abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191249014
quote:
17s.gif Op woensdag 29 januari 2020 14:00 schreef Myraela het volgende:
Nou, hij staat hoor! :D Vanavond doet m'n vriend er nog wat laatste schroeven in om de bakken iets meer recht vast te maken. Bovenin komen nog verschillende soort munt, dankzij LS. En de tweede bak staat binnen gezaaid met mijn zachte kruiden.

[ afbeelding ]
Leuk! Ik wilde je nog tips over de munt geven maar was het vergeten. Hier komen ze:

Munt kan in halfschaduw, ik zou ze dus juist onderin zetten in je kas
Munt heeft medium hoeveelheid water nodig. Tussen rozemarijn en peterselie in zeg maar
Munt woekert enorm. Als je het in een grote bak doet, moet je elk plantje eigenlijk in een klein potje laten zitten zodat de wortels niet al te veel woekeren. Dat maakt in deze bakken niet heel veel uit maar wel als je ze in een heel grote bak zou zetten.
Je muntplantjes zagen er een beetje sneu uit maar dat is wat munt in de winter doet. Elk jaar groeit het weer uit, het is dus een terugkerende plant.

Ik zou trouwens je rozemarijn een laag naar onder verplaatsen. Ook dat is een plant die langer dan een jaar mee gaat maar hij kan niet heel goed tegen winterse wind.
Spoilers!
pi_191249031
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 14:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Leuk! Ik wilde je nog tips over de munt geven maar was het vergeten. Hier komen ze:

Munt kan in halfschaduw, ik zou ze dus juist onderin zetten in je kas
Munt heeft medium hoeveelheid water nodig. Tussen rozemarijn en peterselie in zeg maar
Munt woekert enorm. Als je het in een grote bak doet, moet je elk plantje eigenlijk in een klein potje laten zitten zodat de wortels niet al te veel woekeren. Dat maakt in deze bakken niet heel veel uit maar wel als je ze in een heel grote bak zou zetten.
Je muntplantjes zagen er een beetje sneu uit maar dat is wat munt in de winter doet. Elk jaar groeit het weer uit, het is dus een terugkerende plant.

Ik zou trouwens je rozemarijn een laag naar onder verplaatsen. Ook dat is een plant die langer dan een jaar mee gaat maar hij kan niet heel goed tegen winterse wind.
Oh goede tips! Dan wissel ik nog wat bakken om. :D
pi_191249086
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 13:42 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Wij hebben enkel de kaartvariant, ik mis geen bord, maar we gebruiken vaak van die veelvlaksdobbelstenen (heet dat zo? Van die speciale Dungeons and Dragons-etc. dobbelstenen met extra veel getallen er op :D ) om onze 'levels' bij te houden. :)

Goedemiddag trouwens.
Theorie gedeelte (economie) examen ging tegen alle verwachtingen in wel goed geloof ik.
Vrijdag de praktijk, duimen jullie even mee dat het iets van klinisch onderzoek wordt? Ik heb niet zo zin in mestonderzoeken uitspellen (saaaaaaai)
Ik keur het goed :)
ik had ze nog van magic the gathering.. en laatst vond dochterlief een hele mooie op een beurs ergens die ze supergraag wilde hebben.. dus ik zou ze nog ergens moeten hebben.

en ik duim voor je :)
pi_191249118
quote:
Nou, hij staat hoor! :D Vanavond doet m'n vriend er nog wat laatste schroeven in om de bakken iets meer recht vast te maken. Bovenin komen nog verschillende soort munt, dankzij LS. En de tweede bak staat binnen gezaaid met mijn zachte kruiden.

[ afbeelding ]
Mooi resultaat
pi_191249158
mooi Myreala.

Wij eten vanavond pasta carbonara met zelfgemaakte pasta. En als de bio groenteshop op weg naar de crčche open is, ook nog apple crumble. Of wellicht appel peren crumble, want heb wel veel peren. Nog even bedenken.

Nu zo monster nummer 2 ophalen.
pi_191249168

Stiekem is ze al een hele dame geworden. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191249225
quote:

[ afbeelding ]
Ooooh, gaaf _O_ Echt mooi geworden
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_191249245
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2020 14:20 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]

Hier lijkt ze keigroot. :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_191249256
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 14:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hier lijkt ze keigroot. :7
Ze is natuurlijk ook keigroot en gaat morgen d'r eerste peuter vangen @minilot
pi_191249275
Foto met iets meer reference:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conclusie: het is een broekie en komt nog steeds niet echt boven de knie. :7
pi_191249307
Ik zie geen hond. Ik zie louter knie. :s)
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator woensdag 29 januari 2020 @ 14:36:34 #113
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191249317
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 14:35 schreef minilot het volgende:
Ik zie louter knie. :s)
Dat zie ik nie
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_191249318
Pasta maken met ukkies! *O*
De kast van Myra! ^O^

-druk-
-weer weg-
pi_191249324
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 14:35 schreef minilot het volgende:
Ik zie geen hond. Ik zie louter knie. :s)
Heel klein ministukje. :o
pi_191249333
Oh wacht. Postzegelformaat foto + telefoon op nachtstand maakte er een blauw kort rokje + donkere maillot van maar zie nu dat het de bank is. 8)7
pi_191249340
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 14:38 schreef minilot het volgende:
Oh wacht. Postzegelformaat foto + telefoon op nachtstand maakte er een blauw kort rokje + donkere maillot van maar zie nu dat het de bank is. 8)7
Wishfull thinking ditdat
pi_191249388
Wat is ze toch leuk *;

Z
Nav de kruidenfoto’s even gekeken, maar de rozemarijn, een tijm en selderie hebben mijn verwaarlozing overleefd.
We have far more in common than that which devides us..
pi_191249404
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 14:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat is ze toch leuk *;

Z
Nav de kruidenfoto’s even gekeken, maar de rozemarijn, een tijm en selderie hebben mijn verwaarlozing overleefd.
Ze is echt leuk. :Y En zo ontzettend vriendelijk. Wat verlegen of terughoudend, soms, maar tegelijkertijd ook heel onderzoekend en nieuwsgierig. O+
pi_191249608
Hond O+
Plantjes O+
pi_191249620
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 15:04 schreef Tele6 het volgende:
Hond O+
Plantjes O+
Er zijn veel plantjes in huis die last hebben van kou en winter. Er zijn ook plantjes die geen neuk geven en in bloei staan. :')
pi_191249626
Ik heb de shepherd's pie vast voorbereid. Vanavond alleen nog in de oven doen en :9
Ik kook broertje's verjaardagsdiner, dus het is wel leuk dat hij dan niet mee hoeft helpen met koken. Meestal als hij langskomt om te eten zet ik hem meteen aan het werk O-)

Het is maar goed dat het niet meer aardappelen en stoof is, want anders had het niet in m'n schattige twee-tot-driepersoons Pyrex ovenschaaltje gepast :o
pi_191249644
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2020 15:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Er zijn veel plantjes in huis die last hebben van kou en winter. Er zijn ook plantjes die geen neuk geven en in bloei staan. :')
Dat ken ik ja :Y
Mijn gatenplant is recent aan een missie voor het overnemen van de wereld begonnen en heeft een uitloper van meer dan 2 meter gekregen :o :')
De oxalis is allemaal verdwenen: dat zijn bolletjes die in de lente weer opkomen.
pi_191249666
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 15:08 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat ken ik ja :Y
Mijn gatenplant is recent aan een missie voor het overnemen van de wereld begonnen en heeft een uitloper van meer dan 2 meter gekregen :o :')
De oxalis is allemaal verdwenen: dat zijn bolletjes die in de lente weer opkomen.
Mijn oxalis is al maanden niet meer. :')
Mijn graslelie heeft NOG een uitloper met nieuwe plantjes gemaakt en mijn lipstickplant is ineens enorm gaan bloeien :o
pi_191249673
Oh, en ook de Maranta is ineens overal nieuw blad aan het maken.

De pannenkoek vindt het maar stom allemaal, en alle thea's ook. Sukkels.
pi_191249946
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2020 14:20 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]

Hallo dan knapperd O+
pi_191250115
Ok, ik wist het eigenlijk al vooraf natuurlijk, maar die kant en klare guacamole van de Carrefour is gewoon niet te eten.
Zelfs niet met Dorito's.

Toch jammer. -O-

Gelukkig hebben we nog pesto en ravioli *O*

(Ik ben deze week van de eenvoudig/weinig moeite/lui :P )
pi_191250191
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 15:51 schreef Candaasje het volgende:
(Ik ben deze week van de eenvoudig/weinig moeite/lui :P )
Zo ben ik tegenwoordig elke week. *O*
pi_191250207
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2020 15:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zo ben ik tegenwoordig elke week. *O*
Ik was vorige week bij mijn vriend, die verhindert dat :P (nouja niet helemaal waar, maar hij stelt er wel grenzen aan, haha).

Maar goed, zaterdag écht eten ;)
pi_191250246
Moet nog iets bedenken voor vrijdagavond. Ravioli is wel een goede. Of ik maak weer courgetti, dat vond ik gisteren ook echt een succes. :9 Het kan me tegenwoordig ook niets meer boeien als ik vaker in de week hetzelfde eet. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 15:58 schreef Candaasje het volgende:
Maar goed, zaterdag écht eten ;)
Ik ben dit weekend niet thuis, dus dan eet ik buiten de deur. Dat is ook lui, maar wel gevarieerder. :D En zondag doen we weer een klassiek bloemkoolpizzaatje. Die komt ook elke week wel voorbij.
pi_191250289
En nu heb ik het gewoon over courgetti en bloemkoolpizza, terwijl iedereen hier morgen als cul-waardige mensen uitgebreid Italiaans gaat eten. Deze pauper is jullie eigenlijk niet waard. :D
pi_191250292
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 16:04 schreef Myraela het volgende:
En nu heb ik het gewoon over courgetti en bloemkoolpizza, terwijl iedereen hier morgen als cul-waardige mensen uitgebreid Italiaans gaat eten. Deze pauper is jullie eigenlijk niet waard. :D
I wish ;(
pi_191250302
Ohja, fuck. Mijn hoofd zat al op vrijdag. Even een pijnlijk realisatiemomentje dat ik nog moet werken.
pi_191250309
quote:
9s.gif Op woensdag 29 januari 2020 16:04 schreef Myraela het volgende:
Ohja, fuck. Mijn hoofd zat al op vrijdag. Even een pijnlijk realisatiemomentje dat ik nog moet werken.
Sorry he.
pi_191250310
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 16:00 schreef Myraela het volgende:
Moet nog iets bedenken voor vrijdagavond. Ravioli is wel een goede. Of ik maak weer courgetti, dat vond ik gisteren ook echt een succes. :9 Het kan me tegenwoordig ook niets meer boeien als ik vaker in de week hetzelfde eet. :')
[..]

Ik ben dit weekend niet thuis, dus dan eet ik buiten de deur. Dat is ook lui, maar wel gevarieerder. :D En zondag doen we weer een klassiek bloemkoolpizzaatje. Die komt ook elke week wel voorbij.
Courgetti is lekker ja!

En ik eet elke week linzen, dus ach :P

(Ohja Mini, was jij het die het vroeg? Het is een recept van Ottolenghi, hier staat het. Helaas is het gerecht niet zo fotogeniek:"https://vegetarischetenis(...)met-tahin-en-komijn/ . Wij doen het dan zonder ei en met kokosolie, en ik gebruik een limoen i.p.v. citroensap. Oh, en ik vind (knoflook)wraps of naanbrood vaak lekkerder dan pitahbroodjes hierbij. :) )

Oh en zaterdag kookt Lona ;)
pi_191250324
Oh, ha, je was al achter dat laatste :D
pi_191250374
Ik wil linzen ook wel weer een kans geven. Ik had in Marrakesh een superlekker gerechtje met linzen. Of nouja, het was meer een dip die ze vooral met wat brood serveerde. Maar thuis geprobeerd te maken, en dat viel tegen.
pi_191250428
Ik eet erg vaak linzen. Vandaag shepherd's pie met groene linzen, gisteren Thaise curry met rode linzen, morgen pastasaus met groene linzen. Goede opvulling voor gerechten, makkelijk hartig te maken, ze nemen een hoop smaak op als je ze zelf kookt. Linzen uit blik doe ik niet meer, ķf ze smaken naar niks ķf er zit een raar selderijaroma bij.
pi_191250452
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 12:18 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Vegan shepherd's pie, 4-6 personen

130 g wortel
150 g bleekselderij
35 g tomatenpuree (1 blikje)
15 mL olijfolie
80 g ui
200 g gedroogde groene of bruine linzen (als je gegaarde hebt, ongeveer 500 g)
15 g bloem
400 mL groentebouillon
15 mL sojasaus (niet ketjap!)
1 laurierblad
800 g kruimige aardappel
65 g plantaardige margarine
125 mL ongezoete sojamelk

- Week de linzen 24 uur in ruim water.
- Giet het water af en verwijder eventuele rare dingetjes die tussen de linzen zitten.
- Snijd de ui, wortel en selderij heel fijn (evt hakken in de keukenmachine). Verhit de olie (neem een ruime hoeveelheid olie) en bak de groenten 5 minuten.
- Voeg de linzen, bouillon, tomatenpuree, sojasaus en laurierblad toe en breng aan de kook.
- Laat ongeveer 40 minuten koken totdat de linzen zacht zijn. Voeg om te binden de bloem toe, roer heel goed zodat het niet aanbrandt. Pas op met water toevoegen, het moet een heel erg dikke prut worden. Stop met koken vķķrdat het prutje de gewenste dikte heeft, want het wordt in de oven nog dikker.
- Kruid met peper en haal het laurierblad eruit.
- Kook ondertussen de aardappels en maak er met de sojamelk en 2/3 van de margarine puree van. Voeg peper toe.
- Verwarm de oven op 200 graden (zo heet mogelijk dus). Doe de stoof in een ovenschaal en smeer de puree erover uit. Verdeel de rest van de margarine eroverheen. Bak 20 minuten of totdat de bovenkant mooi bruin wordt.
Ik zit m'n eigen recept hier terug te lezen en _O- dit is een aanwijzing die alleen werkt voor de gare ouwe oven waar we met m'n vrijwilligerswerk koken. Zo'n oven waar je een kwartier met een aansteker in aan het zooien bent voordat hij aan blijft en die drie standen kent: HEET, warmhoud, en uit. :')
pi_191250481
Klinkt wel lekker Tele! Ik ga het eens maken (thuis, hier heb ik geen oven)
pi_191250592
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 16:20 schreef Candaasje het volgende:
Klinkt wel lekker Tele! Ik ga het eens maken (thuis, hier heb ik geen oven)
Je kan de stoof en de puree ook zo eten, je doet het alleen in de oven zodat het een mooi bruin laagje op de puree krijgt.
Wat ik ook weleens doe is meer bouillon toevoegen en geen puree maken, zodat ik linzensoep heb :D
pi_191250646
quote:
Dat valt nog te bezien want ik ga morgen bij Van der Valk eten.
Spoilers!
pi_191250689
Mijn klant heeft geen hoofdletter aan het begin van zijn bedrijfsnaam en wel halverwege. Ik heb het daar intens moeilijk mee.
Spoilers!
pi_191250718
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 16:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn klant heeft geen hoofdletter aan het begin van zijn bedrijfsnaam en wel halverwege. Ik heb het daar intens moeilijk mee.
Auw ja :X
pi_191250721
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 16:05 schreef Candaasje het volgende:
(Ohja Mini, was jij het die het vroeg? Het is een recept van Ottolenghi, hier staat het. Helaas is het gerecht niet zo fotogeniek:"https://vegetarischetenis(...)met-tahin-en-komijn/ . Wij doen het dan zonder ei en met kokosolie, en ik gebruik een limoen i.p.v. citroensap. Oh, en ik vind (knoflook)wraps of naanbrood vaak lekkerder dan pitahbroodjes hierbij. )
Ook bewaard. Weet niet meer wie het vroeg maar ik had toen wel de intentie. Ik vind het echt handig om vega(n) mensen hier te hebben. Ik vind dat vegetarisch koken bij vlagen toch best moeilijk aangezien ik geen vleesvervangers kan eten en mijn man wel echt en serieuze maaltijd wil 's avonds. Ik kom echt niet weg met courgetti.
Spoilers!
pi_191250761
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 16:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ook bewaard. Weet niet meer wie het vroeg maar ik had toen wel de intentie. Ik vind het echt handig om vega(n) mensen hier te hebben. Ik vind dat vegetarisch koken bij vlagen toch best moeilijk aangezien ik geen vleesvervangers kan eten en mijn man wel echt en serieuze maaltijd wil 's avonds. Ik kom echt niet weg met courgetti.
Bonen bonen bonen bonen bonen *O*

Ik haal ook een hoop recepten van Lazy Cat Kitchen (blog). Over het algemeen kloppen ze goed en ze zijn niet vreselijk tarwegras-chiazaad-vetvrij-allesvrij.
  woensdag 29 januari 2020 @ 17:03:13 #147
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191251057
Ik moet even iets chinees achtigs gaan doen met kippedij vlees.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_191251104
Kaartjes (en consumptiebonnen) gewonnen voor een bierfestival hier in de buurt *O*
pi_191251197
Ik zit bij de lokale Italiaan, te wachten op tortelini en spaggeti. Meenemen. Let niet opspellung, ruzie met toetsenbord.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_191251201
Ik ben weer klaar voor vandaag. Ik ga nog even met de zaailingen aan de slag O+
Spoilers!
pi_191251482
Bedankt @Candaasje! Volgens het met balpen gekrabbelde dubbele vinkje naast het recept in Plenty More heb ik het al eens gemaakt én lekker bevonden :+
pi_191251499
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 17:03 schreef fietsie het volgende:
Ik moet even iets chinees achtigs gaan doen met kippedij vlees.
Wat wordt het? *O*
  woensdag 29 januari 2020 @ 17:40:20 #153
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191251510
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 17:39 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat wordt het? *O*
Vond een receptje wat "maleisische kip" heette met een soort zoetzuur sausje waar knoflookpasta en sambal door ging.

De kip is gebakken met peper, zout, laos, beetje citroengras.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_191251588
Depeche Mode luid aan. :9
pi_191251615
quote:
Ter compensatie maak ik straks noodlesoup :)

https://www.rabbitandwolves.com/vegan-spicy-thai-peanut-ramen/
pi_191251631
Hier straks sushirijst, warmgerookte zalm met Koreaanse glaze, zoetzure komkommer, gestoomde paksoi en zoutige snack-nori :9
pi_191251652
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 16:11 schreef Myraela het volgende:
Ik wil linzen ook wel weer een kans geven. Ik had in Marrakesh een superlekker gerechtje met linzen. Of nouja, het was meer een dip die ze vooral met wat brood serveerde. Maar thuis geprobeerd te maken, en dat viel tegen.
De truck bij linzen is voor mij om linzen van een goede kwaliteit te nemen. Puy/dupuis, beluga, zwarte linzen of kleine rode linzen. Ze moeten vooral klein zijn. Die grote gele of groene exemplaren worden snel papperig of melig.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_191251677
Wij weten vanavond carnivorisch zelfgemaakte hamburgers. Verjaardagseten voor het kind. We zouden naar de bioscoop en taartjes eten maar het schaap heeft koorts. Dus we deden de gordijnen dicht, popcorn in de magnetron en een ingenieus systeem met zelfgemaakte toegangskaartjes en we keken naar Coco O+
pi_191251689

Aah. Ik geloof niet dat ik het ķķit beu raak. :9
pi_191251715
En ik deed een e-learning reanimeren :+
pi_191251726
Arm jarig koortsig schaapie @Clubsoda! :* Burgers en thuis een toffe animatiefilm wel prima alternatief! ^O^
pi_191251728
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 17:51 schreef minilot het volgende:

Aah. Ik geloof niet dat ik het ķķit beu raak. :9
Nooit O+
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 januari 2020 @ 17:53:59 #163
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_191251730
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 16:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geen hoofdletter in het begin schijnt weer hip te zijn. Kom het vaker tegen....
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_191251751
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 17:49 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

De truck bij linzen is voor mij om linzen van een goede kwaliteit te nemen. Puy/dupuis, beluga, zwarte linzen of kleine rode linzen. Ze moeten vooral klein zijn. Die grote gele of groene exemplaren worden snel papperig of melig.
Truc is het woord dat je zoekt. :*

pi_191251903
Ik had vanavond weer kaasschnitzel. Zo goddelijk. :9
pi_191251910
Toepasselijk plaatje mini.
Vermoedelijk een automagische spelling van ClubSoda.
Mét hoofdletter int midden. :D

Wij doen een tomatensoepje https://www.hellofresh.nl(...)2a507cc0c137482462ea
Met honing. ?
pi_191252036
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 17:55 schreef minilot het volgende:

[..]

Truc is het woord dat je zoekt. :*

[ afbeelding ]
Ja, dankje :* Ik ben ook niet helemaal bij de mensen geloof ik en zat in een soort impasse met truuk :')
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 januari 2020 @ 18:27:24 #168
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_191252105
*proest*. Het komende D66congres is in Nijkerk. :D.
Lekker in SGP/CU-gebied.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_191252265
Gebakken zalm, zelfgemaakte hollandaise, asperges, twice-baked-potatos :9
  woensdag 29 januari 2020 @ 18:42:11 #170
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_191252287
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 17:07 schreef Sarabi het volgende:
Kaartjes (en consumptiebonnen) gewonnen voor een bierfestival hier in de buurt *O*
Vooral de consumptiebonnen zijn *O* op zulke festivals zijn de dranken en voedsel altijd zo duur :\
  woensdag 29 januari 2020 @ 18:42:35 #171
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191252295
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 17:52 schreef Clubsoda het volgende:
En ik deed een e-learning reanimeren :+
Oow.. goede reminder, die moet ik ook nog even doorklikken...
pi_191252300
Groenten quiche met wat extra kaas, want kaas.

Fysiofitness ging goed. Nu trek
pi_191252321
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 17:07 schreef Sarabi het volgende:
Wat leuk! Wat moest je ervoor doen?
pi_191252391
Ik zag een lieve honT O+
En een mooie kruidenbak ^O^

Ik deed een privacy-klasje. Nu weet ik alles om datalekken te voorkomen in het zkh.
Alhoewel er nog genoeg te lekken valt daaro :+
Waanzinnige woensdag weer op werk...

Heerlijk Paella gegeten en zo even een powernappie O+
pi_191252398
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 18:42 schreef broccolitaart het volgende:

[..]

Vooral de consumptiebonnen zijn *O* op zulke festivals zijn de dranken en voedsel altijd zo duur :\
Normaal vinden we het vaak ook te duur :Y maar zo kunnen we mooi wat gratis proeven
pi_191252408
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 18:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wat leuk! Wat moest je ervoor doen?
Like & deel actie op FB :) dus niet zo veel.
  woensdag 29 januari 2020 @ 19:04:45 #177
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_191252668
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 18:48 schreef Blues het volgende:
Ik zag een lieve honT O+
En een mooie kruidenbak ^O^

Ik deed een privacy-klasje. Nu weet ik alles om datalekken te voorkomen in het zkh.
Alhoewel er nog genoeg te lekken valt daaro :+
Waanzinnige woensdag weer op werk...

Heerlijk Paella gegeten en zo even een powernappie O+
Deed iedereen dat, of jij vanuit je extra functie/rol voor ZIS?

Leuk wel!

Ik ben nog even één en ander op orde aan het brengen voor nieuwe systeem voor ik weg ga. Mooi hoeveel emotie daarbij komt kijken bij sommige mensen.
Ja leuk, maar wetgeving is wetgeving *)

Vond je het leuk/interessant/leerzaam?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_191252793
Ik heb mijn man aangestoken :{ vind ik wel sneu.

Ondertussen de serie Merlin maar eens opgezet.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 29 januari 2020 @ 19:18:39 #179
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191252895
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 19:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Deed iedereen dat, of jij vanuit je extra functie/rol voor ZIS?

Leuk wel!

Ik ben nog even één en ander op orde aan het brengen voor nieuwe systeem voor ik weg ga. Mooi hoeveel emotie daarbij komt kijken bij sommige mensen.
Ja leuk, maar wetgeving is wetgeving *)

Vond je het leuk/interessant/leerzaam?
Weg ga? Heb je een andere baan?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 29 januari 2020 @ 19:19:24 #180
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191252916
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 19:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Ben jij weer beter inmiddels?
  woensdag 29 januari 2020 @ 19:26:02 #181
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_191253019
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 19:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Weg ga? Heb je een andere baan?
Yes! *O*
pi_191253048
quote:

Hoe gaat het nu met jou? Als het nu wat beter gaat weet je man ook hoe lang de ellende duurt
  woensdag 29 januari 2020 @ 19:28:01 #183
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191253056
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 19:26 schreef Molo het volgende:

[..]

Yes! *O*
Gefeliciteerd! *O*
  woensdag 29 januari 2020 @ 19:28:32 #184
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_191253068
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 19:28 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! *O*
Thanks!
pi_191253145
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 19:19 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ben jij weer beter inmiddels?
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 19:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hoe gaat het nu met jou? Als het nu wat beter gaat weet je man ook hoe lang de ellende duurt
De griep achtige verschijnselen zijn wel weg nu. Heb geen koorts meer nog wel een kop vol en in de avond/nacht dat ellendige hoesten.
pi_191253149
quote:

[..]

Yes! *O*
Gefeliciteerd!
  woensdag 29 januari 2020 @ 19:34:02 #187
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191253163
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 19:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

[..]

De griep achtige verschijnselen zijn wel weg nu. Heb geen koorts meer nog wel een kop vol en in de avond/nacht dat ellendige hoesten.
Dat hoesten is naar ja. Gelukkig ben je wel aan het opknappen ^O^
  woensdag 29 januari 2020 @ 19:38:26 #188
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_191253235
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 19:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!
Thanks!

Maar wil dus weten van Blues hoe het was, die informatie :+
pi_191253302
quote:

[..]

[..]

Lig je wel met je hoofd wat hoger? Staat me bij dat dat (een beetje) helpt
pi_191253305
quote:

[..]

Yes! *O*
Feli *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 29 januari 2020 @ 19:45:08 #191
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_191253348
quote:

[..]

[..]

Niet onlangs afgehaald bij de Chinees?
  Official ESF Kreviewer woensdag 29 januari 2020 @ 19:45:18 #192
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191253352
Hmpf. Boete gehad 110 euro. Voor het in een gesloten verklaarde weg rijden, maar ik heb daar niet gereden. Wat een gedoe weer. Omdat leaseauto is de boete al betaald en is bezwaar maken moeilijk.
  woensdag 29 januari 2020 @ 19:45:29 #193
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_191253355
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 19:42 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Feli *O*
Was niet mijn bedoeling om te topickaaphoereren, maar thanks _O- :D
pi_191253394
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 19:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Lig je wel met je hoofd wat hoger? Staat me bij dat dat (een beetje) helpt
Ik heb 4 kussens achter mijn rug zodat ik zeg maar een beetje rechtop zit in bed. Anders is het helemaal geen doen.

quote:
12s.gif Op woensdag 29 januari 2020 19:45 schreef Molo het volgende:

[..]

Niet onlangs afgehaald bij de Chinees?
Nee haha wel genoten van de gezonde berglucht. Je ziet maar hoeveel goeds dat doet voor de gezondheid ;)
pi_191253399
quote:
9s.gif Op woensdag 29 januari 2020 19:45 schreef Kreator het volgende:
Hmpf. Boete gehad 110 euro. Voor het in een gesloten verklaarde weg rijden, maar ik heb daar niet gereden. Wat een gedoe weer. Omdat leaseauto is de boete al betaald en is bezwaar maken moeilijk.
Oh dat is naar zeg kun je wel bewijzen dat je daar nooit bent geweest?
  woensdag 29 januari 2020 @ 19:55:46 #196
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_191253487
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 19:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik heb 4 kussens achter mijn rug zodat ik zeg maar een beetje rechtop zit in bed. Anders is het helemaal geen doen.
[..]

Nee haha wel genoten van de gezonde berglucht. Je ziet maar hoeveel goeds dat doet voor de gezondheid ;)
Voorlopig weer op die zolderkamer blijven dus

Sterkte!
  woensdag 29 januari 2020 @ 19:58:29 #197
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_191253523
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet steeds aan Uniekje denken. -O- Hopelijk gaat het naar omstandigheden goed.
O+

Tja.. ben constant zenuwachtig en gestrest. Huizenmarkt is echt naar nu.
Eerste bezichtiging geweest maar alles in mij zei NEE.
Morgen en dinsdag nog een bezichtiging.

Met ex in 1 huis gaat tot nu toe goed, wij hebben nog steeds de dagelijkse routine maar noemen elkaar bij naam (ipv liefje , liefste) ik slaap op een 80 cm logeerbed (pas maar 1 x eruit gevallen :')
Maar ja dat kan ook geen maanden duren..

Ik kan gewoon geen 4 ton betalen voor een woning, de meeste niet dus alle woningen beneden de 2 ton zijn binnen een dag weg.
Dat maakt mij wel bang..

/egopost.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_191253586
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

O+

Met ex in 1 huis gaat tot nu toe goed, wij hebben nog steeds de dagelijkse routine maar noemen elkaar bij naam (ipv liefje , liefste) ik slaap op een 80 cm logeerbed (pas maar 1 x eruit gevallen :')

Ik kan gewoon geen 4 ton betalen voor een woning, de meeste niet dus alle woningen beneden de 2 ton zijn binnen een dag weg.
Dat maakt mij wel bang..

/egopost.
Och toch wat een ellende. En tijdelijk huren is bij jullie zeker net zo’n onmogelijkheid als in de rest van het land?
pi_191253596
quote:
Ooh! O+ #fan
pi_191253608
Damn Uniek, wat een gedoe voor je! Gelukkig verloopt het samen in huis zijn niet al te dramatisch.. Ik duim voor je dat je snel wat vindt, joh! :* Particulier huren een (tijdelijke) optie in je regio?
  woensdag 29 januari 2020 @ 20:05:55 #201
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191253620
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

O+

Dat maakt mij wel bang..

/egopost.
Sterkte en succes, ik zal voor je duimen ^O^
pi_191253641
quote:

[..]

Yes! *O*
*O* dan!
Kun je er wat meer over vertellen? *O*