Hep gestaan op Facebook.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Social media en internet. Ik filter facts en daar trek ik conclusies uit. Ik heb geen journalist van CNN nodig die mij gaat "informeren". Project veritas gezien? NOS is ook super biased.

Het is puur om te kunnen zeggen dat het raar is dat ze in phony schandalen zitten, terwijl ze net voor vrede hebben gezorgd.Beiden staan op omvallen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:42 schreef sp3c het volgende:
plan is sowieso kansloos als de Palestijnen niet mee mogen praten

Op dit moment weet ik niet of Israel wel zo clean is.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:42 schreef detaris het volgende:
Alsof je ooit een deal kan sluiten met de terreurclubjes in "Palestina".

Daarom is ook het puur bedoeld als PR-momentje voor Trump. Hij roept gewoon dat hij de beste deal uit de geschiedenis van de mensheid heeft bekokstoofd, en z'n volgelingen slikken het voor zoete koek (dat zie je ook op dit forum).quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:42 schreef sp3c het volgende:

Iig niet als je er niet met ze over praat nee. Dat lijkt me toch wel stap 1 van 'een deal maken'; dat je contact met alle partijen hebt.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:42 schreef detaris het volgende:
Alsof je ooit een deal kan sluiten met de terreurclubjes in "Palestina".

Ach, het is weer een mediamomentje. Dat is ook vooral wat het is.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:42 schreef sp3c het volgende:

Wat zal het denk je opleveren als er maar met 1 partij is gesproken? Alsof Trump even met de Duitsers bespreekt dat ze Nederland wel mogen overnemen. Take it or leave it. Zeggen wij daar nee tegen, is dat onze eigen schuld. 'Vredesplan'.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:47 schreef sp3c het volgende:
als het ergens toe leidt wil ik Trump best wat veren in zijn reet steken hoor
al het andere is sowieso al geprobeert

Absoluut.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:47 schreef sp3c het volgende:
als het ergens toetot een verbetering van de huidige situatie leidt wil ik Trump best wat veren in zijn reet steken hoor
al het andere is sowieso al geprobeert

quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:34 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
UIt de koker van: 'Hitler is gedemoniseerd'

ik denk dat het kansloos is zoals gezegdquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wat zal het denk je opleveren als er maar met 1 partij is gesproken? Alsof Trump even met de Duitsers bespreekt dat ze Nederland wel mogen overnemen. Take it or leave it. Zeggen wij daar nee tegen, is dat onze eigen schuld. 'Vredesplan'.

wat een mooi forum is het ookquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:50 schreef probeer het volgende:
[..]
Absoluut.
En als ik 10 februari de hoofdprijs van de staatsloterij win, beloof ik bij deze, zwart op wit, jou een miljoen. Dus bewaar alsjeblieft wat van die mooie veren voor mijn billetjes.

Krijg je dit nou serieus met droge ogen uit je toetsenbord? Dit moet je toch wel met een enorme trollende grijns op je gezicht getypt hebben?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:53 schreef theunderdog het volgende:
Het is een uitstekend plan. De Palestijnen krijgen een eigen staat, Hamas moet worden ontwapend, de nederzettingen worden geannexeerd. Dat laatste is ook voordelig voor de Palestijnen, aangezien Israel bij een annexatie veel meer invloed heeft. En zo beter de kolonisten in bedwang kan houden (want die draven nog wel eens wat door).

Dat is inderdaad nog best een goeie trollactie, maar vanwege de belangen die er op het spel staan een te grote gok. Daarnaast heeft de PA zijn bevolking natuurlijk maar nauwelijks in de hand, dus die krijgen ze echt niet juichend de straat op voor een plan dat per saldo neerkomt op het afstaan van nog meer gebied.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:54 schreef sp3c het volgende:
of laat ik het anders zeggen, als de Palestijnen nu juichend de straat opgaan om dat enorme plan te vieren dan zit Bibi er zijn handtekening niet meer onder

Er wonen op die gebieden al kolonisten, lieve schat.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:55 schreef probeer het volgende:
[..]
Krijg je dit nou serieus met droge ogen uit je toetsenbord? Dit moet je toch wel met een enorme trollende grijns op je gezicht getypt hebben?
"Hej we sturen wat mensen die je land in gaan nemen jouw kant op. Dus beter geef je ons jouw land, zodat wij kunnen zorgen dat die mensen je niet lastig vallen."
Werkt dat bij jou echt?

als de PA zegt juichen dan gaan ze allemaal juichen hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nog best een goeie trollactie, maar vanwege de belangen die er op het spel staan een te grote gok. Daarnaast heeft de PA zijn bevolking natuurlijk maar nauwelijks in de hand, dus die krijgen ze echt niet juichend de straat op voor een plan dat per saldo neerkomt op het afstaan van nog meer gebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |