Been there done that, got the T-shirt and the scars.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
Misschien zou je een keer zon student aanhuis kunnen sturen
Ik heb stiefmonster ook openoffice aangesmeerd en wat ze moest doen lukte haar welquote:Op zondag 26 januari 2020 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Been there done that, got the T-shirt and the scars.
Dat ging even goed, maar ja die kost dus geld dus zodra dat half niet meer hoeft stuurt ie m weg en belt ie mij om het af te makenEn nu is het dus helemaal janken want Student aan huis heeft hem dus OpenOffice aangesmeerd (graties dus doe maar) en toen was de paniek helemaal niet meer te overzien.
Dus: Nooit meer dat hij SaH gaat inschakelen. Het heeft me vanmiddag de halve dag gekost om de boel recht te trekken EN ik weet dat voortaan weer ALLES op mijn bordje komt. Het was een nuttige dag. Voor iemand. Niet voor mij.
Misschien moet je hem de volgende keer gewoon een factuurtje sturenquote:Op zondag 26 januari 2020 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Been there done that, got the T-shirt and the scars.
Dat ging even goed, maar ja die kost dus geld dus zodra dat half niet meer hoeft stuurt ie m weg en belt ie mij om het af te makenEn nu is het dus helemaal janken want Student aan huis heeft hem dus OpenOffice aangesmeerd (graties dus doe maar) en toen was de paniek helemaal niet meer te overzien.
Dus: Nooit meer dat hij SaH gaat inschakelen. Het heeft me vanmiddag de halve dag gekost om de boel recht te trekken EN ik weet dat voortaan weer ALLES op mijn bordje komt. Het was een nuttige dag. Voor iemand. Niet voor mij.
Op eoa manier lijkt me dat niet zo'n goed ideequote:Op zondag 26 januari 2020 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet je hem de volgende keer gewoon een factuurtje sturen
Maar k zeg heel vaak dat ik het ook allemaal niet weetquote:Op zondag 26 januari 2020 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op eoa manier lijkt me dat niet zo'n goed idee
Ik ben al 18 jaar niet ontslagen bij een IT-bedrijf, dus kennelijk denken mensen dat ik iets kan.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar k zeg heel vaak dat ik het ook allemaal niet weetMisschien kom jij daar ook mee weg :p
Ja niet meer vertellen wat voor werk je doet dan :pquote:Op zondag 26 januari 2020 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben al 18 jaar niet ontslagen bij een IT-bedrijf, dus kennelijk denken mensen dat ik iets kan.
'Ja ik doe niks meer met IT, ik ben bouwvakker geworden'quote:Op zondag 26 januari 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja niet meer vertellen wat voor werk je doet dan :p
Zeg je dat je in de supermarkt werktquote:Op zondag 26 januari 2020 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Ja ik doe niks meer met IT, ik ben bouwvakker geworden'
*Oh kun je dan komend weekend komen stucen*
*Kun je dan voor mij nog 6 kratten bier meenemen, personeel krijgt toch altijd korting*quote:Op zondag 26 januari 2020 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zeg je dat je in de supermarkt werkt
quote:Op zondag 26 januari 2020 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*Kun je dan voor mij nog 6 kratten bier meenemen, personeel krijgt toch altijd korting*
En dit zijn je ouders?quote:Op zondag 26 januari 2020 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie hebben echt goeie ideeën heHelaas, niets werkt. Alles loopt kapot op "Ja maar dan weet je dit of dat toch nog wel
"
Ik probeer het echt weleens hoor. Paar maanden geleden heb ik nog gezegd "Joh, ik doe serveromgevingen, ik weet niks van consumentenmeuk."
Toen ik vervolgens een keer een paar uur te lang niet reageerde op een mailtje werd er achteraan gebeld "Huh huh jij denkt ik zeg dat ik niks van consumentenmeuk weet en dan ben ik er vanaf huh huh dus ik zit met me weurt en ik wil blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat "
En dan wel half zo van "ik maak maar een grapje" maar bottom line is gewoon dat ik het op moet lossen punt uit klaar. En graag een beetje snel want het is belangrijk.
succesquote:Op zondag 26 januari 2020 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, ik ga bier drinken en rail away kijken. En zennnnnn worden
Sterkte!quote:Op zondag 26 januari 2020 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, ik ga bier drinken en rail away kijken. En zennnnnn worden
Ik heb al koffie en een serie op staanquote:
Is geluktquote:
Ik vrees Aline.. Maar ik verwacht iig een van de drie Limburgse Dames.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bossie, straks HHB. Wie gaat er uit? Ik denk die Limburgse lerares
quote:Op zondag 26 januari 2020 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
De serie The Last Czars is best goed, althans de eerste aflevering![]()
Niet Alinequote:Op zondag 26 januari 2020 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vrees Aline.. Maar ik verwacht iig een van de drie Limburgse Dames.
Dat wel en dat de acteurs té engels spreken en niet echt goed gecast zijn voor de personen die ze moeten spelen.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]vond ik ook. Wel een beetje rare mengvorm drama/ docu.
Ik hoop het ook niet. Ik vind haar ook leuk hoorquote:Op zondag 26 januari 2020 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet AlineHoop dat zij zich herpakt.
Wat toevallig dat die woorden hetzelfde zijn danquote:Op zondag 26 januari 2020 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is geluktIk zag een aflevering van Polen en ik werd heel melig door allerlei dingen aan te wijzen en in het Pools te zeggen hoe ze heten. Ik vind het namelijk verrekte cool dat ik best een beetje Pools spreek. Dus ik zo voor mijn scherm (inclusief wijzend vingertje):
Huis!
Trein!
Bomen!
Auto!
Mobiele telefoon!
Brug!
Vrouw!
In mijn huis kan dat gewoon![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
O ja, de doventolk van Cas, die was leukquote:Op zondag 26 januari 2020 19:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet. Ik vind haar ook leuk hoor![]()
![]()
Al haalt niemand het bij Wieke van vorig jaar...![]()
Na het zien van die serie heb ik nog een paar boeken gelezen over de Romanovs. Boeiende kostquote:Op zondag 26 januari 2020 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat wel en dat de acteurs té engels spreken en niet echt goed gecast zijn voor de personen die ze moeten spelen.
Maar wel mooie shots en beelden die in die periode echt geschoten zijn. Het docu gedeelte vind ik beetje te droog.
Zeker interessante kost.quote:Op zondag 26 januari 2020 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na het zien van die serie heb ik nog een paar boeken gelezen over de Romanovs. Boeiende kost
Ja doen we het goed genoeg denk je?quote:
Dat zekerquote:Op zondag 26 januari 2020 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, het was wel terecht overigens.
Auteur?quote:Op zondag 26 januari 2020 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker interessante kost.
Ik heb het boek van een van de 'experts' al een paar jaar geleden gelezen toen ik nog een half uur reistijd naar mijn werk had met OV. 'The Romanovs'. Dat boek behelst een beetke waar de serie ook over gaat, alleen word er meer in diepte gepraat over de revolutie en de nasleep van wat er rondom de kinderen en met name Anastasia zou zijn gebeurd.
Je moet geen verband aan de waterkoker doen...quote:Op maandag 27 januari 2020 04:33 schreef FranticDJ het volgende:
Moggeh..
Gister verband aan stoom van de waterkoker
Verbrand dusquote:Op maandag 27 januari 2020 05:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet geen verband aan de waterkoker doen...
Haha wel pijnlijkquote:Op maandag 27 januari 2020 05:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Verbrand dusjij bent wakkerder dan ik.
Sterktequote:Op maandag 27 januari 2020 05:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nergens last van dus :’) behalve dat ik uit m’n kooi rolde met een blaar..
Whehequote:Op maandag 27 januari 2020 05:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Rip aan m’n nabestaanden en hulpverleners
Môh!quote:Op maandag 27 januari 2020 05:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:Molo gister bij Harrie Jekkers geweest
Moet eerlijk zeggen; vroeger was hij leuker maar dat kan ook bijna niet andersquote:
Ja ik ben er zelf beetje klaar mee, ga hier ook niet meer heen.quote:Op maandag 27 januari 2020 06:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen; vroeger was hij leuker maar dat kan ook bijna niet anders
Niet grappig meer?quote:Op maandag 27 januari 2020 06:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik ben er zelf beetje klaar mee, ga hier ook niet meer heen.
Hij moet lekker gaan rentenieren ofzo
Mwah dat vond ik nog wel. Maarja al zijn verhalen van vroegah zijn nu niet meer te herhalen natuurlijk.quote:
Flipwet ipv Siswetquote:Op maandag 27 januari 2020 06:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zonder persen.. nooit meer vegen..
Hij maakt ook geen fuck meer mee natuurlijk, geen kinderen, geen relatie, beetje bejaardenleef verderquote:Op maandag 27 januari 2020 06:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah dat vond ik nog wel. Maarja al zijn verhalen van vroegah zijn nu niet meer te herhalen natuurlijk.
Hij vertelde nu wel over zijn moeder en vader.quote:Op maandag 27 januari 2020 06:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij maakt ook geen fuck meer mee natuurlijk, geen kinderen, geen relatie, beetje bejaardenleef verder
Hahahahaquote:
sn daar gaat mijn koffiequote:Op maandag 27 januari 2020 06:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hahahaha
Dat je iemand op de rug slaat bij het dessert en het voorgerecht komt er vanonder uitvallen..
Zong die Oh Oh ook zeker weer?quote:Op maandag 27 januari 2020 06:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En zijn terugkeer naar Den Haag
quote:Op maandag 27 januari 2020 06:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij maakt ook geen fuck meer mee natuurlijk, geen kinderen, geen relatie, beetje bejaardenleef verder
Ik ook. In de autoquote:Op maandag 27 januari 2020 07:49 schreef Bos81 het volgende:
Goeiemorgen.
Weer lekker veel kilometers afleggen vandaag.
Van die gedachten die een beetje gaan malen.quote:Op maandag 27 januari 2020 07:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lig je netjes op tijd je bent en dan kan je niet slapen
Jaaaa al was ik nog erg druk om een 3d figuur te makenquote:Op maandag 27 januari 2020 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van die gedachten die een beetje gaan malen.
quote:Op maandag 27 januari 2020 07:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jaaaa al was ik nog erg druk om een 3d figuur te makenIn mijn hoofd dan.
Die is vast nog wel voorbij geflitst jaquote:Op maandag 27 januari 2020 07:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]dat zijn wel leuke gedachten. Ging het niet over stiefmonster en haar notaris?
Blijven oefenen, Balletjequote:Op maandag 27 januari 2020 07:57 schreef bitterbal het volgende:
Stomme is dat je in je hoofd eigenlijk heel veel kan. Je kan iets maken zonder probleem . Maar als je het dan gaat doen dan lukt het niet.
Ik mag lekker naar Geldrop fietsen, 8 km enkele reisquote:
Jawelquote:Op maandag 27 januari 2020 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb jij dat niet? Dat je in je hoofd iets wel kan?
Goedemorgen.quote:
Was gisteren vrijquote:Op maandag 27 januari 2020 08:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Lekker weekend gehad? of lekker gewerkt?
Da’s een flinke ritquote:Op maandag 27 januari 2020 08:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik mag lekker naar Geldrop fietsen, 8 km enkele reis
Schrijven bijvoorbeeld. In mijn hoofd ben ik de Ernest Hemingway van de lage landen (maar dan met een bejaardenleef). Maar in de praktijk valt dat erg tegenquote:
en nog wat gedaan met je vrije dag?quote:
quote:Op maandag 27 januari 2020 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schrijven bijvoorbeeld. In mijn hoofd ben ik de Ernest Hemingway van de lage landen (maar dan met een bejaardenleef). Maar in de praktijk valt dat erg tegen
ja niet gewerktquote:Op maandag 27 januari 2020 08:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en nog wat gedaan met je vrije dag?
ja prima weekend gehad. nu alweer zin in het volgende .
wat een luxe.quote:Op maandag 27 januari 2020 08:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja niet gewerkt
Ik heb woensdag vrij en dan zaterdag en zondag
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 27 januari 2020 07:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jij bent actief in het fan topic in kpd?
Nee, maar de laatste tijd wel minimaal 1 keer in de week, maar ik vind dat niet zo erg. In deze wijk ben ik zowel geboren als opgegroeidquote:Op maandag 27 januari 2020 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s een flinke ritDie staat gelukkig niet elke dag op het programma, toch?
Ah, dan is het wel leukquote:Op maandag 27 januari 2020 08:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, maar de laatste tijd wel minimaal 1 keer in de week, maar ik vind dat niet zo erg. In deze wijk ben ik zowel geboren als opgegroeid
Zonder batterij, we hebben wel elektrische fietsen, maar dat is meer voor ouwe lullen, mensen met lichamelijke klachten en luie donders.quote:Op maandag 27 januari 2020 08:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, maar de laatste tijd wel minimaal 1 keer in de week, maar ik vind dat niet zo erg. In deze wijk ben ik zowel geboren als opgegroeid
quote:Op maandag 27 januari 2020 08:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zonder batterij, we hebben wel elektrische fietsen, maar dat is meer voor ouwe lullen, mensen met lichamelijke klachten en luie donders.
Ik kan vandaag nog een luie donder zijnquote:Op maandag 27 januari 2020 08:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou best nog een paar uurtjes luie donder willen zijn.
+1quote:Op maandag 27 januari 2020 08:46 schreef liesje1979 het volgende:
Zou lezenquote:Op maandag 27 januari 2020 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schrijven bijvoorbeeld. In mijn hoofd ben ik de Ernest Hemingway van de lage landen (maar dan met een bejaardenleef). Maar in de praktijk valt dat erg tegen
kijkles?quote:Op maandag 27 januari 2020 08:47 schreef Lionne1980 het volgende:
Ik hoef pas om 12.30 te beginnen vandaag. Maar moet dan wel woensdag werken (op mn vrije dag)
Straks kijkles van zwemmen van de kleine man.
why not?quote:
mag dat normaal niet dan?quote:Op maandag 27 januari 2020 09:38 schreef Lionne1980 het volgende:
[..]
Ja, zoontje gaat "zwemmen" en wij mogen kijken
Ik maak nu al stomme fouten.quote:Op maandag 27 januari 2020 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
why not?
[..]
mag dat normaal niet dan?
Nee, hij zwemt op school . (speciaal onderwijs) en als ouders steeds komen leidt dat erg af.quote:Op maandag 27 januari 2020 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
why not?
[..]
mag dat normaal niet dan?
ah ja, begrijpelijkquote:Op maandag 27 januari 2020 09:43 schreef Lionne1980 het volgende:
[..]
Nee, hij zwemt op school . (speciaal onderwijs) en als ouders steeds komen leidt dat erg af.
Maar wat heb je nou gedaan dan allemaal?quote:Op maandag 27 januari 2020 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik maak nu al stomme fouten.Zal me leren, m'n weekends te vol plannen.
Afgelopen weekend niet veel meer spannends nee, maar dankzij ziekte niet echt kunnen profiteren van m'n kerstvakantie en sindsdien zitten m'n weekends steeds aardig vol.quote:Op maandag 27 januari 2020 09:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar wat heb je nou gedaan dan allemaal?
Stukkie gewandeld….. verder niks toch?
Wat dat betreft was gisteren dan lekker even uitwaaien wel.quote:Op maandag 27 januari 2020 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Afgelopen weekend niet veel meer spannends nee, maar dankzij ziekte niet echt kunnen profiteren van m'n kerstvakantie en sindsdien zitten m'n weekends steeds aardig vol.Heeft m'n hoofd blijkbaar wat moeite mee.
Stiekem wist ik wel dat het een mooie omgeving was, maar de laatste keer dat ik in dat stukje duingebied was, is ook ruim 15 jaar geleden.quote:Op maandag 27 januari 2020 09:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat dat betreft was gisteren dan lekker even uitwaaien wel.
Ik vond het een leuke wandeling iig.
Ik was er nog nooit geweest, en vond het een mooier duingebied dan bij den haag. Was toch heel anders of zo.quote:Op maandag 27 januari 2020 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stiekem wist ik wel dat het een mooie omgeving was, maar de laatste keer dat ik in dat stukje duingebied was, is ook ruim 15 jaar geleden.Toffe route, niet onloopbaar druk en gezellig.
Grappig hoe dat kan verschillen, je zou toch verwachten dat het een soortgelijk landschap zou zijn. Maar volgens mij is het flink meer oppervlakte dat ze hier voor duin/bos gereserveerd houden.quote:Op maandag 27 januari 2020 09:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik was er nog nooit geweest, en vond het een mooier duingebied dan bij den haag. Was toch heel anders of zo.
En veel meer hoogteverschillen ook of zo. Veel heuvelachtiger.quote:Op maandag 27 januari 2020 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Grappig hoe dat kan verschillen, je zou toch verwachten dat het een soortgelijk landschap zou zijn. Maar volgens mij is het flink meer oppervlakte dat ze hier voor duin/bos gereserveerd houden.
Ik weet wel dat ik echt een stuk vaker die kant op moet gaan. Zo dichtbij en ik kom er nooit.quote:Op maandag 27 januari 2020 10:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En veel meer hoogteverschillen ook of zo. Veel heuvelachtiger.
Bij ons begint de duin, en houdt de duin op, en is alles ertussen beetje vlak of zo. geen diepe dalen en zo. en geen meertjes ook.
Ik ben twee keer begonnen met het schrijven van een boek. Maar na een paar hoofdstukken weer gestopt.quote:
Herkenbaarquote:Op maandag 27 januari 2020 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben twee keer begonnen met het schrijven van een boek. Maar na een paar hoofdstukken weer gestopt.
Met wat voor boek? Roman, non-fictie, thriller?quote:Op maandag 27 januari 2020 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben twee keer begonnen met het schrijven van een boek. Maar na een paar hoofdstukken weer gestopt.
Ik heb alle shit die ik vroeger heb geschreven laatst door de versnipperaar gehaaldquote:Op maandag 27 januari 2020 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zonde, daar gaat je kans op eeuwige roem, faam en literaire devotie.quote:Op maandag 27 januari 2020 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb alle shit die ik vroeger heb geschreven laatst door de versnipperaar gehaald
En nog de hoofdingang bestormd gister?quote:Op maandag 27 januari 2020 11:21 schreef Bos81 het volgende:
Dat viel behoorlijk mee, nu al terug op het werk.
Thriller.quote:Op maandag 27 januari 2020 11:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met wat voor boek? Roman, non-fictie, thriller?
Zondequote:Op maandag 27 januari 2020 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb alle shit die ik vroeger heb geschreven laatst door de versnipperaar gehaald
Uhu dat kloptquote:Op maandag 27 januari 2020 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan gaat de dag wel lekker snel
En het is nu zo ongeveer tijd voor lunch G E N O T
Voor mij over een kwartiertje. Best trek in mijn bammetjes.quote:
Ik maar 2 bakkiesquote:Op maandag 27 januari 2020 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor mij over een kwartiertje. Best trek in mijn bammetjes.Ik heb wel een sloot koffie gedronken vanmorgen
Ik ben een beetje humeurig, ik krijg ieder half uur een mok koffie van mijn PA, die zet ze dan voorzichtig en op haar hoede neerquote:Op maandag 27 januari 2020 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor mij over een kwartiertje. Best trek in mijn bammetjes.Ik heb wel een sloot koffie gedronken vanmorgen
Pa haar?quote:Op maandag 27 januari 2020 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben een beetje humeurig, ik krijg ieder half uur een mok koffie van mijn PA, die zet ze dan voorzichtig en op haar hoede neer
Vooral heel gęnant, vond ik.quote:Op maandag 27 januari 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ZondeOf was het heel slecht dan?
Jij hebt een PA?quote:Op maandag 27 januari 2020 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben een beetje humeurig, ik krijg ieder half uur een mok koffie van mijn PA, die zet ze dan voorzichtig en op haar hoede neer
Nice!quote:
quote:
Die op de pc staan heb ik nog welquote:Op maandag 27 januari 2020 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ja, dat herken ik wel van mijn eigen oude schrijfsels. Zelfs sommige krantenartikelen die verre van briljant waren
Proeflezen is leuk. Een vriendin van mij schrijft korte misdaadromans. Dan mag ik schiteen op het plotquote:Op maandag 27 januari 2020 11:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nice!
Ik wil wel voor je proeflezen als je zover bent![]()
Ik heb van de zomer nog een USB stick terug gevonden waar ik een hele collectie autosport verhalen op had geschreven. Misschien moet ik dat ook weer eens gaan oppakken en gaan herschrijven.
Moet kunnenquote:Op maandag 27 januari 2020 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar ik maakte net een blunder van jewelste
Hehe nee heb ik echt nodig om te kunnen functioneren, anders sta ik morgen met twee verschillende schoenen bij de verkeerde meeting een Kerstgedicht voor te lezenquote:Op maandag 27 januari 2020 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt een PA?Of bestempel je gewoon de collega die toevallig naast je zit vandaag zo?
Die van mij liggen voor eeuwig in de openbare archieven van de Koninklijke Bibliotheekquote:Op maandag 27 januari 2020 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die op de pc staan heb ik nog welMet een wachtwoord beveiligd.
Wachtwoord is Chocolade00!quote:Op maandag 27 januari 2020 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die op de pc staan heb ik nog welMet een wachtwoord beveiligd.
Bij fictie vind ik het leuk. Bij non fictie en nieuwsartikelen vind ik het irritant om er fouten uit te halen.quote:Op maandag 27 januari 2020 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Proeflezen is leuk. Een vriendin van mij schrijft korte misdaadromans. Dan mag ik schiteen op het plot
quote:Op maandag 27 januari 2020 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hehe nee heb ik echt nodig om te kunnen functioneren, anders sta ik morgen met twee verschillende schoenen bij de verkeerde meeting een Kerstgedicht voor te lezen
hahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 27 januari 2020 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hagenezen maken geen fouten
Nou...quote:Op maandag 27 januari 2020 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hagenezen maken geen fouten
Even op zoek gaan dus.quote:Op maandag 27 januari 2020 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die van mij liggen voor eeuwig in de openbare archieven van de Koninklijke Bibliotheek
O, dat vind ik ook wel leukquote:Op maandag 27 januari 2020 11:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij fictie vind ik het leuk. Bij non fictie en nieuwsartikelen vind ik het irritant om er fouten uit te halen.
Ik heb me vandaag maar ziekgemeldquote:Op maandag 27 januari 2020 08:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ook lekker.quote:
Vaders…. zucht…..quote:Op maandag 27 januari 2020 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb me vandaag maar ziekgemeldVoelde me vanochtend zo ellendig... Had gisteravond al iets van "1 of 2 dagen extra weekend zou me niet verkeerd uitkomen". Meh.
Ik had nog bami van gisteren.. net even opgewarmd.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook lekker.
Ik moet me nog gaan bedenken wat ik wil gaan eten.
heeft fles kinderen?quote:
quote:Op maandag 27 januari 2020 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker pitjes tussen je tanden die iedereen binnen een straal van honderd meter ruikt
Nee, maar hij heft het hele weekend lopen "klagen" over zijn vader en het daar heel druk mee gehad.quote:
ah oke.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, maar hij heft het hele weekend lopen "klagen" over zijn vader en het daar heel druk mee gehad.
Ik snap hem wel dat ie nog 2 dagen weekend wil.
Vroeger had ik ook de hele familie erbij… ooms, tantes, neven nichten. Iedereen kwam naar mij. Op een gegeven moment heb ik gewoon gezegd, nee, alleen voor mijn ouders sta ik nog klaar. de rest kan beter iemand anders zoeken.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja om hem er nou de schuld van te geven gaat misschien ook weer wat verMaar ik heb af en toe ook gewoon mijn rust nodig.
Ik ben toch voor meusli gegaan, lekker makkelijkquote:Op maandag 27 januari 2020 12:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik had nog bami van gisteren.. net even opgewarmd.
Waarom volg jij dave roelvink op instaquote:Op maandag 27 januari 2020 12:25 schreef Arch-Indar het volgende:
Zitten er hier hele erge feministen?
Ik heb normaal verder niks met Dave Roelvink, maar moest wel even instemmend knikken na dit filmpje. We zijn helemaal aan het doorslaan hier..
https://www.instagram.com/stories/highlights/18129941983017484/
We zijn met heel veel dingen wel een beetje aan het doorslaan.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:25 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik heb normaal verder niks met Dave Roelvink, maar moest wel even instemmend knikken na dit filmpje. We zijn helemaal aan het doorslaan hier..
Ja, Dave Roelvink op Insta verspreiden.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zijn met heel veel dingen wel een beetje aan het doorslaan.
We zijn aan het doorslaan met de hoeveelheid dingen waarmee we aan het doorslaan zijnquote:Op maandag 27 januari 2020 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zijn met heel veel dingen wel een beetje aan het doorslaan.
Een soort neo-Victoriaanse truttigheidquote:Op maandag 27 januari 2020 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We zijn aan het doorslaan met de hoeveelheid dingen waarmee we aan het doorslaan zijn
Oh dat kan, geen idee wat Dave Roelvink zegt.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een soort neo-Victoriaanse truttigheid
De helft van de borden gaan binnenkort veranderd worden in Nederland, Mark my words....quote:Op maandag 27 januari 2020 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een soort neo-Victoriaanse truttigheid
In het kort komt het er op neer dat we moeten stoppen met mannen en vrouwen proberen gelijk te maken, want dat zijn ze niet. En dat hij dat juist het mooie eraan vindt, dat er verschillen zijn.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat kan, geen idee wat Dave Roelvink zegt.
Gelukkig krijg ik deze melding en wordt de mening van Dave Roelvink me bespaard:quote:Op maandag 27 januari 2020 12:25 schreef Arch-Indar het volgende:
quote:Meld je aan om dit verhaal te bekijken
Prima tochquote:Op maandag 27 januari 2020 12:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
In het kort komt het er op neer dat we moeten stoppen met mannen en vrouwen proberen gelijk te maken, want dat zijn ze niet. En dat hij dat juist het mooie eraan vindt, dat er verschillen zijn.
Ik heb me echt nooit verdiept in die borden. Waarom zijn die niet gewoon onzijdig?quote:Op maandag 27 januari 2020 12:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
De helft van de borden gaan binnenkort veranderd worden in Nederland, Mark my words....
Want nu staan er alleen mannetjes op..... geen vrouwtjes...
Zoiets?quote:Op maandag 27 januari 2020 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb me echt nooit verdiept in die borden. Waarom zijn die niet gewoon onzijdig?
en een kutjequote:Op maandag 27 januari 2020 13:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik stem voor verkeersborden met borsten en een piemel, iedereen tevreden![]()
Fixed.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar vrouwen mensen zijn zo goor op de plee
Nee, dat vinden ze dus niet genoeg..quote:Op maandag 27 januari 2020 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na ja, zoiets:
[ afbeelding ]
Dit kan toch net zo goed een mannetje als een vrouwtje zijn?
Dat vind ik dus heel stereotyperend. Alsof alle vrouwen rokken dragenquote:Op maandag 27 januari 2020 13:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, dat vinden ze dus niet genoeg..
Er moet duidelijker een rokje bij zitten.
Is wel een vrouw met kortpittig kapsel danquote:Op maandag 27 januari 2020 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na ja, zoiets:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat we moeten streven naar een bord wat "hier begint de pedo-zone" aangeeftquote:Op maandag 27 januari 2020 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na ja, zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 januari 2020 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we moeten streven naar een bord wat "hier begint de pedo-zone" aangeeft
Maar een verkeersbordvrouwtje met een jurk kan ook een stoere Schot met kilt zijn. Het is allemaal fluīde.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel een vrouw met kortpittig kapsel dan
quote:Op maandag 27 januari 2020 13:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar een verkeersbordvrouwtje met een jurk kan ook een stoere Schot met kilt zijn. Het is allemaal fluīde.
Of een man die zich als drag queen heeft gekleed voor een fout feestje.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar een verkeersbordvrouwtje met een jurk kan ook een stoere Schot met kilt zijn. Het is allemaal fluīde.
Met een persoon met dwerggroei aan het handje?quote:Op maandag 27 januari 2020 13:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of een man die zich als drag queen heeft gekleed voor een fout feestje.
laat toiletten maar lekker gescheiden. Die rij voor de vrouwen wc hoef ik niet te hebben als ik genderneutraal wil gaan poepen.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Gescheiden toilet "snap" ik dan ergens nog, want alleen hokjes en in íeder hokje zo'n hygiënische vuilnisbak is ook weer zoiets. (In ieder geval in bestaande bouw dan, als ze bij nieuw te bouwen shizzle één pleehok voor iedereen willen maken, mij best)
Waarschijnlijk.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met een persoon met dwerggroei aan het handje?
Ik sta nooit in een rij hoor.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laat toiletten maar lekker gescheiden. Die rij voor de vrouwen wc hoef ik niet te hebben als ik genderneutraal wil gaan poepen.
maar als man kun je nu nooit je kind verschonen in een openbare gelegenheid.….. want er zijn alleen dat soort plaatsen ingericht op de dames toiletten….quote:Op maandag 27 januari 2020 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laat toiletten maar lekker gescheiden. Die rij voor de vrouwen wc hoef ik niet te hebben als ik genderneutraal wil gaan poepen.
We noemen die mensen, mensen van beperkte lengte tegenwoordigquote:Op maandag 27 januari 2020 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met een persoon met dwerggroei aan het handje?
mannen doen dat gewoon midden in een restaurant op de tafel.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
maar als man kun je nu nooit je kind verschonen in een openbare gelegenheid.….. want er zijn alleen dat soort plaatsen ingericht op de dames toiletten….
Ik wist de pc-benaming even niet.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We noemen die mensen, mensen van beperkte lengte tegenwoordig
Ja ditquote:Op maandag 27 januari 2020 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heus wel.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mannen doen dat gewoon midden in een restaurant op de tafel.
Maar dan heb je standaard een hokje voor jezelf.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:56 schreef UitStraling het volgende:
Als ik moet pissen heb ik helemaal geen zin om naar zeikende wijven te luisteren, ik eis het recht om mijn behoefte te doen met mijn eigen geslacht.
gewoon geen kinderen nemen is de oplossing.quote:
Gewoon ook bij de mannen verschoonmogelijkheid is de oplossing.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon geen kinderen nemen is de oplossing.
mijn oplossing is beter.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon ook bij de mannen verschoonmogelijkheid is de oplossing.
Sowieso.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon geen kinderen nemen is de oplossing.
Doch niet realistisch.quote:Op maandag 27 januari 2020 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn oplossing is beter.
voor iedereen.
een mens kan toch dromenquote:
Kinderkutjes?quote:Op maandag 27 januari 2020 14:03 schreef UitStraling het volgende:
Bovendien krijgen we dan weer klachten over incels die de hele dag op gemengde plees rondhangen in de hoop een glimp van een kutje op te vangen.
G E N O Tquote:Op maandag 27 januari 2020 14:15 schreef Molo het volgende:
Zo, kibbeling en inktvisringen bij Simonis gegeten net, godverdomme wat is dat toch lekker
Dan moet ik helemaal tot m'n dood doorwerken zeker.quote:
ligt er aan wanneer je van plan bent om dood te gaanquote:Op maandag 27 januari 2020 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan moet ik helemaal tot m'n dood doorwerken zeker.
Voorlopig niet.quote:Op maandag 27 januari 2020 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan wanneer je van plan bent om dood te gaan
dan zul je voorlopig ook nog even moeten doorwerken.quote:
Is dat niet het pand waar 't Kokkeltje vroeger zat?quote:Op maandag 27 januari 2020 14:15 schreef Molo het volgende:
Zo, kibbeling en inktvisringen bij Simonis gegeten net, godverdomme wat is dat toch lekker
Jammer dat je er lastig achter kunt komen wanneer je precies dood gaat. Anders zou je misschien vroegboek korting kunnen krijgen bij de uitvaart maatschappij.quote:
Dalurenkorting.quote:Op maandag 27 januari 2020 14:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer dat je er lastig achter kunt komen wanneer je precies dood gaat. Anders zou je misschien vroegboek korting kunnen krijgen bij de uitvaart maatschappij.
Scheelt toch weer op de erfenisquote:
Maar als ik weet wanneer ik ga, zorg ik dat ik mooi alles opgemaakt heb voor die tijd. Blijft er hoogstens wat meuk achter.quote:
Ik waarschijnlijk ook.quote:Op maandag 27 januari 2020 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar als ik weet wanneer ik ga, zorg ik dat ik mooi alles opgemaakt heb voor die tijd. Blijft er hoogstens wat meuk achter.
quote:Op maandag 27 januari 2020 14:15 schreef Molo het volgende:
Ik wil ookquote:Op maandag 27 januari 2020 14:15 schreef Molo het volgende:
En extra valduurkorting als je parachute niet open is gegaanquote:Op maandag 27 januari 2020 15:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dalvurenkorting als je kiest voor crematie
Is dat de lekkerste ja?quote:Op maandag 27 januari 2020 14:15 schreef Molo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |