SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte![]()
Maar wij hebben Kluivert.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja ik kan ergens wel begrijpen dat je niet gelijk met een jongen van 19 in de aanval wil spelen
O nee, die was 18.![]()
Veltman is vandaag helemaal niet zo slecht. Doet zijn verdedigende taken tenminste.Groot fan van User Wotte![]()
lol Babel"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Joh, we hebben net een 19-jarige aanvoerder als CV gehad.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja ik kan ergens wel begrijpen dat je niet gelijk met een jongen van 19 in de aanval wil spelen![]()
Die misser van Bavel is wel duur
Ajax speelt nu eindelijk weer beter. Ook omdat Groningen veel kracht kwijt is"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Bavelquote:Op zondag 26 januari 2020 16:12 schreef Omega het volgende:
Ajax speelt nu eindelijk weer beter. Ook omdat Groningen veel kracht kwijt is![]()
Mooi dorpje vlakbij Bredaquote:Op zondag 26 januari 2020 16:12 schreef Omega het volgende:
Ajax speelt nu eindelijk weer beter. Ook omdat Groningen veel kracht kwijt isRED ONS HENNIEGOD![]()
En alweer, net als tegen Valencia, zijn ze zo gefrustreerd dat er geen 4 minuten blessuretijd gespeeld zijn, maar eerder 1 minuut.![]()
Hmm..Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Terechte en voorspelbare nederlaag. Ze zijn nog niet van AZ af denk ik."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Niet meer beginnen met Siem lijkt me nu wel duidelijk.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Nee natuurlijk niet. Wie dat dacht is op zijn minst naïef.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:26 schreef TAV74 het volgende:
Terechte en voorspelbare nederlaag. Ze zijn nog niet van AZ af denk ik.I love music |Ajax forever
Irritant gedoe sowieso altijd in voetbal met die blessuretijd.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:26 schreef TheArt het volgende:
En alweer, net als tegen Valencia, zijn ze zo gefrustreerd dat er geen 4 minuten blessuretijd gespeeld zijn, maar eerder 1 minuut."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Dat is altijd zo. Dat weet je van te voren.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Irritant gedoe sowieso altijd in voetbal met die blessuretijd.![]()
Niemand.
Helemaal niemand.
Buitendam:quote:Op zondag 26 januari 2020 16:27 schreef Buitendam het volgende:
Samengeknepen billetjes nu dat Rood-Wit Eindhovens leger eraan komt.
Sukkeltjes.![]()
Zonder Ziyech is Ajax maar een armoedig team.Arbitrage is ook weer dramatisch vandaag.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:26 schreef TheArt het volgende:
En alweer, net als tegen Valencia, zijn ze zo gefrustreerd dat er geen 4 minuten blessuretijd gespeeld zijn, maar eerder 1 minuut.![]()
Speel.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:28 schreef Tjacka het volgende:
Mazzel dat je volgende week tegen een anateurploeg speelt.Dit, dus.![]()
quote:Op zondag 26 januari 2020 16:28 schreef Tjacka het volgende:
Mazzel dat je volgende week tegen een anateurploeg speelt.
Tevens: anateurploeg![]()
@onlogisch
@GGMM![]()
Ah, je bent 14 en zit elke middag op YouTube?quote:Op zondag 26 januari 2020 16:28 schreef Vriezzer het volgende:
Niemand.
Helemaal niemand.
Buitendam:
[..]
Buitendam:Dit, dus.![]()
AZ maakt gewoon aanspraak op de titelquote:Op zondag 26 januari 2020 16:26 schreef TAV74 het volgende:
Terechte en voorspelbare nederlaag. Ze zijn nog niet van AZ af denk ik.![]()
Op je pik getrapt?quote:Op zondag 26 januari 2020 16:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, je bent 14 en zit elke middag op YouTube?
Buitendam:![]()
quote:Op zondag 26 januari 2020 16:28 schreef Tjacka het volgende:
Mazzel dat je volgende week tegen een anateurploeg speelt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Nee, onzin natuurlijk.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
AZ maakt gewoon aanspraak op de titel![]()
PSV en daarna Utrecht en Vitesse uit. Bijzonder slecht moment voor deze serie.. Met dit type spel zie ik ze zomaar 3 keer niet winnen. Zeker Utrecht en Vitesse uit wordt een drama op deze manier, als ze er niet onderuit kunnen voetballen gaan ze er op fysiek en vechtlust af. Hopelijk is Ziyech er niet te lang uit, die heb je heel hard nodig.."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Buitendam is een lieve jongenquote:Op zondag 26 januari 2020 16:28 schreef Vriezzer het volgende:
Niemand.
Helemaal niemand.
Buitendam:
[..]Groot fan van User Wotte![]()
Duurde nog lang voor deze opmerking kwam..quote:Op zondag 26 januari 2020 16:28 schreef franske19 het volgende:
Zonder Ziyech is Ajax maar een armoedig team.
Ja hij is belangrijk, maar Ajax bestaat gewoon nog hoor als Ziyech ooit weggaat.
I love music |Ajax forever
quote:Op zondag 26 januari 2020 16:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, je bent 14 en zit elke middag op YouTube?
Buitendam:
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Is toch ook gewoon zo. Niemand met enige creativiteit op het middenveld die een speler weg kan zetten. Tuurlijk mis je ook Neres voorin maar Ziyech verbloemt wel veel.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Duurde nog lang voor deze opmerking kwam..
Ja hij is belangrijk, maar Ajax bestaat gewoon nog hoor als Ziyech ooit weggaat.![]()
Tja, je mist gewoon te veel goede spelers en als je dan Ten Hag ook nog verkeerde keuzes blijft maken, dan gaat het vanzelf mis. Echt hopen dat Ziyech snel weer terug is.![]()
Ik reken Ten Hag deze nederlaag aan... Met z'n kutopstelling, je zag dat zodra Siem eruit was alles beter ging lopen. Hou toch op met die Siem. Leuk voor op de bank en voor een bekerwedstrijdje tegen de amateurs maar hij heeft totaal niets meer van 9 (!) jaar geleden...quote:Op zondag 26 januari 2020 16:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Duurde nog lang voor deze opmerking kwam..
Ja hij is belangrijk, maar Ajax bestaat gewoon nog hoor als Ziyech ooit weggaat.![]()
Eiting heeft wel creativiteit hoor.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:36 schreef franske19 het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon zo. Niemand met enige creativiteit op het middenveld die een speler weg kan zetten. Tuurlijk mis je ook Neres voorin maar Ziyech verbloemt wel veel.I love music |Ajax forever
Koppigheid van die trainers vind ik altijd zo raar. Ten Hag die vast blijft houden aan Siem de Jong is het zoveelste voorbeeld.Dit, dus.![]()
Siem kan idd niet meer.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:38 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik reken Ten Hag deze nederlaag aan... Met z'n kutopstelling, je zag dat zodra Siem eruit was alles beter ging lopen. Hou toch op met die Siem. Leuk voor op de bank en voor een bekerwedstrijdje tegen de amateurs maar hij heeft totaal niets meer van 9 (!) jaar geleden...I love music |Ajax forever
Sien heeft nooit wat gehad.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:38 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik reken Ten Hag deze nederlaag aan... Met z'n kutopstelling, je zag dat zodra Siem eruit was alles beter ging lopen. Hou toch op met die Siem. Leuk voor op de bank en voor een bekerwedstrijdje tegen de amateurs maar hij heeft totaal niets meer van 9 (!) jaar geleden...Groot fan van User Wotte![]()
Nou we staan ieder geval weer op scherp
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Daarom vind ik het argument dat trainers het wel beter weten omdat ze die jongens elke dag op de training zien altijd zo'n onzin, meestal zijn ze dan juist subjectief omdat ze een persoonlijke band met die spelers hebben waar fans het vaak gewoon objectiever bekijken wat beter is voor het elftal.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:39 schreef Buitendam het volgende:
Koppigheid van die trainers vind ik altijd zo raar. Ten Hag die vast blijft houden aan Siem de Jong is het zoveelste voorbeeld.Oh.![]()
Vaak voor die overijverige spelers die er eigenlijk niks van kunnen.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:39 schreef Buitendam het volgende:
Koppigheid van die trainers vind ik altijd zo raar. Ten Hag die vast blijft houden aan Siem de Jong is het zoveelste voorbeeld.![]()
Het gekke is dat niemand het ziet in De Jong, behalve ten Hag. Als De Jong het niveau al had laat het al jaren niet meer zien, waarom zou dat ineens anders zijn? Veltman wel beetje zelfde verhaal, blijft rare fouten maken. Vraag me dan echt af waar zo'n blinde vlek bij trainers vandaan komt. Hechten ze teveel aan inzet of prestaties op trainingen of ervaring? Ergens zal een trainer toch een goede reden hebben om ze op te stellen, die wil immers ook winnen.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:38 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik reken Ten Hag deze nederlaag aan... Met z'n kutopstelling, je zag dat zodra Siem eruit was alles beter ging lopen. Hou toch op met die Siem. Leuk voor op de bank en voor een bekerwedstrijdje tegen de amateurs maar hij heeft totaal niets meer van 9 (!) jaar geleden...
."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Ik begrijp die meme nietquote:Op zondag 26 januari 2020 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hEeFt AjAx iN zIjN eEnTjE kAmPiOen gEmAakTGroot fan van User Wotte![]()
Blind en Ziyech zijn gewoon je beste twee spelers dit seizoen, als dat wegvalt dan verdwijnt er enorm veel voetbal uit de ploeg.![]()
Veltman doet meer goed dan fout hoor.
Maar ja hij is nou eenmaal iedereen zijn pispaal.I love music |Ajax forever
Terechte ontluisterende nederlaag. Vooral de instelling kun je de spelers toch wel kwalijk nemen.
Vorig jaar (en het seizoen ook) had je al enorm moeilijk tegen Groningen, dus vandaag verwachtte je dat ze met het mes tussen de tanden het veld op zouden gaan met de instelling: Dat gebeurt ons vandaag niet weer.... helaas niets was minder waar.
Wat een gelatenheid, wat een slordigheid, wat een lage inzet. Alsof ze er geen zin in hadden. We hebben nu al drie keer onnodig verloren in de competitie, deze selectie is goed genoeg om eind maart zonder nederlaag kampioen te worden. Maar inzet en instelling kost je nu al negen punten. Het is buitengewoon triest en Ajax-onwaardig dat je zo durft te spelen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Erik heeft het over geluk. Met je Siem.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Dat is wel waar, maar wat overblijft moet in de eredivisie gewoon makkelijk overeind kunnen blijven in mijn ogen. Dat het een keer heel stroef gaat in zo'n wedstrijd is echt niet zo vreemd, maar zo weinig creëren en maar ca 15 minuten echt aandringen is wel onder de maat hoor.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:45 schreef Simmertje het volgende:
Blind en Ziyech zijn gewoon je beste twee spelers dit seizoen, als dat wegvalt dan verdwijnt er enorm veel voetbal uit de ploeg."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Dat geldt voor ieder team, dat ze minder spelen zonder de twee beste spelers.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:45 schreef Simmertje het volgende:
Blind en Ziyech zijn gewoon je beste twee spelers dit seizoen, als dat wegvalt dan verdwijnt er enorm veel voetbal uit de ploeg.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Spiegeltje voor Erik is wel een keer goedquote:Op zondag 26 januari 2020 16:48 schreef StarGazer het volgende:
Erik heeft het over geluk. Met je Siem.AFCA!![]()
Instelling hahaha @PicoMMP @RensAjaciedquote:Op zondag 26 januari 2020 16:46 schreef Shreyas het volgende:
Terechte ontluisterende nederlaag. Vooral de instelling kun je de spelers toch wel kwalijk nemen.
Vorig jaar (en het seizoen ook) had je al enorm moeilijk tegen Groningen, dus vandaag verwachtte je dat ze met het mes tussen de tanden het veld op zouden gaan met de instelling: Dat gebeurt ons vandaag niet weer.... helaas niets was minder waar.
Wat een gelatenheid, wat een slordigheid, wat een lage inzet. Alsof ze er geen zin in hadden. We hebben nu al drie keer onnodig verloren in de competitie, deze selectie is goed genoeg om eind maart zonder nederlaag kampioen te worden. Maar inzet en instelling kost je nu al negen punten. Het is buitengewoon triest en Ajax-onwaardig dat je zo durft te spelen.Groot fan van User Wotte![]()
De goals voor Groningen vielen ook wel gelukkig natuurlijk. Ongeacht hoe Ajax speelde.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:48 schreef StarGazer het volgende:
Erik heeft het over geluk. Met je Siem.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klopt, was ook nooit met Gravenberch en Siem begonnen. Van mij part mag ook martinez weer lekker terug naar het middenveld. Dan maar Schuurs of Alvarez achterin.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar wat overblijft moet in de eredivisie gewoon makkelijk overeind kunnen blijven in mijn ogen. Dat het een keer heel stroef gaat in zo'n wedstrijd is echt niet zo vreemd, maar zo weinig creëren en maar ca 15 minuten echt aandringen is wel onder de maat hoor.![]()
Het is toch ook een norse boer.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:50 schreef RensAjacied het volgende:
Wat komt Erik onsympatiek over zeg. Lijkt wel Mark van Bommel man in dat interview.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Heeft 'ie het al over garanties gehad?quote:Op zondag 26 januari 2020 16:50 schreef RensAjacied het volgende:
Wat komt Erik onsympatiek over zeg. Lijkt wel Mark van Bommel man in dat interview.![]()
Haten op Siem die paar dagen geleden nog schitterde tegen Spakenburgquote:Op zondag 26 januari 2020 16:48 schreef StarGazer het volgende:
Erik heeft het over geluk. Met je Siem.![]()
![]()
Donny zijn goal was een beauty. Thats itquote:Op zondag 26 januari 2020 16:52 schreef Enchanter het volgende:
Zo te lezen niks , maar dan ook echt niks gemist![]()
Ajax was gewoon mokerslecht. Volkomen terechte nederlaag dit.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De goals voor Groningen vielen ook wel gelukkig natuurlijk. Ongeacht hoe Ajax speelde.'Wish I was old and a little sentimental'
Babel moet die ene bal ook gewoon binnenlopenquote:Op zondag 26 januari 2020 16:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De goals voor Groningen vielen ook wel gelukkig natuurlijk. Ongeacht hoe Ajax speelde.![]()
Tegen Spakenburg idd.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:52 schreef damsco het volgende:
[..]
Haten op Siem die paar dagen geleden nog schitterde tegen Spakenburg'Wish I was old and a little sentimental'
Schuurs achterin moet toch ook gewoon kunnen? Zeker als je dan Martinez weer naar het midden kunt halen lijkt het mij een no-brainer. Middenveld vandaag kon echt niet en Siem maakt je nooit bete.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:49 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Klopt, was ook nooit met Gravenberch en Siem begonnen. Van mij part mag ook martinez weer lekker terug naar het middenveld. Dan maar Schuurs of Alvarez achterin."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Ik reken het vooral Overmars aan. Er zijn gewoon veel te veel hele en halve miskopen. Bij jonge spelers is het altijd maar afwachten of het eruit komt, maar de verhoudingen zijn helemaal verkeerd. Dan wordt er ook nog vaak gekozen voor spelers waarvan je zou moeten weten wat je eraan hebt, maar dat moet dus ook een reden zijn om die niet te kopen. De Jong in zijn beste jaren was nog niet goed genoeg voor de bank van het huidige Ajax.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:38 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik reken Ten Hag deze nederlaag aan... Met z'n kutopstelling, je zag dat zodra Siem eruit was alles beter ging lopen. Hou toch op met die Siem. Leuk voor op de bank en voor een bekerwedstrijdje tegen de amateurs maar hij heeft totaal niets meer van 9 (!) jaar geleden...
Dat Ten Hag hem dan in deze situatie opstelt nadat hij een op zich goede hattrick heeft gemaakt is nog wel verklaarbaar.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Precies. 2 rechtspoten centraal maakt geen fluit uit. Hij zette Dest en Mazza eerder dit seizoen linksback. Lekker Schuurs centraal en Martinez op het middenveld. Is centraal veel slechter dan Veltman en dat zegt genoeg.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Schuurs achterin moet toch ook gewoon kunnen? Zeker als je dan Martinez weer naar het midden kunt halen lijkt het mij een no-brainer. Middenveld vandaag kon echt niet en Siem maakt je nooit bete.![]()
Vitesse uit is pas volgend seizoen. Vitesse thuis ook pas eind april trouwens.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:33 schreef TAV74 het volgende:
PSV en daarna Utrecht en Vitesse uit. Bijzonder slecht moment voor deze serie.. Met dit type spel zie ik ze zomaar 3 keer niet winnen. Zeker Utrecht en Vitesse uit wordt een drama op deze manier, als ze er niet onderuit kunnen voetballen gaan ze er op fysiek en vechtlust af. Hopelijk is Ziyech er niet te lang uit, die heb je heel hard nodig.."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Voor de beker oenemeloenquote:Op zondag 26 januari 2020 17:10 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Vitesse uit is pas volgend seizoen. Vitesse thuis ook pas eind april trouwens.Groot fan van User Wotte![]()
Hag gaat Eiting volgende week opstellen op basis van deze invalbeurt tegen een inzakkend Groningen.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Schuurs achterin moet toch ook gewoon kunnen? Zeker als je dan Martinez weer naar het midden kunt halen lijkt het mij een no-brainer. Middenveld vandaag kon echt niet en Siem maakt je nooit bete.![]()
Gelul. Nu drie potjes met gegarandeerd puntverlies met de huidige manier van voetballen hoor. Utrecht PSV kan zomaar maar 1 of 3 punten in totaal opleveren.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2020 17:19:34 ]![]()
Doe nou ook gewoon Traoré in de spits. Tadic is leuk in de spits met goede voetballers eromheen. Maar nu zou het toch wel handig zijn als hij wat vaker aan de bal komt.![]()
Siem is niet goed genoeg meer en samen met vd Beek gaat gewoon niet omdat ze voor dezelfde ruimtes gaan, is een enorme misser van Ten Hag.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:52 schreef damsco het volgende:
[..]
Haten op Siem die paar dagen geleden nog schitterde tegen Spakenburg
hele middenveld klopte weinig van maar ook spelers als Babel Promes en Tadic waren vandaag zwaar onder de maat.
de slechtste wedstrijd van dit seizoen denk ik![]()
als je zo je wedstrijden ingaat win je er geen enkele meer maar ik neem aan dat ze weer wakker zijnquote:Op zondag 26 januari 2020 17:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gelul. Nu drie potjes met gegarandeerd puntverlies met de huidige manier van voetballen hoor. Utrecht PSV kan zomaar maar 1 of 3 punten in totaal opleveren.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: