geweldige topic in FBquote:Op donderdag 30 januari 2020 00:33 schreef fetX het volgende:
Ik betrapte mezelf op een glimlach toen ik al die video's en onderschriften van @:KingRoland zag
Ach ik heb @KingRoland altijd grappig gevondenquote:Op donderdag 30 januari 2020 00:33 schreef fetX het volgende:
Ik betrapte mezelf op een glimlach toen ik al die video's en onderschriften van @:KingRoland zag
de nodige mensen zijn getagd. ze zullen morgen vast allemaal reagerenquote:Op donderdag 30 januari 2020 00:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach ik heb @:kingroland altijd grappig gevonden
nee zo naar bed.quote:
ik heb mijn plasje gedaanquote:Op donderdag 30 januari 2020 00:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
de nodige mensen zijn getagd. ze zullen morgen vast allemaal reageren
Mentions gestrooid.quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
de nodige mensen zijn getagd. ze zullen morgen vast allemaal reageren
Ik ga nu een topic openen in Feedback.quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoezo???? Mag ik ook geen slaap??? Het is namelijk vrijwilligerswerk!!!
@:opgebaarde
Koekoekquote:Op donderdag 30 januari 2020 00:09 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
@:doublepain
@:ripcity
Ik ben hier fel op tegen natuurlijk!!!!!!quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ga nu een topic openen in Feedback.
Gewoon een troll.quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:51 schreef fetX het volgende:
Je zal je maar de hele avond druk maken om een post.
Is toch mooi joh. Brengt een beetje leven in de tent, beetje reuring ditdat.quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:51 schreef fetX het volgende:
Je zal je maar de hele avond druk maken om een post.
Drizzt verdedigt VBL.quote:
Alles voor m'n homies.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |