Ja leek me mooi stukje papier om open haard mee aan te makenquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:20 schreef EttovanBelgie het volgende: [..] heb een bod gedaan op een kaart.. gaat iemand er overheen
Zo voorspelbaar weer...quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja leek me mooi stukje papier om open haard mee aan te maken
Kijk je daar dan hele avonden naar?quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ben een plaatjesmens, Fok-It.
Soms wel ja... zeker die oude waar mensen op staan; hoe het was...quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk je daar dan hele avonden naar?
Heb meestal aan twee minuten voldoendequote:Op woensdag 29 januari 2020 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk je daar dan hele avonden naar?
Toepasbaar op meerdere activiteiten?quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb meestal aan twee minuten voldoende
lolquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb meestal aan twee minuten voldoende
quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toepasbaar op meerdere activiteiten?
Een kroeg, een juffrouw op de fietsquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Soms wel ja... zeker die oude waar mensen op staan; hoe het was...
dat ja.. vergankelijke vergetelheidquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een kroeg, een juffrouw op de fiets
Het zegt u hoogstwaarschijnlijk niets
Cultuurpessimismequote:Op woensdag 29 januari 2020 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat ja.. vergankelijke vergetelheid
vind het wel hoopgevend eigenlijk; alles gaat voorbij, ook ellende en leed.quote:
Wat er voor terugkomt is de vraagquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vind het wel hoopgevend eigenlijk; alles gaat voorbij, ook ellende en leed.
Omdat men dat niet weet is het zaak zoveel mogelijk te genieten van het leven wat er is.quote:
Wat voor een hoop tegenwoordig gelijk staat aan hedonistische oppervlakkigheid, bahquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat men dat niet weet is het zaak zoveel mogelijk te genieten van het leven wat er is.
Hmm nee, voor mij toch vooral schoonheidquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor een hoop tegenwoordig gelijk staat aan hedonistische oppervlakkigheid, bah
Is best leuk voor een weekendje.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor een hoop tegenwoordig gelijk staat aan hedonistische oppervlakkigheid, bah
Dat wel ja, maar niet op de lange termijnquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is best leuk voor een weekendje.
Op de lange termijn ben je doodquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar niet op de lange termijn
Dood van binnen jaquote:
Ben er wel weer eens aan toe eigenlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar niet op de lange termijn
Weekendje trippen ja?quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben er wel weer eens aan toe eigenlijk.
Wakker worden met je gezicht vastgeplakt door sperma aan het schaamhaar van een vrouw, terwijl je kont pijn doet van de te grote voorbinddildo die er nog in zit, je vriendin The Sims zit te spelen en de laptop nog Shpongle laat horen.quote:
Jeetje. Ik moet deze post even verwerkenquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wakker worden met je gezicht vastgeplakt door sperma aan het schaamhaar van een vrouw, terwijl je kont pijn doet van de te grote voorbinddildo die er nog in zit, je vriendin The Sims zit te spelen en de laptop nog Shpongle laat horen.
Het goede leven.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jeetje. Ik moet deze post even verwerken
sowquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan ook niet anders met België in je naam.
Oh genoeg voorbeelden gezien dat het wel zo is.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gemene mensen nemen geen huisdieren
vreemd.. lijkt me geen goeie combiquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh genoeg voorbeelden gezien dat het wel zo is.
Zal een stel schapen die kant op sturen om te tellen.quote:
Is goed.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zal een stel schapen die kant op sturen om te tellen.
ze zijn onderweg... ze wilden wel weten of ze de boel op konden vreten verderquote:
Neem slaappilletjes danquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil gewoon mijn gedachtes uit kunnen zetten.
Maar wel herkenbaar enigszins. Lange tijd geleden dat ik zonder hulp van Netflix in slaap ben gevallen. Slaap dan wel genoeg uren, dat dan weer welquote:
Ja val je in slaap met een serie?quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wel herkenbaar enigszins. Lange tijd geleden dat ik zonder hulp van Netflix in slaap ben gevallen. Slaap dan wel genoeg uren, dat dan weer wel
Goeie manier om mezelf rustig in slaap te brengen jaquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja val je in slaap met een serie?
Wtf als je iets op Netflix kijkt wat je interessant vindt blijf je toch wel wakker.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wel herkenbaar enigszins. Lange tijd geleden dat ik zonder hulp van Netflix in slaap ben gevallen. Slaap dan wel genoeg uren, dat dan weer wel
Nah, gewoon simpele serietjes die ik al gezien heb bijv.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wtf als je iets op Netflix kijkt wat je interessant vindt blijf je toch wel wakker.
Aah op zo'n manier, ja dat kan voor sommige mensen wel helpen met in slaap vallen ja. Ach ik heb er normaal niet zoveel moeite mee dus zal één deze dagen wel weer beter gaan.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie manier om mezelf rustig in slaap te brengen jaZonder dwaal ik af naar donkere plekken
Ja misschien gewoon een fase waar je in zit inderdaad.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah op zo'n manier, ja dat kan voor sommige mensen wel helpen met in slaap vallen ja. Ach ik heb er normaal niet zoveel moeite mee dus zal één deze dagen wel weer beter gaan.
slaapt lekkerder wanneer het weer gewent is.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja misschien gewoon een fase waar je in zit inderdaad.
Ja geen idee, of te lang alleen geslapen. Met iemand naast me had ik het vroeger nooit nodig. Had ook wel beetje apart geweest
Raar.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, gewoon simpele serietjes die ik al gezien heb bijv.
Ik kan niet slapen met andere mensen in dezelfde ruimte.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja misschien gewoon een fase waar je in zit inderdaad.
Ja geen idee, of te lang alleen geslapen. Met iemand naast me had ik het vroeger nooit nodig. Had ook wel beetje apart geweest
is best leuk maar die andere is beter.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar.
Ik probeerde net Atypical te kijken, na 2 minuten uitgezet. Wat een geforceerde meuk.
Begint wel irritant te worden die serie na een tijdje ja, vooral die zusquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar.
Ik probeerde net Atypical te kijken, na 2 minuten uitgezet. Wat een geforceerde meuk.
Zeg dan even waar je op doelt met 'die andere'.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
is best leuk maar die andere is beter.
Lig je dan de hele nacht wakker letterlijk?quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen met andere mensen in dezelfde ruimte.
Nooit pilletjes gebruiktquote:
Ja dat had ik al met het begin.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begint wel irritant te worden die serie na een tijdje ja, vooral die zus
Dan ga ik gewoon wat anders doen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lig je dan de hele nacht wakker letterlijk?
En die vriend van die gastquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat had ik al met het begin.
Zo'n vreselijke karikatuur ook meteen.
the end of the fucking world.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeg dan even waar je op doelt met 'die andere'.
Dat is echt een geweldige serie jaquote:
Ja geen idee, ik heb het na 2 minuten afgezet waar ik alleen die dude en zijn psycholoog zag.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die vriend van die gast![]()
Dat is echt cringe level 100
jawel joh beide absurde series met een redelijk gelijk onderwerp.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat is een hele andere serie, totaal niet vergelijkbaar.
Atypical is toch niet absurd? Gaat gewoon over scholier met autismequote:Op woensdag 29 januari 2020 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jawel joh beide absurde series met een redelijk gelijk onderwerp.
irriteerde me heel erg aan hem keek dat toen nog mee met mijn ex.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Atypical is toch niet absurd? Gaat gewoon over scholier met autisme
Melatonine enzo?quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gebruik homoapathische
Werkt weinig
Hoezo? Atypical is iemand met autisme, wat niet zit in The End Of The Fucking World.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jawel joh beide absurde series met een redelijk gelijk onderwerp.
Ze zijn allemaal verschikkelijkquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:41 schreef TaMieke het volgende:
Die zus in Atypical irritant? Vond die moeder echt verschrikkelijk.
die gozer en dat meisje zijn ook niet helemaal normaal in the end of the fucking world.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo? Atypical is iemand met autisme, wat niet zit in The End Of The Fucking World.
Soms. Maar ik lees al genoeg overdag en dan wil ik me wel gewoon kunnen concentreren. Voor het slapen ben je toch al beetje weg aan het dromenquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lees je niet een boek voor je gaat slapen trouwens?
Wie was dat dan?quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal verschikkelijkDie vader ook. Maar die acteur had ook zo'n kutrol in Prison Break dus dat is sowieso bij voorbaat al een heel unlikable karakter
Nee maar die zijn depressief, niet autistisch.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
die gozer en dat meisje zijn ook niet helemaal normaal in the end of the fucking world.
Don Self. Die FBI-agent die ze hielp in seizoen 4quote:
Oh ik heb altijd hele dialogen in mijn hoofd voor ik slaap en ben dan klaarwakker.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soms. Maar ik lees al genoeg overdag en dan wil ik me wel gewoon kunnen concentreren. Voor het slapen ben je toch al beetje weg aan het dromen
Ohja die twist villain, wat een lachwekkend seizoen was dat toch ook.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Don Self. Die FBI-agent die ze hielp in seizoen 4
Lekker hoorquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:fok-it ik ken vrouw in mijn omgeving van 23 met blond haar die ik echt een keer oh wow wil laten zeggen.
zo als in skins weetje nog.
verschrikkelijk die gozer die ze bij elkaar riep om die puzzelstukjes ofzo te gaan zoeken, dat was inderdaad een heel irritant personage.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Don Self. Die FBI-agent die ze hielp in seizoen 4
quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja die twist villain, wat een lachwekkend seizoen was dat toch ook.
Wel beter dan GoT S8.
Die vader was iets beter te hebben idd.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal verschikkelijkDie vader ook. Maar die acteur had ook zo'n kutrol in Prison Break dus dat is sowieso bij voorbaat al een heel unlikable karakter
wel weer met t-bag hoop ik.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]5 staat op Netflix. en er komt seizoen 6
Ja seizoen 5 heb ik ook niet gezien, lachwekkend om dat uit te melken.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]5 staat op Netflix. en er komt seizoen 6
Ja. Die scheen eind seizoen 5 een zoon te hebben die bij de maffia zat en maatjes was met de zoon van Abruzzi. Om het maar lekker gek uit te melkenquote:
Nee, dit kan niet.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Die scheen eind seizoen 5 een zoon te hebben die bij de maffia zat en maatjes was met de zoon van Abruzzi. Om het maar lekker gek uit te melken
quote:
DBS?quote:
klopt ja maar Robert Knepper had even gezeik na die #metoo hype waardoor hij misschien niet terug zo komen net als dat Roaster/Hyde weg moest uit de Ranch.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Die scheen eind seizoen 5 een zoon te hebben die bij de maffia zat en maatjes was met de zoon van Abruzzi. Om het maar lekker gek uit te melken
Nee joh, ga je toch sowieso ook niet kijken. Nostalgische series maar niet uitmelken 20 jaar later.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
klopt ja maar Robert Knepper had even gezeik na die #metoo hype waardoor hij misschien niet terug zo komen net als dat Roaster/Hyde weg moest uit de Ranch.
nu dat gezeur een beetje over is hoop ik dat ze t-bag wel gewoon behouden in de serie.
quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh, ga je toch sowieso ook niet kijken. Nostalgische series maar niet uitmelken 20 jaar later.
Of gooi alle nostalgie dan door elkaar heen in 1 serie en laat T-Bag samen met Jack Bauer neerstorten op een onbewoond eiland
Dan ga ik voor een meeting tussen Walter White, Johnny Flodder en Ben Heistee.quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh, ga je toch sowieso ook niet kijken. Nostalgische series maar niet uitmelken 20 jaar later.
Of gooi alle nostalgie dan door elkaar heen in 1 serie en laat T-Bag samen met Jack Bauer neerstorten op een onbewoond eiland
Bengodquote:Op donderdag 30 januari 2020 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga ik voor een meeting tussen Walter White, Johnny Flodder en Ben Heistee.
Ben juist toe aan een nieuwe werkdag. Lekker 8 uur lang iets doen waar je geen zin in hebt zodat je een dak boven je hoofd hebt om te kunnen uitrusten voor de volgende werkdagquote:Op donderdag 30 januari 2020 06:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben wel toe aan weekend
We boffen maar hequote:Op donderdag 30 januari 2020 08:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben juist toe aan een nieuwe werkdag. Lekker 8 uur lang iets doen waar je geen zin in hebt zodat je een dak boven je hoofd hebt om te kunnen uitrusten voor de volgende werkdag
Ik niet. Waar ga jij heen?quote:
Jullie mogen niet tegelijk op vakantie. Waar gaat de reis heen?quote:
Zon, zee en strandquote:Op donderdag 30 januari 2020 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik niet. Waar ga jij heen?
[..]
Jullie mogen niet tegelijk op vakantie. Waar gaat de reis heen?
Elke dag weerquote:Op donderdag 30 januari 2020 11:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wie wil nou niet iedere dag met tegenzin uit bed gaan. Heerlijk
Maar waar....? en wat is de mening hierover van je vriendin?quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zon, zee en strand. Iedere dag bitches neuken en goudbruin worden
Zij is akkoord en gaat zelfs mee. Durf het niet te zeggen omdat jullie dan op mij neer gaan kijkenquote:Op donderdag 30 januari 2020 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar waar....? en wat is de mening hierover van je vriendin?
Turkijequote:Op donderdag 30 januari 2020 11:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zij is akkoord en gaat zelfs mee. Durf het niet te zeggen omdat jullie dan op mij neer gaan kijken
Blanesquote:
Hahhaquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blanes
Lloret
Chersonissos
Sunny Beach
Rimini
Of Benidorm? Daar kan je wel bitches neuken ja. Tot ze hun laatste adem hebben uitgeblazen
ib4 in mijn broek.quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:29 schreef Amarantha het volgende:
Is er dit weekend nog ergens een goed feestje?
Geen van allen. Misschien dat ik het dan toch kan zeggenquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blanes
Lloret
Chersonissos
Sunny Beach
Rimini
Of Benidorm? Daar kan je wel bitches neuken ja. Tot ze hun laatste adem hebben uitgeblazen
Je zin loopt niet echt lekker, Lucillequote:Op donderdag 30 januari 2020 14:08 schreef Kiid het volgende:
Jullie boy gaat skinny dippen in de rode zee, het land van de piramides en gemummificeerde grappen van noel terug te vinden zijn
quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:08 schreef Kiid het volgende:
Jullie boy gaat skinny dippen in de rode zee, het land van de piramides en gemummificeerde grappen van noel terug te vinden zijn
quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je zin loopt niet echt lekker, Lucille
Ingewikkeld hequote:Op donderdag 30 januari 2020 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
Maar, ja.... tussen 'en' en 'gemummificeerde' moest nog een 'waar'
haha aardbeiquote:
Werk en fok gaan soms niet hand in hand. Vond het wel belangrijk om jullie tijdig van antwoord te voorzien. Maar het was een bewogen dag en dat was terug te zien in de spellingquote:Op donderdag 30 januari 2020 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
Maar, ja.... tussen 'en' en 'gemummificeerde' moest nog een 'waar'
Waarom ben je om 2 uur nog aan het werkquote:Op donderdag 30 januari 2020 17:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Werk en fok gaan soms niet hand in hand. Vond het wel belangrijk om jullie tijdig van antwoord te voorzien. Maar het was een bewogen dag en dat was terug te zien in de spelling
Geen wajong, geen ww, geen ziektewet...niksquote:Op donderdag 30 januari 2020 18:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom ben je om 2 uur nog aan het werk
quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:29 schreef Amarantha het volgende:
Is er dit weekend nog ergens een goed feestje?
Crazy frog xdxdquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:37 schreef CharlesKinbote het volgende:
wat is jullie favoriete darkthrone-nummer?
Als leraar ben je zoveel vrij. 12 weken vakantie, 2 weken stakingen...daar kunnen die paar toetsen niet tegenopquote:Op donderdag 30 januari 2020 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, nu 3 dagen vrij.
Behalve de sloot aan toetsen die nagekeken moet worden.
He ouwe mekongrukker. Leef jij ook nogquote:
Alsof ik zomaar het loodje leg.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He ouwe mekongrukker. Leef jij ook nog
Wat spook je allemal uit laatste tijd?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof ik zomaar het loodje leg.
Veel en hard werken, laaggeschoolde vrouwen neuken, beetje oorlogsdocumentaires kijken, lekker vreten en zuipen, beetje 't standaard leven, jij?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat spook je allemal uit laatste tijd?
Het standaard leven is toch veel te inferieur voor jou?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel en hard werken, laaggeschoolde vrouwen neuken, beetje oorlogsdocumentaires kijken, lekker vreten en zuipen, beetje 't standaard leven, jij?
Goed om te lezen, je bent te mooi, te erudiet en intelligent om onderaan te blijven hangen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het standaard leven is toch veel te inferieur voor jou?
Nieuw baantje, studie weer beetje oppakken, boekjes lezen en mensen op fok de les lezen
Nou nou, niet zo vleiendquote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed om te lezen, je bent te mooi, te erudiet en intelligent om onderaan te blijven hangen.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Accepteer nu eens een complimentje.
Innerlijk niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Erudiet is een prima complimentje ja. Mooi valt over te redetwisten
Je begint toch niet verliefd op me te worden hequote:
hoiquote:
Ik ben 99,9989 procent hetero.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je begint toch niet verliefd op me te worden he
Daar botsen we wel iets te vaak voor Mikeyquote:
we vinden elkaar altijd wel weer.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar botsen we wel iets te vaak voor Mikey
Dan is er dus 1 iemand waar je wel beetje gay voor zou wordenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben 99,9989 procent hetero.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan is er dus 1 iemand waar je wel beetje gay voor zou worden
Zeg maar. Geen schaamte nodigquote:
bij ons bromance bouwen met Pumpquote:Op vrijdag 31 januari 2020 02:03 schreef Fok-it het volgende:
Waar is onze huisfilosoof de laatste tijd
?quote:
@Filosoofert bedoel je toch ?quote:
Lol nee. Die ken ik niet. Heeft volgens mij ook nog nooit gepost hier?quote:
Ja hoiii.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 02:03 schreef Fok-it het volgende:
Waar is onze huisfilosoof de laatste tijd
al een tijdje niet gezien.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol nee. Die ken ik niet. Heeft volgens mij ook nog nooit gepost hier?
Naatje bedoel ik
Ja amehoelaquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 02:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan best wel geweldig filosoferen hoor![]()
Deze is ook wel lekker van Skunkquote:Op vrijdag 31 januari 2020 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wow oud liedje gevonden die ik al lang niet had gehoord. Lekker nummertje
Naisquote:Op vrijdag 31 januari 2020 02:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze is ook wel lekker van Skunk
Nee, heb het wel voorbij zien komen maar volgens mij is het echt te scripted om leuk te vindenquote:
alleen op zondag?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 02:35 schreef UitStraling het volgende:
Scripted kan best leuk zijn met een kater op bed op zondag en af en toe tussendoor wat te wippen, koffie en happen
Gewoon 24 uur per dag Utopia-streampje opquote:
Vriendquote:
Niet veel idd, maar zal wel meer worden gok ik zo. DTS is UTO40+SOPCULSC gewordenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol nee. Die ken ik niet. Heeft volgens mij ook nog nooit gepost hier?
Naatje bedoel ik
Leukquote:Op donderdag 30 januari 2020 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
sooooooooooooooooow @:Amarantha keigoeie deal gesloten voor bijna 10 antieke kaarten man!!!!!
FEEST! TAART!
echt hequote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:26 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Niet veel idd, maar zal wel meer worden gok ik zo. DTS is UTO40+SOPCULSC geworden
Ja manquote:
Dan zeg ik welkom. Deze sc kan wel wat toevoeging gebruiken en je username geeft al bonuspuntenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 09:26 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Niet veel idd, maar zal wel meer worden gok ik zo. DTS is UTO40+SOPCULSC geworden
Tof.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zeg ik welkom. Deze sc kan wel wat toevoeging gebruiken en je username geeft al bonuspunten
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:13 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Tof.
Ik zal maar meteen beginnen met de constatering dat ik je vorige UI geyler vond
Hoe heette dat meisje ook alweer?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ben je niet de enige in
I DONT CARE I LOVE IT
lol maja dat was wel de reden waarom ik je altijd graag tegenkwam in topics.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ben je niet de enige in
I DONT CARE I LOVE IT
haha wij vragen dat voor wetenschappelijke doeleinden.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe heette dat meisje ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
Dat heb ik met die user die een gifje heeft van 2 meiden waarvan er 1 de ander in haar boob bijtquote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:18 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
lol maja dat was wel de reden waarom ik je altijd graag tegenkwam in topics.
Wie was het eigenlijk?
Verder gewoon doen waar je zin in hebt.
@mst_x ofzo toch?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb ik met die user die een gifje heeft van 2 meiden waarvan er 1 de ander in haar boob bijt
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:19 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
haha wij vragen dat voor wetenschappelijke doeleinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja, uit Skins.quote:
Zaten daar wel een paar beelden in van haar die aantrekkelijk waren.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Daarin was suits ook zo'n bazenserie hé.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ohja, uit Skins.
Zaten daar wel een paar beelden in van haar die aantrekkelijk waren.
Ze ging bijna naakt, bijnaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ohja, uit Skins.
Zaten daar wel een paar beelden in van haar die aantrekkelijk waren.
MI6 ingelichtquote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:21 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Daarin was suits ook zo'n bazenserie hé.
Poehee
@realAIVD zet wel een tapquote:
Jammer dat ze geen goede hq bikini fotoshoot heeft gedaan toen ze wat jonger was.quote:
flinke objectificering maatquote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen goede hq bikini fotoshoot heeft gedaan toen ze wat jonger was.
Nu heeft ze kinderen gekregen en alles.
Brrr krijg er positieve rillingen van.quote:
Maar moet jij met zo'n username niet in andere delen van de foks rondhangen ipv alom verguisde dode topic spel ?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:37 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Brrr krijg er positieve rillingen van.
Nah het DTS was wel leuk hoor, maar nu niet meer zo.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar moet jij met zo'n username niet in andere delen van de foks rondhangen ipv alom verguisde dode topic spel ?
Hm, de keren dat ik er keek leek het net alsof de helft die er aanwezig was een beperking hadquote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:47 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nah het DTS was wel leuk hoor, maar nu niet meer zo.
Alsof dat hier anders isquote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, de keren dat ik er keek leek het net alsof de helft die er aanwezig was een beperking had
Mwah, behalve Haags valt het meequote:
De helft zegt iequote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, de keren dat ik er keek leek het net alsof de helft die er aanwezig was een beperking had
Ah hier heb je de leiderquote:
Ik ben nog netjesquote:
Lol gewoon op je beurt wachtenquote:
Ik hoop dat de verbinding wordt verbrokenquote:
Ik hoop dat jij stikt in een Coronaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik hoop dat de verbinding wordt verbroken
Ik snap hem, een biertje omdat het vrijdag is.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij stikt in een Corona
snap je hemXDXD
Miemiemiemiequote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij stikt in een Corona
snap je hemXDXD
vnv niet te veel, beetje bankhangen.quote:
Ik heb morgen familiedag. Jottemquote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:16 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
vnv niet te veel, beetje bankhangen.
Morgenvroeg koeien melken, kalfjes verzetten, en 's avonds ff naar de kroeg met matties.
Zondag lekker wandelen met het gezinnetje... verder lekker niets!
Ai.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb morgen familiedag. Jottem
Heb je een boerderie?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:16 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
vnv niet te veel, beetje bankhangen.
Morgenvroeg koeien melken, kalfjes verzetten, en 's avonds ff naar de kroeg met matties.
Zondag lekker wandelen met het gezinnetje... verder lekker niets!
Hahahahahahah kut voor je hahahaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb morgen familiedag. Jottem
nee, een vriend van me. Ik werk zelf fulltime als teamleider op de planning, maar ik vind het leuk om nog wat "handenarbeid" erbij te doen. Werk paar avonden per week en in het weekend 's ochtends vroeg op een melkveebedrijf.quote:
feel you bro, ik ook niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:41 schreef Solotovski het volgende:
Ben ik blij dat ik bijna geen familiecontacten meer heb
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:41 schreef Solotovski het volgende:
Ben ik blij dat ik bijna geen familiecontacten meer heb
Paar avonden per week plus weekend en dan daarnaast nog fulltime teamleider? Jeetjequote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:41 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
nee, een vriend van me. Ik werk zelf fulltime als teamleider op de planning, maar ik vind het leuk om nog wat "handenarbeid" erbij te doen. Werk paar avonden per week en in het weekend 's ochtends vroeg op een melkveebedrijf.
Beetje koeien melken en tractor rijden/sleutelen.
Daarnaast is zwart geld ook wel lekker
Tsja het is mijn hobby, kost me zo'n 10-15 uur per week en mijn normale baan 45 (als dat meer is doe ik het ook niet hoor).quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paar avonden per week plus weekend en dan daarnaast nog fulltime teamleider? Jeetje
Ja zolang je iets leuk vind vind je wat uurtjes meer ook niet erg inderdaad.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:47 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Tsja het is mijn hobby, kost me zo'n 10-15 uur per week en mijn normale baan 45 (als dat meer is doe ik het ook niet hoor).
Maar vind het gewoon leuk.
nee daarom.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zolang je iets leuk vind vind je wat uurtjes meer ook niet erg inderdaad.
Koeien knuffelenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:55 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
nee daarom.
Maar mijn werk kan redelijk stressvol zijn, en dan kom ik tot rust tussen de koeien...
tieten knijpenquote:
prima gozer ben jequote:
Heb wel wat lekkere tantes hoorquote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahahahahahah kut voor je hahaha
familie kies je niet, die heb je.quote:
Nou ja. Het is een beetje hoe je familie ziet. Ik zie familie meer als directe familie. Ouders, broer/zus. Als je familie ziet als tante, oom, neef, nicht en de zus van je overgrootoma, ja oke. Dan is het wat anders.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik lig er ook niet wakker van bij mezelf
7 uur mijn bed uit. Koekoekquote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:24 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ai.
Daar heb ik zo'n hekel aan.
Niet dat ik bij mijn eigen familie word uitgenodigd @:pumpalov
Maar die van de schoonfamilie is altijd 3,5 uur rijden
Is zeker zo.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
familie kies je niet, die heb je.
en als je familie grafvolk is snap ik heel goed dat je geen contact meer met ze hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |