abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 januari 2020 @ 18:23:35 #76
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_191236591
Ik las dat Topsport Toon een paar jaar geleden naar Boston is geweest op "ideeënsafarie" zoals hij dit zelf noemde. Daarna hebben ze "visie 2030" bedacht om PSV klaar te stomen voor de toekomst. 1 van de 4 pijlers uit deze visie is de "fanbeleving".
Gerbrands: ,,Wat kunnen we de fans bieden? Er is een entertainmentrevolutie aan de gang. Daar moeten we op tijd op aansluiten. Het is een kans om mensen te binden.’’

Merken jullie hier al wat van, dat je met veel meer plezier naar PSV kijkt?
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  dinsdag 28 januari 2020 @ 18:26:07 #77
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191236617
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 18:23 schreef AFCNiels het volgende:
Ik las dat Topsport Toon een paar jaar geleden naar Boston is geweest op "ideeënsafarie" zoals hij dit zelf noemde. Daarna hebben ze "visie 2030" bedacht om PSV klaar te stomen voor de toekomst. 1 van de 4 pijlers uit deze visie is de "fanbeleving".
Gerbrands: ,,Wat kunnen we de fans bieden? Er is een entertainmentrevolutie aan de gang. Daar moeten we op tijd op aansluiten. Het is een kans om mensen te binden.’’

Merken jullie hier al wat van, dat je met veel meer plezier naar PSV kijkt?
Zoveel werk voor een diss op het spel van PSV. Mijn complimenten.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Sport dinsdag 28 januari 2020 @ 18:31:37 #78
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191236697
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 18:14 schreef tja77 het volgende:

[..]

Je hebt pech dat Lammers lang geblesseerd is geweest, en zal nog wel ff duren voordat hij z’n draai gevonden heeft.
Je huurt een licht-obese Griekse spits.
Malen is langdurig geblesseerd.
Bergwijn heeft wat blessures gehad, en speelde slecht.
Gakpo is (nog) te licht voor een basisplaats.
Bruma kan er geen kut van.
Scorend vermogen op het middenveld heb je alleen met Ihattaren en Pereiro (die niet speelde).

Kortom, Madueke wat kansen geven in dit toch al verloren seizoen, en een back aankopen die WEL een voorzet kan geven zodat Lammers kan gaan renderen.
Gakpo kan wel fantastische voorzetten geven, maar die is op het moment alleen bezig met BV Gakpo.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_191236749
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 16:33 schreef Lyrebird het volgende:
Ik heb Derksen best hoog zitten, niet noodzakelijkerwijs vanwege zijn kijk op voetbal, maar hier laat hij zich wat gemakkelijk voor het karretje van het kamp van Bommel spannen. Idem met Valentijn Driessen (die ik overigens wat minder hoog aansla) met het stuk over John de Jong.

Ted van Leeuwen wordt genoemd, en die levert idd wel puik werk als TD, maar dan wel op een lager niveau. Geen garantie dat hij de volgende Lozano binnenhengelt.

32M voor Bergwijn lijkt me onder deze omstandigheden het beste wat je er uit kunt persen. En spelers en trainers uit de stal van die mafiapizzabakker zou ik voortaan links laten liggen.
Ted had met een zak geld toch ook dat hele goede elftal met Bony destijds bij elkaar gekocht? Ik denk dat je met hem weinig Bruma's meer binnenhaalt.
Dit, dus.
  dinsdag 28 januari 2020 @ 18:38:09 #80
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_191236763
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 17:45 schreef Scarface88 het volgende:
2 miljoen Pereiro _O- Kon in de zomer voor 13 weg. En volgens mij bood Cincinnati ook 4 of 5? Mja hij en zn zaakwaarnemer zullen wel veel tekengeld krijgen. Fijn dat John weer direct geld op gaat brassen aan een geblesseerde veteraan. Waarom niet die linksback van AZ halen dan als je toch met geld smijt? Die is nog jong. Sowieso waanzinnig nu een speler te kopen in de winter. Wacht gewoon tot de zomer het seizoen is toch allang voorbij.
Ik denk dat PSV juist wat ervaren spelers nodig heeft. De huidige selectie is te jong, en de zogenaamd ervaren spelers kunnen er geen pepernoot (meer) van, of zijn chronisch geblesseerd/niet fit. Het bedrag kun je over twisten, maar in de huidige voetballerij zijn dit nou eenmaal normale bedragen voor de spelers die (hopelijk) het gewenste niveau hebben.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_191236780
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 18:38 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik denk dat PSV juist wat ervaren spelers nodig heeft. De huidige selectie is te jong, en de zogenaamd ervaren spelers kunnen er geen pepernoot (meer) van, of zijn chronisch geblesseerd/niet fit. Het bedrag kun je over twisten, maar in de huidige voetballerij zijn dit nou eenmaal normale bedragen voor de spelers die (hopelijk) het gewenste niveau hebben.
Koop dan zoals eerder gezegd van Ginkel. Je hebt een ervaren speler nodig op het middenveld. Van Aanholt is geen leider of figuur waar de jongens zich aan op kunnen trekken.
Land of the free. Home of the brave.
  Moderator dinsdag 28 januari 2020 @ 18:46:23 #82
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_191236858
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 18:39 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Koop dan zoals eerder gezegd van Ginkel. Je hebt een ervaren speler nodig op het middenveld. Van Aanholt is geen leider of figuur waar de jongens zich aan op kunnen trekken.
Van Ginkel is ook geen zekerheidje qua fitheid.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 28 januari 2020 @ 18:47:57 #83
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_191236882
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 18:39 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Koop dan zoals eerder gezegd van Ginkel. Je hebt een ervaren speler nodig op het middenveld. Van Aanholt is geen leider of figuur waar de jongens zich aan op kunnen trekken.
Van Ginkel is ook alweer 27 en zou dus ook een 'geblesseerde veteraan' kunnen zijn, die waarschijnlijk nog meer moet kosten dan Van Aanholt. Sowieso moet het middenveld natuurlijk wel een stuk beter, maar ik zou een linksback als van Aanholt best toejuichen. Een linksback die dit seizoen gewoon 17 wedstrijden bij de nummer 11 van de Premier League heeft gespeeld voor 9 miljoen? Vind maar een betere optie op papier. Altijd afwachten of het werkt natuurlijk, maar je kan hem altijd nog verkopen op z'n 32ste mocht hij nog een zin hebben in een buitenlands avontuurtje. Of je houdt hem als je tevreden bent en je hebt in dat geval 5 jaar een prima linksback.

Vind deze potentiële aankoop in ieder geval een stuk logischer dan een Doan bijvoorbeeld.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_191236939
Ik zou als ik John was wel nog even de markt op gaan voor wat scorend vermogen. Als je de selectie verder zo laat moet je niet raar opkijken als je totaal naast Europees voetbal grijpt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_191236978
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 18:23 schreef AFCNiels het volgende:
Ik las dat Topsport Toon een paar jaar geleden naar Boston is geweest op "ideeënsafarie" zoals hij dit zelf noemde. Daarna hebben ze "visie 2030" bedacht om PSV klaar te stomen voor de toekomst. 1 van de 4 pijlers uit deze visie is de "fanbeleving".
Gerbrands: ,,Wat kunnen we de fans bieden? Er is een entertainmentrevolutie aan de gang. Daar moeten we op tijd op aansluiten. Het is een kans om mensen te binden.’’

Merken jullie hier al wat van, dat je met veel meer plezier naar PSV kijkt?
Dat live-evenement van zondag na de wedstrijd vond ik wel kek gevonden van Toon. Zo betrek je die jongens van de harde kern ook echt bij de club en doen ze ook nog wat nuttigs. En de ME kon ook weer eens oefenen. Win-win-win lijkt me zo.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_191237000
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 18:23 schreef AFCNiels het volgende:
Ik las dat Topsport Toon een paar jaar geleden naar Boston is geweest op "ideeënsafarie" zoals hij dit zelf noemde. Daarna hebben ze "visie 2030" bedacht om PSV klaar te stomen voor de toekomst. 1 van de 4 pijlers uit deze visie is de "fanbeleving".
Gerbrands: ,,Wat kunnen we de fans bieden? Er is een entertainmentrevolutie aan de gang. Daar moeten we op tijd op aansluiten. Het is een kans om mensen te binden.’’

Merken jullie hier al wat van, dat je met veel meer plezier naar PSV kijkt?
Doe dit maar niet meer Niels.
pi_191237597
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 18:23 schreef AFCNiels het volgende:
Ik las dat Topsport Toon een paar jaar geleden naar Boston is geweest op "ideeënsafarie" zoals hij dit zelf noemde. Daarna hebben ze "visie 2030" bedacht om PSV klaar te stomen voor de toekomst. 1 van de 4 pijlers uit deze visie is de "fanbeleving".
Gerbrands: ,,Wat kunnen we de fans bieden? Er is een entertainmentrevolutie aan de gang. Daar moeten we op tijd op aansluiten. Het is een kans om mensen te binden.’’

Merken jullie hier al wat van, dat je met veel meer plezier naar PSV kijkt?
Uit de CL geknikkerd.Moeite met Sparta thuis..3 van de laatste 5 eredivisiewedstrijden verloren...
Zondag een pakslaag van PSV.

Hou je nou maar bezig met de cririsi bij ajax :)
pi_191237906
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 08:34 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Oh. Ok.

@:LosBuenosMuchachos dm je adres maar :)
Kost 2 jaar van mn leven, maar dan heb ik ook wat :7
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Moderator dinsdag 28 januari 2020 @ 20:04:08 #89
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_191237929
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 20:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Kost 2 jaar van mn leven, maar dan heb ik ook wat :7
Nou ja, dm je gegevens maar. Zorg ik dat het kratje voor zondagmiddag bij je is. Kan je lekker een pilsje drinken op de zware nederlaag die jullie zondag gaan lijden :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_191237960
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 20:04 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nou ja, dm je gegevens maar. Zorg ik dat het kratje voor zondagmiddag bij je is. Kan je lekker een pilsje drinken op de zware nederlaag die jullie zondag gaan lijden :)
:{
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_191238848
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 18:23 schreef AFCNiels het volgende:
Ik las dat Topsport Toon een paar jaar geleden naar Boston is geweest op "ideeënsafarie" zoals hij dit zelf noemde. Daarna hebben ze "visie 2030" bedacht om PSV klaar te stomen voor de toekomst. 1 van de 4 pijlers uit deze visie is de "fanbeleving".
Gerbrands: ,,Wat kunnen we de fans bieden? Er is een entertainmentrevolutie aan de gang. Daar moeten we op tijd op aansluiten. Het is een kans om mensen te binden.’’

Merken jullie hier al wat van, dat je met veel meer plezier naar PSV kijkt?
_O-
pi_191238930
ideeënsafarie :') Het is net alsof je Hans van Breukelen hoort praten. Die twee zullen wel goede vrienden zijn.
Land of the free. Home of the brave.
pi_191239384
Ik krijg ook altijd ontzettende jeuk van dat soort managersjargon :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_191239796
Van Aanholt is nog lang niet rond volgens Rickkert.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_191242619
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 18:23 schreef AFCNiels het volgende:

Merken jullie hier al wat van, dat je met veel meer plezier naar PSV kijkt?
Ja, ik wel.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_191243370
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 18:23 schreef AFCNiels het volgende:
Ik las dat Topsport Toon een paar jaar geleden naar Boston is geweest op "ideeënsafarie" zoals hij dit zelf noemde. Daarna hebben ze "visie 2030" bedacht om PSV klaar te stomen voor de toekomst. 1 van de 4 pijlers uit deze visie is de "fanbeleving".
Gerbrands: ,,Wat kunnen we de fans bieden? Er is een entertainmentrevolutie aan de gang. Daar moeten we op tijd op aansluiten. Het is een kans om mensen te binden.’’

Merken jullie hier al wat van, dat je met veel meer plezier naar PSV kijkt?
Toon leeft in een fantasiewereld heb ik soms het idee. Werkelijkheid en fictie liggen ver uit elkaar. Dan zie ik hem zitten op zijn troon wanneer Foxsports hem in beeld brengt tijdens een wedstrijd. En dan heeft hij echt een blik in zijn ogen alsof hij hoogstpersoonlijk management van een topclub uitgevonden heeft. Toon is de allerbeste vindt Toon.
pi_191243386
Ik sluit niet uit dat Toon dit allemaal opzettelijk doet zodat hij volgend seizoen een nieuw boek kan uitbrengen "hoe manage je een sportieve crisis?". Toon is waarschijnlijk nu al bezig achter de schermen dit boek te typen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_191243797
De mensen in dit topic :') mijn god.
pi_191244143
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 18:23 schreef AFCNiels het volgende:
Ik las dat Topsport Toon een paar jaar geleden naar Boston is geweest op "ideeënsafarie" zoals hij dit zelf noemde. Daarna hebben ze "visie 2030" bedacht om PSV klaar te stomen voor de toekomst. 1 van de 4 pijlers uit deze visie is de "fanbeleving".
Gerbrands: ,,Wat kunnen we de fans bieden? Er is een entertainmentrevolutie aan de gang. Daar moeten we op tijd op aansluiten. Het is een kans om mensen te binden.’’
Ik heb 4 jaar in Boston gewoond (tot 2005), en kreeg daar naast een proefschrift een gratis ideeensafarie bij, en heb me sindsdien verbaasd over het amateurisme in oa het Nederlandse voetbal.

Om je een idee te geven: de Red Sox (baseball) spelen in een aftands stadionnetje, maar verdienen per jaar miljoenen met megavette TV contracten en merchandising. Die hebben klein zijn kunnen verkopen als iets groots.

Dat PSV niet veel eerder voor 200% aan een BeNE Liga of grotere competitie is gaan trekken, laat of zien dat ze nog steeds niet begrijpen hoe Amerikanen zo veel geld met lucht verdienen, of laat zien dat ze gewoonweg incompetent zijn. De Britten snappen dat wel, en vandaar ook dat iedereen die een beetje kan voetballen in het VK voetbalt.

Het is misschien de charme van een klein landje als Nederland dat we een kritische massa missen om zaken professioneel aan te pakken, zodat alles heerlijk kneuterig en gezellig blijft, maar dat betekent wel dat je keihard de boot mist als het om goed voetbal gaat.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_191244217
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 19:40 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Uit de CL geknikkerd.Moeite met Sparta thuis..3 van de laatste 5 eredivisiewedstrijden verloren...
Zondag een pakslaag van PSV.

Hou je nou maar bezig met de cririsi bij ajax :)
Hopelijk is de cririsi snel voorbij.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')