Laten we het hopen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:05 schreef Kekster het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is het % wat er aan dood gaat nog lager dan het al is. Of zal China dat cijfer ook manipuleren? In ieder geval nog geen horror verhalen uit andere landen die 'betrouwbaarder' zijn dan China.
Met z'n BREAKING NEWS kopquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:10 schreef Draak31 het volgende:
Wat een druiloor man die vent. Beetje interessant doen, verder niets interessants te melden en een kop als een aardappel. Nou dan heb ik al gegeten en gedronken.
Handig voor luie mensen als ik.. hoef je zelf niet op twitter te kijken..quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:06 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Dat is dezelde gast die alles ging streamen toen met Iran vs USA gezeik. Hij kijkt alleen maar op alle sociale media .
Grappig, als je goed kijkt zie je ook 'made in China' op dat virus staanquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:26 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Omdat het virus onder een microscoop een corona achtig uiterlijk heeft.
Maar de officiële naam is 2019-nCoV en het is een van de coronavirussen die bestaan. MERS en SARS zijn ook een coronavirus, net als de doodgewone 3 versies van de griep.
[ afbeelding ]
Het Coronavirus vormt een groep virussen die een halo of kroonachtig (corona) uiterlijk hebben wanneer ze onder een elektronenmicroscoop worden bekeken.
Dit ja. Heb hem altijd wel aan staan als er iets aan de hand is. Kan dan lekker mn eigen ding doen terwijl ik naar hem luisterquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:11 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
Handig voor luie mensen als ik.. hoef je zelf niet op twitter te kijken..
Waar dan?quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:12 schreef Kekster het volgende:
[..]
Grappig, als je goed kijkt zie je ook 'made in China' op dat virus staan
Wow echt? Blote vrouwen? Dat is echt wild haha. Zag je ook echt een vagina?quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:16 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dit ja. Heb hem altijd wel aan staan als er iets aan de hand is. Kan dan lekker mn eigen ding doen terwijl ik naar hem luister
Gisteren kwamen er trouwens blote vrouwen voorbij toen hij op insta oid aan t kijken was
quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:16 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Gisteren kwamen er trouwens blote vrouwen voorbij toen hij op insta oid aan t kijken was
Alleen tietenquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:17 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Wow echt? Blote vrouwen? Dat is echt wild haha. Zag je ook echt een vagina?
Tussen 1:00 en 2:00h. Nog circa 2 uur vanaf nu (8:00 am China time).quote:
Ja pas toen ik op de verzendknop besfte ik dat t een grapje wasquote:
Haha ouwe snoeperd dat het is. Waarschijnlijk heeft hij die avond nog wel even teruggekeken. Even stoom afblazen. Geile bok dat het is.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Alleen tietenhihi. Hij klikte het snel weg en zei 'oh'
quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waar ik in ieder geval erg blij om ben is dat dit virus in staat is gebleken om de bosbranden in Australië in een mum van tijd te doen blussen.
Lekker sarren.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:20 schreef Houtenbeen het volgende:
Je moet eens op zeggen op die stream dat hij geld verdiend aan andermans leed. Gisteren ging hij helemaal uit zijn plaat.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waar ik in ieder geval erg blij om ben is dat dit virus in staat is gebleken om de bosbranden in Australië in een mum van tijd te doen blussen.
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 29-01-2020 om 23:23:42BREAKING: Epicenter of coronavirus outbreak reports more than 1,000 new cases and 37 new deaths, raising death toll to 162 https://t.co/XQhLD5wMuG reageer retweet
quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:23 schreef Draak31 het volgende:
Tering wat een raar hoofd heeft die vent. Niet eens om hem af te zeiken maar puur vanuit wetenschappelijk perspectief. Echt een vreemde vorm.
Precies 1000, nicequote:Op woensdag 29 januari 2020 23:24 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 29-01-2020 om 23:23:42BREAKING: Epicenter of coronavirus outbreak reports more than 1,000 new cases and 37 new deaths, raising death toll to 162 https://t.co/XQhLD5wMuG reageer retweet
1032 om precies te zijn en om het compleet te maken 10 mensen zijn ontslagen uit het ziekenhuis.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Practical tips to protect yourself and your family from Coronavirus from China.
Cases have been confirmed in Taiwan, Thailand, Australia, Malaysia, Singapore, France, South Korea, United States, Vietnam, Japan, Canada and Nepal
1. Stay home, avoid planes, buses, trains, busy areas
2. No visitors, avoid close contact with symptomatic people or potential carriers, don’t share cups
3. Wear a quality medical mask
4. Wrap around glasses
5. Gloves and meticulous hand hygiene, don’t touch eyes, nose mouth
6. Don’t trust hand sanitizers
7. Avoid hospitals, limited visiting
8. Good nutrition, vitamin D
9. Keep warm
10. Thoroughly cook meat and eggs
11. Catch it - bin it - kill it
12. Coughs and sneezes spread diseases
13. Avoid public spaces if you start to feel ill with fever
These suggestions will also help to protect against seasonal flu caused by influenza.
Cases have been confirmed in Taiwan, Germany, Cambodia, Thailand, Australia, Malaysia, Singapore, France, South Korea, United States, Vietnam, Japan, Canada and Nepal
Hij was wel iets té enthousiast over die update he? Alsof er een dlc voor zijn favoriete ps4 game aangekondigd werd.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:27 schreef Themeparktommy het volgende:
Hij krijgt een harde plasser van die nieuwe update
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 29-01-2020 om 23:28:10The number of people in serious/critical condition in Hubei province alone has risen to 988, up from 899 yesterday. It's also the largest number of new fatalities in 1 day since the outbreak began. https://t.co/ITttAhABSm reageer retweet
Nee, laat maarquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:24 schreef Houtenbeen het volgende:
De besmetting in Beieren dan, 0 besmettingen in Shanghai op 19 januari, maar net die ene van de 24 miljoen inwoners vliegt die dag naar Duitsland en besmet daar 4 mensen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:58 schreef matthijst het volgende:
Toch ook wel vaag dit:
Benieuwd hoeveel Wuhans d'r naar Lapland kwamen die dag.
3500 besmetten, op 11 miljoen inwoners.
Vrij kleine kans dat er net een naar Lapland vliegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |