Maar Bozenik is niet onze eerste spits en of Baker komt is nog maar de vraag.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Tegen AZ hebben we Bozenik en 1 van de beste middenvelders van de eredivisie. Makkie dus.
Bozenik is zo goed dat ie Jorgensen in 1 wedstrijd uit de basis speelt.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar Bozenik is niet onze eerste spits en of Baker komt is nog maar de vraag.
Aan de ene kant zou dat prettig zijn aan de andere kant zorgt dat ervoor dat Jorgensen geen klap meer oplevert.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Bozenik is zo goed dat ie Jorgensen in 1 wedstrijd uit de basis speelt.
Beetje vertrouwen mag ook wel, AZ is echt niet zo goed.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:20 schreef fetX het volgende: [..] Ik hoop het, maar ik verwacht daar onze eerste nederlaag onder Advocaat.
Boussaadia zei dat ie er niks van kon en die volgt de Slovaakse competitie actief, dus ik vrees het ergstequote:Op zondag 26 januari 2020 13:26 schreef fetX het volgende:
Dan toch maar hopen dat Bozenik mokergoed is.
Oh, ik vind AZ eigenlijk best wel goed dit jaar.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen mag ook wel, AZ is echt niet zo goed.
De eerste maanden van het jaar wel. De laatste tijd gaat het al een stuk minder. Paar van hun spelers zijn in iets mindere vorm nu, met name Stengs, en met hun centrale verdediging bestaande uit Wuytens en Vlaar is ook een beetje... hmmmquote:Op zondag 26 januari 2020 13:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, ik vind AZ eigenlijk best wel goed dit jaar.
Ja, maar in de eerste seizoenshelft speelden ze toch ook met die Hatzidiakos? Die kan er ook niet zoveel van.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De eerste maanden van het jaar wel. De laatste tijd gaat het al een stuk minder. Paar van hun spelers zijn in iets mindere vorm nu, met name Stengs, en met hun centrale verdediging bestaande uit Wuytens en Vlaar is ook een beetje... hmmm
Zou zomaar deze week al kunnen zijnquote:Op zondag 26 januari 2020 13:00 schreef fetX het volgende:
Volgende week waarschijnlijk wel over PSV heen. Daarna AZ-uit. Dat wordt onze eerste nederlaag onder Advocaat denk ik.
PSV klopt aan voor Berghuis incoming. Gaat ‘ie nooit doen natuurlijk. De kans dat we boven PSV eindigen is best groot eigenlijk.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou zomaar deze week al kunnen zijn
Wat een genot al dat drama daar. Alsof ze hun best doen om er een nog grotere puinhoop van te maken als bij ons.
Is dit serieus?quote:Op zondag 26 januari 2020 16:00 schreef Elan het volgende:
Stelling: Advocaat is een betere trainer dan Van Bronckhorst.
stelling afgewezenquote:Op zondag 26 januari 2020 16:00 schreef Elan het volgende:
Je durftquote:Op zondag 26 januari 2020 16:00 schreef Elan het volgende:
Stelling: mensen die niet naar uitwedstrijden kijken doen niet meer mee.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:00 schreef Elan het volgende:
Als Berghuis vertrekt kunnen we misschien wel die andere Steven halen, ene Bergwijn ofzo? Is misschien wel een leuke buitenspeler, maar je moet er niet meer dan 50 miljoen aan uitgeven. GenerationAlpha zei immers dat ie er niks van kanquote:Op zondag 26 januari 2020 16:02 schreef fetX het volgende:
[..]
PSV klopt aan voor Berghuis incoming. Gaat ‘ie nooit doen natuurlijk. De kans dat we boven PSV eindigen is best groot eigenlijk.
Echt.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Berghuis vertrekt kunnen we misschien wel die andere Steven halen, ene Bergwijn ofzo? Is misschien wel een leuke buitenspeler, maar je moet er niet meer dan 50 miljoen aan uitgeven. GenerationAlpha zei immers dat ie er niks van kan
Dan had ik een tag gezet.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:34 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Echt.Je wilt gewoon dat ik hap of niet?
Desondanks kan ik er wel echt smerig mad om worden nog steeds. Vooral omdat het zo waar is wat ik zei.quote:
Wat kun jij je laten opnaaien zegquote:Op zondag 26 januari 2020 17:37 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Desondanks kan ik er wel echt smerig mad om worden nog steeds. Vooral omdat het zo waar is wat ik zei.![]()
Bergwijn is een matige kutspeler waar PSV door de hype eromheen veel geld voor gaat vangen. En nee, nergens gezegd dat hij 50 miljoen gaat opleveren. Ik zei 25.
Manman, zo blijven we hem juist alleen maar terugkaatsen natuurlijkquote:Op zondag 26 januari 2020 17:37 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Desondanks kan ik er wel echt smerig mad om worden nog steeds. Vooral omdat het zo waar is wat ik zei.![]()
Bergwijn is een matige kutspeler waar PSV door de hype eromheen veel geld voor gaat vangen. En nee, nergens gezegd dat hij 50 miljoen gaat opleveren. Ik zei 25.
The power of the team... is the team.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nog 10 punten!
14 finales te gaan, alles zetten opdat we alles winnen
Hoezo?quote:Op zondag 26 januari 2020 18:33 schreef Generationalpha het volgende:
Feyenoord over PSV heen.Bizar.
quote:Op zondag 26 januari 2020 17:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Naja, volgende week Ajax-PSV, de week erop AZ-Feyenoord, tussendoor moet Ajax naar Utrecht en Heracles, en iets later heb je PSV-Feyenoord en Ajax-AZ.
Stel dat Ajax drie keer in die reeks gelijk speelt en Feyenoord die serie volledig overleeft, staat het:
1. Ajax 56
2. AZ 54
3. Feyenoord 52
Met nog de klassieker in de Kuip te gaan. We worden gewoon kampioen!
Zei het voor het seizoen al.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:fetx
@:onlogisch
@:kapiteintje
Makkelijk derde!
Dezelfde rol toch? Ik snap de vraag niet.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:32 schreef Ifrane het volgende:
Wat is de rol van Ié eigenlijk nu gezien Baco de bank graag warm houdt?
DICKED.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Makkelijk derde!
Ja, maar toen werd iedereen die zei dat het aan Stam lag voor gek verklaard. Materiaal was zogezegd niet beter.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:38 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Als je het met de situatie onder Stam vergelijkt is dit wel een gigantische ommekeer.
Hoopte er sinds 1 januari op dat hij misschien teruggestuurd kon worden om geld te besparen qua salarissen.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:39 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dezelfde rol toch? Ik snap de vraag niet.
In principe onder presteerden we al enorm onder Stam als je de resultaten vergeleek met het wedstrijdbeeld. Die potjes tegen Ajax en AZ, gezamenlijk met het soms belachelijk naïeve verdedigen, deden het veel erger ogen dan het was. Ook onder Stam zag je op zijn minst tegen Twente en Porto dat deze ploeg echt wel een beetje kon ballen, het zat echter vaak niet mee.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:42 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ja, maar toen werd iedereen die zei dat het aan Stam lag voor gek verklaard. Materiaal was zogezegd niet beter.
Jammer dat ik nooit onthou wie dat zegt.
quote:Op zondag 26 januari 2020 18:42 schreef hhh38 het volgende:
We stonden na 14 speelronden nog 10e
De tweede plek is nu echt niet ondenkbaar.
Ik las dit alsof Feyenoord in januari 30 doelpunten om de oren had gekregen.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:57 schreef Pleun2011 het volgende:
We krijgen helaas nog steeds teveel tegengoals. 30 tegendoelpunten in januari is niet best
Een heel jaar Dick en we hadden gewoon gelijk met AZ gestaan en Europees overwintert.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:42 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ja, maar toen werd iedereen die zei dat het aan Stam lag voor gek verklaard. Materiaal was zogezegd niet beter.
Jammer dat ik nooit onthou wie dat zegt.
Nee. De organisatie stond dramatisch onder Stam, juist ook tegen Porto. Dat je 1 van de 18 wedstrijden (ofzo) goed speelt tegen een linkerrijtjeclub mag ik hopen ja.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In principe onder presteerden we al enorm onder Stam als je de resultaten vergeleek met het wedstrijdbeeld. Die potjes tegen Ajax en AZ, gezamenlijk met het soms belachelijk naïeve verdedigen, deden het veel erger ogen dan het was. Ook onder Stam zag je op zijn minst tegen Twente en Porto dat deze ploeg echt wel een beetje kon ballen, het zat echter vaak niet mee.
Dat is wat ik zeg wijsneus.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:12 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nee. De organisatie stond dramatisch onder Stam, juist ook tegen Porto. Dat je 1 van de 18 wedstrijden (ofzo) goed speelt tegen een linkerrijtjeclub mag ik hopen ja.
Hugoquote:
Lekker man, biertje er bij, niks mis meequote:Op zondag 26 januari 2020 20:02 schreef hhh38 het volgende:
Volgende week alweer op zaterdagavond, hebben we wat in te halen ofzo?
Altijd tegen ons.quote:Op zondag 26 januari 2020 20:02 schreef hhh38 het volgende:
Volgende week alweer op zaterdagavond, hebben we wat in te halen ofzo?
Ach, niet alleen Hugo Borst dacht er toen zo over. Ik moet zeggen dat ik ook positief ben verrast door hoe het onder Advocaat gaat. Wel graag winnen van Sittard dinsdag, dan blijf je in de positieve flowquote:
Wat dan? Ik weet zelf niet meer wat ik voorspeld had. Het tegenovergestelde van @onlogisch geloof ik, die ging namelijk voor degradatie. Denk derde plaats boven AZ en onder PSV en Ajax.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Makkelijk derde!
Zover is het nog lang niet natuurlijk. Maar met Dickie wel weer vertrouwen.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Makkelijk derde!
Degradatie niet. Maar ik zag het rechterrijtje wel als een serieus iets. En we zijn pas halverwege hé. We hebben 14e gestaan en nu weer 3e. Ik wil nog niet te vroeg juichen. Hoewel het grappig is om de ineenstorting van PSV te zien gebeurenquote:Op zondag 26 januari 2020 21:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat dan? Ik weet zelf niet meer wat ik voorspeld had. Het tegenovergestelde van @:onlogisch geloof ik, die ging namelijk voor degradatie. Denk derde plaats boven AZ en onder PSV en Ajax.
Het moet gek lopen willen we nog 7de worden.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Degradatie niet. Maar ik zag het rechterrijtje wel als een serieus iets. En we zijn pas halverwege hé. We hebben 14e gestaan en nu weer 3e. Ik wil nog niet te vroeg juichen. Hoewel het grappig is om de ineenstorting van PSV te zien gebeuren
Klopt volgens mijquote:Op zondag 26 januari 2020 21:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat dan? Ik weet zelf niet meer wat ik voorspeld had. Het tegenovergestelde van @:onlogisch geloof ik, die ging namelijk voor degradatie. Denk derde plaats boven AZ en onder PSV en Ajax.
Onder Stam hebben we een aantal keer echt te weinig gekregen, maar het lag toen zo ontzettend open achterin dat vrijwel elke kans tegen een goal was.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In principe onder presteerden we al enorm onder Stam als je de resultaten vergeleek met het wedstrijdbeeld. Die potjes tegen Ajax en AZ, gezamenlijk met het soms belachelijk naïeve verdedigen, deden het veel erger ogen dan het was. Ook onder Stam zag je op zijn minst tegen Twente en Porto dat deze ploeg echt wel een beetje kon ballen, het zat echter vaak niet mee.
Onder Advocaat is het iets minder naïef en spelen ze met wat meer zelfvertrouwen, en voila. Met dank aan de inzinking van PSV sta je ineens derde, zonder heel goed voetbal
Als het verlenging wordt speel je meer dan genoeg minuten om de bovenliggende partij te moeten zijn. Een half uur spelen tegen een uitgeruste tegenstander is daarentegen wel erg kort ja.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dinsdag gaat wel een kutpot worden. Vrees een intens half uurtje op een knollenveld. Hopen dat t dubbeltje de goede kant opvalt..
Ja die gaan er 300% op. Wordt echt heel erg lastig.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als het verlenging wordt speel je meer dan genoeg minuten om de bovenliggende partij te moeten zijn. Een half uur spelen tegen een uitgeruste tegenstander is daarentegen wel erg kort ja.
Dit is een leuke theorie, maar je weet nu al dat Ajax PSV volledig overklast en Feyenoord in Alkmaar kansloos ten onder gaat.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Naja, volgende week Ajax-PSV, de week erop AZ-Feyenoord, tussendoor moet Ajax naar Utrecht en Heracles, en iets later heb je PSV-Feyenoord en Ajax-AZ.
Stel dat Ajax drie keer in die reeks gelijk speelt en Feyenoord die serie volledig overleeft, staat het:
1. Ajax 56
2. AZ 54
3. Feyenoord 52
Drugs are bad, mmkay.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
1. Ajax 56
2. AZ 54
3. Feyenoord 52
Klapstoeltje staat klaar.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
1. Ajax 56
2. AZ 54
3. Feyenoord 52
die ligt tegen die tijd nog steeds open toch?quote:Op maandag 27 januari 2020 00:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lach maar, ik heb mijn plekkie bij de Coolsingel al gereserveerd.
o ja kloptquote:Op maandag 27 januari 2020 00:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die ligt tegen die tijd nog steeds open toch?
Ben er bang voor. En mocht het wel lukken dan wacht er nog een heet avondje in Friesland. Vrees dat de dennenappel nog een jaartje aan ons voorbij gaat.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dinsdag gaat wel een kutpot worden. Vrees een intens half uurtje op een knollenveld. Hopen dat t dubbeltje de goede kant opvalt..
Overleef je dat, dan volgt weer een zware avond AZ, wel thuis. We hebben het niet getroffen met de bekerloting dit jaar.quote:Op maandag 27 januari 2020 09:11 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ben er bang voor. En mocht het wel lukken dan wacht er nog een heet avondje in Friesland. Vrees dat de dennenappel nog een jaartje aan ons voorbij gaat.
ja want Ajax zit in wereldvorm momenteel.quote:Op zondag 26 januari 2020 23:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit is een leuke theorie, maar je weet nu al dat Ajax PSV volledig overklast en Feyenoord in Alkmaar kansloos ten onder gaat.
Toch juist leuk zo’n bekerroute.quote:Op maandag 27 januari 2020 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Overleef je dat, dan volgt weer een zware avond AZ, wel thuis. We hebben het niet getroffen met de bekerloting dit jaar.
Maar goed, als AZ of Ajax de beker wint is een derde plek in de Eredivisie genoeg voor directe plaatsing van de groepsfase EL, dat moet nu wel echt de doelstelling worden.
Begrijpelijk van Eenhoorn.quote:Sportief gaat het Feyenoord voor de wind: sinds de aanstelling van Dick Advocaat zijn de Rotterdammers de best presterende ploeg van de eredivisie, mede dank zij de toegenomen fitheid bij de spelers. Achter de schermen blijft de onrust echter heersen. Advocaat blijft stoïcijns onder al het gekonkel. "Ik ga gewoon niet naar De Kuip."
De Kleine Generaal richt zichzelf vooral op trainingscomplex 1908 om zo het spel van Feyenoord te blijven verbeteren. Tussendoor laat hij ook zijn voorkeur voor het aanblijven van Sjaak Troost blijken en spreekt hij letterlijk de Vrienden van Feyenoord toe na de 2-3 overwinning op Heracles Almelo. "Onze Feyenoord-Vrienden vinden het allemaal niet zo geweldig. Misschien worden ze wel wat positiever nu. Het sentiment moet eens veranderen. Dit is een grote club, hopelijk gaat iedereen het een beetje zien.”
Die Vrienden van Feyenoord waren tien jaar geleden de redders van Feyenoord met een kapitaalinjectie van 30 miljoen (door de overname van aandelen), maar hun krediet lijkt bij Het Legioen steeds meer op te raken. De Telegraaf meldt dat de dominante rol van Pim Blokland en zijn vrienden de reden is van het afhaken van Robert Eenhoorn. De droomkandidaat voor de functie van algemeen directeur zou geen trek hebben gehad in een rol als marionet.
Al met al willen de Vrienden van Feyenoord Sjaak Troost niet meer terug in de Raad van Commissarissen. De komende dagen zal blijken of die wens wel of geen doorgang zal vinden. Nu Advocaat zich achter het aanblijven van Troost heeft geschaard zal het wegwerken van Troost wellicht wat lastiger worden. Externe investeerders staan klaar, maar zolang Feyenoord in handen is van de Vrienden van Feyenoord weigeren ze in te stappen om de stadionclub naar grotere hoogten te stuwen, weet de krant te melden.
In 2010 wonnen we van Den Bosch, AZ, PSV & Twente. Dat was een pittige route en hadden we eigenlijk wel verdiend de beker te winnen. Maar ja, toen kwamen die 2 wedstrijden tegen Ajaxquote:
En in 2008 sloeg het weer helemaal nergens opquote:Op maandag 27 januari 2020 12:25 schreef fetX het volgende:
[..]
In 2010 wonnen we van Den Bosch, AZ, PSV & Twente. Dat was een pittige route en hadden we eigenlijk wel verdiend de beker te winnen. Maar ja, toen kwamen die 2 wedstrijden tegen Ajax
twitter:FeyenoordTM twitterde op maandag 27-01-2020 om 12:26:13#Feyenoord is opnieuw in de race voor Oğuzhan Özyakup. De Rotterdammers willen de 27-jarige centrale middenvelder deze week nog huren van Beşiktaş en een optie tot koop afdwingen. 🦅🇹🇷 https://t.co/I8EduckgMR reageer retweet
Nee tochquote:Op maandag 27 januari 2020 12:29 schreef Caland het volgende:
twitter:FeyenoordTM twitterde op maandag 27-01-2020 om 12:26:13#Feyenoord is opnieuw in de race voor Oğuzhan Özyakup. De Rotterdammers willen de 27-jarige centrale middenvelder deze week nog huren van Beşiktaş en een optie tot koop afdwingen. 🦅🇹🇷 https://t.co/I8EduckgMR reageer retweet
Klopt, maar tijdens dat bekertoernooi was het vanaf de 1/8 finales al een grote grap voor iedereen. Ajax verloor toen van NAC en PSV, Utrecht, AZ, Twente, Heerenveen, Vitesse en Groningen zaten er al niet eens meer bij.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
En in 2008 sloeg het weer helemaal nergens op
Laat maar komen. Liever deze dan Baker eigenlijk.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:29 schreef Caland het volgende:
twitter:FeyenoordTM twitterde op maandag 27-01-2020 om 12:42:53Feyenoord bekijkt ook andere opties en wacht daarom nog af - transfermarkt sluit vrijdag as. reageer retweet
Op basis waarvan? Die Ozyakup is toch meer een aanvallende middenvelder? Heb ik liever een meer centrale middenvelder als Baker. Of zit ik er nu gigantisch naast?quote:Op maandag 27 januari 2020 12:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Laat maar komen. Liever deze dan Baker eigenlijk.
In mijn herinnering was Baker ook wat aanvallender, creatiever.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Die Ozyakup is toch meer een aanvallende speler? Heb ik liever een meer centrale middenvelder als Baker. Of zit ik er nu gigantisch naast?
Weet ook niet of dat op dit moment per se een vereiste zou moeten zijn. Laten we eerst even zorgen dat we 3e worden dit seizoen. Lastig zat.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
meh
baker is vast niet met optie tot koop te krijgen
Hmm, ok. Nou ja, van wat ik ooit van hem heb gezien en over hem heb gelezen ben ik niet zo onder de indruk. Maar volg hem ook weer niet op de voet.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
In mijn herinnering was Baker ook wat aanvallender, creatiever.
Ik zie liever een wat meer ervaren gozer zonder recente speeltijd dan een jonge gozer die het eigenlijk alleen bij Vitesse heeft laten zien en ook geen speeltijd heeft gehad bij zijn laatste clubs.]
En wat Typisch zegt, die Baker is sowieso zonder optie tot koop neem ik aan. Dus dat is een half jaartje max en weer terug.
twitter:Feyenoord twitterde op maandag 27-01-2020 om 12:49:38Is er al iets getekend...? 🤔 #Feyenoord https://t.co/y0UMTSRXRB reageer retweet
Welkom Bozenikquote:Op maandag 27 januari 2020 12:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:Feyenoord twitterde op maandag 27-01-2020 om 12:49:38Is er al iets getekend...? 🤔 #Feyenoord https://t.co/y0UMTSRXRB reageer retweet
Als het zo is, is het begrijpelijk. Maar de Telegraaf heeft ook bepaalde vriendjes die ze steunen. Dus het is maar de vraag of dat echt de reden is geweest.quote:
Zou lekker zijn als we hem meteen wat minuten kunnen gunnen inderdaad. Ben wel benieuwd.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mooi op tijd voor een debuut in de Kuip komende zaterdag (na een hattrick van Jorgensen).
Tegen FC Emmen debuteren is niet altijd goed gevallen. Praat uit ervaring.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou lekker zijn als we hem meteen wat minuten kunnen gunnen inderdaad. Ben wel benieuwd.
quote:
Dit is toch ook wel redelijk opmerkelijk. Alsof je werkzaam bent voor een organisatie maar je baas wil ontlopen.quote:. Advocaat blijft stoïcijns onder al het gekonkel. "Ik ga gewoon niet naar De Kuip."
Gezien de huidige spelopvatting van Feyenoord is een aanvallende middenvelder meer dan welkom, zeker omdat Kökcü niet in beste vorm is. Die jongen kan sowieso als een ontzettend goed voorbeeld dienen voor Kökcü eigenlijk.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Die Ozyakup is toch meer een aanvallende middenvelder? Heb ik liever een meer centrale middenvelder als Baker. Of zit ik er nu gigantisch naast?
Het lijkt me nou juist een goed voorbeeld van hoe Kokcu het niet moet gaan doen als je naar zijn carrière kijktquote:Op maandag 27 januari 2020 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezien de huidige spelopvatting van Feyenoord is een aanvallende middenvelder meer dan welkom, zeker omdat Kökcü niet in beste vorm is. Die jongen kan sowieso als een ontzettend goed voorbeeld dienen voor Kökcü eigenlijk.
Daarnaast heeft die Ozyakup veel meer gepresteerd dan Baker, alleen de laatste jaren wat minder. Lijkt mij een prima tijdelijke versterking, zeker als er optie tot koop bedongen wordt. Als ie tegenvalt ben je er snel van af, haalt ie zijn oude niveau dan is het gewoon een ontzettende versterking.
Hij had alleen geen seizoen eerder moeten komen, dan was het ruzie geweest met vPersie
Het is duidelijk niet moeders mooistequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
quote:Op maandag 27 januari 2020 13:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is duidelijk niet moeders mooistePics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer.quote:De centrumspits, die gaat spelen met rugnummer 19, is dinsdagavond bij het uitspelen van de bekerwedstrijd tegen Fortuna Sittard nog niet speelgerechtigd. Op grond van de reglementen van de KNVB mogen er bij het hervatten van een gestaakte wedstrijd geen nieuw aangetrokken spelers worden toegevoegd aan de wedstrijdselectie.
Nou, dan weet je ook meteen hoe Arnesen erin zitquote:Arnesen: ‘We zijn dan ook blij dat Róbert heel bewust voor Feyenoord heeft gekozen en we hem nu, met medewerking en de steun van alle geledingen binnen de club, voor een lange tijd aan ons hebben weten te binden.’
Die doet vanavond mee met Excelsior.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mag Burger dan wel mee ballen? Zeker ook niet he
quote:Op maandag 27 januari 2020 13:17 schreef Caland het volgende:
Zie artikel "Feyenoord vindt ruwe diamant in Robert Bozeník: 'Echt veel potentie'" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/ana(...)tie/share/4eb10e639e
quote:Als je alleen op papier naar de prestaties van Bozeník van dit seizoen kijkt, schreeuwt niets 'potentiële topaankoop'. De jonge spits staat in de Slowaakse competitie, de Fortuna League, al 623 speelminuten droog. Opmerkelijk, gezien het algehele niveau en het feit dat zijn club, MSK Zilina, om de landstitel strijdt. Doordat Bozeník in zijn laatste vijf interlands voor het Slowaakse nationale team liefst vier keer tot scoren kwam, staat de twintigjarige centrumspits op een redelijk, doch bescheiden doelpuntentotaal van 8 goals in 26 profduels dit seizoen.
Maar wanneer we een aantal wedstrijden van de jonge Zilina-spits bekijken, krijgen we al een beter beeld waarom Feyenoord zijn oog heeft op hem heeft laten vallen. De eerste kwaliteit die opvalt bij Bozeník, is zijn vermogen om op verschillende manieren aanspeelbaar te zijn in de voorhoede. Iets wat het veldspel van MSK Zilina - op zijn zachtst gezegd geen verfijnd voetballende ploeg in balbezit - flink verbetert.
Hoewel Bozeník fysiek niet even overheersend is in directe duels om de bal als, bijvoorbeeld, een Graziano Pèlle, maakt hij voor een spits van zijn leeftijd toch een goede indruk als aanspeelpunt voor lange ballen van achteruit. Bozeník is relatief groot (1 meter 88, 81 kilo), maar niet log. Zo 'haalt' hij dikwijls lange passes vanuit de achterhoede 'op' rond de middenlijn, waar hij voor een doorsnee middenvelder in fysiek opzicht wél een probleem vormt in één-op-één-duels.
Simon Cziommer stipt dit aspect in het spel van Bozeník aan als een pluspunt. De Duitser werkt tegenwoordig als spelersbegeleider. Het bedrijf waar hij werkt, begeleidde tot voor kort ook Bozeník. Cziommer heeft de spits van Feyenoord regelmatig zien spelen. 'Echt een talent', weet de ex-speler van FC Twente, Schalke 04, AZ en Heracles Almelo. 'Robert was altijd een spits die uitstekend kon spelen met zijn rug naar het doel, een balvast aanspeelpunt, maar de laatste maanden is hij het maken van goals aan zijn spel gaan toevoegen. Dat doet hij vooral in het Slowaakse elftal, daar heeft-ie er vier gemaakt in acht interlands. Als hij die lijn ook doortrekt in clubverband, heeft Feyenoord voor de toekomst echt een goede speler aan hem. Hij is nog jong, zal zich moeten aanpassen, maar als hij zijn draai vindt, geloof ik echt in hem.'
Zoals Cziommer vaststelt, maakt Bozeník een rustige indruk op momenten dat hij met zijn rug in zijn directe tegenstander gekeerd de bal krijgt aangespeeld (zoals hieronder afgebeeld). In dit soort situaties behoudt hij opvallend goed het overzicht voor het juiste moment om de bal mee te geven aan een diepgaande medespeler.
Deze kalmte bij Bozeník als aanspeelpunt staat dan ook aan de basis van de fraaist ogende aanvallen van Zilina. Met regelmaat laat hij zich richting het eigen middenveld inzakken om als kaatspunt te fungeren bij een harde inspeelpass van een van zijn verdedigers, zoals in de hieronder uitgebeelde situatie uit het duel met Slovan Bratislava. Als 'meevoetballer' met de rug naar het vijandelijke doel toe lijkt Bozeník nu al een aanwinst voor de speelstijl van Feyenoord. Met beweeglijke, dynamische medeaanvallers als Steven Berghuis en Luis Sinisterra is een kalm, balvast aanspeelpunt een logische aanvulling.
In Rotterdam zal er daarnaast hoop zijn dat de veelbelovende flitsen van Bozeník als aanspeelpunt met zijn gezicht naar het vijandelijke doel toe vaker te zien zijn in een ploeg waar er wat meer technisch vaardige spelers om hem heen staan. Bij de speelstijl van Zilina is dat niet wat er van hem gevraagd wordt, maar toch maakt Bozeník een paar keer per wedstrijd loopacties die een volwassen spelinzicht en gevoel voor ruimte verraden. Zo schudt hij in onderstaande spelsituatie twee Bratislava-verdedigers van zich af met een slimme lichaamsschijnbeweging richting het doel, om vervolgens naar links uit te wijken en aanspeelbaar te zijn voor een korte pass.
In de Slowaakse nationale ploeg krijgen we al een iets beter beeld hoe Bozeník zal functioneren in een 'voetballende' ploeg, die niet bij het eerste teken van druk de bal genadeloos hard naar voren roeit. Met middenvelders als Stanislav Lobotka (Napoli), Marek Hamsík, voormalig Groningen-uitblinker Albert Rusnák en Vitessenaar Matús Bero beschikt Slowakije over aardig wat technisch sterke spelers rondom de spits. In aanloop naar Bozeníks openingstreffer in het uitduel met Kroatië is zichtbaar dat hij zich optrekt (en aanpast) aan het wat meer verfijnde spel om hem heen. Door met midmid Lobotka op één lijn te zitten waar de ruimte ligt - links naast het Kroatisch verdedigingsblok - krijgt Bozeník met één snelle kaats de Napoli-spelmaker op de flank vrij.
Bozeník laat Slowakije vervolgens hopen op een stuntzege (die er niet komt: 3-1), door slim de ruimte te zoeken in de zone die hij zojuist zelf verliet om terug te kaatsen. Knijp wat met de ogen en je ziet de gelijkenissen met de Nicolai Jørgensen uit het kampioensjaar van Feyenoord: een fysiek krachtige spits die kan meevoetballen én een neusje voor de vrije ruimte heeft. Voor de Rotterdammers is het daarom hopen dat de versie van Bozeník uit het Slowaaks elftal de échte is, want dan heeft het méér dan een targetman binnengehaald.
MINPUNT: SCHOTKEUZES
Dat Bozeník in de Slowaakse competitie maar niet op gang komt als doelpuntenmaker, ligt niet alleen aan de hyper-directe speelstijl van zijn ploeg. Hijzelf gaat hier ook niet vrijuit. Twee dingen vallen op. Allereerst heeft Bozeník (nog) niet de schotkracht in zijn linkervoet om ook tot gevaarlijke doelpogingen te komen als zijn sterkere rechterkant goed wordt afgeschermd.
Maar opvallender is Bozeníks 'jeugdige' opportunisme wat betreft schotkeuzes. De jonge spits schiet te vaak uit kansloze posities op grote afstand van het doel.
Hard schieten kan Bozeník overigens wel. Dit biedt perspectief. Het leerpunt is dus niet hoe hij schiet, maar vanaf welke posities hij dat doet.
PLUSPUNT: BALVAARDIGHEID
Bozeník kan meer dan een bal bij zich houden en op het juiste moment kaatsen op een vrijgelopen ploeggenoot. Aan de bal toont hij geregeld initiatief en durf met individuele acties. Ook hier is het moeilijk geen vleugje Jørgensen te bemerken in zijn spel. Evenals de Deen beschikt Bozeník over een balbehandeling en kapbeweging die je niet meteen verwacht bij iemand met zijn postuur en afmetingen.
Bozeníks functionele techniek valt vooral op in de Slowaakse nationale ploeg. Met meer bewegende spelers om hem heen demonstreert de jonge targetman geregeld behoorlijk wat touch en speloverzicht, door de bal in kleine ruimtes bij een ploeggenoot te krijgen, zoals in onderstaande spelsituatie uit de interland tegen Azerbeidzjan.
Bozeníks balbehandeling is een van de voornaamste redenen dat Feyenoord tot een flinke groep clubs behoorde die iets speciaals in de Slowaak ziet. Bozeník staat al een tijdje in de belangstelling van buitenlandse clubs. Hamburger SV was in de markt, maar wilde niet voldoen aan de vraagprijs. Ook clubs uit de Bundesliga volgden de verrichtingen van de aanvaller, maar hikten eveneens aan tegen de transfersom. Bozeník zelf was rond met een club uit de Russische Premjer Liga, alleen ging die deal op het laatste moment ook niet door.
MINPUNT: EXPLOSIVITEIT
In het eerdergenoemde duel met Azerbeidzjan, waar Bozeník dus in de aanvalspunt staat van een zwaar bovenliggende partij, valt ook een van zijn grootste tekortkomingen op. Hij is niet erg snel. Onderstaande situatie vervolgt hij door terug op zijn rechterbeen te kappen, richting de eigen middenlijn, terwijl de meeste aanvallers hier toch echt de diepte op zullen zoeken met een versnelling in de ruimte die de Azerbeidzjaanse defensie hier weggeeft.
Bozeníks gebrek aan een explosieve versnelling speelt ook een rol bij zijn matige schotkeuzes. Wanneer Slowakije overgaat tot een vertrouwd Plan B, de duelkrachtige midmid Juraj Kucka opschuiven naar voren en hem met hoge lange ballen aanspelen, opteert Bozeník te vaak voor het uitzakken en wachten op een afvallende bal in de tweede lijn, in de plaats van de diepte te zoeken om vrij te komen op een doorgekopte bal.
Feyenoord heeft met Bozeník een ruwe diamant in handen. De kwaliteiten zijn er, als balvaardig aanspeelpunt. Maar zijn magere productiviteit en gebrek aan een échte versnelling betekenen dat er in Rotterdam nog genoeg te schaven valt aan Bozeník om hem tot de beoogde aanvalsleider uit te laten groeien.
'Een speler met echt veel potentie', zegt Gideon van der Wee, assistent-trainer bij AS Trencin. Met die club speelde hij regelmatig tegen MSK Zilina, waar Bozeník onder contract stond. 'Ik hoop alleen wel dat Feyenoord een goede inschatting heeft gemaakt hoe deze speler zich zal gaan aanpassen in Nederland. Veel Slowaken hebben best moeite met dat aspect.'
Dat Feyenoord scout in Slowakije is geen toeval. Het land geldt nog als een plek waar talentvolle spelers nog niet de hoofdprijs kosten, hoewel de markt ook daar steeds meer aantrekt. 'Ik denk dat Feyenoord de ervaring tegen ons ook heeft meegenomen', zegt Van der Wee. Vorig seizoen schakelde AS Trencin de Rotterdammers nog uit in de voorronde van de Europa League. In het stadion van MSK Zilina wonnen de Slowaken met een jonge en talentvolle ploeg met 4-0, in Rotterdam werd het een week later gelijk, 1-1. 'Ze zullen het voetbal in Slowakije meer zijn gaan volgen', denkt Van der Wee. 'Ik vind het leuk dat nu een jonge Slowaakse speler nu weer zo’n kans krijgt. Dat is goed voor het voetbal en de competitie in het land.'
Type Jorgensen dus.quote:
Ik heb eigenlijk ook geen idee of het goed of slecht gaat met Feyenoord.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou, dan weet je ook meteen hoe Arnesen erin zit
Ik ben bang dat hij een marionet wordt/is. Wat @Tarado zegt, door die opmerking weet je dat hij (deels) betaald is door de VvF. Die hebben hun zegje dus ook gedaan en zullen (deels) de contractvorm hebben bepaald.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook geen idee of het goed of slecht gaat met Feyenoord.
Relatief gezien met een paar maanden geleden en vergeleken met PSV gaat het goed, maar of het daadwerkelijk goed gaat is mij echt een raadsel. Het voetbal is kut maar we winnen wel alles. Ik ben niet 100% overtuigd van Bozenik maar het is op zich netjes dat een dergelijke speler voor Feyenoord kiest. Die hele machtsstrijd is bizar maar het betekent niet per definitie dat de club naar de tering gaat.
Vreemde tijden.
Dat mag niet. Let even een beetje op.quote:
quote:
En dat alles op basis van 1 marketingtechnisch slim zinnetje na alle ophef over dat niemand op 1 lijn zit.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij een marionet wordt/is. Wat @:Tarado zegt, door die opmerking weet je dat hij (deels) betaald is door de VvF. Die hebben hun zegje dus ook gedaan en zullen (deels) de contractvorm hebben bepaald.
Vreemd? Daar kan je over discussiëren. Enerzijds; wie betaalt bepaalt. Anderzijds je stelt zo'n Arnesen toch niet voor jan lul aan?
Het is ook gewoon een quote van Arnesen?quote:Op maandag 27 januari 2020 13:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
En dat alles op basis van 1 marketingtechnisch slim zinnetje na alle ophef over dat niemand op 1 lijn zit.
Onlogod.
Ik zeg dan ook niet dat het dat niet is.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een quote van Arnesen?
Bedanktquote:Op maandag 27 januari 2020 13:17 schreef Caland het volgende:
Zie artikel "Feyenoord vindt ruwe diamant in Robert Bozeník: 'Echt veel potentie'" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/ana(...)tie/share/4eb10e639e
Kokcu moet je gewoon laten staan. Speelt sinds Advocaat echt heel prima op een enkele pot na. Maar mag het? Die jongen komt net kijken.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezien de huidige spelopvatting van Feyenoord is een aanvallende middenvelder meer dan welkom, zeker omdat Kökcü niet in beste vorm is. Die jongen kan sowieso als een ontzettend goed voorbeeld dienen voor Kökcü eigenlijk.
Daarnaast heeft die Ozyakup veel meer gepresteerd dan Baker, alleen de laatste jaren wat minder. Lijkt mij een prima tijdelijke versterking, zeker als er optie tot koop bedongen wordt. Als ie tegenvalt ben je er snel van af, haalt ie zijn oude niveau dan is het gewoon een ontzettende versterking.
Hij had alleen geen seizoen eerder moeten komen, dan was het ruzie geweest met vPersie
De jonge spits staat in de Slowaakse competitie, de Fortuna League, al 623 speelminuten droog.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:17 schreef Caland het volgende:
Zo te lezen zijn die Turken erg blij dat hij weggaat. Zo goed zal die niet zijn vermoed ik, maar laat me graag verrassen.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:36 schreef Maver24 het volgende:
Ik ken geen turks maar volgens mij goed nieuws
https://twitter.com/fanatikcomtr/status/1221770050320961536?s=19
Hij verdient daar 2 miljoen per jaarquote:Op maandag 27 januari 2020 13:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo te lezen zijn die Turken erg blij dat hij weggaat. Zo goed zal die niet zijn vermoed ik, maar laat me graag verrassen.
twitter:Feyenoord twitterde op maandag 27-01-2020 om 13:39:26Bozeník 🆚 Blijenik (Sorry...) 😇 #RoboRedAndWhite https://t.co/gKsgmADSmt reageer retweet
Dat hij een marionet is weten we niet. Hij kan ook gewoon zich slim manoeuvreren binnen de VvF en de RvC maar wel zijn eigen inbreng hebben en doordrukken. Het is beter dan een type Troost die in de media gewoon de wensen van de trainer ondermijnt en achterlijke salarissen aanbiedt aan middelmatige spelers.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij een marionet wordt/is. Wat @:Tarado zegt, door die opmerking weet je dat hij (deels) betaald is door de VvF. Die hebben hun zegje dus ook gedaan en zullen (deels) de contractvorm hebben bepaald.
Vreemd? Daar kan je over discussiëren. Enerzijds; wie betaalt bepaalt. Anderzijds je stelt zo'n Arnesen toch niet voor jan lul aan?
wauw...quote:Op maandag 27 januari 2020 13:42 schreef Zipportal het volgende:
twitter:Feyenoord twitterde op maandag 27-01-2020 om 13:39:26Bozeník 🆚 Blijenik (Sorry...) 😇 #RoboRedAndWhite https://t.co/gKsgmADSmt reageer retweet
Ja Feyenoord gaat 2 miljoen betalen voor een huurquote:Op maandag 27 januari 2020 13:43 schreef Thunder0x het volgende:
Schijnt volgens dat bericht over Ozyakup dat we zijn volle salaris gaan betalen.
@GGMM flikker op van het twitter account van Feyenoord, wil je?quote:Op maandag 27 januari 2020 13:42 schreef Zipportal het volgende:
Ja want hij verdient ook 2 miljoenquote:Op maandag 27 januari 2020 13:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja Feyenoord gaat 2 miljoen betalen voor een huur
Hij kwam al eerder op Twitter voorbij voordat ik hem hier plaatste.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:GGMM flikker op van het twitter account van Feyenoord, wil je?
Hij is door Blokland voorgesteld aan vBodegom dus de VvF zal zeker wel invloed op hem hebben.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat hij een marionet is weten we niet. Hij kan ook gewoon zich slim manoeuvreren binnen de VvF en de RvC maar wel zijn eigen inbreng hebben en doordrukken. Het is beter dan een type Troost die in de media gewoon de wensen van de trainer ondermijnt en achterlijke salarissen aanbiedt aan middelmatige spelers.
Verder weten we ook niet precies hoe gevaarlijk de invloed is van de VvF en de RvC. Toon van Bodegom is zeker een gevaarlijke vent, maar om heel eerlijk te zijn vond ik zijn teksten deze zomer wel zinnig klinken.
Ja, maar dat gaat Feyenoord echt niet (kunnen) betalen.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:44 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Ja want hij verdient ook 2 miljoen
Waar lees je dat hij 2 miljoen verdiend dan?quote:Op maandag 27 januari 2020 13:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat Feyenoord echt niet (kunnen) betalen.
1 miljoen.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Jeetje scrummie, je loopt constant achter de feiten aan vandaag.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Feyenoord twitterde op maandag 27-01-2020 om 13:39:26Bozeník 🆚 Blijenik (Sorry...) 😇 #RoboRedAndWhite https://t.co/gKsgmADSmt reageer retweet
[ afbeelding ]
@:GGMM
Dat gaat rond op Twitter geloof ik, maar geen idee of het waar is. Maar mocht het zo zijn lijkt het me heel erg sterk dat Feyenoord dat gaat betalen.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:46 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Waar lees je dat hij 2 miljoen verdiend dan?
lolquote:Op maandag 27 januari 2020 13:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Feyenoord twitterde op maandag 27-01-2020 om 13:39:26Bozeník 🆚 Blijenik (Sorry...) 😇 #RoboRedAndWhite https://t.co/gKsgmADSmt reageer retweet
[ afbeelding ]
@:GGMM
Ik merk het.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Jeetje scrummie, je loopt constant achter de feiten aan vandaag.
Ja, of voorgoed.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik merk het.
Ik kan beter even uitloggen.
Lijkt me ook sterk dat Feyenoord dat gaat betalen, daarom vermoed ik ook dat het een stuk lager ligt. Of hij levert zelf in natuurlijk. Wat er staat is dat Feyenoord zijn volledige salaris overneemt. Hoeveel dat is, is de vraag.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat gaat rond op Twitter geloof ik, maar geen idee of het waar is. Maar mocht het zo zijn lijkt het me heel erg sterk dat Feyenoord dat gaat betalen.
waarom was je eigenlijk weg?quote:Op maandag 27 januari 2020 13:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, daarvoor vind ik je te aardig.
Dit twitteraccount deelt zichzelf graag complimentjes uit. Maar eerlijk is eerlijk; ze hebben wel vaak nieuws als een van de eerstetwitter:FeyenoordTM twitterde op maandag 27-01-2020 om 13:38:4915 dagen na de eerste speculaties is de spits bij Feyenoord gecontracteerd - @FeyenoordTM bracht jullie dit nieuws als eerste! 🙌🏼✅ https://t.co/P2CeevebH0 reageer retweet
Tijdelijke verhuurperiode naar de plek waar ook oude bekenden als Klaas en Helpmefok nu zitten.quote:
Als je die wenkbrauwen van Yellow z'n wijf geel verft kun je ze zo op een paal langs de A16 zetten en hamburgers beginnen verkopen.quote:
het gesticht?quote:Op maandag 27 januari 2020 13:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tijdelijke verhuurperiode naar de plek waar ook oude bekenden als Klaas en Helpmefok nu zitten.
Godverdommequote:Op maandag 27 januari 2020 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je die wenkbrauwen van Yellow z'n wijf geel verft kun je ze zo op een paal langs de A16 zetten en hamburgers beginnen verkopen.
Ik ben op werk het valt teveel op als ik hardop lach, niet meer doen dusquote:Op maandag 27 januari 2020 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je die wenkbrauwen van Yellow z'n wijf geel verft kun je ze zo op een paal langs de A16 zetten en hamburgers beginnen verkopen.
Nee, dit kan echt niet.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:42 schreef Zipportal het volgende:
Is dat wat die speler?quote:Op maandag 27 januari 2020 13:36 schreef Maver24 het volgende:
Ik ken geen turks maar volgens mij goed nieuws
https://twitter.com/fanatikcomtr/status/1221770050320961536?s=19
Een half jaar is dan 1 miljoen he.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Oh, dus je bent hiermee dan én niet grappig én niet origineel.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij kwam al eerder op Twitter voorbij voordat ik hem hier plaatste.
Verdiendquote:Op maandag 27 januari 2020 13:46 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
heeft die stagiair van jou gepiktquote:Op maandag 27 januari 2020 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
lol
Bedankt dat je hem post met de foto's erbij, die moeite had Caland niet genomen.
@GGMM zei dat.quote:Op maandag 27 januari 2020 13:46 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Oke @Kuiptalk.quote:Op maandag 27 januari 2020 14:29 schreef Caland het volgende:
Arnesen komt wel meer dan prima over voor de camera.
Ik heb het nu 3 of 4 keer gehad; ik lees een tweet van @Kuiptalk, en vervolgens maak jij hier een post met ongeveer dezelfde strekking.quote:
mooie voetballer was het ookquote:Op maandag 27 januari 2020 14:29 schreef Caland het volgende:
Ik zat die persconferentie te bekijken. Gaf gewoon lekker relaxed antwoord op vragen, ik ken hem niet zo goed van zijn vorige clubs.quote:Op maandag 27 januari 2020 14:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb het nu 3 of 4 keer gehad; ik lees een tweet van @:Kuiptalk, en vervolgens maak jij hier een post met ongeveer dezelfde strekking.
Heb je met Advocaat ook. Als je gewoon normaal doet en eerlijk bent over wat je wel en niet kunt zeggen kun je dat allemaal veel relaxter beantwoorden.quote:Op maandag 27 januari 2020 14:29 schreef Caland het volgende:
Vond het juist wel prima eigenlijk. Begreep de vragen in ieder geval.quote:Op maandag 27 januari 2020 14:34 schreef Caland het volgende:
Bozenik kende maar 2 woordjes Engels helaas
Hard work
#DONEDEALtwitter:KuipTalk twitterde op maandag 27-01-2020 om 14:32:12Reliable Besiktas watcher reports that Feyenoord and Besiktas have reached an agreement on midfielder Oguzhan Ozyakup. #donedeal https://t.co/y9D4yvqCXD reageer retweet
Hij zette ook meteen Krabby voor lul geloof ikquote:Op maandag 27 januari 2020 14:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vond het juist wel prima eigenlijk. Begreep de vragen in ieder geval.
Dat doet Krabby zelf al.quote:Op maandag 27 januari 2020 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zette ook meteen Krabby voor lul geloof ik
Karsdorp 😎quote:Op maandag 27 januari 2020 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
Zouden ze stoppen bij één middenvelder of krijgen we er straks Baker ook nog bij? We kunnen toch ook niet met vier middenvelders spelen de rest van het seizoen.
5*quote:Op maandag 27 januari 2020 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
Zouden ze stoppen bij één middenvelder of krijgen we er straks Baker ook nog bij? We kunnen toch ook niet met vier middenvelders spelen de rest van het seizoen.
Eens.quote:Op maandag 27 januari 2020 15:04 schreef Haringkop het volgende:
Tapia niet meerekenen lijkt me terecht. Kan er werkelijk geen klote van.
Dan mag je Fer ook niet meerekenenquote:Op maandag 27 januari 2020 15:04 schreef Haringkop het volgende:
Tapia niet meerekenen lijkt me terecht. Kan er werkelijk geen klote van.
Die kan nog enigszins rennen.quote:Op maandag 27 januari 2020 15:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan mag je Fer ook niet meerekenen
Die speelt nog om iets. Tapia is straks weg en die gooide er echt met de pet naar in de laatste wedstrijd.quote:Op maandag 27 januari 2020 15:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan mag je Fer ook niet meerekenen
Als er 1 kwaliteit is waar ik Tapia hoger inschaal is dat het wel.quote:
Natuurlijk gaat dat nog wel gebeurenquote:Op maandag 27 januari 2020 15:29 schreef fetX het volgende:
Maar verder wel eens dat nog een middenvelder geen overbodige luxe zou zijn al denk ik niet dat dit gaat gebeuren.
Ik bedoel nog een extra middenvelder naast Ozyakup.quote:Op maandag 27 januari 2020 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat dat nog wel gebeuren
Al had ik zelf wel het idee dat dat eigenlijk al rond was, anders laat je Burger toch nooit zo makkelijk gaan.
Er zijn wel vaker domme dingen gebeurd, zou mij niets verbazen als Burger zonder vervanging in de breedte was laten gaan.quote:Op maandag 27 januari 2020 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Al had ik zelf wel het idee dat dat eigenlijk al rond was, anders laat je Burger toch nooit zo makkelijk gaan.
Het gaat om een extra middenvelder naast Ozyakup, ouwe reus.quote:Op maandag 27 januari 2020 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gok morgen of woensdag presentatie.twitter:Mkrabby twitterde op maandag 27-01-2020 om 16:41:51#Feyenoord wil #Ozyakup naar De Kuip halen en is dichtbij. Zie zo @VI_nl reageer retweet
quote:Feyenoord zet in op de komst van Oguzhan Özyakup. De 27-jarige middenvelder dient nu nog Besiktas, waarvoor hij dit seizoen twaalf competitiewedstrijden afwerkte. Volgens Turkse bronnen is Özyakup op details na rond met Feyenoord.
Eerder trok Feyenoord al spits Róbert Bozeník aan. Met Özyakup krijgen de Rotterdammers nu ook de beschikking over de gewenste extra optie voor op het middenveld. De Turk was vorig seizoen nog aanvoerder van de nationale ploeg, maar kwam de laatste maanden steeds minder in actie namens zijn club.
De in Zaandam geboren Özyakup maakte in 2008 de overstap naar Arsenal, dat hem wegplukte uit de jeugd van AZ. Sinds 2012 verdedigt de Turks international de kleuren van Besiktas. In het seizoen 2014/15 speelde Özyakup nog tegen Feyenoord in de voorronde van de Champions League.
Laatste bezoekquote:Op maandag 27 januari 2020 16:51 schreef Zipportal het volgende:
Annnounce @:klaasweetalles voor de duiding.
Announce gratie.quote:Op maandag 27 januari 2020 16:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Laatste bezoek
11 uur, 12 minuten geleden.
HIJ LEEST MEE.
Niemand kan dit lezen vriendquote:Op maandag 27 januari 2020 17:51 schreef Maver24 het volgende:
Kink in de kabel???
https://twitter.com/futbolarena/status/1221834540047589385?s=19
Twitter vertaling knopje gebruiken?quote:Op maandag 27 januari 2020 17:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niemand kan dit lezen vriend
HIJ. KOMT. NIET.quote:Op maandag 27 januari 2020 17:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niemand kan dit lezen vriend
Kun je zijn ban even opheffen @GGMM , @klaasweetalles is duidelijk onmisbaar hier.quote:Op maandag 27 januari 2020 16:51 schreef Zipportal het volgende:
Annnounce @:klaasweetalles voor de duiding.
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op maandag 27 januari 2020 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kun je zijn ban even opheffen @:GGMM , @:Klaasweetalles is duidelijk onmisbaar hier.
quote:Het projectteam van Feyenoord City heeft deze week een presentatie gegeven aan medewerkers van Feyenoord en gemeenteraadsleden. Het definitieve ontwerp zal goedkoper en efficiënter moeten worden, aldus RTV Rijnmond.
De aanpassingen zouden gebruikelijk zijn voor zo'n groot project: het heeft te maken met hoeveel geld er beschikbaar is en als er een tekort is wordt er gekeken naar waar er bezuinigd kan worden. In dit geval zou het gaan om aanpassingen aan de dragende constructie en de dakconstructie van het stadion en aan de business case. Dat wijst erop dat er meer beton en minder staal gebruikt zal gaan worden. Pas op het moment dat er een zogeheten financial close is kan er gebouwd gaan worden. Ook de dagelijkse horeca, de keukenvoorzieningen en de energievoorzieningen worden nog onder de loep genomen.
Of het project doorgang vindt zou in de zomer van 2020 bekend moeten worden. Het Technisch Ontwerp van het stadion zou klaar moeten zijn in februari 2021 zodat er vanaf maart 2022 gebouwd zou kunnen worden. Dat kan alleen als voordien het bestemmingsplan, de prijsovereenstemming met de aannemer en de contracttering van de aannemer afgerond zijn. In juni 2025 is het stadion dan klaar voor gebruik.
Wilde het net doen, maar @fetX is tegen.quote:Op maandag 27 januari 2020 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kun je zijn ban even opheffen @:GGMM , @:Klaasweetalles is duidelijk onmisbaar hier.
Goed actie van @fetXquote:Op maandag 27 januari 2020 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wilde het net doen, maar @:fetx is tegen.
Volgend jaar misschien
Ik zag het. Niet zo gek dat het zo'n chaos is bij Feyenoord als je ziet dat men zo bang is om iemand met kennis binnen te halen. #TEAMHARVARDquote:Op maandag 27 januari 2020 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wilde het net doen, maar @:fetx is tegen.
Volgend jaar misschien
Ook nog eens live op fox voor de liefhebbersquote:Op maandag 27 januari 2020 19:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Burger basisplekje. Benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen daar.
Zal wel een van Haarentje doen.quote:Op maandag 27 januari 2020 19:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Burger basisplekje. Benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen daar.
Burger heeft ooit een verkeerd passje gegeven. Dit wordt niets.quote:Op maandag 27 januari 2020 19:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo ongelofelijk zuur?
Onlogisch weet alles.quote:Op maandag 27 januari 2020 19:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Burger heeft ooit een verkeerd passje gegeven. Dit wordt niets.
Bij onlogisch hebben spelers pas potentie als ze Maradonna-esque talenten aan de dag leggen.quote:Op maandag 27 januari 2020 19:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Burger heeft ooit een verkeerd passje gegeven. Dit wordt niets.
twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 18-01-2020 om 21:12:25🤹♂ | Samba Sam in actie!#feyhee @Feyenoord https://t.co/bqZwtnCC7E https://t.co/ud6YJ1X552 reageer retweet
Prima gifje voor in de OPquote:Op maandag 27 januari 2020 19:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij onlogisch hebben spelers pas potentie als ze Maradonna-esque talenten aan de dag leggen.
Zo eens opzetten danquote:Op maandag 27 januari 2020 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook nog eens live op fox voor de liefhebbers
We wachten op het verlossende woord van @KuipTalkquote:Op maandag 27 januari 2020 20:06 schreef Caland het volgende:
Volgens rijnmond is Ozyakup een DONEDEAL
twitter:FeyenoordTM twitterde op maandag 27-01-2020 om 20:08:24DONE DEAL 🤝🇹🇷 | Later meer... https://t.co/W68iXq0Eku reageer retweet
Ja, helemaal als hij zijn niveau van 2-3 jaar geleden weer kan aantikken. Moeiteloos basis en je kan hem vrijwel overal neerzetten blijkbaarquote:Op maandag 27 januari 2020 20:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met optie tot koop zou wel echt episch zijn.
Einde tijdperk Kuiptalk, die is gewisseld en gelijk klaar.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
KuipTalk wordt de laatste tijd voorbijgestreefd door FeyenoordTM
twitter:KuipTalk twitterde op maandag 27-01-2020 om 20:53:00Feyenoord and Besiktas will share the remaining 1.2 million euro wage for Ozyakup, with Feyenoord paying around 500k. Besiktas willing to include an option to buy for 5 million euros. reageer retweet
Klinkt primaquote:Op maandag 27 januari 2020 20:57 schreef Caland het volgende:
twitter:KuipTalk twitterde op maandag 27-01-2020 om 20:53:00Feyenoord and Besiktas will share the remaining 1.2 million euro wage for Ozyakup, with Feyenoord paying around 500k. Besiktas willing to include an option to buy for 5 million euros. reageer retweet
5mln is nog wel een hoop. Als hij nu 2mln salaris per jaar binnentikt mag je daar ook wel flink voor in de buidel tasten en geen doorverkoopwaarde meer. Voor nu is het in ieder geval prima.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:57 schreef Caland het volgende:
Heeft wel de potentie om een soort El Ahmadi te worden, dan ben je spekkoper met 5 miljoen. Ik vind het niet verkeerd.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
5mln is nog wel een hoop. Als hij nu 2mln salaris per jaar binnentikt mag je daar ook wel flink voor in de buidel tasten en geen doorverkoopwaarde meer. Voor nu is het in ieder geval prima.
Ozyakup is toch aanvallender?quote:Op maandag 27 januari 2020 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft wel de potentie om een soort El Ahmadi te worden, dan ben je spekkoper met 5 miljoen. Ik vind het niet verkeerd.
Begreep dat hij op alle posities op het middenveld eigenlijk wel uit de voeten kanquote:
Ja, neem ook terug wat ik zei. Vijf miljoen valt best mee. Zeker als hij het goed doet.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:35 schreef Haringkop het volgende:
5 miljoen is een fooitje in de huidige markt. Zeker als je nog een half jaar kan kijken of je het wat vindt.
Dan denk ik dat Toornstra zich zorgen moet maken.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Begreep dat hij op alle posities op het middenveld eigenlijk wel uit de voeten kan
In eerste instantie Kökcü wel wat meer. Die was echt bagger afgelopen potjes, en Advocaat baseert zijn keuzes vrijwel nooit op voor de lange termijn.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan denk ik dat Toornstra zich zorgen moet maken.
Ik vermoed van niet. Advocaat is behoorlijk fan van zijn ‘Orrie’. Zou het ook niet toejuichen.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In eerste instantie Kökcü wel wat meer. Die was echt bagger afgelopen potjes, en Advocaat baseert zijn keuzes vrijwel nooit op voor de lange termijn.
Maar Kökcü zal met zijn talent altijd wel naar boven komen drijven, en Toornstra is nog altijd de ideale twaalfde man.
Laatste 3 wedstrijden ook elke keer bij een goal betrokken.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet. Advocaat is behoorlijk fan van zijn ‘Orrie’. Zou het ook niet toejuichen.
Ook dat nog inderdaad. En sowieso speelt hij nu twee potjes wat minder (maar wel assists) na een aantal hele goede potten te hebben gespeeld. Laat die jongen voorlopig nou lekker staan.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatste 3 wedstrijden ook elke keer bij een goal betrokken.
Ligt eraan hoe hij presteert. Hij was een paar jaar geleden nog 15-20 miljoen waard waarschijnlijkquote:Op maandag 27 januari 2020 21:51 schreef PIETR het volgende:
5 miljoen is veels te veel voor een speler van zijn leeftijd, voor een club zonder geld.
Kökcü gaat niet dood van een keertje bankenquote:Op maandag 27 januari 2020 21:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ook dat nog inderdaad. En sowieso speelt hij nu twee potjes wat minder (maar wel assists) na een aantal hele goede potten te hebben gespeeld. Laat die jongen voorlopig nou lekker staan.
Niet als die ook maar een beetje bij zijn niveau komt van enkele jaren geleden.quote:Op maandag 27 januari 2020 21:51 schreef PIETR het volgende:
5 miljoen is veels te veel voor een speler van zijn leeftijd, voor een club zonder geld.
Eens met het laatste. Maar ontwikkeling gaat bijna altijd gepaard met mindere wedstrijden. We zien hoe het looptquote:Op maandag 27 januari 2020 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kökcü gaat niet dood van een keertje banken. Maar goed, Advocaat zal het in dit geval het beste zien. Besiktas-middenveldje, ook niks mis mee.
Het is prima dat ie zijn rendement weer een beetje omhoog krikt! Die 0 assists voor de winterstop deden een beetje pijn, maar onder Stam had ie het enorm moeilijk. Het gaat nu al echt beter. Toch mogen fouten zoals tegen Heracles (die voor de corner bij de 2-3) echt niet. Dat ie daarna nog een beetje verongelijkt ging kijken en gebaren vond ik wel apart. Moet ie niet doen.
Koopje als hij echt goed blijkt te zijn.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:57 schreef Caland het volgende:
@DatMeenJeNietquote:Op maandag 27 januari 2020 22:00 schreef Caland het volgende:
Postte hier niet ooit een Feyenoorder mee die ook voor Besiktas was?
Daar heb je er al genoeg van op Zuid.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 07:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Telegraaf maakt ook melding van interesse in Baker.
Zou helemaal mooi zijn als die Turk én Baker komen.
Er komen in ieder geval ook weer creatieve namen in plaats van uitgerangeerde Nederlandse spelersquote:Op dinsdag 28 januari 2020 01:28 schreef Ifrane het volgende:
Ik ben content met de transfers tot nu toe.
Arnesen was tijdens de persconferentie van Bozenik een gigantische verademing qua communicatie vergeleken met Van Geel en Troost. Toen er aan hem werd gevraagd naar Özyakup en Baker
Heeft een goede dribbel, maar zijn schot is niet zo best. Zeg het maarquote:Op maandag 27 januari 2020 23:07 schreef aTypisch het volgende:
Volgens mij staat die Özyakup al 8 jaar op het lijstje.
Leuke transfer, hopelijk met optie tot koop. Is hij inmiddels meer een CM of nog steeds een meer aanvallende speler?
Ozyakup en Baker zijn in principe ook spelers die vanuit de Eredivisie naar het buitenland gingen en nu op een dood spoor zitten bij hun huidige clubsquote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er komen in ieder geval ook weer creatieve namen in plaats van uitgerangeerde Nederlandse spelers
Prima, maar ik vind ze toch van een ander kaliber dan de Narsinghetjes en Lensjes van deze wereld.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ozyakup en Baker zijn in principe ook spelers die vanuit de Eredivisie naar het buitenland gingen en nu op een dood spoor zitten bij hun huidige clubs
Ja het is wel iets beter ja, en het is logischerwijs ook de vijver waarin Feyenoord moet vissen. Moet wel zeggen dat ik niet bepaald op Baker zit te wachten. Heeft het leuk gedaan bij Vitesse en zou kunnen opbloeien hier, maar floppen bij Middlesbrough, Reading, Leeds én Fortuna Düsseldorf, ploegen die ik nou niet bepaald op een hoger niveau dan Feyenoord acht, in slechts drie jaar geeft geen enkele garantie dat ie het bij Feyenoord een beetje redelijk gaat doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Prima, maar ik vind ze toch van een ander kaliber dan de Narsinghetjes en Lensjes van deze wereld.
Baker is toch wel van een minder kaliber, maar is wel jonger.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Prima, maar ik vind ze toch van een ander kaliber dan de Narsinghetjes en Lensjes van deze wereld.
Moet je dat willen dan, 2 huurspelers? Lijkt me dat Feyenoord toch een keer van die huurconstructies af moet, zeker als dit soort jongens op de plek van andere spelers met restwaarde gaan lopen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:03 schreef fetX het volgende:
Baker is, volgens Telegraaf, een back-up mocht er iets misgaan met de transfer van Ozyakup. Komen dus niet allebei lijkt me.
Huurspelers met optie tot koop vind ik wel prettig. Mocht die Ozyakup het goed doen, kun je hem overnemen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:38 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Moet je dat willen dan, 2 huurspelers? Lijkt me dat Feyenoord toch een keer van die huurconstructies af moet, zeker als dit soort jongens op de plek van andere spelers met restwaarde gaan lopen.
Is er een optie tot koop bedongen?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Huurspelers met optie tot koop vind ik wel prettig. Mocht die Ozyakup het goed doen, kun je hem overnemen.
Het enige is dat Feyenoord nu met 5 middenvelders zit. Persoonlijk vind ik dat een beetje karig. Aan de andere kant kunnen Burger en El Bouchataoui het nu wel elders laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |