Ja leek me mooi stukje papier om open haard mee aan te makenquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:20 schreef EttovanBelgie het volgende: [..] heb een bod gedaan op een kaart.. gaat iemand er overheen
Zo voorspelbaar weer...quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja leek me mooi stukje papier om open haard mee aan te maken
Kijk je daar dan hele avonden naar?quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ben een plaatjesmens, Fok-It.
Soms wel ja... zeker die oude waar mensen op staan; hoe het was...quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk je daar dan hele avonden naar?
Heb meestal aan twee minuten voldoendequote:Op woensdag 29 januari 2020 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk je daar dan hele avonden naar?
Toepasbaar op meerdere activiteiten?quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb meestal aan twee minuten voldoende
lolquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb meestal aan twee minuten voldoende
quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toepasbaar op meerdere activiteiten?
Een kroeg, een juffrouw op de fietsquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Soms wel ja... zeker die oude waar mensen op staan; hoe het was...
dat ja.. vergankelijke vergetelheidquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een kroeg, een juffrouw op de fiets
Het zegt u hoogstwaarschijnlijk niets
Cultuurpessimismequote:Op woensdag 29 januari 2020 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat ja.. vergankelijke vergetelheid
vind het wel hoopgevend eigenlijk; alles gaat voorbij, ook ellende en leed.quote:
Wat er voor terugkomt is de vraagquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vind het wel hoopgevend eigenlijk; alles gaat voorbij, ook ellende en leed.
Omdat men dat niet weet is het zaak zoveel mogelijk te genieten van het leven wat er is.quote:
Wat voor een hoop tegenwoordig gelijk staat aan hedonistische oppervlakkigheid, bahquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat men dat niet weet is het zaak zoveel mogelijk te genieten van het leven wat er is.
Hmm nee, voor mij toch vooral schoonheidquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor een hoop tegenwoordig gelijk staat aan hedonistische oppervlakkigheid, bah
Is best leuk voor een weekendje.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor een hoop tegenwoordig gelijk staat aan hedonistische oppervlakkigheid, bah
Dat wel ja, maar niet op de lange termijnquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is best leuk voor een weekendje.
Op de lange termijn ben je doodquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar niet op de lange termijn
Dood van binnen jaquote:
Ben er wel weer eens aan toe eigenlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar niet op de lange termijn
Weekendje trippen ja?quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben er wel weer eens aan toe eigenlijk.
Wakker worden met je gezicht vastgeplakt door sperma aan het schaamhaar van een vrouw, terwijl je kont pijn doet van de te grote voorbinddildo die er nog in zit, je vriendin The Sims zit te spelen en de laptop nog Shpongle laat horen.quote:
Jeetje. Ik moet deze post even verwerkenquote:Op woensdag 29 januari 2020 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wakker worden met je gezicht vastgeplakt door sperma aan het schaamhaar van een vrouw, terwijl je kont pijn doet van de te grote voorbinddildo die er nog in zit, je vriendin The Sims zit te spelen en de laptop nog Shpongle laat horen.
Het goede leven.quote:Op woensdag 29 januari 2020 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jeetje. Ik moet deze post even verwerken
sowquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan ook niet anders met België in je naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |