Drink jij Alcohol?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zeg je dan wel 'nee' tegen de medische behandelingen die je straks allemaal nodig hebt? Of betaal je die zelf?
Met domme aannames kom je alleen maar nog dommer over.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Frappant, dat heb ik met die deugers als jij die van alles willen verbieden.
Ik vraag me oprecht af of ik het dat waard zou vinden; hangt meer af van de kwaliteit die er dan is. Maar puur van alles laten omdat ik 100 moet worden, alsjeblieft niet...quote:
Met mate.quote:
Precies; de hele samenleving betaalt mee... en niet alleen aan rokers.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik laat je alleen even weten dat het niet alleen jouw 'vrijheid, blijheid' is. De hele samenleving betaalt er aan mee.
Je lult er om heen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af of ik het dat waard zou vinden; hangt meer af van de kwaliteit die er dan is. Maar puur van alles laten omdat ik 100 moet worden, alsjeblieft niet...
En dit uit de mond van een zelfverklaarde ziener die weet wat mensen gelukkig en ongelukkig maakt.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Met domme aannames kom je alleen maar nog dommer over.
Bij rokers weet je zeker dat het moment komt, dat de samenleving er voor moet betalen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Precies; de hele samenleving betaalt mee... en niet alleen aan rokers.
Open deur, Etto. Zelfs de domsten onder ons weten dat het moment komt bij een roker dat hij er ongelukkig van wordt.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En dit uit de mond van een zelfverklaarde ziener die weet wat mensen gelukkig en ongelukkig maakt.
Dat zou het geval zijn wanneer ik zou beweren dat ik me scheel betaal aan andermans problemen, en dat dat heel onrechtvaardig is, omdat die anderen dingen doen die ik niet doe (alcohol drinken, bijvoorbeeld) en of die mensen niet zélf hun eigen shit kunnen bekostigen wanneer de stront aan is.quote:
Dat weet je ook al?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:53 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Bij rokers weet je zeker dat het moment komt, dat de samenleving er voor moet betalen.
Dat weet iedereen die niet met zijn hoofd in zijn reet leeft.quote:
Dat zal best. Maar dat moment zal er altijd vroeg of laat komen roker of niet roker.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Open deur, Etto. Zelfs de domsten onder ons weten dat het moment komt bij een roker dat hij er ongelukkig van wordt.
Nee, enkel Stivoro-volk dat denkt dat hun eigen stront niet stinkt en zich als een pitbull werpt op een makkelijk thema 'weet' dat soort dingen. Het mooie van dat soort types is dat ze er als de kippen bij zijn te wijzen op de 'gebreken' van anderen - is bijna hun dagtaak - dat vervolgens verpakken in semi-ethische mijmeringen die in wezen niets meer zijn dan ordinair egoïsme en cententellerij en de dag afsluiten met het zichzelf geven van een schouderklopje vanwege het opnieuw 'de goede richting op hebben gewezen' van de maatschappij.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Open deur, Etto. Zelfs de domsten onder ons weten dat het moment komt bij een roker dat hij er ongelukkig van wordt.
Wacht eens eventjes. Mischien heb ik het verkeerd onthouden. Maar ben jij niet zo'n linkse deugert in nws/pol die konsekwent voor al die linkse wanbeleid (klimaatdoelen, EU, vaccinatie etc.) is?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Frappant, dat heb ik met die deugers als jij die van alles willen verbieden. Er komt een moment dat ook jij aan de beurt komt.
Maar jij kiest moedwillig voor een 'gewoonte' waarvan je weet dat het uiteindelijk tot medische kosten gaat leiden. Dat probeer je kostte wat kost te negeren, omdat je het anders niet meer kunt verantwoorden, maar dat is gewoon de realiteit.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zou het geval zijn wanneer ik zou beweren dat ik me scheel betaal aan andermans problemen, en dat dat heel onrechtvaardig is, omdat die anderen dingen doen die ik niet doe (alcohol drinken, bijvoorbeeld) en of die mensen niet zélf hun eigen shit kunnen bekostigen wanneer de stront aan is.
Maar dat doe ik dus niet. Ik betaal me al jaren blauw aan van alles en nog wat; hoort bij een samenleving. Ik ga niet per eurocent bekijken of dat allemaal ten goede komt van mij alleen.
Dat heb ik nu met alcohol. Puur vergif, als je het mij vraagt. Met mate vergif drinken is nog altijd jezelf vergiftigen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:58 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat weet iedereen die niet met zijn hoofd in zijn reet leeft.
Ongetwijfeld kun je mij naar posts verwijzen waar ik het heb over klimaatdoelen en EU. Vaccinatie lijkt me verder gewoon een logisch en wenselijk gegeven.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:01 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Wacht eens eventjes. Mischien heb ik het verkeerd onthouden maar ben jij niet zo'n linkse deugert die voor alle linkse wanbeleid (klimaatdoelen, EU, vaccinatie etc.) is?
Wat dacht je van die accijns dan, die de staat int? Als dat weg valt worden de dingen veel duurder. Ook voor niet rokers.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik laat je alleen even weten dat het niet alleen jouw 'vrijheid, blijheid' is. De hele samenleving betaalt er aan mee.
Blijkbaar hoor jij bij de domsten.quote:
Nieuwe cashcows zijn in de maak. De klimaatindustrie wordt namelijk booming. Zelfs de centrale banken bemoeien zich hier nu mee.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:03 schreef Pendule het volgende:
[..]
Wat dacht je van die accijns dan, die de staat int? Als dat weg valt worden de dingen veel duurder. Ook voor niet rokers.
Tot op bepaalde hoogte is dat ook zo. Maar in tegenstelling tot verbrande bladeren inademen, heeft het menselijk lichaam een manier om daar mee om te gaan. Mits je het met mate doet.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat heb ik nu met alcohol. Puur vergif, als je het mij vraagt.
Wil jij nu ineens voor anderen beslissen hoe ze moeten leven? Hoe spel je 'hypocriet' ook weer?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vaccinatie lijkt me verder gewoon een logisch en wenselijk gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |