quote:
Die Indo's hebben geloof ik zo een pannenkoek met kokos dat heel zoet is.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:15 schreef engine het volgende:
Kokosbrood ook trouwens
Wel lang geleden dat ik dat gehad heb.
Lekker met die poephanden...en dat water zo uit de rivier waar de lijken in drijven ...eet smakelijkquote:
Keer overheen niezen en het is afquote:Op maandag 27 januari 2020 21:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lekker met die poephanden...en dat water zo uit de rivier waar de lijken in drijven ...eet smakelijk
En waar de stront in het water ligt te verdampen. Je kan je afvragen waarom al die ziekten uit China komen...quote:Op maandag 27 januari 2020 21:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lekker met die poephanden...en dat water zo uit de rivier waar de lijken in drijven ...eet smakelijk
Echt he gore landen net als Pakistan gewoon nuken bestequote:Op maandag 27 januari 2020 21:35 schreef stokj het volgende:
[..]
En waar de stront in het water ligt te verdampen. Je kan je afvragen waarom al die ziekten uit China komen...
Doe maar nietquote:Op maandag 27 januari 2020 21:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Echt he gore landen net als Pakistan gewoon nuken beste
En wat doen we met al dat lekkere mithai dan?quote:Op maandag 27 januari 2020 21:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Echt he gore landen net als Pakistan gewoon nuken beste
Nog lopen gainen vandaag?quote:
Goed bezigquote:
Zeker, maar ben meer van de no-waste producten zoals shampoobars. En heb nu een massagebar ontdekt (die ik gewoon gebruik als bodylotion), waarvan de geur echt verslaaaavend is.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:18 schreef stokj het volgende:
Ben je als dame zijnde helemaal gek op die huidcreme enzo?
Kom mario kart spelen, muts, er is nu multiplayerquote:Op maandag 27 januari 2020 22:47 schreef Kopjechino het volgende:
Die TT
[..]
Zeker, maar ben meer van de no-waste producten zoals shampoobars. En heb nu een massagebar ontdekt (die ik gewoon gebruik als bodylotion), waarvan de geur echt verslaaaavend is.
Dus als ik jarig ben: koop heel de Lush voor me leeg
19 feb goedquote:Op maandag 27 januari 2020 22:47 schreef Kopjechino het volgende:
Die TT
[..]
Zeker, maar ben meer van de no-waste producten zoals shampoobars. En heb nu een massagebar ontdekt (die ik gewoon gebruik als bodylotion), waarvan de geur echt verslaaaavend is.
Dus als ik jarig ben: koop heel de Lush voor me leeg
OMG. Dit weekend? Moet de hele week overwerken dus niet echt tijd nuquote:Op maandag 27 januari 2020 23:12 schreef SoS87 het volgende:
Kom mario kart spelen, muts, er is nu multiplayer
Of 14 februari, lekker romantisch enzoquote:
KOPJEquote:Op dinsdag 28 januari 2020 05:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
OMG. Dit weekend? Moet de hele week overwerken dus niet echt tijd nu
[..]
Of 14 februari, lekker romantisch enzo
Jawel, op zich. Jij ook ?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 05:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hebben we er weer zin an?
Goedemorgenquote:
quote:
Ook goedemorgen.quote:
Kan mijn paraplu in elk geval niet mee nemen.......quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:12 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Ook goedemorgen.
Stormt het al?
Is goed, 14 febquote:Op dinsdag 28 januari 2020 05:09 schreef Kopjechino het volgende:
Of 14 februari, lekker romantisch enzo
Moggeh stokjquote:
Ohjee, doe vooral dingen in je eigen tempo. Heb je wel een beetje een relaxte dag voor de boeg?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Moggeh stokj![]()
Ik heb me wel eens beter gevoeld , maar het komt vast wel weer goed
jazekerquote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Ohjee, doe vooral dingen in je eigen tempo. Heb je wel een beetje een relaxte dag voor de boeg?
Boeiendquote:
Maatje. Ik heb nu opeens geen zin meerquote:
Hoe komt dat dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Maatje. Ik heb nu opeens geen zin meerTering wat een ruksfeer op kantoor.
Alle Teamleiders en managers zijn weg waardoor het hier een teringzootje is / wordt.quote:
Neem de leiding, ga aan het roer staan!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Alle Teamleiders en managers zijn weg waardoor het hier een teringzootje is / wordt.
Me dunktquote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neem de leiding, ga aan het roer staan!
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Me dunktkrijg ik het weer op mijn bordje. Ik blijf dit keer lekker mijn eigen dek schrobben. En ondertussen een nieuwe sollicitatie uit laten gaan voor een nieuwe opleiding tot Anesthesie medewerker,
Helemaal nietquote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En met verkeerde been uit bed gestapt....
Gelijk heb je, ouwequote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Me dunktkrijg ik het weer op mijn bordje. Ik blijf dit keer lekker mijn eigen dek schrobben. En ondertussen een nieuwe sollicitatie uit laten gaan voor een nieuwe opleiding tot Anesthesie medewerker,
Is het zo saai?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ambtelijke gelul best wel zat. Geen zin meer in om te werken voor de Overheid.
Dan verveel je je ook de pleuris iedere dagquote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nogal. Ik krijg hier 0 uitdaging.
Word teamleider of manager!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja bijna wel. Net 10:00 en nu al de pest er inquote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan verveel je je ook de pleuris iedere dag
TL / MT zou nog wel leuk zijn. Maar hoe die lui zich hier gedragen, het zijn net clowns.quote:
Geen last van vandaag.quote:
Dat is wel kut.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Een echte uitdaging dus om hen in keurige productieve onderdanen om te vormen!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
TL / MT zou nog wel leuk zijn. Maar hoe die lui zich hier gedragen, het zijn net clowns.
Ik ook (nog) niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen last van vandaag.
[..]
Dat is wel kut.
Hoi bollequote:
Trein rukkerquote:
Niet zoals ik bedoeldequote:
Nee. Dan heb ik sowieso geen tijdquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je in feb weer een gooi doen om de winst?
Ga jij er voor dan?quote:
Ziek aan het worden?quote:
Niet goed beter geworden danquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben net grieperig geweest.
Komt omdat je zo hard werktquote:
Corona gedronken?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben net grieperig geweest.
Lekker manquote:
Haagsiequote:
Hier in Groningen sneeuwt het fucking hardquote:
Yup, blijft helaas niet liggen. Maar ziet er toch mooi uit.quote:
Ja hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hier in Groningen sneeuwt het fucking hard
[..]
Yup, blijft helaas niet liggen. Maar ziet er toch mooi uit.
Ik zit niet zo heel gek veel zuidelijker en hier regent het.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hier in Groningen sneeuwt het fucking hard
[..]
Yup, blijft helaas niet liggen. Maar ziet er toch mooi uit.
Heerlijk juist.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben wel klaar met de regen hoor......
Sow, echt wel!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ben wel klaar met de regen hoor......
Ik heb ook al 2x kalk gestrooid op mijn gazonnetje. Hoor je eigenlijk na de laatste regenbui voor de winter te doen, anders spoelt alles weg!quote:
kalk op je gazon?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ook al 2x kalk gestrooid op mijn gazonnetje. Hoor je eigenlijk na de laatste regenbui voor de winter te doen, anders spoelt alles weg!
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo dik ben ik niet, dus lijnen is niet nodig!
Oh ik dacht dat het dan vanzelf ging betegelen....quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, schijnt het beter van te groeien en het helpt tegen bepaalde soorten onkruid.
Hoe gaat het met je?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het dan vanzelf ging betegelen....
Ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gaat best hooren met jou?
Nee.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, joods geworden dus?
[ afbeelding ]
Shalom!
Fijn is niet het juiste woord , maar dat komt wel weer goedquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Fijn is niet het juiste woord , maar dat komt wel weer goed![]()
En hier?
Uhuhu ...quote:Op dinsdag 28 januari 2020 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn enige en tevens GROOTSE fan van heel fok!
Waarom niet?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Uhuhu ...![]()
Ik hou niet van fan gedoe![]()
Teveel aan mijn hoofd om te kunnen zien wat ik verkeerd deed. Dus ik laat hem zittenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ging even niet zo lekker nee
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Beterschap in ieder geval!
Goed hydrateren. Misschien een Mexicaans biertje?
Whehe, enjoy!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Ik ga de komende dagen geen alcohol nuttigen heb ik besloten![]()
Alleen een jointje
Ik ook niet donderdag pas weer.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Ik ga de komende dagen geen alcohol nuttigen heb ik besloten![]()
Alleen een jointje
Hehequote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, enjoy!
Zelf ga ik na het avondeten weer een glaasje port nuttigen en de THC-druppels nemen.
Neuh..vanochtend gesport zo werken morgen en donderdag nog sporten..na het werk bek af geen zin meer om op te blijvenquote:
Ah okayquote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Neuh..vanochtend gesport zo werken morgen en donderdag nog sporten..na het werk bek af geen zin meer om op te blijven
Weetniequote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:27 schreef ToT het volgende:
[..]Snel terug komen! Het is niet veilig daar!
Als dat geen neuken wordt.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:37 schreef ToT het volgende:
Ow en @ TT: mevrouw ToT heeft net een lekkere kipgerecht gemaakt met kokosmelk.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als dat geen neuken wordt.
Ga maar snel terug, normale mensen kunnen niet zo goed haagse mensjes.quote:
Jawel.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga maar snel terug, normale mensen kunnen niet zo goed haagse mensjes.
Ik heb kip met groene curry gemaaktquote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:37 schreef ToT het volgende:
Ow en @ TT: mevrouw ToT heeft net een lekkere kipgerecht gemaakt met kokosmelk.
Laatste keer dat ik een Hagenees buiten zijn natuurlijke habitat zag kreeg die nog een steniging naar zijn hoofd geslingerdquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb kip met groene curry gemaakt
Ik had een cheeseburgerquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat kan ook erg lekker zijn op zijn tijd
En vanmiddag broodje kroket en kaassouffléquote:
Zal nu niet snel meer gebeurenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een Hagenees buiten zijn natuurlijke habitat zag kreeg die nog een steniging naar zijn hoofd geslingerd
Ik heb vandaag alleen kom cruesli als ontbijt, proteïnen shake als middageten/pre workout gehad en zo rijst met kip kerrie kruiden, kip en rijst.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
En vanmiddag broodje kroket en kaassoufflé![]()
#viesdik
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
En vanmiddag broodje kroket en kaassoufflé![]()
#viesdik
Ik eet het ook niet zo vaak hoor. Keertje of drie maar in de week om op gewicht te blijvenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik eet het zelden , maar vind dat wel lekker
Whuttt??!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik eet het ook niet zo vaak hoor. Keertje of drie maar in de week om op gewicht te blijven
Anders moet ik m'n scootmobiel van de gemeente inleveren als ze denken dat ik zelf kan lopenquote:
TOP excuus!!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 17:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Anders moet ik m'n scootmobiel van de gemeente inleveren als ze denken dat ik zelf kan lopen
quote:
Gehaaid hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:01 schreef dud0r het volgende:
[..]je moet de voordelen van morbide obesitas een beetje inzien en gebruiken
Je wordt niet 249 kilo zonder gehaaid te zijnquote:
Weer 2 kilo erbij?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:07 schreef dud0r het volgende:
Je wordt niet 249 kilo zonder gehaaid te zijn
HOMOquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:16 schreef Geerd het volgende:
Ik had bak groente gehakt (rund) macaroni en pasta saus...voor over de pasta![]()
![]()
voor morgen ook nog
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*Beelddenker*quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je wordt niet 249 kilo zonder gehaaid te zijn
Kan maar één arm gebruiken momenteel dus dan gaat het snel.quote:
Van de week nog gehaaldquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:21 schreef ToT het volgende:
Legt er iemand hier nog zijn/haar leven in de waagschaal door chinees te gaan halen?
Beturrr.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:16 schreef Geerd het volgende:
Ik had bak groente gehakt (rund) macaroni en pasta saus...voor over de pasta![]()
![]()
voor morgen ook nog
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik nietquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:21 schreef ToT het volgende:
Legt er iemand hier nog zijn/haar leven in de waagschaal door chinees te gaan halen?
Niks mis met het je zaad in de naad van je maatquote:
Neequote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]KAN IEMAND GAUW FF EEN ANTIVIRUS OVER DIT TOPIC HEEN HALEN???
Ik moest hier even over nadenkenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niks mis met het je zaad in de naad van je maat
In het [NWS]-topic wel een leuk filmpje gezien: hoe het voor een Chinees is om nu in Amerika te wonen.quote:
Dat moeten er wel meerderen als ze mijn teksten lezenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moest hier even over nadenken
Zeker als je er meerdere moet wekken.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat moeten er wek meerderen als ze mijn teksten lezen
Eensquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
In het [NWS]-topic wel een leuk filmpje gezien: hoe het voor een Chinees is om nu in Amerika te wonen.
Zie je een chinees heel schuchter zijn huis in lopen. kijkt goed om zich heen, doet de deur op slot, kijkt weer om zich heen en kucht even in zijn hand.
DIRECT komt er een SWAT-team die de deur in trapt en die door de ramen naar binnen komen denderen!![]()
Als gevolg van de daad.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat moeten er wel meerderen als ze mijn teksten lezen
quote:
Oh dat ja!!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]Nee, vanwege dat kuchje natuurlijk! (Corona virus, schijnt de laatste tijd wel iets over in het nieuws te zijn?
)
Ow dus het kwartje viel ook niet wat betreft het chinees restaurant en je leven in de waagschaal enzo?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh dat ja!!![]()
![]()
Was ik alweer vergeten![]()
Nopequote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dus het kwartje viel ook niet wat betreft het chinees restaurant en je leven in de waagschaal enzo?
Het mooie van ADD is dat meer dan de helft in mijn leven langs mij heen gaatquote:
Uhuh!!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:31 schreef ToT het volgende:
Haags heeft deze al gezien, maar ik kon er wel om lachen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou er zo een bloemetje in zetten of zo!
Haha ja het heeft idd ook wel zo z'n voordelen; soms als er iets kuts gebeurt, kan ik het soms relatief makkelijk snel weer vergeten. Als het blijft hangen, dan blijft het me echt volgen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het mooie van ADD is dat meer dan de helft in mijn leven langs mij heen gaat![]()
Minder leuk is dat ik daardoor ook veel mis geloof ik
Mja! En achtervolgenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja het heeft idd ook wel zo z'n voordelen; soms als er iets kuts gebeurt, kan ik het soms relatief makkelijk snel weer vergeten. Als het blijft hangen, dan blijft het me echt volgen.
Ik vind die grote flessen andersom op hun keumes wel hip bedachtquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Bloemetjes hebben wel water nodig natuurlijk!![]()
![]()
Ja, zo ben ik nu > 1 maand later nog steeds pissig op een bepaald persoon die erg laatdunkend tegen me gedaan heeft en sindsdien amper een stom woord tegen me zegt.quote:
Andersom?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind die grote flessen andersom op hun keumes wel hip bedacht
Heeeeel erg herkenbaarquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik nu > 1 maand later nog steeds pissig op een bepaald persoon die erg laatdunkend tegen me gedaan heeft en sindsdien amper een stom woord tegen me zegt.
Deze kant van ADD (dat achtervolgen) heeft ook absoluut aan mijn burn-out meegewerkt.
Ughquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Andersom?Volgens mij zijn ze nog steeds rechtop hoor!
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heeeeel erg herkenbaar![]()
Ik ben ook alle gesprekken/conflicten en dat soort dingen die ik met mensen heb gehad in mijn hoofd aan het herkauwen
Vreselijk frustrerend en vermoeiend
Je kan wel boos blijven op je vrouw maar voorlopig ben je er nog niet vanafquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]Echt wel!
Maar langzaam maar zeker heb ik geleerd om veel dingen weer te vergeten. Aan de ene kant kut omdat je je dom voelt als iets weer ter sprake komt, aan de andere kant scheelt het enorm veel frustraties.
Alleen als je steeds weer met de persoon in kwestie geconfronteerd wordt, wil het vergeten niet bepaald lukken, to say the VERY least!![]()
![]()
Dat had mevrouw ToT me al verteld dat jij sneller bentquote:
Whehehe neuh het gaat om een ander belangrijk persoon in m'n leven. (Niet mini-ToT uiteraard!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan wel boos blijven op je vrouw maar voorlopig ben je er nog niet vanaf
Dat herkauwen doe ik nog steeds, maar ik kan het wel sneller loslaten en verder gaanquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]Echt wel!
Maar langzaam maar zeker heb ik geleerd om veel dingen weer te vergeten. Aan de ene kant kut omdat je je dom voelt als iets weer ter sprake komt, aan de andere kant scheelt het enorm veel frustraties.
Alleen als je steeds weer met de persoon in kwestie geconfronteerd wordt, wil het vergeten niet bepaald lukken, to say the VERY least!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat had mevrouw ToT me al verteld dat jij sneller bent
oh ik zeg hetzelfdequote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]Echt wel!
![]()
DIT! Absoluut!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat herkauwen doe ik nog steeds, maar ik kan het wel sneller loslaten en verder gaan
Tot er weer iets gebeurt met diezelfde persoon.
Heb jij ook dat je je snel overvallen voelt als mensen bepaalde dingen zeggen?
Dan sla ik of helemaal dicht, of ik ga ratelen en hakkelen
Hier is het vies koud, blij dat ik weer binnen ben. Effe sushibox gehaald in Stadquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hier is het vies koud, blij dat ik weer binnen ben. Effe sushibox gehaald in Stad
Moet doorgaan voor Chinees, maar het is zo'n cheap ass ophaal spot. Niet perfect, maar prima te nassenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!
Van een chinees of een Japans restaurant?
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Moet doorgaan voor Chinees, maar het is zo'n cheap ass ophaal spot. Niet perfect, maar prima te nassen
Dat soort dingen heb ik ook iddquote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
DIT! Absoluut!
En dat gedoe waar ik nu naar verwijs is daar een gevolg van. De persoon in kwestie dacht dat ik kinderachtig tegen hem deed, terwijl ik dus dichtgeslagen was.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:53 schreef ToT het volgende:
Mag ik je gitaar erven als je aan een Mexicaans biertje bezwijkt?
Echt wel!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb ik ook idd![]()
En ik ben bepaald niet op mijn mondje gevallen , maar soms klap ik dicht , en als ik dan thuis ben en ik wat ga doen , dan zit ik al die dingen tot in den treure te herkauwen. Ik had dit moeten zeggen, zo moeten doen en zulks ...dood vermoeiend soms
Awwww...quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Ik heb heul geen Gibson Les Paul
Ha ja die dingen zijn érg prijzig inderdaad.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Awwww...
Die zijn vast wel redelijk prijzig he?
Edit: Ah, nieuwe zijn iets van 1600.Maar eentje uit '88 zoals Slash had?
De Slash Standard is 3 mille, zie ik al.Maar die is niet uit 1988, lijkt me zo.
Oh dat voorval!!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
Komt tegenwoordig gelukkig wel veel minder vaak voor dan vroeger, maar met dat ene conflict dus wel.
(Dat gedoe over de camera.)
Zeker ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh dat voorval!!Ja ik kan me wel voorstellen dat je dan ff helemaal dichtslaat
![]()
Dat is ook wel zo'n situatie wat vreet
Ik snap wel wat je bedoeltquote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker ja.
Ja hij heeft nooit begrip voor mij gehad maar het leek langzaam maar zeker te verbeteren (tot een jaar of 2 geleden.)
Zo ken ik ook een figuur. Compleet wereldvreemd, in die zin dat hem alles in de schoot is geworpen. Steenrijke ouders en altijd alles gehad. Maar ondertussen totaal geen benul dat meer is dan dat. En daardoor bijzonder verknipte sociale vaardigheden.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker ja.
Ja hij heeft nooit begrip voor mij gehad maar het leek langzaam maar zeker te verbeteren (tot een jaar of 2 geleden.)
Ah fijn!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zo ken ik ook een figuur. Compleet wereldvreemd, in die zin dat hem alles in de schoot is geworpen. Steenrijke ouders en altijd alles gehad. Maar ondertussen totaal geen benul dat meer is dan dat. En daardoor bijzonder verknipte sociale vaardigheden.
Haags bijnaam eindigd wel met en Oquote:
HOM?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Haags bijnaam eindigd wel met en O
Daar mag ik geen uitspraken meer over doen, dat gaat me weer notes opleverenquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar mag ik geen uitspraken meer over doen, dat gaat me weer notes opleveren
De lange POTEN.......quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
HOMOOOOOH DEN HAAG, Met de piel achter de DUIHNUUUHHH
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar mag ik geen uitspraken meer over doen, dat gaat me weer notes opleveren
Echt fantastiscquote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
Zo meteen is mijn hele ratio van 450 positieve notes per 1 negatieve note helemaal naar de kloten
Door deze goedmaak post zal haags hem vast wel vergeven.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die laatste letter viel weg vanwege die ene negatieve note!
Ik heb ook een paar positieve notes , was in shockquote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
Zo meteen is mijn hele ratio van 450 positieve notes per 1 negatieve note helemaal naar de kloten
Een paar maarquote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar positieve notes , was in shock
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |