Lijst met Youtube videosquote:1. ELEN –Broken
2. Natali Domini – I Believe
3. Veronika Cubikova – True To Myself
4. PAULINN – Pазгадай
5. Anastasiya Glamozda – Burning Again
6. Vitaly Voronko – Listen To Your Heart
7. Denis Ekaterina Aleksandrovna – Твой новы дзень
8. Parade of Planets - Pour Lui
9. Serge Berkov - I Fell in Love With The Devil
10. Katrin Leoni – Ближе
11. Fuks Anna Aleksandrovna – Fly Higher
12. Darya Khmelnitskaya – On Fire
13. ALEN HIT – #1 Problem
14. Vanya Zdonyuk – Shake It Up
15. Elline Day – Alien
16. Nika De & Breesku – Chains
17. AURA – Барані сваё
18. VAL – Да вiдна
19. Angelika Pushnova – True Love
20. KATYA & VOLGA – Ной
21. Vitalij Vasilevich – Одним Солнцем
22. Augusta – My Light
23. NAPOLI – Dоn’t Let Me Down
24. Apollinariya Kovalenko – I Will Not Bow / Я не сдамся
25. Artem Mikhalenko – MOVE
26. Sasha Zakharik – Rocky Road
27. 2morrow2late – Paradise
28. Gabriel Kupatadze – Silver
29. ARSI – Song Of Peace
30. Batareyki ltd – You For Me
31. KeyCi - Chili Pepper
32. Absolem Cloud – It’s Ok
33. Yan Yaroche – Fire
34. July – Every Hour
35. Janet – Flying
36. Alyona Gorbachyova – Moments Of Love
37. Anastasiya Razvadovskaya – Hello
38. Maria Demenkova – Shake
39. NEZABUDKI – Paradise
40. PROvokatsiya – Suddenly
41. Alena Grand & Pasha Pashkevich – Can You Feel
42. Julija Glebova & Chas Speak – Пайдзем са мной
43. CHAKRAS – La-Ley-La
44. Tani Faredo – Travel Lifestyle
45. Polina Krasnovskaya – Импульс тока
46. PAVLONI – Stones Of My Soul
47. Aleksey Shkrabo – Don’t Fear
48. Jenifer - Making Our Universe
49. Anastasiya Malashkevich – Invisible
SPOILER: Lijst met Youtube videosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekende namen
Voor trouwe kijkers is Napoli inmiddels een bekende naam. Sinds 2014 heeft zij elk jaar aan de voorronde heeft meegedaan. Tot nu toe nog onsuccesvol.
Ook maakt Artem Mihalenko opnieuw zijn opwachting. Hij was lid van de groep 3+2, de Wit-Russische inzending van 2010 (met de vlindervleugels!)Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Topquote:
Dat verdient deze show dan ook wel.quote:
Ik ben trots op onsquote:
En verder in andere topics, mochten de situatie ontstaan, gewoon lekker doorposten, koppelen we ze evt later.quote:
Ze is iig jaloers op die griet met gitaar, want ze wil de hele tijd staan waar zij staat.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:48 schreef Aoibhin het volgende:
Roze shirtje weet volgens mij haar rol niet zo goed
Ik vond het nog wel aardig klinkenquote:Op maandag 27 januari 2020 12:50 schreef koffieleuk het volgende:
I love you belarus! Get ready Holland Im coming soon.
Ze mogen toch wel op bezoek komen? Zolang ze hun muil maar houdenquote:Op maandag 27 januari 2020 12:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
"Get ready Holland, we're coming soon."
Nou, zullen we het daar een andere keer over hebben, over een jaar of 20 schikt het wel.
Ik vertrouw ze niet. Zij lijkt me echt zo'n griet die stiekem toch tussen de tulpen gaat lopen voor een foto.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze mogen toch wel op bezoek komen? Zolang ze hun muil maar houden
Met die drukknoopjes aan de zijkant ook echt.quote:
Ik dacht dat er nog een nationale finale kwam. Finalisten worden in ieder geval rond 19:00 bekend gemaakt.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:54 schreef molloot200 het volgende:
Wordt nou vandaag ook de winnaar bekendgemaakt? Of gaat hier de helft van door of zo of hoe zit dat?
quote:Op maandag 27 januari 2020 12:54 schreef molloot200 het volgende:
Wordt nou vandaag ook de winnaar bekendgemaakt? Of gaat hier de helft van door of zo of hoe zit dat?
quote:Het jurypanel zal ongeveer 12 acts selecteren die doorgaan naar de finale. Deze zal zijn op 6 maart.
"Ongeveer twaalf" ook echt. Je kan aan alles zien hoe professioneel dit wordt aangepakt.quote:
Racist.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze mogen toch wel op bezoek komen? Zolang ze hun muil maar houden
Ditquote:Op maandag 27 januari 2020 12:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"Ongeveer twaalf" ook echt. Je kan aan alles zien hoe professioneel dit wordt aangepakt.
Was een foutje met de puntentelling!quote:Op maandag 27 januari 2020 12:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit
Hoe Wit-Rusland vorig jaar de finale heeft gehaald vraag ik me overigens ook nog heel vaak af
Dat hadden ze eigenlijk ook nietquote:Op maandag 27 januari 2020 12:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit
Hoe Wit-Rusland vorig jaar de finale heeft gehaald vraag ik me overigens ook nog heel vaak af
Was er nou serieus een fout? Zou wel erg triest zijn, zo op het randje met Polen die ik graag in de finale had gezienquote:Op maandag 27 januari 2020 12:59 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Was een foutje met de puntentelling!
Dit heb ik even gemist?quote:Op maandag 27 januari 2020 12:59 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Volgens mij was er alleen een fout met de Wit-Russische punten in de finale.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:59 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze deze keer heel groot JE FAVORIET BOVENAAN op het scoreformulier zetten.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:01 schreef molloot200 het volgende:
Goeie genade hoe veel is er vorig jaar dan fout gegaan met de puntentelling. Eerste semi een fout dan blijkbaar. Semi 2 zou Litouwen door moeten zijn in plaats van Denemarken. In de finale die fout met die Belarus punten. Het kon niet op vorig jaar.
Ja, mede daardoor zou eigenlijk Noord-Macedonië de juryvote hebben gewonnen in plaats van Zwedenquote:Op maandag 27 januari 2020 13:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij was er alleen een fout met de Wit-Russische punten in de finale.
Dat is daarna ook gecorrigeerd.
Nee volgens mij was het ook dat Polen eigenlijk door was geweest als iemand van de jury niet het formulier fout had ingevuld.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij was er alleen een fout met de Wit-Russische punten in de finale.
Dat is daarna ook gecorrigeerd.
Ja een vrouw in de Tsjechische jury heeft de punten omgekeerd gegeven....quote:Op maandag 27 januari 2020 13:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee volgens mij was het ook dat Polen eigenlijk door was geweest als iemand van de jury niet het formulier fout had ingevuld.
Wat is de Aleksandra award?quote:Op maandag 27 januari 2020 13:09 schreef Aoibhin het volgende:
Deze NSF blinkt wel echt uit in kandidaten die in aanmerking komen voor zowel de Barbara Dex Award als de Aleksandra Award
Die wordt al een tijdje niet meer gegeven, maar was een Award voor de kandidaat op het ESF met de slechtste Engelse uitspraak.quote:
Bedankt voor de info!quote:Op maandag 27 januari 2020 13:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die wordt al een tijdje niet meer gegeven, maar was een Award voor de kandidaat op het ESF met de slechtste Engelse uitspraak.
Vernoemd naar Aleksandra, de zangeres van deze inzending:
Oh zo, dat had ik niet meegekregen, maar dat kan.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:06 schreef joko97 het volgende:
[..]
Ja een vrouw in de Tsjechische jury heeft de punten omgekeerd gegeven....
44 alweer.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Heeft iemand eigenlijk bijgehouden hoe ver we zijn?
Ik ben inmiddels nl genoeg out of touch met reality geraakt om niks meer zeker te weten.
Ik vraag het me ook afquote:Op maandag 27 januari 2020 13:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Heeft iemand eigenlijk bijgehouden hoe ver we zijn?
Ik ben inmiddels nl genoeg out of touch met reality geraakt om niks meer zeker te weten.
'Wat vind je van deze kleur?'quote:Op maandag 27 januari 2020 13:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Is deze jurk grijs genoeg?
Nee, ik wil hem graag nog wat grijzer.
Dank je.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2020 13:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maat, waarschijnlijk hadden ze die trui ook wel drie maten kleiner gehad
Maar ze hebben er wel een blaadje bij nodigquote:Op maandag 27 januari 2020 13:23 schreef joko97 het volgende:
dat moment dat de achtergrond zang beter is dan de meeste deelnemers
Ja, volgens mij is dat weer een van die leen backings van daarnet.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:24 schreef GlennQuagmire het volgende:
een van de achtergrondzangers leest gewoon voor vanaf de ipad
leen backing is mijn favoriete woonwinkel.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is dat weer een van die leen backings van daarnet.
En is daarmee lang niet de eerste die de tekst nodig heeftquote:Op maandag 27 januari 2020 13:24 schreef GlennQuagmire het volgende:
een van de achtergrondzangers leest gewoon voor vanaf de ipad
Engelsquote:
Laura Jansen?quote:Op maandag 27 januari 2020 13:28 schreef koffieleuk het volgende:
De zangeres doet me aan iemand denken, jullie een idee?
Jupquote:Op maandag 27 januari 2020 13:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Invisible?
Niet in die jurk hoor, maak je geen zorgen.
Wel iets ja!quote:
Misschien konden die anderen niet zo vroeg in de studio zijn?quote:Op maandag 27 januari 2020 13:31 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Jup
De nummers kloppen weer met de volgorde, lekker op tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
quote:Op maandag 27 januari 2020 13:34 schreef koffieleuk het volgende:
Recap van de tweede helft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op maandag 27 januari 2020 13:34 schreef koffieleuk het volgende:
Recap van de tweede helft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Ik vond de studio versie nog wel redelijk, dit is echt om te gierenquote:Op maandag 27 januari 2020 15:01 schreef lashatumbai het volgende:
Het hoogtepuntje van vandaag:
1:47-2:06
![]()
Ah het weerwolf-meisjequote:Op maandag 27 januari 2020 15:01 schreef lashatumbai het volgende:
![]()
Je verwacht toch dat op een bepaald moment de dokters in witte jassen het podium betreden om haar af te voeren.quote:Op maandag 27 januari 2020 15:01 schreef lashatumbai het volgende:
![]()
Godver.quote:Op maandag 27 januari 2020 15:01 schreef lashatumbai het volgende:
![]()
Heerlijk. Het is echt de lokale talentenjacht van Appingedam, met een bijstandsmoeder die bij zichzelf een creatieve impuls heeft ontdekt.quote:Op maandag 27 januari 2020 15:01 schreef lashatumbai het volgende:
![]()
Ben het met ongeveer de helft wel eens volgens mijquote:Op maandag 27 januari 2020 15:59 schreef Em31 het volgende:
Deze zijn door:
1. Anastasiya Glamozda - Burning again (5)
2. Dariya Khmelnitskaya - On Fire (12)
3. AURA - Барані сваё (Barani Svaye) (17)
4. VAL - Да вiдна (Da Vidna) (18)
5. Angelica Pushnova - True Love (19)
6. NAPOLI - Dоn't let me down (23)
7. Sasha Zakharik - Rocky Road (26)
8. KeySi - Chili Pepper (31)
9. Yan Yarosh - Fire (33)
10. Anastasiya Razvadovskaya - Hello (37)
11. CHAKRAS - La-ley-la (43)
12. Anastasiya Malashkevich - Invisible (49)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut, net als die met die achterlijke jasquote:Op maandag 27 januari 2020 16:30 schreef Aoibhin het volgende:
Neeee is dat tadadadada-wieeeeehhh door waarvan ik twijfelde of ik stiekem onder invloed was?
Inderdaadquote:Op maandag 27 januari 2020 16:30 schreef Aoibhin het volgende:
Neeee is dat tadadadada-wieeeeehhh door waarvan ik twijfelde of ik stiekem onder invloed was?
quote:41. trio met een witte nachtjapon. vogelfluit intro. experimenteel. tekst: tralalala (ad infinitum). eentje doet opera?. aoibhin voelt zich opeens zwaar onder invloed.
Och hemelquote:Op maandag 27 januari 2020 16:35 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik citeer nog even:
[..]
Ja ik hoor het ook wel!quote:Op maandag 27 januari 2020 17:43 schreef koffieleuk het volgende:
Vinden jullie ook dat deze op 2:25 wel wat weg heeft van Quedate Conmigo?
Neequote:Op maandag 27 januari 2020 18:05 schreef Momo het volgende:
tl:dr Waren de aardappel jongens er weer?
Wel een beetje jammer. Er zijn zeker mindere liedjes die wel door zijn.quote:
@Nexum hier gaat bijna zeker een vrouw winnen!quote:
Nou inderdaad. Dan maar True Love, Chili Pepper of de Titanicseksquote:
Echt?quote:Op maandag 27 januari 2020 21:29 schreef Amarinthe het volgende:
Ik vind CHAKRAS echt helemaal geweldig. Dat fluitje op het begin niet en de kleding ook niet echt, maar het klinkt zo interessant en mooi (soms ook iets minder). Maar ik ben fan.
Chilipeper gaat nog wel.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Dan maar True Love, Chili Pepper of de Titanicseks
Je bent niet alleen! Het heeft iets filmisch, of het zou op een game soundtrack kunnen staan.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:29 schreef Amarinthe het volgende:
Ik vind CHAKRAS echt helemaal geweldig. Dat fluitje op het begin niet en de kleding ook niet echt, maar het klinkt zo interessant en mooi (soms ook iets minder). Maar ik ben fan.
We zijn sowieso niet alleen, onder de video suuper veel positieve reacties!quote:Op maandag 27 januari 2020 22:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je bent niet alleen! Het heeft iets filmisch, of het zou op een game soundtrack kunnen staan.
Kan jij Russisch? Ik zie echt alleen maar Russische reacties onder die video van CHAKRAS. Ik vind het echt super interessant. Kan een héle vette staging aan toegewijd worden. Blijft natuurlijk altijd de vraag of Wit-Rusland zoiets kan ... maar het belooft in ieder geval veel.quote:Op maandag 27 januari 2020 22:37 schreef Amarinthe het volgende:
[..]
We zijn sowieso niet alleen, onder de video suuper veel positieve reacties!![]()
En het doet me een beetje denken aan The Witcher ofzo
RecapGodin Emquote:
Al die @'s aan Nexumquote:Op maandag 27 januari 2020 18:58 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
@:Nexum hier gaat bijna zeker een vrouw winnen!
Maar het is wel Wit-Rusland waar we het over hebben.
Wtf.quote:Op maandag 27 januari 2020 15:01 schreef lashatumbai het volgende:
![]()
Als ze gekozen zouden worden hebben ze eventueel competitie van Iva uit IJsland qua lied.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:38 schreef Amarinthe het volgende:
Ik weet dat er hier niet echt fan zijn van CHAKRAS bij Wit-Rusland maar ik deel hun clip/studio versie toch even:
Ik vind het dus geweldig, en merk ook dat ik ze live zelfs NOG beter vind.
En een mini clipje van de rehearsals:
[ afbeelding ]
Mij iets teveel Lalalaleyla..... Zo kan ik ook wel een lied schrijvenquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:38 schreef Amarinthe het volgende:
Ik weet dat er hier niet echt fan zijn van CHAKRAS bij Wit-Rusland maar ik deel hun clip/studio versie toch even:
[ afbeelding ]
Het begin vind ik mooi, maar komt verder niet op gang en is te repetitief voor mij dan.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:38 schreef Amarinthe het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Iva een stuk beter.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:43 schreef molloot200 het volgende:
Ja doe dan maar Dadi in IJsland en dan hier Chakras. Beetje van beide, ik ben dan tevredenÉn dan hebben we Dadi.
Ditquote:Op woensdag 26 februari 2020 23:08 schreef grazz het volgende:
[..]
Mij iets teveel Lalalaleyla..... Zo kan ik ook wel een lied schrijven
Van de clip krijg ik een beetje de kriebels, en live komt het inderdaad veel beter uit de verf!quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:38 schreef Amarinthe het volgende:
[ afbeelding ]
Ja precies, het heeft wel iets, maar ZO repetitiefquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:17 schreef Momo het volgende:
Wel heel veel rockyroads in dit lied, wel een feelgood nummer
Nee ik bedoel het liedje! Malle Momoquote:
quote:
Kijk reclame speciaal voor jouquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:22 schreef Aoibhin het volgende:
Oh jammer, geen Wit-Russische Lidl aanbiedingen?
alsjeblieftquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:23 schreef Momo het volgende:
NAPOLI “Don’t Let Me Down”
Sasha Zaharik “Rocky Road”
Anastasiya Malashkevich “Invisible”
CHАKRАS “La-ley-la”
Nastya Glamozda “Burning Again”
Anastasiya Razvadоvskaya “Hello”
Yan Yarosh “Fire”
Angelika Pushnоva “True Love”
Darya Khmelnitskaya “On Fire”
АURА “Barani svajo”
KeySi “Chili Pepper”
VАL “Da vidna”
Dankquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:23 schreef joko97 het volgende:
[..]
alsjeblieft
1 NAPOLI "Don't Let Me Down"
2 Sasha Zaharik "Rocky Road"
3 Anastasiya Malashkevich "Invisible"
4 CHАKRАS "La-ley-la"
5 Nastya Glamozda "Burning Again"
6 Nastasea "Hello"
7 Yan Yarosh "Fire"
8 Angelika Pushnоva "True Love"
9 Darya Khmelnitskaya "On Fire"
10 АURА "Barani svajo"
11 KeySi "Chili Pepper"
12 VАL "Da vidna"
Zou net zeggen, ze zijn niet zo gezond daar blijkbaarquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:27 schreef Momo het volgende:
Wel veel reclames voor hoestdrankjes en medicijn achtige producten
Er stond 6+ onderaanquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:26 schreef Cee het volgende:
Lekker ongegeneerd placido Domingo reclame uitzenden.
Of juist wel dóór al die medicijnen!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou net zeggen, ze zijn niet zo gezond daar blijkbaar
is tegen de vodka katerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of juist wel dóór al die medicijnen!
Ohjaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of juist wel dóór al die medicijnen!
Heb je de audities gezien? Toen was dit ook al zo mafquote:
Ja die van Oekraïne moeten we ook al missenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:30 schreef joko97 het volgende:
haha iets in mij zegt dat ik dit wtf momentje in Rotterdam wil zien.
ja dat is echt classicquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:31 schreef Em31 het volgende:
omg stel je voor dit op zo'n finale avond als niemand het verwacht
Ja die kan echt niet meer normaal doen volgens mijquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nu al medelijden voor degene die na ze zou moeten
Ja ik ben helemaal van slag.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nu al medelijden voor degene die na ze zou moeten
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:34 schreef Cee het volgende:
Ik lig nog na te hinniken van het gehinnik.
CEE HOU OPquote:
Ik denk dat ik het juiste kanaal heb gevonden om straks de video te kunnen postenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:35 schreef molloot200 het volgende:
Oh ik vind het zo jammer dat ik niks kan kijken nu ik deze berichten zie hahaha. Ik ben heel benieuwd wat er gebeurt
Is dat semi toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:36 schreef Cirilico het volgende:
Is Servië straks te volgen trouwens? Eurovisionworld.com heeft daar geen link bij.
Ik zou het echt heel graag uit willen leggen. Maar het is onmogelijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:35 schreef molloot200 het volgende:
Oh ik vind het zo jammer dat ik niks kan kijken nu ik deze berichten zie hahaha. Ik ben heel benieuwd wat er gebeurt
Belarenglishquote:
Ik zag Wiwi William voorbijglijden dus het zal 99% Wiwi zijn net als in Roemenië denk ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:40 schreef Momo het volgende:
Is dit trouwens 100% televote, de Belarus jury verpest wel nog eens iets
Nee jury ook, o.a. met wiwi-William.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:40 schreef Momo het volgende:
Is dit trouwens 100% televote, de Belarus jury verpest wel nog eens iets
Oh fuck neeeeeeeequote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag Wiwi William voorbijglijden dus het zal 99% Wiwi zijn net als in Roemenië denk ik.
Die giftwitter:HOOVERPHONlC twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 20:34:21Belarus - LIVE - Chakras - La-Ley-La - Grand Final - Eurovision 2020 https://t.co/UsdEamd9B8 reageer retweet
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:42 schreef Em31 het volgende:
Die giftwitter:HOOVERPHONlC twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 20:34:21Belarus - LIVE - Chakras - La-Ley-La - Grand Final - Eurovision 2020 https://t.co/UsdEamd9B8 reageer retweet
YESSSS QUEEEEENSSquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:42 schreef Em31 het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:43 schreef lashatumbai het volgende:
Present. Heb ik al iets legendarisch gemist?
Jaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:43 schreef lashatumbai het volgende:
CHAKRASquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:43 schreef lashatumbai het volgende:
Ik vond het zelfs leuker in de psychedelische shitzooi dan die Katja Chills of hoe ze ook alweer heettequote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:43 schreef Em31 het volgende:
Ik durf wel te zeggen dat we dit seizoen nog niet iets legendarischer hebben gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |