Ja, volgende keer moeten we meer tijdens het wandelen opeten, dan zadel ik jou niet op met nog een halve zak snoep.quote:
Lekkerrrr.....quote:Op maandag 27 januari 2020 16:01 schreef Karzai het volgende:
ik had mini muffins vandaag mee naar het werk
Zie jij dat nog maar te worden, altijd goed uitkijken bij oversteken en zo.quote:
Doh.quote:Op maandag 27 januari 2020 16:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zie jij dat nog maar te worden, altijd goed uitkijken bij oversteken en zo.
Gaat wel, ben ziek...quote:
Rustig aan doe ik sws.quote:Op maandag 27 januari 2020 16:26 schreef Karzai het volgende:
Aj minder, lekker rustig aan doen dan en wat beter eten
Beterschap Mo!quote:Op maandag 27 januari 2020 16:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rustig aan doe ik sws.
Ik laat mij niet gek maken.
G E N O Tquote:Op maandag 27 januari 2020 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja die Haagse kibbeling moet ik dus nog eens proberen.
Wel wakker, maar ik ga echt niet naar Max kijken, da's iets voor bejaarden.quote:Op maandag 27 januari 2020 16:28 schreef Karzai het volgende:
Beetje bewegen is ook goed, gewoon 's ochtends meedoen met Omroep max om 6 uur, dan ben jij meestal wel wakker
Is er nog verschil in restaurant?quote:Op maandag 27 januari 2020 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik er weer eens ben ga ik naar Simonis
Aan het lijnen zeker?quote:Op maandag 27 januari 2020 16:31 schreef TaMieke het volgende:
Al de hele dag honger![]()
Ga morgen met shakes beginnen. RIP
Ik ben er nog nooit geweest, bij Simonis dan, wel in Den Haag. De laatste keer heb ik kibbeling gehaald bij het Binnenhof, ook gewoon bij zo’n kraam.quote:Op maandag 27 januari 2020 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er nog verschil in restaurant?
Ik knaag kibbeling daar meestal van zo'n tent op de boulevard, maar gewoon binnen kunnen zitten lijkt me met dit weer ook wel lekker.
Niet bepaald. Zou een mooie uitkomst zijn, maar meer regelmaat in mn eten en iets voedzamer zodat ik niet de godsganse dag honger heb.quote:
Shakes? Waarom niet gewoon gezonder eten?quote:Op maandag 27 januari 2020 16:31 schreef TaMieke het volgende:
Al de hele dag honger![]()
Ga morgen met shakes beginnen. RIP
Nee, zon soort tokkie ben ik niet.quote:Op maandag 27 januari 2020 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En nog de hoofdingang bestormd gister?
Zou ik ook eens moeten doen, maar ik heb wat dat betreft een waardeloos ritme.quote:Op maandag 27 januari 2020 16:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Niet bepaald. Zou een mooie uitkomst zijn, maar meer regelmaat in mn eten en iets voedzamer zodat ik niet de godsganse dag honger heb.
Omdat dit snel en makkelijk mee te nemen is als ontbijt.quote:Op maandag 27 januari 2020 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Shakes? Waarom niet gewoon gezonder eten?
Snap ik, goede tentquote:Op maandag 27 januari 2020 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik er weer eens ben ga ik naar Simonis
Wat is dat?quote:Op maandag 27 januari 2020 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Shakes? Waarom niet gewoon gezonder eten?
Dat weet ikquote:Op maandag 27 januari 2020 16:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Omdat dit snel en makkelijk mee te nemen is als ontbijt.
En je weet hoe lastig ik ben met eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |