20 dollar rechtstreeks bij die pagina die ik net posttequote:Op maandag 3 februari 2020 19:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zag net dat het ook een stuk duurder geworden is: $ 35 dollar kost zo'n E-visa.
Volgens mij was het destijds ¤ 10 of ¤ 20.
Wij gaan elk jaar naar Turkije en regelen een visum altijd via Evisa. (De site in jouw link dus)quote:Op maandag 3 februari 2020 18:47 schreef amaranta het volgende:
Waar kan ik het beste een Turkije visum aanvragen?
Gewoon rechtstreeks bij Turkse overheid?
Als ik het Google kom ik nl ontelbaar pagina’s tegen
Nopquote:Op maandag 3 februari 2020 20:37 schreef laziness het volgende:
Wil Turkije net als Amerika ook je social media etc weten?
Man man, ze vragen nog net niet de kleur van je ondergoed
Wel hoe je ouders heten.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:37 schreef laziness het volgende:
Je social media?quote:Op maandag 3 februari 2020 20:37 schreef laziness het volgende:
Hoef je niet perse in te vullen.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wel hoe je ouders heten.
Was 35 dollar inderdaad
Je kan het overslaan, is niet verplicht en ik heb de tip gekregen dat vooral ook te doen.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Je social media?![]()
En valt Fok daar ook onder?
Zouden ze dat in CUL niet weten?quote:Op donderdag 6 februari 2020 18:35 schreef Burdie het volgende:
Vraagje.
Ik drink graag een wit wijntje, maar heb er eigenlijk geen verstand van. Mijn man doet de boodschappen en die neemt altijd maar gewoon wat mee van de supermarkt. Maar nu krijgen we mensen op de borrel en wil ik toch eigenlijk wel gewoon een goed wijntje schenken. Iemand tips?
Voor een OUDer begeef jij je anders nog best vaak buiten het hekquote:Op donderdag 6 februari 2020 18:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vast, maar dat is buiten OUD
*Bibber*
Hardy's is meestal wel goed, ik ben alleen om de naam al fan van Arrogant Frog, maar de wijnen zijn ook heel aardig en deze rode is ook prima (en biologisch): Castano Monastrell Bio #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi440705quote:Op donderdag 6 februari 2020 18:35 schreef Burdie het volgende:
Vraagje.
Ik drink graag een wit wijntje, maar heb er eigenlijk geen verstand van. Mijn man doet de boodschappen en die neemt altijd maar gewoon wat mee van de supermarkt. Maar nu krijgen we mensen op de borrel en wil ik toch eigenlijk wel gewoon een goed wijntje schenken. Iemand tips?
Is het puur borreltijd? Hapjes en een wijntje? Drinken je gasten het liefste witte wijn?quote:Op donderdag 6 februari 2020 18:35 schreef Burdie het volgende:
Vraagje.
Traditions natuurlijk van die polopos gasten.quote:Op donderdag 6 februari 2020 18:35 schreef Burdie het volgende:
Vraagje.
Borrelen ja, en witquote:Op donderdag 6 februari 2020 19:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is het puur borreltijd? Hapjes en een wijntje? Drinken je gasten het liefste witte wijn?
Een pinot grigio, wel lekker bij een borrel.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Borrelen ja, en wit.
We hebben nog een halve kelder vol rood liggen.
Ik ook. Of eigenlijk heb ik nu zin in prosecco, door Miss_sly. Maar dat heb ik niet in huis.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:12 schreef Burdie het volgende:
Bedankt allemaal, nu heb ik zin in wijn.
Hij heeft geen zoon toch? Alleen dochter Sammie met Katja, of heb ik een kind gemist ergens?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:01 schreef Burdie het volgende:
Leuk, Adrian!
Ik heb dus wekenlang mijn hoofd zitten breken over een vader op zwemles, waarvan ik dacht dat het een bn'er was. Eindelijk kwam ik op zijn naam: Thijs Römer. Maar helaas, de vader van zwemles heeft twee zoons en Thijs maar één. Kennelijk een dubbelganger dus.
Oh, ik zag "Sammie" en dacht "zoon", my bad.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 12:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft geen zoon toch? Alleen dochter Sammie met Katja, of heb ik een kind gemist ergens?
Hopelijk lukt het de kinderen niet om de deksel er zo af te trekkenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:51 schreef F_r het volgende:
Ik heb net 5min staan klooien om de doos met waspods van robijn open te krijgen. Hier zit wel een heel goede kinderbeveiliging op. Uiteindelijk de deksel er maar zo afgetrokken.
Whahahahahha. Ik had van de week hetzelfde. Ik was ook echt gefrustreerd want ik moest ook nodig plassen. Ff snel de was aanzetten ....quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:51 schreef F_r het volgende:
Ik heb net 5min staan klooien om de doos met waspods van robijn open te krijgen. Hier zit wel een heel goede kinderbeveiliging op. Uiteindelijk de deksel er maar zo afgetrokken.
Ze hebben inmiddels de leeftijd dat ze er vanaf blijvenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het de kinderen niet om de deksel er zo af te trekken
Bij Ariel is de nieuwe sluiting van de pods ook drama, je kunt ze ook niet meer met 1 hand openen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:51 schreef F_r het volgende:
Klopt. Ik heb een open doos hoog in het kastje staan.quote:Op zondag 9 februari 2020 08:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij Ariel is de nieuwe sluiting van de pods ook drama, je kunt ze ook niet meer met 1 hand openen.
Ze schieten hun doel weer voorbij; de kindersluiting is zo rottig dat je de verpakking maar niet meer sluit en die dus nog veel onveiliger open blijft staan.
Why?quote:Op zondag 9 februari 2020 08:07 schreef Ticootje het volgende:
Mijn moeder koopt nog altijd mn wasmiddel.
Gewoon. Dat doet ze en ik zeg geen nee. Weet je hoeveel was ik heb...quote:Op zondag 9 februari 2020 08:09 schreef F_r het volgende:
[..]
Why?
Ik heb volgens mij wel voor een jaar staan dus ik hoef niks te kopen
Kan het met voorstellen.quote:
Die van mij ook. Dan haalt ze inderdaad zo’n 2-1 actie en geeft ze er een aan mij.quote:Op zondag 9 februari 2020 08:07 schreef Ticootje het volgende:
Mijn moeder koopt nog altijd mn wasmiddel.
Ik kan mij er iets bij voorstellen. Ik vind al dat wij er veel hebben. Man sport 3x pw ik 4x en dan hebben de kinderen vaak elke dag een schoon shirt aan. Beddengoed elke week. Het stopt nooit.quote:Op zondag 9 februari 2020 08:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon. Dat doet ze en ik zeg geen nee. Weet je hoeveel was ik heb...
Hier waait het al wel behoorlijk.quote:Op zondag 9 februari 2020 09:02 schreef amaranta het volgende:
Nu aardig windstil. Maar ik zit dan ook niet zo ver bij jou vandaan.
Man gaat zo een trail rennen in Heeze. Veel (hardloop) evenementen zijn afgelast, maar deze niet.
Het gaat goed. Ik vind het druk als ik alleen ben maar als J dan weer te lang thuis is irriteer ik me daar weer aan omdat ik dan niet mn eigen ritme kan aanhouden.quote:Op zondag 9 februari 2020 08:47 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Kan het met voorstellen.
Het school uniform is echt een zegen.Sinds we dat hebben is het iets beter te doen hier.
Hoe gaat het met jullie Tico?
Idem. Hahaha.quote:Op zondag 9 februari 2020 09:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het gaat goed. Ik vind het druk als ik alleen ben maar als J dan weer te lang thuis is irriteer ik me daar weer aan omdat ik dan niet mn eigen ritme kan aanhouden.
Dat hadden wij in het begin van onze relatie: man was zes weken weg, en dan twee weken thuis en vrijwel vrij. Op een gegeven moment moesten we daar wel even afspraken over makenquote:Op zondag 9 februari 2020 10:20 schreef Barreltje het volgende:
Hier is dat net andersom..
is altijd thuis en ik ben er af en toe.. (zo ook in de evt toekomst) in de eerste dagen levert dat wat frictie op en moeten we aan elkaar wennen.. daarna gaat het weer 2 weken goed..
![]()
Verschil is natuurlijk dat ik dan ook wel 3 weken vrij ben.. en dat levert ook wel een andere dynamiek op..
Vervelend, maar het zou nog best aan de wasverzachter zelf kunnen liggen. Hier ook allergisch huidje. Zeker als t om parfums gaat in was en verzorgings middelen.quote:Op zondag 9 februari 2020 09:07 schreef Ticootje het volgende:
Het waait wel aardig. Maar nog niet de horrorstom des doods.
Met mn nieuwe wasmachine van 9 kg hoef ik maar 1x per dag te wassen en het weekend doe ik er dan 2 op een dag.
Ik heb het idee dat Robin reageert op wasmiddel, maar welke weet ik nu dus niet. Ik gebruik echt van alles door elkaar. Ik spoel nu maar extra en doe dan een snelle was erachteraan zonder wasmiddel. Alleen de was ruikt nu dus niet meer naar mn wasverzachter.
Op z’n Italiaans zou het Tjie-a-ra zijn. Maar geen idee of het Italiaans, Spaans of Iers bedoeld is door de naamgeversquote:Op zondag 9 februari 2020 19:22 schreef amaranta het volgende:
Hier lijkt het volgens mij wel mee te vallen.
Overigens. Op het jeugdjournaal noemden ze de storm Kie-ra op z’n iers. Ik dacht zelf Sie-a-ra. Gewoon zoals het er staat.
Ik in eerste instantie ook zo ja. Wel verkeerde spelling natuurlijkquote:Op zondag 9 februari 2020 21:58 schreef F_r het volgende:
Ik Zeg ook kie-ara. Van de naam chiara dat je uitspreekt als Kie-ara nouja zoals de ouders dat doen dan.
Jaquote:Op zondag 9 februari 2020 21:36 schreef Ticootje het volgende:
Misschien heb ik wel een droger nodig idd.
jaquote:Op zondag 9 februari 2020 21:36 schreef Ticootje het volgende:
Gewoon 2 wasrekken die standaard vol hangen.
In de woonkamer. Ik was gelukkig vanmorgen helemaal bij want J kwam vandaag thuis met een koffer vol was en die gaat zondag weer pleite.
Misschien heb ik wel een droger nodig idd.
Hier ookquote:Op zondag 9 februari 2020 22:49 schreef Kyara het volgende:
[..]
ja![]()
Ik gooi niet alles in de droger en heb dus ook standaard een droogrek vol staan.
Misschien even geen wasverzachter gebruiken, kijken of dat scheelt? Scheutje azijn werkt ook goed (ruik je niks van).quote:Op zondag 9 februari 2020 09:07 schreef Ticootje het volgende:
Het waait wel aardig. Maar nog niet de horrorstom des doods.
Met mn nieuwe wasmachine van 9 kg hoef ik maar 1x per dag te wassen en het weekend doe ik er dan 2 op een dag.
Ik heb het idee dat Robin reageert op wasmiddel, maar welke weet ik nu dus niet. Ik gebruik echt van alles door elkaar. Ik spoel nu maar extra en doe dan een snelle was erachteraan zonder wasmiddel. Alleen de was ruikt nu dus niet meer naar mn wasverzachter.
En dan weet je dat al het gedoe de moeite waard is geweestquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:10 schreef BE het volgende:
Mijn superstoere kind ging vandaag naar zijn nieuwe school. Hij vond het spannend maar had er tegelijk heel veel zin in.
Toen ik hem net ging halen en vroeg hoe het was antwoordde hij, uit de grond van zijn hart: ‘Leuk! Héél leuk!’
❤
Plaatje bij het praatje, de ‘eerste schooldag-foto’.
[ afbeelding ]
Hij zegt nu net tegen me: ik ben echt zó blij dat ik naar een andere school ben!
Wat fijn BEquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:10 schreef BE het volgende:
Mijn superstoere kind ging vandaag naar zijn nieuwe school. Hij vond het spannend maar had er tegelijk heel veel zin in.
Toen ik hem net ging halen en vroeg hoe het was antwoordde hij, uit de grond van zijn hart: ‘Leuk! Héél leuk!’
❤
Plaatje bij het praatje, de ‘eerste schooldag-foto’.
[ afbeelding ]
Hij zegt nu net tegen me: ik ben echt zó blij dat ik naar een andere school ben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |