Nice, gezien ze al 3 jaar geleden is verbrand en doorgespoeld, lijkt het me niet dat ze komen zalquote:Op zondag 26 januari 2020 20:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, we hadden nog drie plekken over en die zijn last minute naar je moeder gegaan.
quote:Op zondag 26 januari 2020 21:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nice, gezien ze al 3 jaar geleden is verbrand en doorgespoeld, lijkt het me niet dat ze komen zal
@:plompzakker, @:jigggy, @:wollah, ik heb plaatsen geregeld! Op kosten van Lucky_Strike
Dat verklaart de BBQ lucht wel.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nice, gezien ze al 3 jaar geleden is verbrand en doorgespoeld, lijkt het me niet dat ze komen zal
Last-minute uitnodigingen geaccepteerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was met een Syrische vriend en hij had in dezelfde situatie gezeten, de ander die hier ook kwam eten durft nietWe have far more in common than that which devides us..
Daar smeer je de ribben het laatste half uur mee in zodat ze lekker plakkerig worden. Je kunt daar een aparte saus met kookvocht voor maken of gewoon, zoals wij normaalgesproken, lui doen en bbq saus uit een fles gebruiken.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2020 21:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier werd vanavond door de gasten voor het eerst chili con carne gegeten, en guacamole was ook voor het eerst. Het was een groot succes, met name de guacamole.
De film ”for Sama” was heel erg indrukwekkend. Een journaliste heeft de eerste jaren van de opstand in Aleppo gefilmd, dat materiaal is nu tot een documentaire gemaakt.Ik snap wel dat die niet durft. Onwijs confronterend...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was met een Syrische vriend en hij had in dezelfde situatie gezeten, de ander die hier ook kwam eten durft niet"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Helder, thanksquote:Op zondag 26 januari 2020 21:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Daar smeer je de ribben het laatste half uur mee in zodat ze lekker plakkerig worden. Je kunt daar een aparte saus met kookvocht voor maken of gewoon, zoals wij normaalgesproken, lui doen en bbq saus uit een fles gebruiken.
De mopsaus voor de lamsribben hebben we vandaag wel zelf gemaakt van honing, mosterd en sinaasappelsap.
Ja, ik heb ze op maat gemaakt van de plastic binnenbakken die ik vond voor mn kruidenplanten.quote:Op zondag 26 januari 2020 20:50 schreef Kreator het volgende:
Zijn dat bakken waar planten in kunnen? Ik heb ook zoiets (maar dan kant en klaar)
Die van mij is denk ik wel een stuk kleiner (badum tss). Maar wel groter dan deze foto doet vermoeden. (Badum tss)quote:Op zondag 26 januari 2020 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze op maat gemaakt van de plastic binnenbakken die ik vond voor mn kruidenplanten.
Heb je een foto van de jouwe? Ik kon online maar weinig vinden. Vond ik al zo raar, zoiets moet toch voor meer mensen handig zijn.
Wel weinig tijd om het Twenterlicht te zien danquote:Op zondag 26 januari 2020 22:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja de zon gaat in Twente pas om 22:30 onder in januari.
quote:Op zondag 26 januari 2020 22:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja de zon gaat in Twente pas om 22:30 onder in januari.
Die zullen toch de komende weken wel bij de tuincentra in de collectie komen?quote:Op zondag 26 januari 2020 23:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb zo'n rekje waar je bakken op kan zetten. Wil ook nog wel zo'n bakken rek erbij eigenlijk.
Wie weet. Het heeft geen haast ofzo. Ik wil graag wat meer tuinkruiden gaan houden en mijn rekje die ik heb gebruik ik al om de bakken met aardbeien planten op te zetten.quote:Op zondag 26 januari 2020 23:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die zullen toch de komende weken wel bij de tuincentra in de collectie komen?
Ik heb een bak op pootjes op het balkon bij de keuken waar de kruiden inzitten. Maar ik moet ze dringend water geven bedenk ik me nuquote:Op zondag 26 januari 2020 23:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wie weet. Het heeft geen haast ofzo. Ik wil graag wat meer tuinkruiden gaan houden en mijn rekje die ik heb gebruik ik al om de bakken met aardbeien planten op te zetten.
Je moet ze wel in leven houden haha.quote:Op zondag 26 januari 2020 23:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb een bak op pootjes op het balkon bij de keuken waar de kruiden inzitten. Maar ik moet ze dringend water geven bedenk ik me nu
Ging het wel? Lijkt me ontzettend heftig voor jouquote:Op zondag 26 januari 2020 23:40 schreef golfer het volgende:
Toch nog 1 docu van vanavond terug gekeken: Het geheugen van Auschwitz op NPO2.
Rest komt wel later weer een keer.
Komt altijd wel weer binnen bij mij. Morgen is het een raar idee dat het 75 jaar geleden is dat mijn moeder daar door de Russen 'bevrijd' werd.quote:Op zondag 26 januari 2020 23:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Ging het wel? Lijkt me ontzettend heftig voor jou
Zeker raar ja.quote:Op zondag 26 januari 2020 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Komt altijd wel weer binnen bij mij. Morgen is het een raar idee dat het 75 jaar geleden is dat mijn moeder daar door de Russen 'bevrijd' werd.
Confronterend steeds weer.quote:Op zondag 26 januari 2020 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Komt altijd wel weer binnen bij mij. Morgen is het een raar idee dat het 75 jaar geleden is dat mijn moeder daar door de Russen 'bevrijd' werd.
Ik denk dat je heel wanhopig moet zijn, geldend voor grootste deel van de bevolking dan. Als 'leiders' gaat het mogelijk meer om macht.quote:Op maandag 27 januari 2020 00:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zeker raar ja.
Oorlog, echt ik snap er geen moer van dat mensen dat beginnen en voor zichzelf kunnen beredeneren dat het goed is wat ze doen.
1 van slechts 200.000 mensen hoor ik net op de radio.quote:Op zondag 26 januari 2020 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kweekt gedroogde kruiden?quote:Op zondag 26 januari 2020 23:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb een bak op pootjes op het balkon bij de keuken waar de kruiden inzitten. Maar ik moet ze dringend water geven bedenk ik me nu
Ohja, die is ook al handig. Wij hebben ook nog getwijfeld of we hem trapgewijs moesten maken. Wel wat kleiner denk ik, ja. Al is dat misschien ook wel handiger. Die van ons is 1,80m hoog. Dus even goed bedenken wat bovenin handig is. :’)quote:Op zondag 26 januari 2020 22:26 schreef Kreator het volgende:
Die van mij is denk ik wel een stuk kleiner (badum tss). Maar wel groter dan deze foto doet vermoeden. (Badum tss)
[ afbeelding ]
Ik zou er trouwens wel bakken of plastic zeil in doen. En afwatering.quote:Op maandag 27 januari 2020 07:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, die is ook al handig. Wij hebben ook nog getwijfeld of we hem trapgewijs moesten maken. Wel wat kleiner denk ik, ja. Al is dat misschien ook wel handiger. Die van ons is 1,80m hoog. Dus even goed bedenken wat bovenin handig is. :’)
Hangplantenquote:Op maandag 27 januari 2020 07:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, die is ook al handig. Wij hebben ook nog getwijfeld of we hem trapgewijs moesten maken. Wel wat kleiner denk ik, ja. Al is dat misschien ook wel handiger. Die van ons is 1,80m hoog. Dus even goed bedenken wat bovenin handig is. :’)
Prettig of juist saai? Werk ze in elk geval!quote:Op maandag 27 januari 2020 08:27 schreef Kreator het volgende:
Verder is er vandaag niemand op kantoor. Misschien komen er nog 1 of 2, maar dit wordt een rustige dag.
We hebben plastic bakken erin inderdaad. Is ook handig omdat ik daardoor nu vast wat spul heb kunnen zaaien.quote:Op maandag 27 januari 2020 08:27 schreef Kreator het volgende:
Ik zou er trouwens wel bakken of plastic zeil in doen. En afwatering.
Bakken met gaatjes onderin, inzake afwatering?quote:Op maandag 27 januari 2020 09:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
We hebben plastic bakken erin inderdaad. Is ook handig omdat ik daardoor nu vast wat spul heb kunnen zaaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |