Ja leek me mooi stukje papier om open haard mee aan te makenquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:20 schreef EttovanBelgie het volgende: [..] heb een bod gedaan op een kaart.. gaat iemand er overheen
Zo voorspelbaar weer...quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja leek me mooi stukje papier om open haard mee aan te maken
Kijk je daar dan hele avonden naar?quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ben een plaatjesmens, Fok-It.
Soms wel ja... zeker die oude waar mensen op staan; hoe het was...quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk je daar dan hele avonden naar?
Heb meestal aan twee minuten voldoendequote:Op woensdag 29 januari 2020 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk je daar dan hele avonden naar?
Toepasbaar op meerdere activiteiten?quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb meestal aan twee minuten voldoende
lolquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb meestal aan twee minuten voldoende
quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toepasbaar op meerdere activiteiten?
Een kroeg, een juffrouw op de fietsquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Soms wel ja... zeker die oude waar mensen op staan; hoe het was...
dat ja.. vergankelijke vergetelheidquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een kroeg, een juffrouw op de fiets
Het zegt u hoogstwaarschijnlijk niets
Cultuurpessimismequote:Op woensdag 29 januari 2020 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat ja.. vergankelijke vergetelheid
vind het wel hoopgevend eigenlijk; alles gaat voorbij, ook ellende en leed.quote:
Wat er voor terugkomt is de vraagquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vind het wel hoopgevend eigenlijk; alles gaat voorbij, ook ellende en leed.
Omdat men dat niet weet is het zaak zoveel mogelijk te genieten van het leven wat er is.quote:
Wat voor een hoop tegenwoordig gelijk staat aan hedonistische oppervlakkigheid, bahquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat men dat niet weet is het zaak zoveel mogelijk te genieten van het leven wat er is.
Hmm nee, voor mij toch vooral schoonheidquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor een hoop tegenwoordig gelijk staat aan hedonistische oppervlakkigheid, bah
Is best leuk voor een weekendje.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor een hoop tegenwoordig gelijk staat aan hedonistische oppervlakkigheid, bah
Dat wel ja, maar niet op de lange termijnquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is best leuk voor een weekendje.
Op de lange termijn ben je doodquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar niet op de lange termijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |