Heel knap! Benieuwd of ze dit nu volhoudt, of toch bezwijkt onder de druk.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:30 schreef EP3 het volgende:
Je kan lullen wat je wilt, maar de manier waarop ze van 0-40 terugkomt is zeer indrukwekkend.
Anders is het wel klaar ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:37 schreef superniger het volgende:
Kom op Mugu. Deze game moet je breaken.
Eervol onderuit met een gouden randje.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 09:42 schreef superniger het volgende:
Hier had Kiki Bertens kunnen staan.
Weer pech dus voor Rotterdam.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:10 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Dat niveau van Wawrinka viel wel heel ver terug tegen Zverev. Blijkbaar heeft hij daar een blessure opgelopen want hij komt niet meer naar Rotterdam.
Ja, stom, vergeten.quote:
Ik wil morgen graag even 2 maandsalarisjes verdienen. Heb je nog tips voor me ouwe reus?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:24 schreef GwaiLow het volgende:
Was een leuke finale? Helaas gemist, maar alle credits voor Kenin. Hele verrassende titel, maar vooral bij de dames kan alles gebeuren.
Is een nogal gevoelig onderwerp hier. Vind het leuk om erover te praten, maar ik laat dit voorlopig even aan me voorbij gaan^^quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik wil morgen graag even 2 maandsalarisjes verdienen. Heb je nog tips voor me ouwe reus?
Ze is zeker een goede speelster, maar sympathiek? Komt totaal niet zo over in mijn optiek.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:03 schreef Stefanovich het volgende:
Wat een sympathieke en leuke speelster die mugu
Hoeveel waren er dat?quote:Op zondag 2 februari 2020 10:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Stelling: Thiem gaat nog minder games winnen dan Nadal vorig jaar.
Fanatiek en sympathiek gaan heel moeilijk samen, zeker als je een typisch oost Europese kop hebt.quote:Op zondag 2 februari 2020 10:30 schreef Parelhoofd het volgende:
Als Djokovic nou eens oprecht sympathiek was zou hij aanzienlijk meer populair zijn geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |