alleen die stop een dorpje verderop ...quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:50 schreef derLudolf het volgende:
Vanaf Beilen zonder overstap naar Schiphol in een Koploper. Das war einmal
Heb ik ook wel es gedaan richting Schiphol. Was het niet alternerend, die stop.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
alleen die stop een dorpje verderop ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:56 schreef derLudolf het volgende:
Collega van me heeft daar een tijdje gewoond. Volgens hem in de sportiefste buurt van NLDolphia (bij Enschede de Eschmarke) heeft zelfs 'het Olympisch dorp' als bijnaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
NS Flex had een opslag van ¤1/maand tov de 'oude' abonnementen. NS Flex wordt nu de standaard, en de oude abonnementen worden omgezet naar NS Flex. De opslag verdwijnt daarom.quote:Op woensdag 29 januari 2020 07:35 schreef b2py het volgende:
Wel goed trouwens, waar komt dat zo plots vandaan?
Dan moet je iets doen aan je onderhandelingen eah.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
WTF. Ik heb geen CAOloon. een bond kost alleen maar geld.
zolang zaken als regio abonnement niet werken met ns flex heb ik dat niet eens als keusquote:Op woensdag 29 januari 2020 11:48 schreef ReisT het volgende:
Ze hebben de prijzen van 'ouderwetse' en vergelijkbare Flex-abonnementen gelijkgetrokken, omdat NS wil dat iedereen overstapt naar Flex.
Weekend Vrij bijvoorbeeld was met Flex 1 euro duurder.
Zouden ze Traject Vrij abonnementen nog gaan toevoegen aan Flex? Ik moest mijn Flex opzeggen (wat natuurlijk alleen telefonisch kan), langs de automaat, uurtje wachten, trajectabonnement aanvragen en weer langs de automaat. Zou toch ook via flex moeten kunnen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:48 schreef ReisT het volgende:
Ze hebben de prijzen van 'ouderwetse' en vergelijkbare Flex-abonnementen gelijkgetrokken, omdat NS wil dat iedereen overstapt naar Flex.
Weekend Vrij bijvoorbeeld was met Flex 1 euro duurder.
Dat is wel de bedoeling, maar NS heeft nog geen datum kunnen noemen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:07 schreef Viezze het volgende:
[..]
Zouden ze Traject Vrij abonnementen nog gaan toevoegen aan Flex?
Ah ik zie het ja. Laat maar komen, want van Flex naar Traject Vrij wisselen en andersom is niet heel handigquote:Op woensdag 29 januari 2020 13:22 schreef ReisT het volgende:
Ja.
Voor wie het gemist heeft:
https://nieuws.ns.nl/ns-m(...)ing-vervalt-in-2021/
Iedereen blij EN iedereen hard schreeuwen dat de problemen niet meteen voorbij zullen zijnquote:Op woensdag 29 januari 2020 14:31 schreef James1988 het volgende:
Vanaf 1 maart runt de Britse staat de treinen in het noorden. Het contract met Arriva Rail North wordt ontbonden.
Vanavond even aanmelden. Is toch bij mij om de hoekquote:Op woensdag 29 januari 2020 14:31 schreef James1988 het volgende:
Iemand zin in een ritje met een automatisch rijdende trein? ProRail en Arriva zoeken testreizigers.
29 februari klinkt goed, maar ik moet dan een en ander op mijn werk regelen. Dus even onder voorbehoud.quote:Op maandag 27 januari 2020 00:32 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik heb het in de agenda gezet![]()
Voor wie mee wil: nee wij zijn niet eng, en nee het is ook niet duur. Van Enschede tot Arnhem rond de 12-13 euro maximaal. Naar Enschede en vanaf Arnhem moet je zelf regelen, bijvoorbeeld met twee enkeltjes voor ¤11,50 per stuk of als je toch meer wil reizen met een NS Flex Weekend Vrij voor ¤31 per maand
Jij gaat gewoon meequote:Op woensdag 29 januari 2020 18:47 schreef Eix het volgende:
[..]
29 februari klinkt goed, maar ik moet dan een en ander op mijn werk regelen. Dus even onder voorbehoud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |