Ik snap niks van dit verhaalquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goffetomme boysIk stond net even op m'n balkon een peukje te roken en ik zag een ventje bij een paaltje neerknielen en er met de zaklamp van zijn telefoon op schijnen, dus ik dacht "dit wordt interessant", dus ik blijf kijken. Vervolgens loopt dat ventje zo'n 10 meter verder naar de lantaarnpaal, kijkt of er niemand in de buurt is... en rent vervolgens als Naruto voorbij z'n telefoon, hij was dus aan het opnemen
![]()
Pokemons aan het vangen wellicht?quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goffetomme boysIk stond net even op m'n balkon een peukje te roken en ik zag een ventje bij een paaltje neerknielen en er met de zaklamp van zijn telefoon op schijnen, dus ik dacht "dit wordt interessant", dus ik blijf kijken. Vervolgens loopt dat ventje zo'n 10 meter verder naar de lantaarnpaal, kijkt of er niemand in de buurt is... en rent vervolgens als Naruto voorbij z'n telefoon, hij was dus aan het opnemen
![]()
quote:
Heb ik weer wat geleerd.quote:Naruto is een Japanse mangaserie door Masashi Kishimoto, waarvan ook een gelijknamige animeserie is gemaakt. Het hoofdpersonage heet Uzumaki Naruto en is een luidruchtige, hyperactieve, puberale ninja die constant zoekt naar erkenning en goedkeuring.
Wikipedia.nl
???quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
![]()
Uhm wattequote:Op woensdag 29 januari 2020 22:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
![]()
Je bent ff lekker aan de pimpel?quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
![]()
Al weken plat. Op naar BUG. @Calandquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:24 schreef fetX het volgende:
Werkt bij jullie FOK!stats? Krijg al een paar dagen geen resultaten te zien. Niet dat het verder bijzonder boeiend is, maar goed
Woensdagmiddagborrel was weer gezellig op je werk???quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Woensdagmiddagborrel was weer gezellig op je werk???
Scherpquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:41 schreef Caland het volgende:
Wel leuk dat Drizzt een vriendinnetje heeft
Want waarom zou je anders moeten roken op je balkon
quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
Als ze die niet 100 procent afkeuren weet ik het ook niet meer.
Wat een onbegrijpelijk kutverhaal.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
![]()
Flopshow. Ik ga staken.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Al weken plat. Op naar BUG. @:caland
IK SNAP ER ANDERS GEEN REET VANquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet echt onbegrijpelijk
Gewoon een kutverhaal
Gewoon kut
Je bent weer stoned zekerquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik begrijp het verhaal wel maar ik denk dat ik dat beter niet kan zeggen.
Zeg gewoon.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik begrijp het verhaal wel maar ik denk dat ik dat beter niet kan zeggen.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg gewoon.
Dit gaat me anders de hele avond dwars zitten.
Uhm, wat?quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
![]()
Gewoon een gast die zichzelf aan het filmen is tijdens z’n hardlooprondje.quote:
De user Drizzt geeft het falen van ons sociale stelsel aanquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
Als ze die niet 100 procent afkeuren weet ik het ook niet meer.
Ohhhhquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon een gast die zichzelf aan het filmen is tijdens z’n hardlooprondje.
Maar dat dan doet door een camera tegen een lantaarnpaal te leggen en er langs te rennen
En dat spektakel heeft onze drizzt mogen aanschouwen toen hij een peuk aan het roken was op het balkon
Ja godverdommequote:Op woensdag 29 januari 2020 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dat dan doet door een camera tegen een lantaarnpaal te leggen en er langs te rennen
En dat spektakel heeft onze drizzt mogen aanschouwen toen hij een peuk aan het roken was op het balkon
Fijn dat jij dit wel goed verwoordenquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Begrijpelijke taal.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb toch ook uitleg gegeven.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:50 schreef GGMM het volgende:
Caland hielp me, Scrummie niet.
DIT VERGEET IK NIET
quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:50 schreef Tjacka het volgende:
Drizzt heeft wel geluk met mensen die video's maken van zichzelf
Eerst Charlotte en nu deze guy.
Wtf is Narutoquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Drizzt woont in Enschede?quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:50 schreef Caland het volgende:
Het verhaal was een stuk leuker geweest als er opeens op de achtergrond een vuurwerkfabriek ontplofte maar hey, je kan niet alles hebben.
Zijn er video's van Charlotte?quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:50 schreef Tjacka het volgende:
Drizzt heeft wel geluk met mensen die video's maken van zichzelf
Eerst Charlotte en nu deze guy.
Drizzt zou 76 jaar geleden op de trein gezet geweestquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:50 schreef Caland het volgende:
Het verhaal was een stuk leuker geweest als er opeens op de achtergrond een vuurwerkfabriek ontplofte maar hey, je kan niet alles hebben.
ijsmeis.rarquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn er video's van Charlotte?
Ja nadat Caland dat al had gedaanquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb toch ook uitleg gegeven.
JA!quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Drizzt zou 76 jaar geleden op de trein gezet geweest
Niet alleen video'squote:Op woensdag 29 januari 2020 22:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou... Vooruitquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet gezien. Zie godverdommr.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou... Vooruit
Op iemand met jouw UI kan ik niet boos blijven!
Snapchatquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
Godverdomme waarom mis ik alle actie. Zeker op dat kut discord
Nee, hij stond op z'n balkonquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
Zeer zeker, maar ze zouden jou ook niet snel inzetten aan het Oostfront denk ik.quote:
Snapsletquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zou wel goede kampcommandant geweest zijnquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zeer zeker, maar ze zouden jou ook niet snel inzetten aan het Oostfront denk ik.
Ik mag het hopenquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:57 schreef Caland het volgende:
Ik ben nu wel een beetje bang dat Drizzt in het vervolg zijn avonturen niet meer gaat delen hier.
Dat zit er dik in.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:57 schreef Caland het volgende:
Ik ben nu wel een beetje bang dat Drizzt in het vervolg zijn avonturen niet meer gaat delen hier.
Ik neem zijn positie wel over.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:57 schreef Caland het volgende:
Ze zouden je eerder gebruiken als kanonnenvoer. Je zou een heel leger kunnen beschermen!quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik zou wel goede kampcommandant geweest zijn
Niemand lacht.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze zouden je eerder gebruiken als kanonnenvoer. Je zou een heel leger kunnen beschermen!
Dat mensen dit nog steeds luisteren.quote:
2/10quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze zouden je eerder gebruiken als kanonnenvoer. Je zou een heel leger kunnen beschermen!
Nee, dit is niet leuk.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lol.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zit er dik in.
Hij heeft na die ene keer ook zijn voetbalvisie niet meer gedeeld.
Racistquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:23 schreef JanCees het volgende:
Hopelijk sterven er veel Chinezen en Fransen aan dat virus
Mis je weinig aan
Om ze naar Auschwitz te brengen ja. Ben goddomme geen jood.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Drizzt zou 76 jaar geleden op de trein gezet geweest
Rot je toch op teringdebielquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:15 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
RacistDat ge zulke dingen mag zeggen.
Of neen, dat u zich niet schaamt.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, of in ieder geval ergens in de achterhoek.
Gehandicapten werden ook afgemaaktquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Om ze naar Auschwitz te brengen ja. Ben goddomme geen jood.
wowquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Om ze naar Auschwitz te brengen ja. Ben goddomme geen jood.
SOW HOPPAquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gehandicapten werden ook afgemaakt
Ik ga naar bed maatquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Wilfred aids begint nu bij Jinek. Maar even buurten?
Alles-in-1 pakket genot. Allerlei tuig ging voor de bijl.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gehandicapten werden ook afgemaakt
Ge bedoelt de racisme prijs van de dag.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JC maakte de koekoek van de dag.
Kan je hier niet even opkanjerenquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:18 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Ge bedoelt de racisme prijs van de dag.
Geeft hem een gouden banaan, die achterlijke idioot.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:20 schreef Balthasar_Boma het volgende:
Dacht dat Danny een positiever FOK! wilde, maar met dit soort racisme kunt ge net zo goed gaan etnisch profileren. Geen FOK! account als ge Chinees zijt bijvoorbeeld?
Mannekes, wat een misčre.
Hoop dat @:JanCees in een Chinees heropvoedkamp wakker wordt. Dat hem daar flink mag worden aangepakt.
@:Neef_wuppie
Vieze racisten hier.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je hier niet even opkanjeren
Bedankt he
Doei
Wanneer er een HItler opstaat die alle blanke behandeld als hem de Joden deed hoop ik dat ge nog eens goed lacht om uw grapkes.quote:
Ha Belgische makker.quote:
Je komt hier om mensen boos te maken. Jancees is heel boos. Kan je nu weer weg?quote:
Stoute Joden kregen vroeger die Boma Worsten.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:22 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Wanneer er een HItler opstaat die alle blanke behandeld als hem de Joden deed hoop ik dat ge nog eens goed lacht om uw grapkes.
Sorry da'k u tot de orde roep. Maar zulke uitspraken kunnen kwetsend zijn en dienen niet getolereerd te worden.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:22 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ha Belgische makker.
Hoe is het hier
Bananen gooiende raciskes hier.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:23 schreef JanCees het volgende:
Hopelijk sterven er veel Chinezen en Fransen aan dat virus
Mis je weinig aan
@JanCees kan zijn excuses aanbieden dan zal ik erover peizen om weg te gaan.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je komt hier om mensen boos te maken. Jancees is heel boos. Kan je nu weer weg?
Hij zal het vast niet zo bedoelen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:23 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
[..]
Bananen gooiende raciskes hier.Da kan toch niet door de beugel of wel?
Kijk gij zijt tenminste een professionele mod die ook een beetje denkt aan wat het openbare forum uitdraagt.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:26 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Hij zal het vast niet zo bedoelen.
Hij wil ook gewoon ergens geaccepteerd worden en probeert erbij te horen door grof te doen.
Een openbaar forum is alleen een wat vreemde plek voor zulke uitspattingen
Plompzakker neemt Boma niet serieus.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:26 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Hij wil ook gewoon ergens geaccepteerd worden en probeert erbij te horen door grof te doen.
Doe je ding johquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:27 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Kijk gij zijt tenminste een professionele mod die ook een beetje denkt aan wat het openbare forum uitdraagt.
Daar zou @:Tjacka nog eens een puntje aan maken. Denkt ge dat het nut heeft om in Feedback te posten @:Plompzakker? Want ik word weggezet als de boeman terwijl hem zulke uitspraken doet.
Ik weet niet of het zin heeft. Maar dat hoeft je toch niet te weerhouden tochquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:27 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Kijk gij zijt tenminste een professionele mod die ook een beetje denkt aan wat het openbare forum uitdraagt.
Daar zou @:Tjacka nog eens een puntje aan maken. Denkt ge dat het nut heeft om in Feedback te posten @:Plompzakker? Want ik word weggezet als de boeman terwijl hem zulke uitspraken doet.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:27 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Bedankt kompaan! Voor mij is dit vrij persoonlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:32 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zin heeft. Maar dat hoeft je toch niet te weerhouden toch
Wat moet jij hierquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:26 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Kan je gewoon niet heel gauw opkkeren van hier, flikker lekker op naar je eigen forumdeel mafkeesquote:
En jij ook oprotten @Danny heeft niet voor niets geen .be genomen, Belgen moeten wij hier nietquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:36 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Bedankt kompaan! Voor mij is dit vrij persoonlijk.
Ja kijk dit is dus waar het fout gaat. Dit soort krampachtige reacties maken het juist leuk om hier te reageren.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je gewoon niet heel gauw opkkeren van hier, flikker lekker op naar je eigen forumdeel mafkees
En ik adviseer je gewoon op te rotten, zo moeilijk is dat nietquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:46 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ja kijk dit is dus waar het fout gaat. Dit soort krampachtige reacties maken het juist leuk om hier te reageren.
Als je echt niet tegen andere mensen kunt dan adviseer ik om met je vrienden een appgroepje te starten
Iedereen is hier welkom. Echter is 'uitdelen en incasseren' hier altijd het motto geweest. Geen sancties, geen restricties, geen blad voor de mond.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:46 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ja kijk dit is dus waar het fout gaat. Dit soort krampachtige reacties maken het juist leuk om hier te reageren.
Als je echt niet tegen andere mensen kunt dan adviseer ik om met je vrienden een appgroepje te starten
Neen als iedereen welkom was, zout ge niet direct roepen dat iedereen moet oproten. Dan begint ge niet eens van een gelijke plek. Om het in uw taal te zeggen: Wanneer iemand hier binnenkomt dan staat hij al 10-0 achter.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Iedereen is hier welkom. Echter is 'uitdelen en incasseren' hier altijd het motto geweest. Geen sancties, geen restricties, geen blad voor de mond.
Als je daar niet tegen kan moet je lekker wegwezen.
Ik begrijp prima hoe het hier werkt en mag graag incasseren en uitdelen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Iedereen is hier welkom. Echter is 'uitdelen en incasseren' hier altijd het motto geweest. Geen sancties, geen restricties, geen blad voor de mond.
Jullie kunnen niet eens ene EK winnenquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:49 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Neen als iedereen welkom was, zout ge niet direct roepen dat iedereen moet oproten. Dan begint ge niet eens van een gelijke plek. Om het in uw taal te zeggen: Wanneer iemand hier binnenkomt dan staat hij al 10-0 achter.
Ik had ook al een vermoedenquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:49 schreef Zipportal het volgende:
NWS / Nikkie Tutorials onthult: Ik ben transgender #7 Er is geen afperser
Uitstekende TT. @:ggmm
Nieuwelingen moeten zich bewijzen. Ik heb jaren moet zweten en mij bewezen in diverse rellen om tot de harde kern toegelaten te worden.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:49 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Neen als iedereen welkom was, zout ge niet direct roepen dat iedereen moet oproten. Dan begint ge niet eens van een gelijke plek. Om het in uw taal te zeggen: Wanneer iemand hier binnenkomt dan staat hij al 10-0 achter.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tsja voetbalkantinepraat is eenmaal wat simpel. Welkom in VBLquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:49 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik begrijp prima hoe het hier werkt en mag graag incasseren en uitdelen.
Maar ik incasseer dan graag wel wat originelers dan "flikker op"
opflikkeren danquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:49 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik begrijp prima hoe het hier werkt en mag graag incasseren en uitdelen.
Maar ik incasseer dan graag wel wat originelers dan "flikker op"
DIEP IN DE NACHT.quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:00 schreef fetX het volgende:
De racismekaart is weer getrokken. Toch nog af kunnen strepen vandaag.
DannyGODquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En jij ook oprotten @:danny heeft niet voor niets geen .be genomen, Belgen moeten wij hier niet
@Belgquote:Op donderdag 30 januari 2020 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtf is dat voor een Belgische act.
Wat doen Belgen sowieso op dit forum.
Nog best druk op FB.quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:06 schreef fetX het volgende:
FB / Een positief FOK! begint met racisme goed te praten?
Ziedend.
@Wereldgozerquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waar ik in ieder geval erg blij om ben is dat dit virus in staat is gebleken om de bosbranden in Australië in een mum van tijd te doen blussen.
Gereageerdquote:Op donderdag 30 januari 2020 00:06 schreef fetX het volgende:
Ziedend.
Wat een gek johquote:Op donderdag 30 januari 2020 00:06 schreef fetX het volgende:
Ziedend.
@Mortaxxquote:Op donderdag 30 januari 2020 00:06 schreef fetX het volgende:
Ziedend.
Walgelijk. Dat krijg je met die flopmods hier.quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:06 schreef fetX het volgende:
Ziedend.
Jij bent toch tegen mensen bashen in de VBL SC.quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtf is dat voor een Belgische act.
Wat doen Belgen sowieso op dit forum.
Ik moest daar echt om lachen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:12 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
De nieuwe Pizzakoppo is uit!!!!
![]()
![]()
[..]
@:wereldgozer
geweldige topic in FBquote:Op donderdag 30 januari 2020 00:33 schreef fetX het volgende:
Ik betrapte mezelf op een glimlach toen ik al die video's en onderschriften van @:KingRoland zag
Ach ik heb @KingRoland altijd grappig gevondenquote:Op donderdag 30 januari 2020 00:33 schreef fetX het volgende:
Ik betrapte mezelf op een glimlach toen ik al die video's en onderschriften van @:KingRoland zag
de nodige mensen zijn getagd. ze zullen morgen vast allemaal reagerenquote:Op donderdag 30 januari 2020 00:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach ik heb @:kingroland altijd grappig gevonden
nee zo naar bed.quote:
ik heb mijn plasje gedaanquote:Op donderdag 30 januari 2020 00:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
de nodige mensen zijn getagd. ze zullen morgen vast allemaal reageren
Mentions gestrooid.quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
de nodige mensen zijn getagd. ze zullen morgen vast allemaal reageren
Ik ga nu een topic openen in Feedback.quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoezo???? Mag ik ook geen slaap??? Het is namelijk vrijwilligerswerk!!!
@:opgebaarde
Koekoekquote:Op donderdag 30 januari 2020 00:09 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
@:doublepain
@:ripcity
Ik ben hier fel op tegen natuurlijk!!!!!!quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ga nu een topic openen in Feedback.
Gewoon een troll.quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:51 schreef fetX het volgende:
Je zal je maar de hele avond druk maken om een post.
Is toch mooi joh. Brengt een beetje leven in de tent, beetje reuring ditdat.quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:51 schreef fetX het volgende:
Je zal je maar de hele avond druk maken om een post.
Drizzt verdedigt VBL.quote:
Alles voor m'n homies.quote:
Bij "groetjes" in de OP wordt jij niet genoemd, terwijl je toch echt mod bent.quote:
BNW / [BELANGRIJK] De grenzen van BNWquote:[ Bericht 32% gewijzigd door SuperHartje op 17-09-2019 10:19:10 ]
@SuperHartje is bezig met een nieuwe wereldorde op te richten in BNW !!quote:Op donderdag 30 januari 2020 01:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bij "groetjes" in de OP wordt jij niet genoemd, terwijl je toch echt mod bent.
[..]
BNW / [BELANGRIJK] De grenzen van BNW
COMPLOT.
Bedoel je hiermee @GGMM?quote:Op donderdag 30 januari 2020 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
De policy is een breed concept dat ruimte laat voor interpretatie.
Het is niet dat het een verzamelplaats is waar pedofielen zich openlijk misdragen(alhoewel zelfs dat soms voorkomt) en wetteloosheid de dienst uitmaakt.
Als de humor of smakeloosheid je niet aanspreekt staat het je vrij om weg te blijven.
Ach als je ziet wat die debiel @Plompzakker allemaal magquote:Op donderdag 30 januari 2020 01:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja wie anders.
Maar in feedback oppassen hč maat.
Morgenavondquote:Op donderdag 30 januari 2020 06:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hallo Harrie. Hoe is het? Bijna weekendgenot?
De kleine is veel aan het rellen in de nacht. Maar deze nacht ging beter dan de vorige.quote:Op donderdag 30 januari 2020 06:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgenavonden jij? Goed hier. Hoe gaat het met de kleine?
Haha goed om te horen. Van die nachten komt vanzelf goed.quote:Op donderdag 30 januari 2020 06:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De kleine is veel aan het rellen in de nacht. Maar deze nacht ging beter dan de vorige.Verder gaat het allemaal perfect.
Ik na vandaag weekend. Vanaf deze week werk ik nog maar 3,5 dagen.
Eindelijk een stapje dichterbij de droom. @:drizzt_dourden
Nog plannen voor het weekend?quote:Op donderdag 30 januari 2020 06:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha goed om te horen. Van die nachten komt vanzelf goed.
Zaterdag familiedag met alle broers/zussen en aanhang , naar Arnhem die dierentuin. Zondag verjaardag.quote:Op donderdag 30 januari 2020 06:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog plannen voor het weekend?
Zaterdag komt @:yats naar jouw stadje lijkt me.
Prima dierentuin is dat. Één van de betere in Nederland.quote:Op donderdag 30 januari 2020 06:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zaterdag familiedag met alle broers/zussen en aanhang , naar Arnhem die dierentuin. Zondag verjaardag.
Dus @:yats en ik ruilen van stadje
Mee eens. Het weer wordt alleen klote.quote:Op donderdag 30 januari 2020 06:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prima dierentuin is dat. Één van de betere in Nederland.
Pics van je zussen trouwens?
Dan ben je zelf waarschijnlijk ook geen hunk of wel?quote:Op donderdag 30 januari 2020 06:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat wil je echt niet, zitten geen knapperds tussen.
Je moest eens weten. Je zou spontaan gay worden als je mij zietquote:Op donderdag 30 januari 2020 06:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan ben je zelf waarschijnlijk ook geen hunk of wel?
Voeg me toe op Grinder! Gebruikersnaam BigBigWoodiequote:Op donderdag 30 januari 2020 06:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Je zou spontaan gay worden als je mij ziet
Donequote:Op donderdag 30 januari 2020 06:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voeg me toe op Grinder! Gebruikersnaam BigBigWoodie
grgr
Waarover staken ze precies??quote:Wat verdienen jullie?
Johan: "Ik verdien 4.878 euro bruto en 3.150 euro netto per maand. Mijn brutojaarsalaris is 68.000 euro. Daarvoor werk ik fulltime, tijdens een werkweek zo'n 41 uur. In de praktijk komt het overigens neer op 45 uur."
Bianca: "Dat is niet mis! Ik heb deze week mijn salaris gekregen, het was 1.903 euro netto. Toen ik vorig jaar nog fulltime werkte, kreeg ik een brutojaarsalaris van 36.236 euro. Ik ben net een dag minder gaan werken omdat ik een baby heb gekregen, en werk officieel ongeveer 32 en officieus zo'n 36 uur."
https://www.nu.nl/werk/60(...)l#coral_talk_wrapper
Nou ik vind je posting nog bijzonder vriendelijkquote:Op donderdag 30 januari 2020 08:03 schreef onlogisch het volgende:
User @:opgebaarde een veeg uit de pan gegeven in het FB topic
Mijn hemel, wat gaat hij daar de mist in zeg.quote:Op donderdag 30 januari 2020 08:03 schreef onlogisch het volgende:
Geen idee ik werd niet gementionedquote:Op donderdag 30 januari 2020 08:03 schreef onlogisch het volgende:
Als je die fout in deze SC zou maken zou ik er 'achterlijke idioot' achter plakken.quote:Op donderdag 30 januari 2020 08:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou ik vind je posting nog bijzonder vriendelijk
Omdat jij deze fout ook gemaakt zou hebben, achterlijke debiel.quote:Op donderdag 30 januari 2020 08:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee ik werd niet gementioned
Zou wel een goeie poppenspeler zijn jaquote:Op donderdag 30 januari 2020 08:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat jij deze fout ook gemaakt zou hebben, achterlijke debiel.
Hoiquote:Op donderdag 30 januari 2020 07:37 schreef Caland het volgende:
Goedemorgen iedereen behalve mensen met spleetogen.
Alleen dat? Na zo'n gęnant momentje?quote:Op donderdag 30 januari 2020 08:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je die fout in deze SC zou maken zou ik er 'achterlijke idioot' achter plakken.
Dat is het nuanceverschil in m.b.t. deze SC. Daar kunnen mensen (voornamelijk Belgen) niet tegen zo lijkt het.
Een flinke platte hand kan ie krijgenquote:Op donderdag 30 januari 2020 08:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alleen dat? Na zo'n gęnant momentje?
Je wordt soft.
En die Belg wil volgens mij gewoon een knuffel van jullie. Een knuffel en een aai over zijn kont
Beetje rare vraag maar oke, met mijn piemeltje gaat het goed.quote:Op donderdag 30 januari 2020 06:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgenavonden jij? Goed hier. Hoe gaat het met de kleine?
quote:Op donderdag 30 januari 2020 08:31 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Beetje rare vraag maar oke, met mijn piemeltje gaat het goed.
En de jouwe ?
Wat mag ik allemaal?quote:Op donderdag 30 januari 2020 01:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach als je ziet wat die debiel @:plompzakker allemaal mag
Jij mag allesquote:
Hahah echt een debiel hequote:Op donderdag 30 januari 2020 01:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach als je ziet wat die debiel @:plompzakker allemaal mag
Ben van de partijquote:Op donderdag 30 januari 2020 00:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mentions gestrooid.
@:lenny_leonard
@:wereldgozer
@:anneloos
@:kiid
@#ANONIEM
Dat doet alleen @ChevyCapricequote:Op donderdag 30 januari 2020 08:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Pas maar op dat je geen blauwtje loopt
quote:Op donderdag 30 januari 2020 08:54 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dat doet alleen @:chevycaprice
Hahaaaatjes
Ik word hier gewoon gementioned door ggmm. Dus bij hem moet je zijnquote:
Moest hierom lachenquote:Op donderdag 30 januari 2020 09:29 schreef Solotovski het volgende:
Jeetje wat een drama om niks daar
Waarom wordt ons dit aangedaan?twitter:BLHBnl twitterde op woensdag 29-01-2020 om 19:01:51#Stikstof, niemand wist wat het was, zegt Rob Jetten in OP1. Zo te horen weet Rob het nog steeds niet helemaal. https://t.co/t9HU6WM4Hs reageer retweet
Ik ook!!!quote:
Gewoon doen joh. Hier mag alles.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:41 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik ook!!!
Hahaaaaatjes![]()
Wilde bijna GTWV posten alleen zie ik dat daar een hoop voetballers over vallen.
EN IK WIL GEEN ROOD
Okequote:Op donderdag 30 januari 2020 09:43 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Gewoon doen joh. Hier mag alles.
Uitdelen die GTWV en incasseren
Daag jij het nou ook maar niet verder uit soloquote:Op donderdag 30 januari 2020 09:46 schreef Solotovski het volgende:
Daag het nou ook niet verder uit vla.
Doe dat maar lekker in KLB SC plx
Ik daag vrij weinig uit, vriendquote:Op donderdag 30 januari 2020 09:49 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Daag jij het nou ook maar niet verder uit solo
Doe dat maar lekker in FB
Jij bent vergelijkbaar met een courgette.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik daag vrij weinig uit, vriend
Met een actie wat jij al dagen lang had kunnen doen, flopmod. Dan was al dit gezeik er niet geweest.quote:
Het was een topic in FB, achterlijke mongool. Daar ben ik ook gewoon een user.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Met een actie wat jij al dagen lang had kunnen doen, flopmod. Dan was al dit gezeik er niet geweest.
Daar heb ik het niet over, complete debiel.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het was een topic in FB, achterlijke mongool. Daar ben ik ook gewoon een user.
Dat gaat hij helemaal niet doen. Zo'n opmerking is voor de bühne.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over, complete debiel.
Hij gaat KLB users weren uit de SC hier. Dat is wat jij al dagen terug had moeten doen zoals een echte mod dat zou doen.
Neem gewoon ontslag joh.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat gaat hij helemaal niet doen. Zo'n opmerking is voor de bühne.
Prachtig gedicht!quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Het is vandaag gedichtendag.
Ik was zo blij dat ik jullie vanochtend zag.
Een gemeende goedemorgen.
Was dit forum maar verborgen.
Dan hadden we geen last van KLB.
Maar was het rustig zoals op de open zee.
En wees nu niet bang.
Want @:GGMM zal voor ons zorgen, in FOK!'s belang!
Dit gedicht raakt mij tot in het diepst van mijn ziel.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
En wees nu niet bang.
Mooi Scrummie.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
En wees nu niet bang.
quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit gedicht raakt mij tot in het diepst van mijn ziel.
Stikstofquote:Op donderdag 30 januari 2020 09:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Waarom wordt ons dit aangedaan?twitter:BLHBnl twitterde op woensdag 29-01-2020 om 19:01:51#Stikstof, niemand wist wat het was, zegt Rob Jetten in OP1. Zo te horen weet Rob het nog steeds niet helemaal. https://t.co/t9HU6WM4Hs reageer retweet
@:El-Stinho
@:Zipportal
@:Lenny_Leonard
Niet mijn probleem.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Stikstof
Liever fijnstof maat. Daar betaal ik vanaf deze maand belasting voor.
moet jij wetenquote:Op donderdag 30 januari 2020 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Stikstof
Kies je zelf voor.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Stikstof
Hele forums en scs kapot trollen. Want het is zo hihaho grappig toch.quote:
Dit is goud.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
En wees nu niet bang.
Stel je niet zo aan joh.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hele forums en scs kapot trollen. Want het is zo hihaho grappig toch.
Wow, rustig aan Edwin.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Krijgen jullie ook jeuk van die kutusers met kuttopics over niet bestaande termen voor voedsel?
Word er echt agressief van.
Met dank aan de blauwen wordt eigenlijk alles wel geslotenquote:Op donderdag 30 januari 2020 10:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow, rustig aan Edwin.
Graag 3 voorbeelden.
Je bedoeld in klb denkquote:Op donderdag 30 januari 2020 10:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met dank aan de blauwen wordt eigenlijk alles wel gesloten
Maar die idioot van een wollah met z'n kutact
Jeuk!
Als je dit vervelend vindt dan kun je @Zipportal altijd een DM sturen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met dank aan de blauwen wordt eigenlijk alles wel gesloten
Maar die idioot van een wollah met z'n kutact
Jeuk!
Maar niet alleen daar. Overal worden die kuttopics geopendquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2020 01:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:superhartje is bezig met een nieuwe wereldorde op te richten in BNW !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |