Maar Bozenik is niet onze eerste spits en of Baker komt is nog maar de vraag.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Tegen AZ hebben we Bozenik en 1 van de beste middenvelders van de eredivisie. Makkie dus.
Bozenik is zo goed dat ie Jorgensen in 1 wedstrijd uit de basis speelt.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar Bozenik is niet onze eerste spits en of Baker komt is nog maar de vraag.
Aan de ene kant zou dat prettig zijn aan de andere kant zorgt dat ervoor dat Jorgensen geen klap meer oplevert.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Bozenik is zo goed dat ie Jorgensen in 1 wedstrijd uit de basis speelt.
Beetje vertrouwen mag ook wel, AZ is echt niet zo goed.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:20 schreef fetX het volgende: [..] Ik hoop het, maar ik verwacht daar onze eerste nederlaag onder Advocaat.
Boussaadia zei dat ie er niks van kon en die volgt de Slovaakse competitie actief, dus ik vrees het ergstequote:Op zondag 26 januari 2020 13:26 schreef fetX het volgende:
Dan toch maar hopen dat Bozenik mokergoed is.
Oh, ik vind AZ eigenlijk best wel goed dit jaar.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen mag ook wel, AZ is echt niet zo goed.
De eerste maanden van het jaar wel. De laatste tijd gaat het al een stuk minder. Paar van hun spelers zijn in iets mindere vorm nu, met name Stengs, en met hun centrale verdediging bestaande uit Wuytens en Vlaar is ook een beetje... hmmmquote:Op zondag 26 januari 2020 13:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, ik vind AZ eigenlijk best wel goed dit jaar.
Ja, maar in de eerste seizoenshelft speelden ze toch ook met die Hatzidiakos? Die kan er ook niet zoveel van.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De eerste maanden van het jaar wel. De laatste tijd gaat het al een stuk minder. Paar van hun spelers zijn in iets mindere vorm nu, met name Stengs, en met hun centrale verdediging bestaande uit Wuytens en Vlaar is ook een beetje... hmmm
Zou zomaar deze week al kunnen zijnquote:Op zondag 26 januari 2020 13:00 schreef fetX het volgende:
Volgende week waarschijnlijk wel over PSV heen. Daarna AZ-uit. Dat wordt onze eerste nederlaag onder Advocaat denk ik.
PSV klopt aan voor Berghuis incoming. Gaat ‘ie nooit doen natuurlijk. De kans dat we boven PSV eindigen is best groot eigenlijk.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou zomaar deze week al kunnen zijn
Wat een genot al dat drama daar. Alsof ze hun best doen om er een nog grotere puinhoop van te maken als bij ons.
Is dit serieus?quote:Op zondag 26 januari 2020 16:00 schreef Elan het volgende:
Stelling: Advocaat is een betere trainer dan Van Bronckhorst.
stelling afgewezenquote:Op zondag 26 januari 2020 16:00 schreef Elan het volgende:
Je durftquote:Op zondag 26 januari 2020 16:00 schreef Elan het volgende:
Stelling: mensen die niet naar uitwedstrijden kijken doen niet meer mee.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:00 schreef Elan het volgende:
Als Berghuis vertrekt kunnen we misschien wel die andere Steven halen, ene Bergwijn ofzo? Is misschien wel een leuke buitenspeler, maar je moet er niet meer dan 50 miljoen aan uitgeven. GenerationAlpha zei immers dat ie er niks van kanquote:Op zondag 26 januari 2020 16:02 schreef fetX het volgende:
[..]
PSV klopt aan voor Berghuis incoming. Gaat ‘ie nooit doen natuurlijk. De kans dat we boven PSV eindigen is best groot eigenlijk.
Echt.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Berghuis vertrekt kunnen we misschien wel die andere Steven halen, ene Bergwijn ofzo? Is misschien wel een leuke buitenspeler, maar je moet er niet meer dan 50 miljoen aan uitgeven. GenerationAlpha zei immers dat ie er niks van kan
Dan had ik een tag gezet.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:34 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Echt.Je wilt gewoon dat ik hap of niet?
Desondanks kan ik er wel echt smerig mad om worden nog steeds. Vooral omdat het zo waar is wat ik zei.quote:
Wat kun jij je laten opnaaien zegquote:Op zondag 26 januari 2020 17:37 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Desondanks kan ik er wel echt smerig mad om worden nog steeds. Vooral omdat het zo waar is wat ik zei.![]()
Bergwijn is een matige kutspeler waar PSV door de hype eromheen veel geld voor gaat vangen. En nee, nergens gezegd dat hij 50 miljoen gaat opleveren. Ik zei 25.
Manman, zo blijven we hem juist alleen maar terugkaatsen natuurlijkquote:Op zondag 26 januari 2020 17:37 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Desondanks kan ik er wel echt smerig mad om worden nog steeds. Vooral omdat het zo waar is wat ik zei.![]()
Bergwijn is een matige kutspeler waar PSV door de hype eromheen veel geld voor gaat vangen. En nee, nergens gezegd dat hij 50 miljoen gaat opleveren. Ik zei 25.
The power of the team... is the team.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nog 10 punten!
14 finales te gaan, alles zetten opdat we alles winnen
Hoezo?quote:Op zondag 26 januari 2020 18:33 schreef Generationalpha het volgende:
Feyenoord over PSV heen.Bizar.
quote:Op zondag 26 januari 2020 17:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Naja, volgende week Ajax-PSV, de week erop AZ-Feyenoord, tussendoor moet Ajax naar Utrecht en Heracles, en iets later heb je PSV-Feyenoord en Ajax-AZ.
Stel dat Ajax drie keer in die reeks gelijk speelt en Feyenoord die serie volledig overleeft, staat het:
1. Ajax 56
2. AZ 54
3. Feyenoord 52
Met nog de klassieker in de Kuip te gaan. We worden gewoon kampioen!
Zei het voor het seizoen al.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:fetx
@:onlogisch
@:kapiteintje
Makkelijk derde!
Dezelfde rol toch? Ik snap de vraag niet.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:32 schreef Ifrane het volgende:
Wat is de rol van Ié eigenlijk nu gezien Baco de bank graag warm houdt?
DICKED.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Makkelijk derde!
Ja, maar toen werd iedereen die zei dat het aan Stam lag voor gek verklaard. Materiaal was zogezegd niet beter.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:38 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Als je het met de situatie onder Stam vergelijkt is dit wel een gigantische ommekeer.
Hoopte er sinds 1 januari op dat hij misschien teruggestuurd kon worden om geld te besparen qua salarissen.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:39 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dezelfde rol toch? Ik snap de vraag niet.
In principe onder presteerden we al enorm onder Stam als je de resultaten vergeleek met het wedstrijdbeeld. Die potjes tegen Ajax en AZ, gezamenlijk met het soms belachelijk naïeve verdedigen, deden het veel erger ogen dan het was. Ook onder Stam zag je op zijn minst tegen Twente en Porto dat deze ploeg echt wel een beetje kon ballen, het zat echter vaak niet mee.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:42 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ja, maar toen werd iedereen die zei dat het aan Stam lag voor gek verklaard. Materiaal was zogezegd niet beter.
Jammer dat ik nooit onthou wie dat zegt.
quote:Op zondag 26 januari 2020 18:42 schreef hhh38 het volgende:
We stonden na 14 speelronden nog 10e
De tweede plek is nu echt niet ondenkbaar.
Ik las dit alsof Feyenoord in januari 30 doelpunten om de oren had gekregen.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:57 schreef Pleun2011 het volgende:
We krijgen helaas nog steeds teveel tegengoals. 30 tegendoelpunten in januari is niet best
Een heel jaar Dick en we hadden gewoon gelijk met AZ gestaan en Europees overwintert.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:42 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ja, maar toen werd iedereen die zei dat het aan Stam lag voor gek verklaard. Materiaal was zogezegd niet beter.
Jammer dat ik nooit onthou wie dat zegt.
Nee. De organisatie stond dramatisch onder Stam, juist ook tegen Porto. Dat je 1 van de 18 wedstrijden (ofzo) goed speelt tegen een linkerrijtjeclub mag ik hopen ja.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In principe onder presteerden we al enorm onder Stam als je de resultaten vergeleek met het wedstrijdbeeld. Die potjes tegen Ajax en AZ, gezamenlijk met het soms belachelijk naïeve verdedigen, deden het veel erger ogen dan het was. Ook onder Stam zag je op zijn minst tegen Twente en Porto dat deze ploeg echt wel een beetje kon ballen, het zat echter vaak niet mee.
Dat is wat ik zeg wijsneus.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:12 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nee. De organisatie stond dramatisch onder Stam, juist ook tegen Porto. Dat je 1 van de 18 wedstrijden (ofzo) goed speelt tegen een linkerrijtjeclub mag ik hopen ja.
Hugoquote:
Lekker man, biertje er bij, niks mis meequote:Op zondag 26 januari 2020 20:02 schreef hhh38 het volgende:
Volgende week alweer op zaterdagavond, hebben we wat in te halen ofzo?
Altijd tegen ons.quote:Op zondag 26 januari 2020 20:02 schreef hhh38 het volgende:
Volgende week alweer op zaterdagavond, hebben we wat in te halen ofzo?
Ach, niet alleen Hugo Borst dacht er toen zo over. Ik moet zeggen dat ik ook positief ben verrast door hoe het onder Advocaat gaat. Wel graag winnen van Sittard dinsdag, dan blijf je in de positieve flowquote:
Wat dan? Ik weet zelf niet meer wat ik voorspeld had. Het tegenovergestelde van @onlogisch geloof ik, die ging namelijk voor degradatie. Denk derde plaats boven AZ en onder PSV en Ajax.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Makkelijk derde!
Zover is het nog lang niet natuurlijk. Maar met Dickie wel weer vertrouwen.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Makkelijk derde!
Degradatie niet. Maar ik zag het rechterrijtje wel als een serieus iets. En we zijn pas halverwege hé. We hebben 14e gestaan en nu weer 3e. Ik wil nog niet te vroeg juichen. Hoewel het grappig is om de ineenstorting van PSV te zien gebeurenquote:Op zondag 26 januari 2020 21:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat dan? Ik weet zelf niet meer wat ik voorspeld had. Het tegenovergestelde van @:onlogisch geloof ik, die ging namelijk voor degradatie. Denk derde plaats boven AZ en onder PSV en Ajax.
Het moet gek lopen willen we nog 7de worden.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Degradatie niet. Maar ik zag het rechterrijtje wel als een serieus iets. En we zijn pas halverwege hé. We hebben 14e gestaan en nu weer 3e. Ik wil nog niet te vroeg juichen. Hoewel het grappig is om de ineenstorting van PSV te zien gebeuren
Klopt volgens mijquote:Op zondag 26 januari 2020 21:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat dan? Ik weet zelf niet meer wat ik voorspeld had. Het tegenovergestelde van @:onlogisch geloof ik, die ging namelijk voor degradatie. Denk derde plaats boven AZ en onder PSV en Ajax.
Onder Stam hebben we een aantal keer echt te weinig gekregen, maar het lag toen zo ontzettend open achterin dat vrijwel elke kans tegen een goal was.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In principe onder presteerden we al enorm onder Stam als je de resultaten vergeleek met het wedstrijdbeeld. Die potjes tegen Ajax en AZ, gezamenlijk met het soms belachelijk naïeve verdedigen, deden het veel erger ogen dan het was. Ook onder Stam zag je op zijn minst tegen Twente en Porto dat deze ploeg echt wel een beetje kon ballen, het zat echter vaak niet mee.
Onder Advocaat is het iets minder naïef en spelen ze met wat meer zelfvertrouwen, en voila. Met dank aan de inzinking van PSV sta je ineens derde, zonder heel goed voetbal
Als het verlenging wordt speel je meer dan genoeg minuten om de bovenliggende partij te moeten zijn. Een half uur spelen tegen een uitgeruste tegenstander is daarentegen wel erg kort ja.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dinsdag gaat wel een kutpot worden. Vrees een intens half uurtje op een knollenveld. Hopen dat t dubbeltje de goede kant opvalt..
Ja die gaan er 300% op. Wordt echt heel erg lastig.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als het verlenging wordt speel je meer dan genoeg minuten om de bovenliggende partij te moeten zijn. Een half uur spelen tegen een uitgeruste tegenstander is daarentegen wel erg kort ja.
Dit is een leuke theorie, maar je weet nu al dat Ajax PSV volledig overklast en Feyenoord in Alkmaar kansloos ten onder gaat.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Naja, volgende week Ajax-PSV, de week erop AZ-Feyenoord, tussendoor moet Ajax naar Utrecht en Heracles, en iets later heb je PSV-Feyenoord en Ajax-AZ.
Stel dat Ajax drie keer in die reeks gelijk speelt en Feyenoord die serie volledig overleeft, staat het:
1. Ajax 56
2. AZ 54
3. Feyenoord 52
Drugs are bad, mmkay.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
1. Ajax 56
2. AZ 54
3. Feyenoord 52
Klapstoeltje staat klaar.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
1. Ajax 56
2. AZ 54
3. Feyenoord 52
die ligt tegen die tijd nog steeds open toch?quote:Op maandag 27 januari 2020 00:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lach maar, ik heb mijn plekkie bij de Coolsingel al gereserveerd.
o ja kloptquote:Op maandag 27 januari 2020 00:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die ligt tegen die tijd nog steeds open toch?
Ben er bang voor. En mocht het wel lukken dan wacht er nog een heet avondje in Friesland. Vrees dat de dennenappel nog een jaartje aan ons voorbij gaat.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dinsdag gaat wel een kutpot worden. Vrees een intens half uurtje op een knollenveld. Hopen dat t dubbeltje de goede kant opvalt..
Overleef je dat, dan volgt weer een zware avond AZ, wel thuis. We hebben het niet getroffen met de bekerloting dit jaar.quote:Op maandag 27 januari 2020 09:11 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ben er bang voor. En mocht het wel lukken dan wacht er nog een heet avondje in Friesland. Vrees dat de dennenappel nog een jaartje aan ons voorbij gaat.
ja want Ajax zit in wereldvorm momenteel.quote:Op zondag 26 januari 2020 23:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit is een leuke theorie, maar je weet nu al dat Ajax PSV volledig overklast en Feyenoord in Alkmaar kansloos ten onder gaat.
Toch juist leuk zo’n bekerroute.quote:Op maandag 27 januari 2020 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Overleef je dat, dan volgt weer een zware avond AZ, wel thuis. We hebben het niet getroffen met de bekerloting dit jaar.
Maar goed, als AZ of Ajax de beker wint is een derde plek in de Eredivisie genoeg voor directe plaatsing van de groepsfase EL, dat moet nu wel echt de doelstelling worden.
Begrijpelijk van Eenhoorn.quote:Sportief gaat het Feyenoord voor de wind: sinds de aanstelling van Dick Advocaat zijn de Rotterdammers de best presterende ploeg van de eredivisie, mede dank zij de toegenomen fitheid bij de spelers. Achter de schermen blijft de onrust echter heersen. Advocaat blijft stoïcijns onder al het gekonkel. "Ik ga gewoon niet naar De Kuip."
De Kleine Generaal richt zichzelf vooral op trainingscomplex 1908 om zo het spel van Feyenoord te blijven verbeteren. Tussendoor laat hij ook zijn voorkeur voor het aanblijven van Sjaak Troost blijken en spreekt hij letterlijk de Vrienden van Feyenoord toe na de 2-3 overwinning op Heracles Almelo. "Onze Feyenoord-Vrienden vinden het allemaal niet zo geweldig. Misschien worden ze wel wat positiever nu. Het sentiment moet eens veranderen. Dit is een grote club, hopelijk gaat iedereen het een beetje zien.”
Die Vrienden van Feyenoord waren tien jaar geleden de redders van Feyenoord met een kapitaalinjectie van 30 miljoen (door de overname van aandelen), maar hun krediet lijkt bij Het Legioen steeds meer op te raken. De Telegraaf meldt dat de dominante rol van Pim Blokland en zijn vrienden de reden is van het afhaken van Robert Eenhoorn. De droomkandidaat voor de functie van algemeen directeur zou geen trek hebben gehad in een rol als marionet.
Al met al willen de Vrienden van Feyenoord Sjaak Troost niet meer terug in de Raad van Commissarissen. De komende dagen zal blijken of die wens wel of geen doorgang zal vinden. Nu Advocaat zich achter het aanblijven van Troost heeft geschaard zal het wegwerken van Troost wellicht wat lastiger worden. Externe investeerders staan klaar, maar zolang Feyenoord in handen is van de Vrienden van Feyenoord weigeren ze in te stappen om de stadionclub naar grotere hoogten te stuwen, weet de krant te melden.
In 2010 wonnen we van Den Bosch, AZ, PSV & Twente. Dat was een pittige route en hadden we eigenlijk wel verdiend de beker te winnen. Maar ja, toen kwamen die 2 wedstrijden tegen Ajaxquote:
En in 2008 sloeg het weer helemaal nergens opquote:Op maandag 27 januari 2020 12:25 schreef fetX het volgende:
[..]
In 2010 wonnen we van Den Bosch, AZ, PSV & Twente. Dat was een pittige route en hadden we eigenlijk wel verdiend de beker te winnen. Maar ja, toen kwamen die 2 wedstrijden tegen Ajax
twitter:FeyenoordTM twitterde op maandag 27-01-2020 om 12:26:13#Feyenoord is opnieuw in de race voor Oğuzhan Özyakup. De Rotterdammers willen de 27-jarige centrale middenvelder deze week nog huren van Beşiktaş en een optie tot koop afdwingen. 🦅🇹🇷 https://t.co/I8EduckgMR reageer retweet
Nee tochquote:Op maandag 27 januari 2020 12:29 schreef Caland het volgende:
twitter:FeyenoordTM twitterde op maandag 27-01-2020 om 12:26:13#Feyenoord is opnieuw in de race voor Oğuzhan Özyakup. De Rotterdammers willen de 27-jarige centrale middenvelder deze week nog huren van Beşiktaş en een optie tot koop afdwingen. 🦅🇹🇷 https://t.co/I8EduckgMR reageer retweet
Klopt, maar tijdens dat bekertoernooi was het vanaf de 1/8 finales al een grote grap voor iedereen. Ajax verloor toen van NAC en PSV, Utrecht, AZ, Twente, Heerenveen, Vitesse en Groningen zaten er al niet eens meer bij.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
En in 2008 sloeg het weer helemaal nergens op
Laat maar komen. Liever deze dan Baker eigenlijk.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:29 schreef Caland het volgende:
twitter:FeyenoordTM twitterde op maandag 27-01-2020 om 12:42:53Feyenoord bekijkt ook andere opties en wacht daarom nog af - transfermarkt sluit vrijdag as. reageer retweet
Op basis waarvan? Die Ozyakup is toch meer een aanvallende middenvelder? Heb ik liever een meer centrale middenvelder als Baker. Of zit ik er nu gigantisch naast?quote:Op maandag 27 januari 2020 12:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Laat maar komen. Liever deze dan Baker eigenlijk.
In mijn herinnering was Baker ook wat aanvallender, creatiever.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Die Ozyakup is toch meer een aanvallende speler? Heb ik liever een meer centrale middenvelder als Baker. Of zit ik er nu gigantisch naast?
Weet ook niet of dat op dit moment per se een vereiste zou moeten zijn. Laten we eerst even zorgen dat we 3e worden dit seizoen. Lastig zat.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
meh
baker is vast niet met optie tot koop te krijgen
Hmm, ok. Nou ja, van wat ik ooit van hem heb gezien en over hem heb gelezen ben ik niet zo onder de indruk. Maar volg hem ook weer niet op de voet.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
In mijn herinnering was Baker ook wat aanvallender, creatiever.
Ik zie liever een wat meer ervaren gozer zonder recente speeltijd dan een jonge gozer die het eigenlijk alleen bij Vitesse heeft laten zien en ook geen speeltijd heeft gehad bij zijn laatste clubs.]
En wat Typisch zegt, die Baker is sowieso zonder optie tot koop neem ik aan. Dus dat is een half jaartje max en weer terug.
twitter:Feyenoord twitterde op maandag 27-01-2020 om 12:49:38Is er al iets getekend...? 🤔 #Feyenoord https://t.co/y0UMTSRXRB reageer retweet
Welkom Bozenikquote:Op maandag 27 januari 2020 12:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:Feyenoord twitterde op maandag 27-01-2020 om 12:49:38Is er al iets getekend...? 🤔 #Feyenoord https://t.co/y0UMTSRXRB reageer retweet
Als het zo is, is het begrijpelijk. Maar de Telegraaf heeft ook bepaalde vriendjes die ze steunen. Dus het is maar de vraag of dat echt de reden is geweest.quote:
Zou lekker zijn als we hem meteen wat minuten kunnen gunnen inderdaad. Ben wel benieuwd.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mooi op tijd voor een debuut in de Kuip komende zaterdag (na een hattrick van Jorgensen).
Tegen FC Emmen debuteren is niet altijd goed gevallen. Praat uit ervaring.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou lekker zijn als we hem meteen wat minuten kunnen gunnen inderdaad. Ben wel benieuwd.
quote:
Dit is toch ook wel redelijk opmerkelijk. Alsof je werkzaam bent voor een organisatie maar je baas wil ontlopen.quote:. Advocaat blijft stoïcijns onder al het gekonkel. "Ik ga gewoon niet naar De Kuip."
Gezien de huidige spelopvatting van Feyenoord is een aanvallende middenvelder meer dan welkom, zeker omdat Kökcü niet in beste vorm is. Die jongen kan sowieso als een ontzettend goed voorbeeld dienen voor Kökcü eigenlijk.quote:Op maandag 27 januari 2020 12:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Die Ozyakup is toch meer een aanvallende middenvelder? Heb ik liever een meer centrale middenvelder als Baker. Of zit ik er nu gigantisch naast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |