Ik zou 'dit gaat niet goed' als ondertitel maken. Scheelt je een hoop typen elke keer.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:58 schreef Draak31 het volgende:
Ik weet het niet hoor.Dit gaat niet de goede kant op. Nu ook al die man in die trein. Verschrikkelijk.
Reken er maar op dat we allemaal dood gaan binnen 1 maand. Klaar.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:58 schreef Draak31 het volgende:
Ik weet het niet hoor.Dit gaat niet de goede kant op. Nu ook al die man in die trein. Verschrikkelijk.
het is leuk geweest nu, hoepel op.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:58 schreef Draak31 het volgende:
Jij vond iedereen hier zo dom maar dat filmpje van die trein was al oud en had niets met Corona te maken. Kappen nu.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:58 schreef Draak31 het volgende:
Ja dat kan je ook andersom beredeneren. Er zijn ook mensen die zeggen dat het in realiteit om het dubbele aantal besmettingen gaat dan dat China daadwerkelijk vermeldtquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:58 schreef Kekster het volgende:
[..]
Nee. Maar de cijfers van China zijn niet compleet. Want voordat dit virus bekend was hebben al zat mensen het gehad en er niet meer dan een verkoudheid aan over gehouden. Waar staan al die mensen op de telling?
Aha vandaarquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:26 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Omdat het virus onder een microscoop een corona achtig uiterlijk heeft.
Maar de officiële naam is 2019-nCoV en het is een van de coronavirussen die bestaan. MERS en SARS zijn ook een coronavirus, net als de doodgewone 3 versies van de griep.
[ afbeelding ]
Het Coronavirus vormt een groep virussen die een halo of kroonachtig (corona) uiterlijk hebben wanneer ze onder een elektronenmicroscoop worden bekeken.
Seems goodquote:
Als dat zo is dan is het % wat er aan dood gaat nog lager dan het al is. Of zal China dat cijfer ook manipuleren? In ieder geval nog geen horror verhalen uit andere landen die 'betrouwbaarder' zijn dan China.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:03 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja dat kan je ook andersom beredeneren. Er zijn ook mensen die zeggen dat het in realiteit om het dubbele aantal besmettingen gaat dan dat China daadwerkelijk vermeldt
iemand die Twitter voorleest?quote:
Dat is dezelde gast die alles ging streamen toen met Iran vs USA gezeik. Hij kijkt alleen maar op alle sociale media .quote:
Handig toch, scheelt een hoop werkquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:05 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
iemand die Twitter voorleest?
Dat weet ik niet, Ik weet ook niet of het aantal doden klopt.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:05 schreef Kekster het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is het % wat er aan dood gaat nog lager dan het al is. Of zal China dat cijfer ook manipuleren? In ieder geval nog geen horror verhalen uit andere landen die 'betrouwbaarder' zijn dan China.
Oh dacht dat hij zo veel bloed op had gehoest. Dacht al die maakt het wel heel bont.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:00 schreef Coeus het volgende:
[..]
Jij vond iedereen hier zo dom maar dat filmpje van die trein was al oud en had niets met Corona te maken. Kappen nu.
Soort open sollicitatie voor FOX Newsquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:07 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Handig toch, scheelt een hoop werk
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:05 schreef Kekster het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is het % wat er aan dood gaat nog lager dan het al is. Of zal China dat cijfer ook manipuleren? In ieder geval nog geen horror verhalen uit andere landen die 'betrouwbaarder' zijn dan China.
Met z'n BREAKING NEWS kopquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:10 schreef Draak31 het volgende:
Wat een druiloor man die vent. Beetje interessant doen, verder niets interessants te melden en een kop als een aardappel. Nou dan heb ik al gegeten en gedronken.
Handig voor luie mensen als ik.. hoef je zelf niet op twitter te kijken..quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:06 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Dat is dezelde gast die alles ging streamen toen met Iran vs USA gezeik. Hij kijkt alleen maar op alle sociale media .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |