Bij "groetjes" in de OP wordt jij niet genoemd, terwijl je toch echt mod bent.quote:
BNW / [BELANGRIJK] De grenzen van BNWquote:[ Bericht 32% gewijzigd door SuperHartje op 17-09-2019 10:19:10 ]
@SuperHartje is bezig met een nieuwe wereldorde op te richten in BNW !!quote:Op donderdag 30 januari 2020 01:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bij "groetjes" in de OP wordt jij niet genoemd, terwijl je toch echt mod bent.
[..]
BNW / [BELANGRIJK] De grenzen van BNW
COMPLOT.
Bedoel je hiermee @GGMM?quote:Op donderdag 30 januari 2020 01:05 schreef Elan het volgende:
[..]
De policy is een breed concept dat ruimte laat voor interpretatie.
Het is niet dat het een verzamelplaats is waar pedofielen zich openlijk misdragen(alhoewel zelfs dat soms voorkomt) en wetteloosheid de dienst uitmaakt.
Als de humor of smakeloosheid je niet aanspreekt staat het je vrij om weg te blijven.
Ach als je ziet wat die debiel @Plompzakker allemaal magquote:Op donderdag 30 januari 2020 01:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja wie anders.
Maar in feedback oppassen hè maat.
Morgenavondquote:Op donderdag 30 januari 2020 06:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hallo Harrie. Hoe is het? Bijna weekendgenot?
De kleine is veel aan het rellen in de nacht. Maar deze nacht ging beter dan de vorige.quote:Op donderdag 30 januari 2020 06:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgenavonden jij? Goed hier. Hoe gaat het met de kleine?
Haha goed om te horen. Van die nachten komt vanzelf goed.quote:Op donderdag 30 januari 2020 06:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De kleine is veel aan het rellen in de nacht. Maar deze nacht ging beter dan de vorige.Verder gaat het allemaal perfect.
Ik na vandaag weekend. Vanaf deze week werk ik nog maar 3,5 dagen.
Eindelijk een stapje dichterbij de droom. @:drizzt_dourden
Nog plannen voor het weekend?quote:Op donderdag 30 januari 2020 06:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha goed om te horen. Van die nachten komt vanzelf goed.
Zaterdag familiedag met alle broers/zussen en aanhang , naar Arnhem die dierentuin. Zondag verjaardag.quote:Op donderdag 30 januari 2020 06:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog plannen voor het weekend?
Zaterdag komt @:yats naar jouw stadje lijkt me.
Prima dierentuin is dat. Één van de betere in Nederland.quote:Op donderdag 30 januari 2020 06:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zaterdag familiedag met alle broers/zussen en aanhang , naar Arnhem die dierentuin. Zondag verjaardag.
Dus @:yats en ik ruilen van stadje
Mee eens. Het weer wordt alleen klote.quote:Op donderdag 30 januari 2020 06:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prima dierentuin is dat. Één van de betere in Nederland.
Pics van je zussen trouwens?
Dan ben je zelf waarschijnlijk ook geen hunk of wel?quote:Op donderdag 30 januari 2020 06:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat wil je echt niet, zitten geen knapperds tussen.
Je moest eens weten. Je zou spontaan gay worden als je mij zietquote:Op donderdag 30 januari 2020 06:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan ben je zelf waarschijnlijk ook geen hunk of wel?
Voeg me toe op Grinder! Gebruikersnaam BigBigWoodiequote:Op donderdag 30 januari 2020 06:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Je zou spontaan gay worden als je mij ziet
Donequote:Op donderdag 30 januari 2020 06:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voeg me toe op Grinder! Gebruikersnaam BigBigWoodie
grgr
Waarover staken ze precies??quote:Wat verdienen jullie?
Johan: "Ik verdien 4.878 euro bruto en 3.150 euro netto per maand. Mijn brutojaarsalaris is 68.000 euro. Daarvoor werk ik fulltime, tijdens een werkweek zo'n 41 uur. In de praktijk komt het overigens neer op 45 uur."
Bianca: "Dat is niet mis! Ik heb deze week mijn salaris gekregen, het was 1.903 euro netto. Toen ik vorig jaar nog fulltime werkte, kreeg ik een brutojaarsalaris van 36.236 euro. Ik ben net een dag minder gaan werken omdat ik een baby heb gekregen, en werk officieel ongeveer 32 en officieus zo'n 36 uur."
https://www.nu.nl/werk/60(...)l#coral_talk_wrapper
Nou ik vind je posting nog bijzonder vriendelijkquote:Op donderdag 30 januari 2020 08:03 schreef onlogisch het volgende:
User @:opgebaarde een veeg uit de pan gegeven in het FB topic
Mijn hemel, wat gaat hij daar de mist in zeg.quote:Op donderdag 30 januari 2020 08:03 schreef onlogisch het volgende:
Geen idee ik werd niet gementionedquote:Op donderdag 30 januari 2020 08:03 schreef onlogisch het volgende:
Als je die fout in deze SC zou maken zou ik er 'achterlijke idioot' achter plakken.quote:Op donderdag 30 januari 2020 08:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou ik vind je posting nog bijzonder vriendelijk
Omdat jij deze fout ook gemaakt zou hebben, achterlijke debiel.quote:Op donderdag 30 januari 2020 08:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee ik werd niet gementioned
Zou wel een goeie poppenspeler zijn jaquote:Op donderdag 30 januari 2020 08:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat jij deze fout ook gemaakt zou hebben, achterlijke debiel.
Hoiquote:Op donderdag 30 januari 2020 07:37 schreef Caland het volgende:
Goedemorgen iedereen behalve mensen met spleetogen.
Alleen dat? Na zo'n gênant momentje?quote:Op donderdag 30 januari 2020 08:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je die fout in deze SC zou maken zou ik er 'achterlijke idioot' achter plakken.
Dat is het nuanceverschil in m.b.t. deze SC. Daar kunnen mensen (voornamelijk Belgen) niet tegen zo lijkt het.
Een flinke platte hand kan ie krijgenquote:Op donderdag 30 januari 2020 08:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alleen dat? Na zo'n gênant momentje?
Je wordt soft.
En die Belg wil volgens mij gewoon een knuffel van jullie. Een knuffel en een aai over zijn kont
Beetje rare vraag maar oke, met mijn piemeltje gaat het goed.quote:Op donderdag 30 januari 2020 06:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgenavonden jij? Goed hier. Hoe gaat het met de kleine?
quote:Op donderdag 30 januari 2020 08:31 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Beetje rare vraag maar oke, met mijn piemeltje gaat het goed.
En de jouwe ?
Wat mag ik allemaal?quote:Op donderdag 30 januari 2020 01:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach als je ziet wat die debiel @:plompzakker allemaal mag
Jij mag allesquote:
Hahah echt een debiel hequote:Op donderdag 30 januari 2020 01:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach als je ziet wat die debiel @:plompzakker allemaal mag
Ben van de partijquote:Op donderdag 30 januari 2020 00:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mentions gestrooid.
@:lenny_leonard
@:wereldgozer
@:anneloos
@:kiid
@#ANONIEM
Dat doet alleen @ChevyCapricequote:Op donderdag 30 januari 2020 08:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Pas maar op dat je geen blauwtje loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |