Grappig, als je goed kijkt zie je ook 'made in China' op dat virus staanquote:Op woensdag 29 januari 2020 22:26 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Omdat het virus onder een microscoop een corona achtig uiterlijk heeft.
Maar de officiële naam is 2019-nCoV en het is een van de coronavirussen die bestaan. MERS en SARS zijn ook een coronavirus, net als de doodgewone 3 versies van de griep.
[ afbeelding ]
Het Coronavirus vormt een groep virussen die een halo of kroonachtig (corona) uiterlijk hebben wanneer ze onder een elektronenmicroscoop worden bekeken.
Dit ja. Heb hem altijd wel aan staan als er iets aan de hand is. Kan dan lekker mn eigen ding doen terwijl ik naar hem luisterquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:11 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
Handig voor luie mensen als ik.. hoef je zelf niet op twitter te kijken..
Waar dan?quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:12 schreef Kekster het volgende:
[..]
Grappig, als je goed kijkt zie je ook 'made in China' op dat virus staan
Wow echt? Blote vrouwen? Dat is echt wild haha. Zag je ook echt een vagina?quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:16 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dit ja. Heb hem altijd wel aan staan als er iets aan de hand is. Kan dan lekker mn eigen ding doen terwijl ik naar hem luister
Gisteren kwamen er trouwens blote vrouwen voorbij toen hij op insta oid aan t kijken was
quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:16 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Gisteren kwamen er trouwens blote vrouwen voorbij toen hij op insta oid aan t kijken was
Alleen tietenquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:17 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Wow echt? Blote vrouwen? Dat is echt wild haha. Zag je ook echt een vagina?
Tussen 1:00 en 2:00h. Nog circa 2 uur vanaf nu (8:00 am China time).quote:
Ja pas toen ik op de verzendknop besfte ik dat t een grapje wasquote:
Haha ouwe snoeperd dat het is. Waarschijnlijk heeft hij die avond nog wel even teruggekeken. Even stoom afblazen. Geile bok dat het is.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Alleen tietenhihi. Hij klikte het snel weg en zei 'oh'
quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waar ik in ieder geval erg blij om ben is dat dit virus in staat is gebleken om de bosbranden in Australië in een mum van tijd te doen blussen.
Lekker sarren.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:20 schreef Houtenbeen het volgende:
Je moet eens op zeggen op die stream dat hij geld verdiend aan andermans leed. Gisteren ging hij helemaal uit zijn plaat.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waar ik in ieder geval erg blij om ben is dat dit virus in staat is gebleken om de bosbranden in Australië in een mum van tijd te doen blussen.
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 29-01-2020 om 23:23:42BREAKING: Epicenter of coronavirus outbreak reports more than 1,000 new cases and 37 new deaths, raising death toll to 162 https://t.co/XQhLD5wMuG reageer retweet
quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:23 schreef Draak31 het volgende:
Tering wat een raar hoofd heeft die vent. Niet eens om hem af te zeiken maar puur vanuit wetenschappelijk perspectief. Echt een vreemde vorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |