Die blijft hoe dan ook zitten, billenmaatje van Kleinequote:

dat zou eens tegengegaan moeten worden, dat ons kent ons geneuzelquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die blijft hoe dan ook zitten, billenmaatje van Kleine

Ja inderdaadquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Voor mij is zij beter dan iedereen in team Waylon

Yup, en vergeet die Anne niet, die gaat ie ook meenemenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:02 schreef Cee het volgende:
Lijkt me lastig om nu nog te kiezen wie hij van de stoel af gooit (Danilo is zijn knuffelzanger, de rest is gewoon steengoed).

Ja echt hoor, prachtige dame!quote:

Dat en ze draagt 10 cm hakkenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:04 schreef Alura. het volgende:
[..]
Martijn is maar een kleine vent dacht ik

Was zij niet die met de Marrokaans jongen zong? Zij was zeker goed.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, en vergeet die Anne niet, die gaat ie ook meenemen

Mar Un Kleine, dat zou een leuke Brabantse rapper kunnen zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:04 schreef Alura. het volgende:
[..]
Martijn is maar een kleine vent dacht ik

Hij is 1.65 lees ik netquote:
Dat was Kes, komt ook nogquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:06 schreef ato het volgende:
[..]
Was zij niet die met de Marrokaans jongen zong? Zij was zeker goed.

Nee Anne is degene die jij en ik wel leuk vinden en Whiskers nietquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:06 schreef ato het volgende:
[..]
Was zij niet die met de Marrokaans jongen zong? Zij was zeker goed.

Oh die was ook leuk ja, dan kun je die Danilo toch echt niet laten zittenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:07 schreef Alura. het volgende:
[..]
Hij is 1.65 lees ik net
[..]
Dat was Kes, komt ook nog

ah dan is de site niet aangepastquote:

Ach Kes stond vorige week in beeld nog als winnaar bij Team Aliquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah dan is de site niet aangepast
zij staat er nog gekleurd op
https://www.thevoiceofholland.com/teams/lil-kleine

Oh ja diequote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:07 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nee Anne is degene die jij en ik wel leuk vinden en Whiskers niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |