quote:
Die Indo's hebben geloof ik zo een pannenkoek met kokos dat heel zoet is.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:15 schreef engine het volgende:
Kokosbrood ook trouwens
Wel lang geleden dat ik dat gehad heb.
Lekker met die poephanden...en dat water zo uit de rivier waar de lijken in drijven ...eet smakelijkquote:
Keer overheen niezen en het is afquote:Op maandag 27 januari 2020 21:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lekker met die poephanden...en dat water zo uit de rivier waar de lijken in drijven ...eet smakelijk
En waar de stront in het water ligt te verdampen. Je kan je afvragen waarom al die ziekten uit China komen...quote:Op maandag 27 januari 2020 21:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lekker met die poephanden...en dat water zo uit de rivier waar de lijken in drijven ...eet smakelijk
Echt he gore landen net als Pakistan gewoon nuken bestequote:Op maandag 27 januari 2020 21:35 schreef stokj het volgende:
[..]
En waar de stront in het water ligt te verdampen. Je kan je afvragen waarom al die ziekten uit China komen...
Doe maar nietquote:Op maandag 27 januari 2020 21:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Echt he gore landen net als Pakistan gewoon nuken beste
En wat doen we met al dat lekkere mithai dan?quote:Op maandag 27 januari 2020 21:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Echt he gore landen net als Pakistan gewoon nuken beste
Nog lopen gainen vandaag?quote:
Goed bezigquote:
Zeker, maar ben meer van de no-waste producten zoals shampoobars. En heb nu een massagebar ontdekt (die ik gewoon gebruik als bodylotion), waarvan de geur echt verslaaaavend is.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:18 schreef stokj het volgende:
Ben je als dame zijnde helemaal gek op die huidcreme enzo?
Kom mario kart spelen, muts, er is nu multiplayerquote:Op maandag 27 januari 2020 22:47 schreef Kopjechino het volgende:
Die TT
[..]
Zeker, maar ben meer van de no-waste producten zoals shampoobars. En heb nu een massagebar ontdekt (die ik gewoon gebruik als bodylotion), waarvan de geur echt verslaaaavend is.
Dus als ik jarig ben: koop heel de Lush voor me leeg
19 feb goedquote:Op maandag 27 januari 2020 22:47 schreef Kopjechino het volgende:
Die TT
[..]
Zeker, maar ben meer van de no-waste producten zoals shampoobars. En heb nu een massagebar ontdekt (die ik gewoon gebruik als bodylotion), waarvan de geur echt verslaaaavend is.
Dus als ik jarig ben: koop heel de Lush voor me leeg
OMG. Dit weekend? Moet de hele week overwerken dus niet echt tijd nuquote:Op maandag 27 januari 2020 23:12 schreef SoS87 het volgende:
Kom mario kart spelen, muts, er is nu multiplayer
Of 14 februari, lekker romantisch enzoquote:
KOPJEquote:Op dinsdag 28 januari 2020 05:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
OMG. Dit weekend? Moet de hele week overwerken dus niet echt tijd nu
[..]
Of 14 februari, lekker romantisch enzo
Jawel, op zich. Jij ook ?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 05:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hebben we er weer zin an?
Goedemorgenquote:
quote:
Ook goedemorgen.quote:
Kan mijn paraplu in elk geval niet mee nemen.......quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:12 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Ook goedemorgen.
Stormt het al?
Is goed, 14 febquote:Op dinsdag 28 januari 2020 05:09 schreef Kopjechino het volgende:
Of 14 februari, lekker romantisch enzo
Moggeh stokjquote:
Ohjee, doe vooral dingen in je eigen tempo. Heb je wel een beetje een relaxte dag voor de boeg?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Moggeh stokj![]()
Ik heb me wel eens beter gevoeld , maar het komt vast wel weer goed
jazekerquote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Ohjee, doe vooral dingen in je eigen tempo. Heb je wel een beetje een relaxte dag voor de boeg?
Boeiendquote:
Maatje. Ik heb nu opeens geen zin meerquote:
Hoe komt dat dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Maatje. Ik heb nu opeens geen zin meerTering wat een ruksfeer op kantoor.
Alle Teamleiders en managers zijn weg waardoor het hier een teringzootje is / wordt.quote:
Neem de leiding, ga aan het roer staan!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Alle Teamleiders en managers zijn weg waardoor het hier een teringzootje is / wordt.
Me dunktquote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neem de leiding, ga aan het roer staan!
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Me dunktkrijg ik het weer op mijn bordje. Ik blijf dit keer lekker mijn eigen dek schrobben. En ondertussen een nieuwe sollicitatie uit laten gaan voor een nieuwe opleiding tot Anesthesie medewerker,
Helemaal nietquote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En met verkeerde been uit bed gestapt....
Gelijk heb je, ouwequote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Me dunktkrijg ik het weer op mijn bordje. Ik blijf dit keer lekker mijn eigen dek schrobben. En ondertussen een nieuwe sollicitatie uit laten gaan voor een nieuwe opleiding tot Anesthesie medewerker,
Is het zo saai?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ambtelijke gelul best wel zat. Geen zin meer in om te werken voor de Overheid.
Dan verveel je je ook de pleuris iedere dagquote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nogal. Ik krijg hier 0 uitdaging.
Word teamleider of manager!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja bijna wel. Net 10:00 en nu al de pest er inquote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan verveel je je ook de pleuris iedere dag
TL / MT zou nog wel leuk zijn. Maar hoe die lui zich hier gedragen, het zijn net clowns.quote:
Geen last van vandaag.quote:
Dat is wel kut.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Een echte uitdaging dus om hen in keurige productieve onderdanen om te vormen!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
TL / MT zou nog wel leuk zijn. Maar hoe die lui zich hier gedragen, het zijn net clowns.
Ik ook (nog) niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen last van vandaag.
[..]
Dat is wel kut.
Hoi bollequote:
Trein rukkerquote:
Niet zoals ik bedoeldequote:
Nee. Dan heb ik sowieso geen tijdquote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je in feb weer een gooi doen om de winst?
Ga jij er voor dan?quote:
Ziek aan het worden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |