Wat doet Madiel eigenlijk in het dagelijks leven? Als ik hier haar foto's zie leidt zij een glamoreus leventjequote:
Ze is recent moeder geworden, en wordt gesponsord door een goedkoop, tacky kledinfmerk. Ze zat in het onderwijs.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:04 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Wat doet Madiel eigenlijk in het dagelijks leven? Als ik hier haar foto's zie leidt zij een glamoreus leventje
Oh ja, ze was juf op een middelbare school, iets met maatschappelijke vorming ofzoiets dacht ik.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is recent moeder geworden, en wordt gesponsord door een goedkoop, tacky kledinfmerk. Ze zat in het onderwijs.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:16 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oh ja, ze was juf op een middelbare school, iets met maatschappelijke vorming ofzoiets dacht ik.
Dankje!
Alles wat Billy zegt kan je het beste maar met een flinke korrel zout nemenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 17:28 schreef Poezewoes het volgende:
Billy zou toch vorige maand gaan trouwen?
Maar deze man is helemaal into Billy,hij dweepte al met haar toen zij hem niet eens zag staan, denk dat dit wel een blijvertje isquote:Op vrijdag 31 januari 2020 17:52 schreef humpty het volgende:
[..]
Alles wat Billy zegt kan je het beste maar met een flinke korrel zout nemen
die heb ik al zoveel leugens horen vertellen
O maar dat kan ook wel dat ze elkaar leuk vinden maar toen ze de laatste keer in Utopia wasquote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar deze man is helemaal into Billy,hij dweepte al met haar toen zij hem niet eens zag staan, denk dat dit wel een blijvertje is![]()
Ik vind ze ook wel leuk samen
Ik vind het sowieso een rare tekst. Als het maar rijmt denkt Jessie.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
geen vertrouwen in de mensheid is meestal geen vertrouwen in jezelf
Sas zit in China schijnt.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:34 schreef DKUp het volgende:
Geile Sas of Geile Max en Djezzie is over?
je kan je kapot trainen, botox spuiten enz. maar je nek en in dit geval haar handen, verraden toch de leeftijd.quote:
Ben je daar geweest of komt dit van een oud-Utopiaantje?quote:
Gerrit was er laatst geweest,maar toen was het iets minder plat.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:11 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ben je daar geweest of komt dit van een oud-Utopiaantje?
Wel gek, alles weg, zelfs de silo, en dat schuitje staat er nog?
Thx voor het posten
In de songtekst zit nog zo'n hoogvliegertje in. 2 dingen die hij van dat liedje deelde, beide kloppen niet echtquote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:33 schreef DKUp het volgende:
“Je moet je eerst bewijzen geen belediging!”
Que?
Verleden tijd en tegenwoordige tijd koppelen met leuke quotes.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:17 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
In de songtekst zit nog zo'n hoogvliegertje in. 2 dingen die hij van dat liedje deelde, beide kloppen niet echt![]()
[ afbeelding ]
Misschien kunnen ze samen lekker in de bootquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Verleden tijd en tegenwoordige tijd koppelen met leuke quotes.
Floppende Tony en Suffe Sas
Geile Sas kan wel beter krijgen natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:19 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze samen lekker in de boot
Jaja maar voor nu hoopt ze nog de hoofdprijs te hebbenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geile Sas kan wel beter krijgen natuurlijk.
Waar komt deze foto vandaan? Vijver dus helemaal weg, alleen de boot is er nog maar. Geen sterveling die hem daar weg haalt blijkbaar. Ziet er wat mistroostig uit allemaal. De hele opbouw van jaren naar de haaien. Toch jammer allemaal.quote:
quote:
hij heeft ook totaal geen rede om zielig te doen lol, followers die hem sowieso prachtig vinden, en hem de hemel in prijzen, laat ook maar, wordt niet goed van die achterlijke schuimpjesquote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:32 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een rare tekst. Als het maar rijmt denkt Jessie.
Dit stukje kinderrijm had ik al eerder voorbij zien komen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:17 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
In de songtekst zit nog zo'n hoogvliegertje in. 2 dingen die hij van dat liedje deelde, beide kloppen niet echt![]()
[ afbeelding ]
nah nah nah, weet nie, ze had wat met iemand met losse handjes, een marrokaan, maakt verders niet uit, dat vertelde ze zelf on streamquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geile Sas kan wel beter krijgen natuurlijk.
ook niet, probeert zich te distantieren, denkt dat hiij heel intelligent is. als dat zo was zt hij niet nu in die positiequote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:32 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een rare tekst. Als het maar rijmt denkt Jessie.
Het foute mannen-syndroomquote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nah nah nah, weet nie, ze had wat met iemand met losse handjes, een marrokaan, maakt verders niet uit, dat vertelde ze zelf on stream
Mooi hoor.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:17 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
it's alive!blijft bijzonder om te zien
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat weten de bewoners ook?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:40 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee, vast van nietquote:
Heeft Billy nieuwe lippen aangeschaft? Ze had nooit lippen en nou heeft ze opeens lippen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Geen idee, vast van niet
billybakkerofficial
Met mama op pad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Man, al jaren.quote:Op zondag 2 februari 2020 15:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heeft Billy nieuwe lippen aangeschaft? Ze had nooit lippen en nou heeft ze opeens lippen.
Post-Utopia (2) is ze een prachtige Vlindeuwr geworden.quote:Op zondag 2 februari 2020 16:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Viel me nou pas op.
In Utopia had ze nauwelijks lippen. Een heel klein beetje onderlip en een bovenlip die je alleen onder een vergrootglas kon herkennen.
[ afbeelding ]
Van Rupsje Nooit Genoeg in een prachtige vlinder veranderd.quote:Op zondag 2 februari 2020 16:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Post-Utopia 2 is ze een prachtige Vlindeuwr geworden.
Heel natuurlijk allemaalquote:Op zondag 2 februari 2020 16:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Van Rupsje Nooit Genoeg in een prachtige vlinder veranderd.
Ze is in Utopia begonnen met die fillers...quote:Op zondag 2 februari 2020 16:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Viel me nou pas op.
In Utopia had ze nauwelijks lippen. Een heel klein beetje onderlip en een bovenlip die je alleen onder een vergrootglas kon herkennen.
[ afbeelding ]
Zwanger.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:06 schreef Toverheks het volgende:
Zap ik gisteren van kanaal naar kanaal op tv, zie ik Romy en Cemal een soort van Tshell dingen aanprijzen, en volgens mij heeft Romy flink haar gezicht laten verbouwen, wangetjes en oogleden
Ze zou toch ook iets in een dierenprogramma gaan doen?quote:Op maandag 3 februari 2020 11:06 schreef Toverheks het volgende:
Zap ik gisteren van kanaal naar kanaal op tv, zie ik Romy en Cemal een soort van Tshell dingen aanprijzen, en volgens mij heeft Romy flink haar gezicht laten verbouwen, wangetjes en oogleden
Heeft ze vorig jaar gedaan.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:57 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ze zou toch ook iets in een dierenprogramma gaan doen?
breek me de bek niet open hierquote:
quote:Op maandag 3 februari 2020 17:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
breek me de bek niet open hieren af en toe nog klagen ook he???? en die halfbakken filmpjes over Kolewa,, wat mijn iziiens ook zo een koniale input heeft, brrr griezels ervan
Ben het helemaal met je eens.Ik heb nog niets van een actie gezien.Beetje de goede sier uithangen.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:21 schreef Bramenstruik het volgende:
we filmen nu een kindje met een hazenlip die engelse les krijgt, donderstraal een end op
quote:
ik stond ff vol spelfouten hahaha, zo driftig was ikquote:Op maandag 3 februari 2020 17:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Ben het helemaal met je eens.Ik heb nog niets van een actie gezien.Beetje de goede sier uithangen.
quote:Op maandag 3 februari 2020 14:22 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mafkees met haar kleine jongen, dit is precies hoe ze denkt mensen te kleineren, Merel is on top, ze noemt haar moeder opeens ook geen mamma meer, maar Mari, ze moet en zal in control zijn, naar kindquote:
Het is allemaal zo nep bij haar.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:00 schreef Bramenstruik het volgende:
en dan als ze zich zogenaamd kwetsbaar opstelt, zoals in de wasstraat, gaat ze heel raar haar bek vertrekken en grijnzen
Verhip,het is nu de andere kant.quote:
Behoorlijk nep.. alle foto’s met een filter erop..quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is allemaal zo nep bij haar.
De kijkcijfersquote:Op maandag 3 februari 2020 11:06 schreef Toverheks het volgende:
Wat slechtquote:Op woensdag 5 februari 2020 00:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
De kijkcijfers![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:31 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ga ik even goed over nadenken.
uhhmmmmm......................quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:31 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Doet ze aan webcamseks tegenwoordig?quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:31 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
NEEEEE,dit is een grapje.quote:
Nope, zo te lezen is hij bloedserieus hahaha.quote:
Genoeg ervaring, 🤣🤣 hilarisch.quote:
Als collega,dan ga je toch stuk?quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:11 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nope, zo te lezen is hij bloedserieus hahaha.
Je moet er toch niet aan denken zo'n persoon in je bedrijf in die functie te hebben. Ervaren. . . .te lachwekkend gewoon haha.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:10 schreef Flow3r het volgende:
"Fok euro's ik wil bitcoins stekken
Nog even doorzetten en dan nooit meer werken"
[ afbeelding ]
"Je vriend die zit te gamen terwijl ik het in je naad loos "
zelfs daar, in jouw gifje zit die te trekken aan zijn shirtquote:Op woensdag 5 februari 2020 20:10 schreef Flow3r het volgende:
"Fok euro's ik wil bitcoins stekken
Nog even doorzetten en dan nooit meer werken"
[ afbeelding ]
"Je vriend die zit te gamen terwijl ik het in je naad loos "
Onder die handdoek staat de naam van hun kindquote:Op woensdag 5 februari 2020 20:46 schreef DaniqueV het volgende:
romykoldenhof_
Dat was een heerlijk dagje zwemmen met mijn lieverd @:centerparcsnld #8monthspreggie
[ afbeelding ]
Jaaa die hebben de handdoeken goed gedrapeerd hahahaquote:Op woensdag 5 februari 2020 20:49 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Onder die handdoek staat de naam van hun kind![]()
Reumsie is mooi zwanger zeg!
quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:50 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Jaaa die hebben de handdoeken goed gedrapeerd hahaha
Eerste letter van de naam is een M
Misschien gaat het wel een Mees worden, gebaseerd op Cees
Aha, een 'M', ben benieuwd, maar in de Boyd-stylie kan het wel eens lastig te lezen worden![]()
Reums lijkt mij btw wel zo'n meid die al sinds haar jeugd babynamen in haar hoofd heeft
En ze is zeker mooi zwanger, vind ook dat ze het goed doet als bezig bijtje ook![]()
tsssssquote:
Ja denk ik ook wel, denk ook dat ze meer voor een naam zouden gaan als Mika, Mila, Maya, Mara.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:59 schreef FreshFruit het volgende:
Ze is zeker heel mooi zwanger,ik durfde het niet te posten.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)ter-109376457169387/
Op welk goed nieuws hoop die muts dan ? het filmpje doet het niet bij mij ?quote:
Ze mag haar medicatie afbouwen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:28 schreef PTLe het volgende:
[..]
Op welk goed nieuws hoop die muts dan ? het filmpje doet het niet bij mij ?
Mooi buikje vind ikquote:Op woensdag 5 februari 2020 20:46 schreef DaniqueV het volgende:
romykoldenhof_
Dat was een heerlijk dagje zwemmen met mijn lieverd @:centerparcsnld #8monthspreggie
[ afbeelding ]
romykoldenhof_
02-02-20 || Ik krijg heeel veel de vraag hoe ik mij voel tijdens de zwangerschap, en ik kan je zeggen; ja de laatste loodjes zijn het zwaarst! ( en ik ben koppig en ga maar door en door ) Maaaar het einde is in zicht!! 9 februari heb ik OFFICIEEL verlof en ga ik letterlijk met de beentjes hoog. Reumsie chill time, heer-luk. Elke dag doe ik nog ff een make-uppie op, haartjes gedaan en klaar voor de dag. Ik werk nog zoveel als mijn lichaam aan kan en neem een stapje terug waar nodig.
Any ways; Ik voel mij zoooo gelukkig met onze dochter in mijn buik, nogsteeds onwerkelijk maar draag haar met alle liefde. Voor alle zwangere vrouwen; ZET 'M OP! En geniet zoveel als je kan. ?
Ps. Bedankt voor álle berichtjes ik zie ze allemaal voorbijkomen maar vanaf hier: thankyou ?
OMG hahaha lol ............het is toch watquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze mag haar medicatie afbouwen.
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:50 schreef Kanaroe het volgende:
Is Hiske op missie in Bali? En Kris mee als side-kick (of als beloning?)
Een klein mysterie dus!quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
Jens is met Mylène op Tenerife.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:55 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Een klein mysterie dus!
P.S. Leuke foto van Jensie! De smiley-tattoo houdt het goed
Dat wordt wel een negenponder..quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:46 schreef DaniqueV het volgende:
romykoldenhof_
[ afbeelding ]
romykoldenhof_
02-02-20 || Ik krijg heeel veel de vraag hoe ik mij voel tijdens de zwangerschap, en ik kan je zeggen; ja de laatste loodjes zijn het zwaarst! ( en ik ben koppig en ga maar door en door ) Maaaar het einde is in zicht!! 9 februari heb ik OFFICIEEL verlof en ga ik letterlijk met de beentjes hoog. Reumsie chill time, heer-luk. Elke dag doe ik nog ff een make-uppie op, haartjes gedaan en klaar voor de dag. Ik werk nog zoveel als mijn lichaam aan kan en neem een stapje terug waar nodig.
Any ways; Ik voel mij zoooo gelukkig met onze dochter in mijn buik, nogsteeds onwerkelijk maar draag haar met alle liefde. Voor alle zwangere vrouwen; ZET 'M OP! En geniet zoveel als je kan. ?
Ps. Bedankt voor álle berichtjes ik zie ze allemaal voorbijkomen maar vanaf hier: thankyou ?
Of veel vruchtwater? Maar Romy is ook best wel lang, misschien ook wel een lang kindje? Ben wel benieuwd ernaar, inmiddels ook wat de naam zal zijn haha.quote:Op donderdag 6 februari 2020 12:26 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Dat wordt wel een negenponder..
Denk eerder dat zijn ouders daar een huis willen kopen? Huis wat zij pas geleden hadden gekocht staat weer te koop. En Jessie een 2de huis? Laat hem eerst maar een eerste huis gaan bewonen ;-pquote:
Ik denk dat ze beter een keer haar voordeur in de verf kan zetten dan zichzelf.quote:
Ze ziet er ouder uit dan haar moeder.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Geen idee, vast van niet
billybakkerofficial
Met mama op pad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alle platvissen tellen mee?quote:Op maandag 3 februari 2020 13:57 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ze zou toch ook iets in een dierenprogramma gaan doen?
Werken?????????quote:
Hij heeft een verhuisbedrijfquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Werken?????????
Die gozer is zo lui, als ie moet huilen huilt-ie uit één oog.
Wat voor werk doet hij dan? Zijn haar laten groeien?
In Utopia hoefde er maar iets binnen zijn handbereik te komen of het was al gesloopt.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:03 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
koekieloekie mag met zelfgekluste sieraadjes haar terugvlucht betalen
Ik denk nog steeds dat ze verliefd op Cris isquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
Ze lijkt op Lex...quote:Op vrijdag 7 februari 2020 07:36 schreef DKUp het volgende:
Wat is er inderdaad met mama Djezzie gebeurd?
Shownieuws, nou dan heb je de doelgroep wel in 1 x te pakken.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:36 schreef DaniqueV het volgende:
Ja viel mij dus ook op bij zijn moeder, dacht alleen, zet het hier maar niet neer voor ik de moraalridder over mij heen krijg. Maar ben blij dat jullie het ook zien. :-D
[ afbeelding ]
"...bij mij, en met mij te KUNNEN werken"quote:
Van wanneer is die foto? In de verhalen van jessie staat ook filmpje, ziet haar gezicht er ook vreemd uit, is het 9de filmpje. Ik kan geen gifje maken met mobielquote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:03 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry,maar ik vind het wel meevallen.
29 november 2019.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:32 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Van wanneer is die foto? In de verhalen van jessie staat ook filmpje, ziet haar gezicht er ook vreemd uit, is het 9de filmpje. Ik kan geen gifje maken met mobiel
Ja zie, daar zit misschien het verschil in, die foto van mij was van gisteravond. Ik moet steeds aan Madonna denken, heb daar ook zulke vreemde fotos van gezien met haar gezichtquote:
Is ook het verschil van het licht volgens mij.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja zie, daar zit misschien het verschil in, die foto van mij was van gisteravond. Ik moet steeds aan Madonna denken, heb daar ook zulke vreemde fotos van gezien met haar gezicht
Meevallen?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:03 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry,maar ik vind het wel meevallen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:28 schreef DaniqueV het volgende:
jessievandegraafofficial
De videoclip van “Jackpot” staat nu YouTube! Klik op de link in mijn bio, swipe omhoog in mijn verhaal of ga naar YouTube en zoek op ‘Toffe Tony’. Laat me in de comments weten wat je er van vindt!
[ afbeelding ]
Jessie is nog op zoek naar een label, ik zou zeggen aub hier heb je er 1![]()
[ afbeelding ]
OP FB bij shownieuws beginnen de reacties ook binnen te druppelen![]()
https://www.facebook.com/(...)NlvNRd4fkQ&__tn__=-R
https://www.shownieuws.nl(...)oud-utopiaan-jessie/
Meer een zwarte bladzijde voor hem als ik de reacties leesquote:
Hij probeert alles, alleen lukt buiten die kledinglijn vrij weinig tot niks. Ja vervelend op Social media dingen spammen als zo ontzettend veel mensen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:18 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Meer een zwarte bladzijde voor hem als ik de reacties lees
Meest erge vind ik dat hij van zichzelf denkt alles goed te kunnen en te doen, hij oppermachtig is, en de zelfoverschatting naar grote hoogte brengt. De praktijk wijst uit dat hij er niets van bakt in welk opzicht dan ook. Zolang hij zijn eigen grote ego voed zal er niets goeds uitkomen ben ik bang voor. Tijd dat hij zichzelf eens in de spiegel moet aankijken en zijn manier van in het leven staan onder een loep legtquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij probeert alles, alleen lukt buiten die kledinglijn vrij weinig tot niks. Ja vervelend op Social media dingen spammen als zo ontzettend veel mensen.
Hij kan gewoon heel normaal en aardig zijn. Heel dat kijk mij eens de grote Djezzie zijn heeft hij helemaal niet nodig.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:33 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Meest erge vind ik dat hij van zichzelf denkt alles goed te kunnen en te doen, hij oppermachtig is, en de zelfoverschatting naar grote hoogte brengt. De praktijk wijst uit dat hij er niets van bakt in welk opzicht dan ook. Zolang hij zijn eigen grote ego voed zal er niets goeds uitkomen ben ik bang voor. Tijd dat hij zichzelf eens in de spiegel moet aankijken en zijn manier van in het leven staan onder een loep legtmisschien is die dan nog te redden
Dit dus jaquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij kan gewoon heel normaal en aardig zijn. Heel dat kijk mij eens de grote Djezzie zijn heeft hij helemaal niet nodig.
Gezien..( jaja.. hoe is het mogelijk..)quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:28 schreef DaniqueV het volgende:
jessievandegraafofficial
De videoclip van “Jackpot” staat nu YouTube! Klik op de link in mijn bio, swipe omhoog in mijn verhaal of ga naar YouTube en zoek op ‘Toffe Tony’. Laat me in de comments weten wat je er van vindt!
[ afbeelding ]
Jessie is nog op zoek naar een label, ik zou zeggen aub hier heb je er 1![]()
[ afbeelding ]
OP FB bij shownieuws beginnen de reacties ook binnen te druppelen![]()
https://www.facebook.com/(...)NlvNRd4fkQ&__tn__=-R
https://www.shownieuws.nl(...)oud-utopiaan-jessie/
Die laatste zin van je met omschrijvingenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gezien..( jaja.. hoe is het mogelijk..)
Dat die Fa. Stierenek nog geld blijft steken in die Sukkelende Slissende Slemiel is mij een raadsel
Het lijkt me vrij duidelijk dat de reacties van zure Utopiaschuimpjes, dus in die zin zegt het niks.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:18 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Meer een zwarte bladzijde voor hem als ik de reacties lees
Grappig, in het filmpje zegt hij realistisch te zijn en geen hoge verwachtingen te hebben.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:33 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Meest erge vind ik dat hij van zichzelf denkt alles goed te kunnen en te doen, hij oppermachtig is, en de zelfoverschatting naar grote hoogte brengt. De praktijk wijst uit dat hij er niets van bakt in welk opzicht dan ook. Zolang hij zijn eigen grote ego voed zal er niets goeds uitkomen ben ik bang voor. Tijd dat hij zichzelf eens in de spiegel moet aankijken en zijn manier van in het leven staan onder een loep legtmisschien is die dan nog te redden
ik zie het ook nietquote:Op vrijdag 7 februari 2020 14:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook het verschil van het licht volgens mij.
dit is zooooooooooooooooooooooo slechtquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:07 schreef DaniqueV het volgende:
hutspot, hutspot, hutspot![]()
Wauw echt een briljante songtekst hoor![]()
sorry, ik mag niet lachen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zeg polonaise hutspot, carnaval, zuipen Donny![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dit is zooooooooooooooooooooooo slecht
hij komt op de hotspots, maar gaat naar huis voor hutspotquote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:27 schreef Korak het volgende:
‘Jackpot’ op Youtube gekeken ... ehhh, hij wordt niet gehinderd door muzikaliteit ...
Op jackpot rijmt natuurlijk hutspot, met zo’n rare pauze omdat het net niet uitkomt, man man man
Genieten! 😂😂
Deze ken ik nog van jaaaarren geleden, "het feest kan beginnen////" die gebruikte ik altijd bij het begin van een topicquote:
en dan zo'n pakkie aan hahahahaquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Deze ken ik nog van jaaaarren geleden, "het feest kan beginnen////" die gebruikte ik altijd bij het begin van een topic
Hij zegt realistisch te zijn????quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Grappig, in het filmpje zegt hij realistisch te zijn en geen hoge verwachtingen te hebben.
ja LOL ik vergat de Vlindertquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:55 schreef DKUp het volgende:
Hij heeft er vooral zelf een trauma van gemaakt door met allemaal verschillende vrouwen aan te pappen in een RLS.
nu voelt hij zich "the man" met zn Sas, wordt een korte rapquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:55 schreef DKUp het volgende:
Hij heeft er vooral zelf een trauma van gemaakt door met allemaal verschillende vrouwen aan te pappen in een RLS.
heel sec heel droog helemaal niksquote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:07 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk eerder dat hij zich voorstond op het feit dat hij van veel zaken(zo niet overal) verstand van had en zijn ideeën, DE ideeën waren, want hij wist het uiteindelijk beter.
Wat is er nu SEC van zijn ideeën tot stand gekomen????
Dat dus.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heel sec heel droog helemaal niks
in 1 had hij Bil nodig, in 2 die karbonkel, en nu Sas, een groupie die hem bevestigt, kinderachtig mannetjequote:
En ondanks al die kruiwagentjes, goffer noem die Bil maar een kruiwagen..maar ja je moet wat toch Jes?? Ik laat het hier maar bij.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
in 1 had hij Bil nodig, in 2 die karbonkel, en nu Sas, een groupie die hem bevestigt, kinderachtig mannetje
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
in 1 had hij Bil nodig, in 2 die karbonkel, en nu Sas, een groupie die hem bevestigt, kinderachtig mannetje
je hebt nog gelijk ook, waar maak ik me druk omquote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:28 schreef DKUp het volgende:
Djezzie Djezzie Djezzie en nog eens Djezzie
Kan ik je snel uit de droom helpen, ellende komt nooit op instashit… alleen heppieshitquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:44 schreef Korak het volgende:
Moet nog even kwijt hoe tof dit topic is! Verheug me al op de verslaggeving over hoe Elke-dag-moet-een-feestje-zijn-Romy straks van d’r roze wolk aftettert én natuurlijk de teloorgang van Marjet’s bordkartonnen megageluk!
Ik heb alle vertrouwen in Romy.Die redt het wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:44 schreef Korak het volgende:
Moet nog even kwijt hoe tof dit topic is! Verheug me al op de verslaggeving over hoe Elke-dag-moet-een-feestje-zijn-Romy straks van d’r roze wolk aftettert én natuurlijk de teloorgang van Marjet’s bordkartonnen megageluk!
Gezelliequote:
Vlindeuwrt is altijd diepgangquote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:02 schreef spapaars het volgende:
Prulwerk heeft met dat wel iets meer gekregen, een driedimensionale diepgang.
Ja, vind het nu wel meer een artistieke look en feel hebben. Zelf heb ik dat nooit kunnen creëren hahahaquote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:02 schreef spapaars het volgende:
Prulwerk heeft met dat wel iets meer gekregen, een driedimensionale diepgang.
Jordieeeeeeeeequote:Op zaterdag 8 februari 2020 15:14 schreef Datspechschilderijweg het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey lieverds, long time lurker Jordie hier. Vind dit wel geinig om met jullie te delen. Zal niet mijn socials met jullie delen voor de rest maar hey, dit is het eindresultaat van het prachtschilderij tijdens de workshop van billy.
Ohja, DaniqueV je bent een topper! She Got Me is een lekker nummer haha
Wat een psycho, ook nog even met een schaar(?) gaan verknippen. Geef het dan weg of zo.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 15:14 schreef Datspechschilderijweg het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey lieverds, long time lurker Jordie hier. Vind dit wel geinig om met jullie te delen. Zal niet mijn socials met jullie delen voor de rest maar hey, dit is het eindresultaat van het prachtschilderij tijdens de workshop van billy.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:40 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
die is grappig
Wat gebeurde daar dan, volgens mij schrikt die echt?Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Het zal ook niet, duikt die niet naakt op, duikt die wel als figurant op in zo'n seriequote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:48 schreef spapaars het volgende:
Zoek de oud-utopiaan die figureert in de serie Smeris.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoi Jordiequote:Op zaterdag 8 februari 2020 15:14 schreef Datspechschilderijweg het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ha, crazy René! Daar heb ik me toch om gelachen in U1!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:48 schreef spapaars het volgende:
Zoek de oud-utopiaan die figureert in de serie Smeris.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jordie!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 15:14 schreef Datspechschilderijweg het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
“Snotophalende” rappertquote:Op zondag 9 februari 2020 03:13 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik lek vaak van binnen.. mijn hotsnot.
Dat roer ik dan door mijn hutspot.
quote:Op zondag 9 februari 2020 18:29 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan het tafelkleed niet strijken...
Zou ze ook meegaan als Merel een date heeft?quote:Op zondag 9 februari 2020 17:57 schreef DaniqueV het volgende:
merel_panter_diva_utopia2
Lekkerrrrr harinkje happen op de markt!!
#zaterdag #weekend #chill #relax #chillax #markt #haringhappen #visjehalen #shoppen #wijnen #gezelligweekendallemaal
[ afbeelding ]
Blijf het apart vinden dat die moeder overal mee naar toe gaat![]()
[ afbeelding ]
Die gast heeft echt een bord voor zijn kop. Hij blijft maar die irritante smoel van hem op het internet plaatsen.quote:
Wat een debiel filmpje.. vreselijkquote:Op woensdag 12 februari 2020 10:20 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Live Op De Markt Van Arguineguin
Bewegende beelden van Lotus.
Aha, we hadden een kijkerquote:Op woensdag 12 februari 2020 17:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat een debiel filmpje.. vreselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |