Allereerst 'weet' ik dat helemaal niet, ten tweede is mijn vermogen op dit moment riant genoeg en ten derde 'weet' ik helemaal niet of ik überhaupt voor medische behandelingen zou kiezen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar jij kiest moedwillig voor een 'gewoonte' waarvan je weet dat het uiteindelijk tot medische kosten gaat leiden. Dat probeer je kostte wat kost te negeren, omdat je het anders niet meer kunt verantwoorden, maar dat is gewoon de realiteit.
En ik vind het dus prima dat er maatregelen worden genomen om de mens tegen zichzelf te beschermen. Alle huidige rokers gaan dood en dan volgen er generaties die het niet kennen en er geen enkel probleem mee hebben dat het er niet meer is.
Als alle rokers dood zijn, kunnen we dat weer tegen elkaar wegstrepen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:03 schreef Pendule het volgende:
[..]
Wat dacht je van die accijns dan, die de staat int? Als dat weg valt worden de dingen veel duurder. Ook voor niet rokers.
Ik had al een vaag vermoeden dat dit het niveau is, ja. Zelfreflectie is al negen van de tien keer een brug te ver bij verbodsfetisjisten, fatsoenlijk en logisch redeneren is al helemaal een onmogelijke opgave...quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:03 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Blijkbaar hoor jij bij de domsten.
Zoals ik al zei: redelijk en logisch argumenteren is niet je forte.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wil jij nu ineens voor anderen beslissen hoe ze moeten leven? Hoe spel je 'hypocriet' ook weer?
Gekke onzin in dat europa allemaal.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:05 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Nieuwe cashcows zijn in de maak. De klimaatindustrie wordt namelijk booming. Zelfs de centrale banken bemoeien zich hier nu mee.
Haha dat zeg je nu. Verder mag je jezelf kapotroken idc. Maar laat de gezondheid van anderen met rust. Alcoholisten heb ik verder geen last van. En op de snelwegen wordt regelmatig gecontroleerd. En ogmaals tabak. os gewoon goor. Ik krijg er keelpijn van als meerokerquote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
.. en ten derde 'weet' ik helemaal niet of ik überhaupt voor medische behandelingen zou kiezen.
Ergens voor zijn is wat anders dan alles willen verbieden wat niet in je straatje past... Helaas zitten er genoeg van die hypocriete verbodsfetisjisten in dit topic.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:01 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Wacht eens eventjes. Mischien heb ik het verkeerd onthouden. Maar ben jij niet zo'n linkse deugert in nws/pol die konsekwent voor al die linkse wanbeleid (klimaatdoelen, EU, vaccinatie etc.) is?
Dat doe ik.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:12 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Haha dat zeg je nu. Verder mag je jezelf kapotroken idc. Maar laat de gezondheid van anderen met rust. Alcoholisten heb ik verder geen last van. En op de snelwegen wordt regelmatig gecontroleerd.
Neen, mensen gaan allemaal andere middelen zoeken en ook mensen die drinken zorgen voor hoge zorgkosten aangezien je daar ook kanker van krijgt.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:07 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als alle rokers dood zijn, kunnen we dat weer tegen elkaar wegstrepen.
Alles met mate. Ik snap werkelijk niet meer waar deze maatschappij naar toe wil gaan. Je zou bijna gaan denken ik rook maar wat meer want in deze maatschappij wil je niet eens meer leven.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: redelijk en logisch argumenteren is niet je forte.
Geef even in die zin aan waar ik het heb over verplichten tot, dan wel sancties opleggen bij weigering?
"Komt een man bij de dokter.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Allereerst 'weet' ik dat helemaal niet, ten tweede is mijn vermogen op dit moment riant genoeg en ten derde 'weet' ik helemaal niet of ik überhaupt voor medische behandelingen zou kiezen.
'In mijn straatje past'. Dude. Roken is gewoon ranzig vies. Je mag het van mij doen. Maar ik wil met mijn pas gewassen kleding niet dat ik thuiskom na 1 dag. En dan moet ik het alweer gaan wassen omdat het doordrenkt is met tabakgeur. Weetje dan zat ik thuis en probeerde ik te relaxen en niks aan te trekken van de tabakgeur op mijn kleding. Maar dan wordt ik met elke ademnhaling eraan herinnerd. Dat is niet cool. En zeker niet sociaal. Komop man ik heb mijn hele. leven getolereerd. En als ik er wat van zei dan zeggen ze altijd ' je moet je met je eigen zaken bemoeien'.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ergens voor zijn is wat anders dan alles willen verbieden wat niet in je straatje past... Helaas zitten er genoeg van die hypocriete verbodsfetisjisten in dit topic.
Echt? Iemand die de gezondheidsrisico's van roken bagatelliseert, kan nooit erg intelligent zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik had al een vaag vermoeden dat dit het niveau is, ja.
Heb ik het toch ook niet over? Same difference.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Geef even in die zin aan waar ik het heb over verplichten tot, dan wel sancties opleggen bij weigering?
Ah ja, het beruchte 'wet van behoud van ellende'-argument.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:15 schreef Pendule het volgende:
Neen, mensen gaan allemaal andere middelen zoeken
Het punt even volledig missen...quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:15 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
'In mijn straatje past'. Dude. Roken is gewoon ranzig vies. Je mag het van mij doen. Maar ik wil met mijn pas gewassen kleidng niet dat ik thuiskom na 1 dag en dan moet ik het alweer gaan wassen omdat het doordrenkt is met tabakgeur. Weetje dan zat ik thuis en probeerde ik te relaxen en niks aan te trekken van de tabakgeur op mijn kleding. Maar dan wordt ik met elke ademnhaling aan herinnerd. Dat is niet cool.
Zwaktebod. En dat weet je.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Er is me er hier ééntje getriggered zeg... goeiedag.
Ik was inderdaad vergeten dat jij die dingen 'weet'. De arrogantie...quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
"Komt een man bij de dokter.
Dokter zegt: roken of lopen? En hier zijn medicijnen die er voor zorgen dat de kans op een hartaanval kleiner is.
Neenee, dank u wel dokter. Heb ik niet nodig".
Tuurlijk, pik.
Meer tekst gebruiken betekent niet dat je nu ineens wel gelijk hebt.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik was inderdaad vergeten dat jij die dingen 'weet'. De arrogantie...
Voorts wacht ik nog op hoe jij precies de komende ouderenzorg voor je ziet... Hoe gaan we dat betaalbaar maken dan wel houden, Captain? Ik bedoel, aangezien beleid thans vooral wordt uitgevoerd door het gedram van verbodsfetisjisten als jij, waardoor wij allemaal veel langer in leven zullen blijven zonder allerlei vervelende (en dure) ziekenhuisbezoekjes, gaan we uiteraard ook allemaal een stuk langer mee. Echter, ondanks het achterlijke maakbaarheidsdenken dat jullie paradepaardje is, komt met ouderdom ook aftakeling, hoe dan ook, en derhalve de noodzaak tot verzorging.
Maar verhip. Men luidt nu al de noodklok. We kunnen kwalitatieve ouderenzorg niet langer meer garanderen tenzij we nu 'pijnlijke maatregelen' treffen.
Affijn, naast alwetendheid, grote ziener Captain, heb je ongetwijfeld ook een antwoord op de prangende vraag - prangend, want het gaat je vooral om de centjes - hoe we straks, als we allemaal vleesloos, drankloos, rookloos honderd worden, nog enigszins kunnen rekenen op kwalitatieve verzorging?
Dat zal zelfs een verstokte roker niet bagatelliseren. Maar dat dwangmatig iemand zijn wil willen opleggen daar gaat het al fout.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:16 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Echt? Iemand die de gezondheidsrisico's van roken bagatelliseert, kan nooit erg intelligent zijn.
Wat ik 'weet' is dat je niet alleen pretendeert te weten wat andere mensen gelukkig maakt, maar dat je zelf hebt gekozen om in de discussie op de proppen te komen met de ultieme cop-out dat degene die je verbodsfetisjisme niet zo deelt 'gewoon een beetje dom is'.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zwaktebod. En dat weet je.
Mwoh, Etto doet toch aardig zijn best.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:21 schreef Cherni het volgende:
Dat zal zelfs een verstokte roker niet bagatelliseren.
Moet je ook. Er is niemand die tegen jou zegt dat je water verspilt omdat jij elke dag zo nodig stroom moet trekken en water verbruiken omdat je gewoon je schone kleding wast terwijl je geur makkelijk kan verdringen met deo. Gewoon leven en laten leven. Loop er lekker met een grote boog omheen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:15 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
'In mijn straatje past'. Dude. Roken is gewoon ranzig vies. Je mag het van mij doen. Maar ik wil met mijn pas gewassen kleding niet dat ik thuiskom na 1 dag. En dan moet ik het alweer gaan wassen omdat het doordrenkt is met tabakgeur. Weetje dan zat ik thuis en probeerde ik te relaxen en niks aan te trekken van de tabakgeur op mijn kleding. Maar dan wordt ik met elke ademnhaling eraan herinnerd. Dat is niet cool. En zeker niet sociaal. Komop man ik heb mijn hele. leven getolereerd. En als ik er wat van zei dan zeggen ze altijd ' je moet je met je eigen zaken bemoeien'.
Zwaktebod. En dat weet je.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Meer tekst gebruiken betekent niet dat je nu ineens wel gelijk hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |