https://www.gelderlander.(...)aan-zitten~afec73e7/quote:De reizigers in de Sprinter die dinsdagochtend met zijn treeplank vast kwam te zitten op station Arnhem-Presikhaaf, gingen op verzoek van de conducteur allemaal rechts zitten. Toen schoot de trein los.
Het was zo’n Sprinter met een uitschuifbare treeplank. De NS hebben ze in gebruik sinds 2018. Het is de bedoeling dat de treeplank op stations precies uitschuift tot aan de rand van het perron. Dan kunnen rolstoelrijders zonder hulp naar buiten rijden.
Maar op station Arnhem-Presikhaaf ging het dinsdagochtend mis. De stoptrein was om 8.09 uur in Zutphen vertrokken met bestemming Wijchen.
De treeplank zit vast, wilt u allemaal rechts gaan zitten? Dan schiet hij misschien los.
Hilariteit alom in de coupés
Om 8.31 uur werd Arnhem-Presikhaaf aangedaan. Nadat de uitstappers waren vertrokken en de instappers waren gaan zitten, was het tijd om de deuren te sluiten. Maar één deur weigerde. Wat bleek: de treeplank van deze deur was vast komen te zitten onder de rand van het perron.
De conducteur koos voor een onconventionele oplossing. ,,De treeplank zit vast, wilt u allemaal rechts gaan zitten? Dan schiet hij misschien los”, riep hij zonder mankeren om door de luidspreker van de trein.
Hilariteit alom in de coupés, maar de reizigers deden heel gezeglijk wat hun was opgedragen. Het gevolg was dat een seconde later de deur kon worden gesloten en dat de trein zijn reis kon vervolgen. Kennelijk heeft de Sprinter zover naar rechts geheld dat de treeplank los kwam van het perron. De conducteur gaf geen commentaar of uitleg over de situatie.
een FLIRT. Stelletje 2510 volgens digitale bronnenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:50 schreef toblorone het volgende:
Maar was het nou een FLIRT of een SNG? Ik vermoed die eerste namelijk...
Op die route rijdt FLIRT voor zover ik weet. Die SNG-troep mogen ze lekker in de randstad houdenquote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:50 schreef toblorone het volgende:
Maar was het nou een FLIRT of een SNG? Ik vermoed die eerste namelijk...
Sprinters Zwolle - Amersfoort, Zwolle - Leeuwarden en Zwolle - Groningen rijden er ook mee.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
Op die route rijdt FLIRT voor zover ik weet. Die SNG-troep mogen ze lekker in de randstad houden
Arme stakkers op die routesquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sprinters Zwolle - Amersfoort, Zwolle - Leeuwarden en Zwolle - Groningen rijden er ook mee.
Die mensen kunnen het ook niet helpen, net zo min als de mensen die aangewezen zijn op het SGMquote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:41 schreef James1988 het volgende:
[..]
Daar heb je veel aan als je uit Beilen of Putten komt
Gewoon de Intercities-die-overal-stoppen weer invoeren.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:41 schreef James1988 het volgende:
[..]
Daar heb je veel aan als je uit Beilen of Putten komt
alleen die stop een dorpje verderop ...quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:50 schreef derLudolf het volgende:
Vanaf Beilen zonder overstap naar Schiphol in een Koploper. Das war einmal
Heb ik ook wel es gedaan richting Schiphol. Was het niet alternerend, die stop.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
alleen die stop een dorpje verderop ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 21:56 schreef derLudolf het volgende:
Collega van me heeft daar een tijdje gewoond. Volgens hem in de sportiefste buurt van NLDolphia (bij Enschede de Eschmarke) heeft zelfs 'het Olympisch dorp' als bijnaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
NS Flex had een opslag van ¤1/maand tov de 'oude' abonnementen. NS Flex wordt nu de standaard, en de oude abonnementen worden omgezet naar NS Flex. De opslag verdwijnt daarom.quote:Op woensdag 29 januari 2020 07:35 schreef b2py het volgende:
Wel goed trouwens, waar komt dat zo plots vandaan?
Dan moet je iets doen aan je onderhandelingen eah.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
WTF. Ik heb geen CAOloon. een bond kost alleen maar geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |