Excuusquote:
Ik ook, samen met Beret-meisjequote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:55 schreef ato het volgende:
Oh ik vind het tot nu toe de beste bij Lil.
Wat interessantere types in tegenstelling tot bij Waylonquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:55 schreef ato het volgende:
Oh ik vind het tot nu toe de beste bij Lil.
zat die niet bij Ali?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Komt die opgespoten en verbouwde Brabantse ook nog in dit team?
Oh ja zij was leuk.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Komt die opgespoten en verbouwde Brabantse ook nog in dit team?
Nee. En verder is het geen verdienstequote:
Talent noemen ze datquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:59 schreef Alura. het volgende:
Zij had toch nog nooit een zangles of zangervaring gehad? Hoe dan
Haha, ja snap ik. Maar toch. En dan ook nog 16 zijn. Je moet er maar gaan staan op die leeftijdquote:
Die blijft hoe dan ook zitten, billenmaatje van Kleinequote:
dat zou eens tegengegaan moeten worden, dat ons kent ons geneuzelquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die blijft hoe dan ook zitten, billenmaatje van Kleine
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Voor mij is zij beter dan iedereen in team Waylon
Yup, en vergeet die Anne niet, die gaat ie ook meenemenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:02 schreef Cee het volgende:
Lijkt me lastig om nu nog te kiezen wie hij van de stoel af gooit (Danilo is zijn knuffelzanger, de rest is gewoon steengoed).
Ja echt hoor, prachtige dame!quote:
Dat en ze draagt 10 cm hakkenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:04 schreef Alura. het volgende:
[..]
Martijn is maar een kleine vent dacht ik
Was zij niet die met de Marrokaans jongen zong? Zij was zeker goed.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, en vergeet die Anne niet, die gaat ie ook meenemen
Mar Un Kleine, dat zou een leuke Brabantse rapper kunnen zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:04 schreef Alura. het volgende:
[..]
Martijn is maar een kleine vent dacht ik
Hij is 1.65 lees ik netquote:
Dat was Kes, komt ook nogquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:06 schreef ato het volgende:
[..]
Was zij niet die met de Marrokaans jongen zong? Zij was zeker goed.
Nee Anne is degene die jij en ik wel leuk vinden en Whiskers nietquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:06 schreef ato het volgende:
[..]
Was zij niet die met de Marrokaans jongen zong? Zij was zeker goed.
Oh die was ook leuk ja, dan kun je die Danilo toch echt niet laten zittenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:07 schreef Alura. het volgende:
[..]
Hij is 1.65 lees ik net
[..]
Dat was Kes, komt ook nog
ah dan is de site niet aangepastquote:
Ach Kes stond vorige week in beeld nog als winnaar bij Team Aliquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah dan is de site niet aangepast
zij staat er nog gekleurd op
https://www.thevoiceofholland.com/teams/lil-kleine
Oh ja diequote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:07 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nee Anne is degene die jij en ik wel leuk vinden en Whiskers niet
Maar wel goede stem, past niet bij elkaarquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dit zo'n irritant ordinair mokkel
^^quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:15 schreef mousemicky het volgende:
Dit doet niks voor mij. Ik heb een zwak voor dit nummer, maar dan wel inde Danny de Munk als klein jongetje uitvoering, zij is niet geloofwaardig.
quote:
Nee, maar die heeft compromiterende foto's van Kleine denk ikquote:
nee zeg als ie percee die Danilo wil houden dan liever die andere meid wegquote:
Danilo is onaantastbaar. April is al prof en natuurlijk stokoud en minder commercieel dus die gaat zo gewiebert worden verwacht ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Ze zingt Danilo finaal naar huis, maar het is natuurlijk niet genoeg
Joh, dit vinden de pubers van tegenwoordig leuk (geloof ik).quote:
Datquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Ze zingt Danilo finaal naar huis, maar het is natuurlijk niet genoeg
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:21 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Joh, dit vinden de pubers van tegenwoordig leuk (geloof ik).
Maar goed, ik zou dr een stoel geven, die van mooiboy Danilo.
Echt?quote:
hij maakt zich wederom ongeloofwaardig als ie een van die dames wegdoetquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Die twee meiden in die stoel mogen met zo'n optreden ook echt niet naar huis
Ik voel niks, nouja niet dat wat jij zegt hierquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:22 schreef ZaZoe het volgende:
Je voelt gewoon dat dit een ster in de dop is
Ik vond Kes veel interessanter om naar te kijken dan dat meisjequote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij maakt zich wederom ongeloofwaardig als ie een van die dames wegdoet
ja maar die gozer had er natuurlijk uitgemoetenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:24 schreef Alura. het volgende:
[..]
Ik vond Kes veel interessanter om naar te kijken dan dat meisje
De meest schandalige coach die ooit in een The Voice-stoel heeft gezetenquote:
bekenden van elkaar als ik de berichten mag gelovenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:25 schreef Dagger87 het volgende:
Huh die middelste er niet uit? Die kleine heeft een grote zwak voor NL muziek.
Dus je kijkt meer voor de show dan de stem?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:24 schreef Alura. het volgende:
[..]
Ik vond Kes veel interessanter om naar te kijken dan dat meisje
Dat is zijn maatjequote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:25 schreef Dagger87 het volgende:
geheid dat het belbudget van de tienermeisjes eerst op moetquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:25 schreef ato het volgende:
Ik hoop zo dat die Danilo er snel wordt uitgedonderd.
Ik ook. Ik vond haar samen met Robin, April de beste vanavond.quote:
Dat zeker, ik snap ook helemaal waarom hij het doet. Maar ik ben het er totaal niet mee eens.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:26 schreef Alura. het volgende:
Ik vind dit echt geen gekke keus van hem. Danilo scoort nou eenmaal wel in zijn genre
Als je echt goed bent zoals Samantha toen was wel, hij is middelmatigquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:26 schreef Alura. het volgende:
Ik vind dit echt geen gekke keus van hem. Danilo scoort nou eenmaal wel in zijn genre
Yesquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:28 schreef IxCalypso het volgende:
Volgende week Anouk en Ali, das leuk
Ik vond Samantha echt 10x niksquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:27 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Als je echt goed bent zoals Samantha toen was wel, hij is middelmatig
Samantha kan echt goed zingen, al hou je niet van volksmuziek.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:30 schreef Alura. het volgende:
[..]
Ik vond Samantha echt 10x niksNiet dat Danilo wel mijn smaak is maar dan luister ik toch liever naar hem. Vind hem niet onderdoen voor een Andre Hazes Jr. of Tino Martin ofzo
Maaike bedoel je? Die had in liveshows een mental breakdown gekregenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:27 schreef Redbullkid het volgende:
Haha Waylon en Kleine gooien hun beste kandidaat er uit.
Denk dat dat wel meevalt. Ze heeft het geweldig gedaan vandaag.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maaike bedoel je? Die had in liveshows een mental breakdown gekregen
absoluutquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:34 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt. Ze heeft het geweldig gedaan vandaag.
Nou daar ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:30 schreef Alura. het volgende:
[..]
Ik vond Samantha echt 10x niksNiet dat Danilo wel mijn smaak is maar dan luister ik toch liever naar hem. Vind hem niet onderdoen voor een Andre Hazes Jr. of Tino Martin ofzo
Ik ontken ook niet dat Samantha goed kan zingen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:32 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Samantha kan echt goed zingen, al hou je niet van volksmuziek.
Dilano is geen slechte zanger, maar ook niet extreem goed. Middelmatig.
Nouja, laat hem me maar verrassen.
Wat ik triest vind is dat je het gevoel krijgt dat er een volkszanger in móet en dat hij en Kleine elkaar kennen?
Zo gaat het altijd, ik heb vaak een andere smaak dan de uiteindelijke finalisten.quote:
zou er niet van opkijkenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:42 schreef Alura. het volgende:
Ik denk dat Ayoub gaat winnen dit seizoen trouwens
Hij heeft wel een enorm mooie stem, we gaan het zienquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:42 schreef Alura. het volgende:
Ik denk dat Ayoub gaat winnen dit seizoen trouwens
Ik kan ook wel leven met de keuzes van Waylon en Kleine. Deze 6 verdienen de liveshows wat mij betreft allemaal. Danilo vond ik ook prima zingen in het genre. En één volkszanger in de liveshows mag van mij best.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:38 schreef Alura. het volgende:
[..]
Ik ontken ook niet dat Samantha goed kan zingen.
Anyways, ik snap de keus dus wel. Beetje afwisseling. Dat meisje was verder super goed hoor daar niet van.
Ik had al wel verwacht dat hij die kneus zou laten zitten, maar ten koste van zo'n geweldige kandidaat????quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:25 schreef Dagger87 het volgende:
Er zijn uitzonderingen:quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:06 schreef chufi het volgende:
rapper en verstand van muziek .... dat gaat niet samen hoor
En die van 16. En Anne.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:02 schreef ToT het volgende:
Ik zat me net ÉCHT de ballen uit de broek te lachen!
Lil Kleine kickt Lady Shayna er uit?![]()
Wat een SUKKEL!!!!!
Jouw verstand is ook ver te zoeken klaarblijkelijk. Wat een nonsens.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 20:06 schreef chufi het volgende:
rapper en verstand van muziek .... dat gaat niet samen hoor
Owh, je bedoelt gewoon wiens teams er vanavond strijdenquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, je bedoelt gewoon wiens teams er vanavond strijden
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:37 schreef IxCalypso het volgende:
Ja hallo![]()
Eerste niet helemaal meegekregen, was het goed?
zal me niets verbazenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:37 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Zou die Ronnie Flex daar zitten om even te peilen bij de kijker of hij eventueel Kleine kan vervangen
Zou je denken. Hij lijkt mij wel sympathieker.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:37 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Zou die Ronnie Flex daar zitten om even te peilen bij de kijker of hij eventueel Kleine kan vervangen
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:39 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Nee, è, de korte klank, é spreek je uit als ee, en dat bedoel ik niet
Het nummer. Niet Sophiaquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:41 schreef ato het volgende:
[..]
Nou nou
Ook een heldere en kwetsbare stem.
Ik vond het ook prachtig gezongen door Pleun.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:41 schreef mousemicky het volgende:
Sophia is een potentiele winnares, en Adèle is gewoon tof
Niemand zegt dat.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ziggy
En nee niet omdat hij gay is
Ja met zijn donkere mooie stem.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:44 schreef Chocoladesoes het volgende:
Before I goHeerlijk nummer
Maar ik hoor het liever Guy Sebastian zingen
Ik vind hem ook leuk, wat een verschil met zijn ex maatje Lil.quote:
Wow Pleun, zo goed en zo weinig van d'r carrière gemaaktquote:Op vrijdag 31 januari 2020 20:44 schreef ato het volgende:
[..]
Ik vond het ook prachtig gezongen door Pleun.
Ik de eerste want die had ik dus niet meegekregenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik had Ziggy eraf gedonderd. Maar dat verbaast niemand
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ditquote:
Die gaat straks nog wel.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Why? Anouk vind het ook hoor.quote:
Dat vraag ik me af.. Ik heb het idee dat Anouk hem fantastisch vindtquote:
Ja viel mij ook op.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:07 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Wat kan make-up veel doen toch
Zingt prima
Nee want Anouk heeft prima oren.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:08 schreef IxCalypso het volgende:
Nou wordtie voor Anouk moeilijk, zij of Ziggy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |