagen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Veel te weinig dus.
heel veel vind ik ook zwaar overdreven.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar we hebben wel heel veel gewone eigen vrije dagen.
Da's bij andere landen weer veel minder.
Ik heb er 40.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
heel veel vind ik ook zwaar overdreven.En de afgelopen jaren zijn we er ook wel een aantal van die kwijtgeraakt.
Als ik zie hoe vaak die Duitsers vakantie hebben, twijfel ik daar wel aanquote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar we hebben wel heel veel gewone eigen vrije dagen.
Da's bij andere landen weer veel minder.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
1. Koningsdag.
5 mei is eens in de 5 jaar een nationale feestdag en ook niet verplicht vrij.
Ja, dit inderdaad.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik zie hoe vaak die Duitsers vakantie hebben, twijfel ik daar wel aan.
Duitsers hebben wettelijk minimaal 20 dagen.quote:
Ik heb er 28.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er 40.
Maar mijn CAO heeft er 27.
Da's veel. T.o.v. andere landen.
In Nederland is het wettelijk minimum ook 20.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Duitsers hebben wettelijk minimaal 20 dagen.
Denk dat dat in west Europa redelijk gelijk ligt eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In Nederland is het wettelijk minimum ook 20.
quote:
maar wel veel feestdagen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Duitsers hebben wettelijk minimaal 20 dagen.
Dat zullen ze wel onderling afgesproken hebben.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk dat dat in west Europa redelijk gelijk ligt eigenlijk.
Ik heb trouwens 23 vakantiedagen zie ik net.
Klopt.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar wel veel feestdagen.
ook meer christelijke dagen waarop ze vrij krijgen
Corona.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn stem raak ik steeds meer kwijt.
Mijn stem is het eerste Nederlandse slachtoffer geworden.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Corona.
Pas nou op. Beter voorkomen dan Chinezen!
Zolang t niet mijn Gouden keeltje is!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn stem is het eerste Nederlandse slachtoffer geworden.
rip
goed weekendquote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zolang t niet mijn Gouden keeltje is!
Nee hoooooor. Beterschap Luc!
Ik ga weekend vieren. Dikke doei.
Daaaag Engeltjequote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je was okayquote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn stem is het eerste Nederlandse slachtoffer geworden.
rip
Hontquote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lekker gelopen met de hond. Zo maar eens koken en dan heb ik de hele avond nog voor me.
Tot maandag. Hoop ik. Anders was je okay.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat ga je eten? /Inspiratieloos.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lekker gelopen met de hond. Zo maar eens koken en dan heb ik de hele avond nog voor me.
Hahaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb nog stamppot van gisteren over bedenk ik me nu net
Miekequote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Al gestettled op het vaste land?
Of was dat al gevraagd
Waar zit je ongeveer?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 17:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mieke
Ja, gaat lekker hier heur. Lekker dicht bij het strand en heerlijk eten hier
Klein stukje noordelijk van Porto, 30 minuutjes met de metroquote:
Lekker hoorquote:Op vrijdag 31 januari 2020 17:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klein stukje noordelijk van Porto, 30 minuutjes met de metro
Moooooiquote:Op vrijdag 31 januari 2020 17:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je daar al een harem?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 17:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Soortgelijke functiequote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moooooi.
Zelfde bedrijf? Of soortgelijke functie?
Ik ben heul braaf, Qquote:
Portoquote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Soortgelijke functie
Ik woon gewoon nog geen 5 minuutjes lopen van het strand!
Wel minder weer. Of valt dat mee?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Soortgelijke functie
Ok, zal ik opzoeken thanksquote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:46 schreef gcjoel het volgende:
Barb! Je moet echt bij Conga een bifana eten
Het regent nu, maar ik wist al wel dat het hier veel regent in januari. 15 graden, dus niet koudquote:
Zoals het hoort. Slapen met de handjes boven de dekenquote:
De omgeving is heel mooi en groenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het regent nu, maar ik wist al wel dat het hier veel regent in januari. 15 graden, dus niet koud
En ook: FRISSE LUCHT! Ik kan weer gewoon de straat op zonder het risico op mijnwerkers stoflongen
Slapen na keiharde neukseksquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:16 schreef Barbusse het volgende:
Zoals het hoort. Slapen met de handjes boven de deken
Ja, in de lente gaan we een wijnreisje maken langs de Douro valleiquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De omgeving is heel mooi en groen![]()
Heb er eens een rondreisje gemaakt.
Vino Verdequote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, in de lente gaan we een wijnreisje maken langs de Douro vallei![]()
Die is al ingeslagenquote:
Nog 1 nachtjequote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weekend staat voor de deur. Of moet je werken?
BLUH!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
All we ever hear from you is bluh bluh bluh
Je hebt daar allemaal van die leuke hotelletjes. Die hebben een speciale naam, kleinschalig en cute.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, in de lente gaan we een wijnreisje maken langs de Douro vallei![]()
Ovos moles is ook lekker.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die is al ingeslagen
En pastei de nata eten
Ja, een collega raadde me dat al aan. Zin inquote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je hebt daar allemaal van die leuke hotelletjes. Die hebben een speciale naam, kleinschalig en cute.
I know!quote:
Vergeet je zwembroek niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tas voor morgen is ingepakt, maar toch heb ik het idee dat ik iets vergeet.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:52 schreef DrMarten het volgende:
Naar de supermarkt geweest, eten gehaald en uiteindelijk pizza besteld omdat ik te lui ben om de keuken in te gaan
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:52 schreef DrMarten het volgende:
Naar de supermarkt geweest, eten gehaald en uiteindelijk pizza besteld omdat ik te lui ben om de keuken in te gaan
Heel fijn. Had ik eerder moeten doen. En nu wil ik uitbreiden.quote:
Ik ken het gevoelquote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Soortgelijke functie
quote:De Utrechtse ramkraker (22) die vorig jaar in juli werd gepakt nadat hij met een Audi de Coolblue in Utrecht binnenreed, moet elf maanden de cel in. Eerder vroeg hij nog of hij zijn zaak in vrijheid af mocht wachten, omdat hij door zijn arrestatie zó getraumatiseerd was geraakt dat hij er PTSS aan over had gehouden.
Faxie kan zich vast nog wel voordoen als maagd, scoort hij ook nog een keer.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
SEX / Jongens/mannen ontmaagden
Zo doe je nog iets met een social work opleiding
Hihihihihiquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb al gereageerdquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Faxie kan zich vast nog wel voordoen als maagd, scoort hij ook nog een keer.
Ben benieuwd wat haar echte account is.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat jaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat haar echte account is.
Nu al?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga lekker vroeg naar bed toe.
Zal wel nietquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook een celebrity look-a-like?
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook een celebrity look-a-like?
Orlando Bloomquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:39 schreef Faxie het volgende:
Soort kruising tussen Orlando Bloom en Jason Statham, maar dan lelijk en dik
en kleinquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:39 schreef Faxie het volgende:
Wel langer dan faxquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bloom is 1m80 en Statham 1m78, ook niet echt lang.
Niet alle hollywoodsterren zijn knap hoor!quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou ook wel net zo knap willen zijn als hollywoodsterren.
Maar ja, zelfs met een goede nosejob zou ik nog niet in de buurt komen.
De vrouwen wel toch?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:51 schreef Halimede het volgende:
[..]
Niet alle hollywoodsterren zijn knap hoor!
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een kruising tussen Amy Schumer en Angela Merkel.
En het voelt goed he?quote:
Humor en intelligentie. Niks mis meequote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een kruising tussen Amy Schumer en Angela Merkel.
Hmpfquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:48 schreef Halimede het volgende:
[..]
Wel langer dan fax![]()
maar @:Faxie zo lelijk ben je niet hoor
Vind Merkel nou niet echt humor hebbenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Humor en intelligentie. Niks mis mee
"Zo lelijk ben je niet hoor"quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:48 schreef Halimede het volgende:
[..]
Wel langer dan fax![]()
maar @:Faxie zo lelijk ben je niet hoor
Echt hèquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:21 schreef aeque het volgende:
[..]
"Zo lelijk ben je niet hoor"
Maar wel lelijk dus?
Jij hebt dan ook niks met humor.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vind Merkel nou niet echt humor hebben
Kut hoeren, allemaal!quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar wel lelijk dus?
Jij niks met intelligentiequote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook niks met humor.
Dit is correct. Daarom ga ik niet met jou om. Want je weet; if you're the smartest man in the room. You're in the wrong room.quote:
Gelukkig ben jij er weer, eindelijk alle josti's weer onder 1 dak.quote:
YAYquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er weer, eindelijk alle josti's weer onder 1 dak.
Blijf je daarom telkens terugkomen?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is correct. Daarom ga ik niet met jou om. Want je weet; if you're the smartest man in the room. You're in the wrong room.
In Thailand kom je daar wel mee weg.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:39 schreef Faxie het volgende:
Oeh fax met een Vietnamese damequote:Op zaterdag 1 februari 2020 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Thailand kom je daar wel mee weg.
Precies. Alleen moet je wel met je schoonouders op 1 kamer slapenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klein, lief en zorgzaam (gaat over de dame, niet over Faxie)
Volgens mij valt dat daar wel mee. Gewoon niet in de grote stad 1 ophalen dan komt het wel goed.quote:
Waaaaaaaauuuuuwwwwquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar wel lelijk dus?
Zo hier ook maar even makenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:19 schreef Halimede het volgende:
Zo eerste keer koffie in... een hele lange tijd![]()
![]()
Wel leuk voor Faxiequote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat daar wel mee. Gewoon niet in de grote stad 1 ophalen dan komt het wel goed.
Lekker!!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo hier ook maar even maken
Genieten.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:19 schreef Halimede het volgende:
Zo eerste keer koffie in... een hele lange tijd![]()
![]()
Ik heb sinds een jaar IBS, koffie en chocolade (en heel veel andere dingen) waren uit den boze voor mijn darmen, maar sinds kort probeer ik een nieuwe "behandeling" en dat werkt zo goed dat ik het weer aan durf een kopje koffie te drinken!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Genieten.![]()
Waarom zo lang geen koffie op?
Altijd fijn als en behandeling aanslaat bij zulke dingen. Geniet ervan.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:13 schreef Halimede het volgende:
Ik heb sinds een jaar IBS, koffie en chocolade (en heel veel andere dingen) waren uit den boze voor mijn darmen, maar sinds kort probeer ik een nieuwe "behandeling" en dat werkt zo goed dat ik het weer aan durf een kopje koffie te drinken!
Thanks! Helaas was het geen suggestie van het ziekenhuis uit en kreeg ik alleen maar bullshit behandelingen als opties toendertijd. Gelukkig is mijn beste vriend arts met toegang tot allemaal onderzoeken en heeft hij wat voor mij gevonden dat werktquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd fijn als en behandeling aanslaat bij zulke dingen. Geniet ervan.
Had je het maar beter.moeten verwoorden.quote:
Oei. Fijn om te horen dat de behandeling aanslaat.quote:
Sorry, ben autistisch, kan er niks aan doenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Had je het maar beter.moeten verwoorden.
Als mede darmpatient ben ik dan wel even nieuwsgierig wat je nu doet/gebruiktquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:23 schreef Halimede het volgende:
[..]
Thanks! Helaas was het geen suggestie van het ziekenhuis uit en kreeg ik alleen maar bullshit behandelingen als opties toendertijd. Gelukkig is mijn beste vriend arts met toegang tot allemaal onderzoeken en heeft hij wat voor mij gevonden dat werkt
Oh ja verschuil je daar maar weer achter.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:25 schreef Halimede het volgende:
[..]
Sorry, ben autistisch, kan er niks aan doen
Dat soort afhankelijkheden wil je eigenlijk niet hebben als het om je gezondheid gaat. Maar goed, gelukkig had jij dat linkje.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:23 schreef Halimede het volgende:
Thanks! Helaas was het geen suggestie van het ziekenhuis uit en kreeg ik alleen maar bullshit behandelingen als opties toendertijd. Gelukkig is mijn beste vriend arts met toegang tot allemaal onderzoeken en heeft hij wat voor mij gevonden dat werkt
Nee, ik heb ook het gevoel dat ze me in het ziekenhuis niet heel serieus hebben genomen. Heb in totaal iets van 10 minuten met een specialist gepraat, wel wat testjes gehad maar ook lang niet allemaal, en toen was het van "hier is een standaard lijstje met wat je kan doen, succes er mee!"quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat soort afhankelijkheden wil je eigenlijk niet hebben als het om je gezondheid gaat. Maar goed, gelukkig had jij dat linkje.
Volgens hem was het een soort van shitty feedback loop van pijn tussen mijn darmen en hersenen. Door de pijn ging het mentaal niet lekker, waardoor ik gevoeliger ben voor pijnprikkels, waardoor ik meer pijn heb en het nog slechter gaat mentaal enzovoorts.. door de pijn krampen mijn darmen ook en ligt alles stil. Wat ook pijn veroorzaaktquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als mede darmpatient ben ik dan wel even nieuwsgierig wat je nu doet/gebruikt
Hopen dat het werkt idd. En anders een second opinion in een ander ziekenhuis!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:47 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook het gevoel dat ze me in het ziekenhuis niet heel serieus hebben genomen. Heb in totaal iets van 10 minuten met een specialist gepraat, wel wat testjes gehad maar ook lang niet allemaal, en toen was het van "hier is een standaard lijstje met wat je kan doen, succes er mee!"
[..]
Volgens hem was het een soort van shitty feedback loop van pijn tussen mijn darmen en hersenen. Door de pijn ging het mentaal niet lekker, waardoor ik gevoeliger ben voor pijnprikkels, waardoor ik meer pijn heb en het nog slechter gaat mentaal enzovoorts.. door de pijn krampen mijn darmen ook en ligt alles stil. Wat ook pijn veroorzaakt![]()
oplossing: de komende maanden 3x per dag 1000mg paracetamol om het te proberen doorbreken.
oplossing van het ziekenhuis: er is niks aan te doen, ga maar mediteren of zo
FODMAP is geen optie omdat ik dan echt bijna niks meer kan eten. Heb het geprobeerd, maar het is voor mij dan vrijwel onmogelijk om niet verder af te vallen (en heb al ondergewicht). Probiotica helpt ook niet echtquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hopen dat het werkt idd. En anders een second opinion in een ander ziekenhuis!
En er zijn best andere dingen die je kunt proberen om iig de PDS klachten te verminderen. Denk aan een FODMAP-dieet, probiotica en dat soort dingen. Artsen die nu nog steeds zeggen van dit heb je en red je er maar mee, die sporen niet.
Ondergewicht heb ik dan weer geen last vanquote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:10 schreef Halimede het volgende:
[..]
FODMAP is geen optie omdat ik dan echt bijna niks meer kan eten. Heb het geprobeerd, maar het is voor mij dan vrijwel onmogelijk om niet verder af te vallen (en heb al ondergewicht). Probiotica helpt ook niet echtben blij dat dit goed aan slaat tot nu toe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |