Ja, volgende keer moeten we meer tijdens het wandelen opeten, dan zadel ik jou niet op met nog een halve zak snoep.quote:
Lekkerrrr.....quote:Op maandag 27 januari 2020 16:01 schreef Karzai het volgende:
ik had mini muffins vandaag mee naar het werk
Zie jij dat nog maar te worden, altijd goed uitkijken bij oversteken en zo.quote:
Doh.quote:Op maandag 27 januari 2020 16:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zie jij dat nog maar te worden, altijd goed uitkijken bij oversteken en zo.
Gaat wel, ben ziek...quote:
Rustig aan doe ik sws.quote:Op maandag 27 januari 2020 16:26 schreef Karzai het volgende:
Aj minder, lekker rustig aan doen dan en wat beter eten
Beterschap Mo!quote:Op maandag 27 januari 2020 16:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rustig aan doe ik sws.
Ik laat mij niet gek maken.
G E N O Tquote:Op maandag 27 januari 2020 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja die Haagse kibbeling moet ik dus nog eens proberen.
Wel wakker, maar ik ga echt niet naar Max kijken, da's iets voor bejaarden.quote:Op maandag 27 januari 2020 16:28 schreef Karzai het volgende:
Beetje bewegen is ook goed, gewoon 's ochtends meedoen met Omroep max om 6 uur, dan ben jij meestal wel wakker
Is er nog verschil in restaurant?quote:Op maandag 27 januari 2020 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik er weer eens ben ga ik naar Simonis
Aan het lijnen zeker?quote:Op maandag 27 januari 2020 16:31 schreef TaMieke het volgende:
Al de hele dag honger![]()
Ga morgen met shakes beginnen. RIP
Ik ben er nog nooit geweest, bij Simonis dan, wel in Den Haag. De laatste keer heb ik kibbeling gehaald bij het Binnenhof, ook gewoon bij zo’n kraam.quote:Op maandag 27 januari 2020 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er nog verschil in restaurant?
Ik knaag kibbeling daar meestal van zo'n tent op de boulevard, maar gewoon binnen kunnen zitten lijkt me met dit weer ook wel lekker.
Niet bepaald. Zou een mooie uitkomst zijn, maar meer regelmaat in mn eten en iets voedzamer zodat ik niet de godsganse dag honger heb.quote:
Shakes? Waarom niet gewoon gezonder eten?quote:Op maandag 27 januari 2020 16:31 schreef TaMieke het volgende:
Al de hele dag honger![]()
Ga morgen met shakes beginnen. RIP
Nee, zon soort tokkie ben ik niet.quote:Op maandag 27 januari 2020 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En nog de hoofdingang bestormd gister?
Zou ik ook eens moeten doen, maar ik heb wat dat betreft een waardeloos ritme.quote:Op maandag 27 januari 2020 16:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Niet bepaald. Zou een mooie uitkomst zijn, maar meer regelmaat in mn eten en iets voedzamer zodat ik niet de godsganse dag honger heb.
Omdat dit snel en makkelijk mee te nemen is als ontbijt.quote:Op maandag 27 januari 2020 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Shakes? Waarom niet gewoon gezonder eten?
Snap ik, goede tentquote:Op maandag 27 januari 2020 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik er weer eens ben ga ik naar Simonis
Wat is dat?quote:Op maandag 27 januari 2020 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Shakes? Waarom niet gewoon gezonder eten?
Dat weet ikquote:Op maandag 27 januari 2020 16:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Omdat dit snel en makkelijk mee te nemen is als ontbijt.
En je weet hoe lastig ik ben met eten.
Ik heb wel een proteīnen shake met chocolade poeder. Best lekker als je er nesquicke chocomel bij gooitquote:
Dames, letten jullie opquote:Op maandag 27 januari 2020 16:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel een proteīnen shake met chocolade poeder. Best lekker als je er nesquicke chocomel bij gooit
Dan kun je die poeder net zo goed weglaten en gewoon nesquick drinkenquote:Op maandag 27 januari 2020 16:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel een proteīnen shake met chocolade poeder. Best lekker als je er nesquicke chocomel bij gooit
Maar de extra eiwitten!quote:Op maandag 27 januari 2020 16:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dan kun je die poeder net zo goed weglaten en gewoon nesquick drinken
Ik heb nu cookie crunch. Ben heel benieuwd of ik het weg ga krijgen
Ik doe het vooral om genoeg eiwitten en proteīnen binnen te krijgen op dagen dat ik ga sporten.quote:Op maandag 27 januari 2020 16:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dan kun je die poeder net zo goed weglaten en gewoon nesquick drinken
Ik heb nu cookie crunch. Ben heel benieuwd of ik het weg ga krijgen
Ow ja! Hoe kon ik die vergetenquote:
Ja oke, op nesquick kun je idd niet levenquote:Op maandag 27 januari 2020 16:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik doe het vooral om genoeg eiwitten en proteīnen binnen te krijgen op dagen dat ik ga sporten.
Daarbuiten meestal ontbijten met meusli of cruesli.
Alleen nesquick is maar matig in de ochtend.
Na ruige seks is het lekker opgeklopt en luchtig.quote:Op maandag 27 januari 2020 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste vrouwen lusten dit prima.
Lekker gorchelen en bellenblazenquote:Op maandag 27 januari 2020 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na ruige seks is het lekker opgeklopt en luchtig.
quote:Op maandag 27 januari 2020 16:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee
Van die smerige omschrijving die US gaf.
Nee bij de markthofquote:
quote:Op maandag 27 januari 2020 17:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee bij de markthof
Serieus, zo lekker
Deze jongeman zat wel op mijn vis te azenquote:
Tsja, dat effect heeft US 90% van de tijd.quote:Op maandag 27 januari 2020 16:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee
Van die smerige omschrijving die US gaf.
Wat heeft het vrouwtje voor lekkers op het vuur staan?quote:
Ze waarschuwden er bij de aankoop ook voor, mooiquote:
Maandag, rijst met kip kerrie denk ik bij Haagsquote:Op maandag 27 januari 2020 17:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat heeft het vrouwtje voor lekkers op het vuur staan?
Ik ookquote:Op maandag 27 januari 2020 17:25 schreef Karzai het volgende:
US zoekt het extreme op, maja volgens mij heeft hij gewoon een doodsaai leven en ventileert hij hier zijn fantasieen
Truequote:
Ik heb vanmiddag nog kerrie salade gehaald, komt wel erg dichtbij zoquote:Op maandag 27 januari 2020 17:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Maandag, rijst met kip kerrie denk ik bij Haags
Bij mij pasta met vissticks en sperziebonen, want dat wilde mijn dochter heel heel heel graag![]()
![]()
![]()
Die combinatie ook hč
Ook lekkerquote:Op maandag 27 januari 2020 17:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag nog kerrie salade gehaald, komt wel erg dichtbij zo![]()
![]()
Hier gehaktballen met aardappelen en sperziebonen
Nice!quote:Op maandag 27 januari 2020 17:28 schreef Karzai het volgende:
ik heb ook een wandeling gemaakt van twee uur in de baas zijn tijd
Jep, alleen niet goed genoeg doorgekneed. Ze vallen al bijna uit elkaar als je er naar kijktquote:
Omdat Fetjsquote:Op maandag 27 januari 2020 17:35 schreef FranticDJ het volgende:
Waarom wil iedereen brand blaren lek prikken?
Krummelballen zijn wel minder lekker jaquote:Op maandag 27 januari 2020 17:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, alleen niet goed genoeg doorgekneed. Ze vallen al bijna uit elkaar als je er naar kijkt
Asians kunnen ook niet goed tegen alcohol zobiezoquote:Op maandag 27 januari 2020 17:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze zijn zo strontbezopen daarvan ze pleuren zo neer op straat
En vies stevig dan, zonde als ze membranen gaan plakken en je van die gehaktbommen krijgtquote:Op maandag 27 januari 2020 17:40 schreef FranticDJ het volgende:
Te ver door gekneed gaan ze ook van kruimelen hoor.
Eetlepel melkpoeder er door..
Liever lekker stevige ballenquote:Op maandag 27 januari 2020 17:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Krummelballen zijn wel minder lekker ja
Moet je minder kneden. Werkt als een emulgator..quote:Op maandag 27 januari 2020 17:41 schreef Molo het volgende:
[..]
En vies stevig dan, zonde als ze membranen gaan plakken en je van die gehaktbommen krijgt
Melkpoeder, wat doet dat?
Ik maak er meestal burgers van, gaart sneller en ik ben luiquote:Op maandag 27 januari 2020 17:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Liever lekker stevige ballen
Volgende keer maak ik ze weer gewoon, ik heb er sowieso meer ervaring mee dan muis
Ah!quote:Op maandag 27 januari 2020 17:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moet je minder kneden. Werkt als een emulgator..
Doe ik altijd in t worstdeeg.
Oh die meuk van Campina.. ff zoeken hoe dat heet.quote:Op maandag 27 januari 2020 17:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah!
Ga ik eens proberen
Wat voor melkpoeder?
Burgers zijn ook lekkerquote:Op maandag 27 januari 2020 17:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik maak er meestal burgers van, gaart sneller en ik ben lui
Campina Elk. Zit in zakjes. Dus langer goed te houden want je hebt niet zoveel nodig..quote:Op maandag 27 januari 2020 17:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah!
Ga ik eens proberen
Wat voor melkpoeder?
Dus niet Completa ofzo? Maar dat wat je echt kunt aanlengen voor 'melk'quote:Op maandag 27 januari 2020 17:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh die meuk van Campina.. ff zoeken hoe dat heet.
Nee niet die koffiemelk reut. Al kan je dat misschien wel proberen.. maar daar zitten ook weer zoetstoffen in enzo.quote:Op maandag 27 januari 2020 17:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Dus niet Completa ofzo? Maar dat wat je echt kunt aanlengen voor 'melk'
Bejaard aan t worden. Geef maar toe dat je koos straks ff een bj doet terwijl je kunstgebit zich elders in het gebouw bevindt.quote:Op maandag 27 januari 2020 17:46 schreef Molo het volgende:
Ja ok, heb wat vertraging hier want zit in de metro met wat brakkig bereik
quote:Op maandag 27 januari 2020 17:47 schreef Molo het volgende:
En iemand die alles mee zit te lezen geloof ik naast me
Hoiiii maf figuur
quote:Op maandag 27 januari 2020 17:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bejaard aan t worden. Geef maar toe dat je koos straks ff een bj doet terwijl je kunstgebit zich elders in het gebouw bevindt.
Oplossing incoming. Zie whatsappquote:Op maandag 27 januari 2020 17:47 schreef Molo het volgende:
Hoiiii maf figuur
Altijd awkward als je net dickpics binnen krijgtquote:
Godverdommequote:Op maandag 27 januari 2020 17:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oplossing incoming. Zie whatsapp
Geen ideequote:Op maandag 27 januari 2020 17:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah. Niet eens ‘als ie m overeind krijgt’
Dat is meestal t probleem bij bejaarden toch
Om te koken of om jouw vriendje te worden?quote:Op maandag 27 januari 2020 17:50 schreef bitterbal het volgende:
Er heeft vandaag een soort van Italiaanse Rastafari bij ons gesolliciteerd voor de keuken.![]()
Maar denk dat hij wat te jong is nog.
Wasda?quote:Op maandag 27 januari 2020 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik probeer @:tamieke te overtuigen dat ze naar het Pantheon moet gaat, maar het lukt niet
Om mijn vriendje te worden :pquote:Op maandag 27 januari 2020 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om te keuken of om jouw vriendje te worden?
quote:Op maandag 27 januari 2020 17:51 schreef Molo het volgende:
Net op tijd uitgestapt en stond mooi alleen bij stoplicht
Lekker oudbollig wel :pquote:Op maandag 27 januari 2020 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
Ik associeer dreads altijd met ongewassen harige oksels. Een niet onderhouden gebit en een enorme zweetlul/poes.
Je hebt nog 4maanden de tijdquote:Op maandag 27 januari 2020 17:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik probeer @:tamieke te overtuigen dat ze naar het Pantheon moet gaat, maar het lukt niet
Ik waste en scheerde me gewoon hoorquote:Op maandag 27 januari 2020 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
Ik associeer dreads altijd met ongewassen harige oksels. Een niet onderhouden gebit en een enorme zweetlul/poes.
Bestaan er ook flippen met dreads?quote:Op maandag 27 januari 2020 17:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Niks oubolligvastgesteld door observering.
Boeket rozen, doos chocola, goede wijn jou kant op sturen werkt overtuigend toch?quote:Op maandag 27 januari 2020 17:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je hebt nog 4maanden de tijd![]()
Beter je best doen
ja een constatering door een bejaardequote:Op maandag 27 januari 2020 17:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Niks oubolligvastgesteld door observering.
Oh ik dacht iets in Limburgquote:Op maandag 27 januari 2020 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De oudste kerk van Rome, gebouwd als Romeinse tempel.
[ afbeelding ]
Ja maar deze heeft dreads dus is misschien anders :pquote:Op maandag 27 januari 2020 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Italiaanse mannen willen alleen maar naar hun mammie toe.
quote:Op maandag 27 januari 2020 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Boeket rozen, doos chocola, goede wijn jou kant op sturen werkt overtuigend toch?
@TaMiekequote:Op maandag 27 januari 2020 17:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ik dacht iets in Limburg![]()
Ja de eckte mķet je heen![]()
Prachtige historie
#oud gymnast hier
Dan wil hij naar z’n mammie voor vlechtjesquote:Op maandag 27 januari 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar deze heeft dreads dus is misschien anders :p
* Arch-Indar stuurt dickpicquote:Op maandag 27 januari 2020 17:47 schreef Molo het volgende:
Hoiiii maf figuur
Ach hij is toch te jongquote:Op maandag 27 januari 2020 17:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan wil hij naar z’n mammie voor vlechtjes
Nee. Als een doos chocola bonbons zijn, mag hij het allemaal houdenquote:Op maandag 27 januari 2020 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Boeket rozen, doos chocola, goede wijn jou kant op sturen werkt overtuigend toch?
geweestquote:Op maandag 27 januari 2020 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De oudste kerk van Rome, gebouwd als Romeinse tempel.
[ afbeelding ]
He he, missie geslaagd.quote:Op maandag 27 januari 2020 18:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jaja. Ik heb plaatje gezien. Die staat ook wel op mn "loop ik wel langs" lijstje
Napels is inderdaad fascinerendquote:Op maandag 27 januari 2020 18:02 schreef Karzai het volgende:
Napels moet ik ook nog een keer dat ruige en vieze trekt me wel, donkere steegjes
Net zo'n beetje als Amsterdam
Heb je haar een dickpic gestuurd?quote:
quote:Op maandag 27 januari 2020 18:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je haar een dickpic gestuurd?
Zo heeft hij mij wel overtuigd om hem aan te dragen als modquote:
Wist niet dat jij daar gevoelig voor wasquote:Op maandag 27 januari 2020 18:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo heeft hij mij wel overtuigd om hem aan te dragen als mod
Hij kon wel wat status compensatie gebruikenquote:Op maandag 27 januari 2020 18:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wist niet dat jij daar gevoelig voor was
quote:Op maandag 27 januari 2020 18:39 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb vroeger heel lang dreads gewild maar mocht het niet van mijn ouders![]()
Mocht ook geen piercings. Dus toen ze op vakantie waren toch 1 laten zetten![]()
En had die week er op tentamens. Dachten ze dat ik door het zetten van die piercing zo gewond was dat ik niet kon leren voor die dingen en kreeg ik geloof ik huisarrest :p
Ik vind dit bijzonder aantrekkelijkquote:Op maandag 27 januari 2020 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had deze laten zetten. God die kop van zeAlsof k mijn gezicht vol had laten tattoeren
Ja heb verder niets met piercings alleen diequote:Op maandag 27 januari 2020 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit bijzonder aantrekkelijk
quote:Op maandag 27 januari 2020 18:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo heeft hij mij wel overtuigd om hem aan te dragen als mod
Eskimo.quote:Op maandag 27 januari 2020 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had deze laten zetten. God die kop van zeAlsof k mijn gezicht vol had laten tattoeren
Eskmo raakt je tanden niet tochquote:Op maandag 27 januari 2020 18:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eskimo.
Nu mis ik de mijne, maar ik sloop mijn gebit ermee.(ik speel er teveel mee)
Wel als je ermee gaat spelen.quote:
Ik zou zo’n ding echt doodeng vinden. Ik zou binnen twee dagen ergens achter blijven haken en mijn halve lip kapot trekkenquote:Op maandag 27 januari 2020 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das niet zo handig. Bij mij was het altijd te gevoelig dus kon ik niet doen.
Hoe moet je met je lip ergens aan blijven haken dan?quote:Op maandag 27 januari 2020 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou zo’n ding echt doodeng vinden. Ik zou binnen twee dagen ergens achter blijven haken en mijn halve lip kapot trekken
Neem maar nooit een Prins Albert dan.quote:Op maandag 27 januari 2020 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou zo’n ding echt doodeng vinden. Ik zou binnen twee dagen ergens achter blijven haken en mijn halve lip kapot trekken
O dat lukt me wel.quote:Op maandag 27 januari 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe moet je met je lip ergens aan blijven haken dan?
quote:Op maandag 27 januari 2020 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neem maar nooit een Prins Albert dan.
Zelfde als dat je ineens keihard op je tongpiercing bijt. Geen idee hoe, maar het kanquote:Op maandag 27 januari 2020 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe moet je met je lip ergens aan blijven haken dan?
En de jongen in kwestie had een geperforeerde huig?quote:Op maandag 27 januari 2020 18:53 schreef bitterbal het volgende:
Ik had hem ook vaak zonder balletje aan de onderkant dus tijdens zoenen was ik hem wel vaak kwijt
Ja op je tong bijten is niet zo vreemd tochquote:Op maandag 27 januari 2020 18:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zelfde als dat je ineens keihard op je tongpiercing bijt. Geen idee hoe, maar het kan
Voor zover ik weet nietquote:Op maandag 27 januari 2020 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En de jongen in kwestie had een geperforeerde huig?
Zonder balletje? Hoe dan?quote:Op maandag 27 januari 2020 18:53 schreef bitterbal het volgende:
Ik had hem ook vaak zonder balletje aan de onderkant dus tijdens zoenen was ik hem wel vaak
kwijteten trouwens ook.
Nee klopt maar precies op het balletje bijten zonder de rest van je tong te raken is best knapquote:Op maandag 27 januari 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja op je tong bijten is niet zo vreemd toch
Hoe blijft ie dan zitten?quote:Op maandag 27 januari 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja gewoon geen balletje aan de onderkant
Ik heb wel zes weken een duimpiercing gehad om medische redenenquote:Op maandag 27 januari 2020 18:54 schreef UitStraling het volgende:
Heb er lang een in mijn tong gehad en in mijn wenkbrauw, die in mijn wenkbrauw deed af en toe zo'n pijn na het stoten dat het leek alsof er een wilde tijger op aan het knauwen was.
Nou als je geen rare dingen doet blijft die gewoon op zn plek. Maar met zoenen ja dan raak je hem soms kwijt :pquote:
quote:Op maandag 27 januari 2020 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet. Inslikken, uitpoepen en opspelden.
Mecanno kooitje?quote:Op maandag 27 januari 2020 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb wel zes weken een duimpiercing gehad om medische redenen
Een wat?quote:Op maandag 27 januari 2020 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb wel zes weken een duimpiercing gehad om medische redenen
Maar dan kijk je tegen die schroefdraad aan?quote:Op maandag 27 januari 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou als je geen rare dingen doet blijft die gewoon op zn plek. Maar met zoenen ja dan raak je hem soms kwijt :p
Je hebt toch ook korte staafjes. Er loopt tenminste bij mij een gleuf onder mijn lip.... Dus als je niet van onder naar boven kijkt zag je dat niet.quote:Op maandag 27 januari 2020 18:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Een wat?
[..]
Maar dan kijk je tegen die schroefdraad aan?
Mssn ben ik gewoon blond hoor, maar ik snap het niet.
Ja oke. Mag ik dat niet heel logisch vinden?quote:Op maandag 27 januari 2020 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je hebt toch ook korte staafjes. Er loopt tenminste bij mij een gleuf onder mijn lip.... Dus als je niet van onder naar boven kijkt zag je dat niet.
Na een operatie aan mijn hand hebben ze een ijzerdraad door mijn duim geprikt om mijn duim in een bepaalde positie te houden.quote:Op maandag 27 januari 2020 18:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Een wat?
[..]
Maar dan kijk je tegen die schroefdraad aan?
Mssn ben ik gewoon blond hoor, maar ik snap het niet.
Nee meestal hebben ze idd 2 kanten balletjes.quote:Op maandag 27 januari 2020 18:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja oke. Mag ik dat niet heel logisch vinden?
Vind het wel mooi trouwens. Ik heb er alleen de lippen niet voor
Had je dan niet beter een staafje met zo'n platte onderkant kunnen kiezen?quote:Op maandag 27 januari 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
Ik zocht altijd de korst mogelijke staafjes tenminste. Vind het mooier zonder onderballetje
klinkt engquote:Op maandag 27 januari 2020 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na een operatie aan mijn hand hebben ze een ijzerdraad door mijn duim geprikt om mijn duim in een bepaalde positie te houden.
Ik ben geen knappe Italiaanse rastaquote:Op maandag 27 januari 2020 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als bitterbal er volgende week weer een heeft even een DM sturen, geregeld.
Ja misschienquote:Op maandag 27 januari 2020 19:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Had je dan niet beter een staafje met zo'n platte onderkant kunnen kiezen?
Al gok ik dat je dat ook teveel ziet voor jouw gevoel.
[..]
klinkt eng
Ja denk niet dat ik het nog een keer doequote:Op maandag 27 januari 2020 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als bitterbal er volgende week weer een heeft even een DM sturen, geregeld.
Mwah viel mee.quote:Op maandag 27 januari 2020 19:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Had je dan niet beter een staafje met zo'n platte onderkant kunnen kiezen?
Al gok ik dat je dat ook teveel ziet voor jouw gevoel.
[..]
klinkt eng
Smoesjes, er is vast nog wel zo'n Ruud Gullit '88 pruik te vinden op internetquote:Op maandag 27 januari 2020 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben geen knappe Italiaanse rasta
quote:Op maandag 27 januari 2020 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smoesjes, er is vast nog wel zo'n Ruud Gullit '88 pruik te vinden op internet
quote:Op maandag 27 januari 2020 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk niet dat ik het nog een keer doe![]()
Hij was ook extreem pijnlijk :p
Pijnlijk omdat je er steeds tegenaan komt met eten ed?quote:Op maandag 27 januari 2020 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk niet dat ik het nog een keer doe![]()
Hij was ook extreem pijnlijk :p
Nee het zetten.quote:Op maandag 27 januari 2020 19:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Pijnlijk omdat je er steeds tegenaan komt met eten ed?
IK heb ook hele verzamelingen.quote:
Zetten is altijd pijnlijkquote:Op maandag 27 januari 2020 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee het zetten.
Maar het is wel altijd gevoelig gebleven ja.
quote:Op maandag 27 januari 2020 19:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
IK heb ook hele verzamelingen.
Ik zoek nogsteeds een goede invulling voor mn tragus. Dat ding heb ik al 14 jaar!
Gelijk zeeziek :pquote:Op maandag 27 januari 2020 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
https://gcaptain.com/watch-wild-docking-in-norway/
Iemand heeft stalen kloten.
Ook mooie plekquote:
Wel gaaf jaquote:Op maandag 27 januari 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
Maar wil ook tattoo's
Ben zeer onder de indruk van deze artist. De kleuren damn
https://www.facebook.com/JFreestyle/
Ik heb vanalles. En wil nog zoveel meer. Maar ik wil voor nu weer even normaal op allebei mn oren slapen. Dus ben er eventje klaar meequote:Op maandag 27 januari 2020 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ook mooie plekIk heb verder alleen gaatjes in mijn oren maar kan sinds een paar jaar geen goud of zilver meer in zonder dat het na een paar uur pijnlijk gaat worden. Weet niet waarom
Zoiets?quote:Op maandag 27 januari 2020 19:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wel gaaf ja
Als ik ooit nog een tattoo neem dan wil ik een Japanse draakā la chris garver
Vind dat bij deze wel zijn selling pointquote:Op maandag 27 januari 2020 19:20 schreef TaMieke het volgende:
Kleuren blijven zeker niet zo. wil niet zeggen dat het direct heel dof wordt, maar wel minder helder
quote:Op maandag 27 januari 2020 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
En over dertig jaar heb je bloemen met reliëf dankzij je spataderen.
Ja kloptquote:Op maandag 27 januari 2020 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
En over dertig jaar heb je bloemen met reliëf dankzij je spataderen.
Net op.quote:Op maandag 27 januari 2020 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En nu is het tijd voor koffie
Denk dat hij wel wat extra werk in zn kleurgebruik steekt, dus blijven ze vast ook langer mooi.quote:Op maandag 27 januari 2020 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind dat bij deze wel zijn selling point![]()
En wat als je ineens heel veel aankomt of afvalt?
Ik ookquote:Op maandag 27 januari 2020 19:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
Maar het is maar de vraag hoe aanlokkelijk je er dan sowieso uit ziet
Vind het sowieso wel fucking indrukwekkend dat iemand zo iets kan maken op de huid.
Alleen de draak zeg maar..quote:Op maandag 27 januari 2020 19:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
Vraag mij alleen af hoe lang die kleuren dan zo blijven. Zeker met die van die fb page
Ik las shaka zuluquote:Op maandag 27 januari 2020 19:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben Shakshuka aan het maken, duurt lang.
Die ga je nu vertellen?quote:Op maandag 27 januari 2020 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me denken aan een racistisch mopje van vroeger over die leeuw en zijn anus
Naaaaaaah kom opquote:Op maandag 27 januari 2020 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee die kan niet meer anno 2020
O, dat lijkt me wel lekkerquote:Op maandag 27 januari 2020 19:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben Shakshuka aan het maken, duurt lang.
Met pindasaus?quote:Op maandag 27 januari 2020 19:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iets met kip en rijst. Zon stoommaaltijd
quote:Op maandag 27 januari 2020 19:44 schreef bitterbal het volgende:
Bedoel je een schaaltje bitterballen?
Nee hij was die engerd die met zijn handen in zijn broek op het parkeerterrein stondquote:Op maandag 27 januari 2020 19:44 schreef bitterbal het volgende:
Bedoel je een schaaltje bitterballen?
Is dat Haags?quote:Op maandag 27 januari 2020 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hij was die engerd die met zijn handen in zijn broek op het parkeerterrein stond
Eh neequote:Op maandag 27 januari 2020 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hij was die engerd die met zijn handen in zijn broek op het parkeerterrein stond
quote:Op maandag 27 januari 2020 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat kan ook ja :pquote:Op maandag 27 januari 2020 19:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat Haags Aladdin heeft gezien
Geloof ik niks vanquote:Op maandag 27 januari 2020 19:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon zoeken op bitterbal
Nou stuur die van jou maar nu.quote:Op maandag 27 januari 2020 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar niet van hem zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |