nee zeg als ie percee die Danilo wil houden dan liever die andere meid wegquote:

Danilo is onaantastbaar. April is al prof en natuurlijk stokoud en minder commercieel dus die gaat zo gewiebert worden verwacht ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Ze zingt Danilo finaal naar huis, maar het is natuurlijk niet genoeg

Joh, dit vinden de pubers van tegenwoordig leuk (geloof ik).quote:

Datquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Ze zingt Danilo finaal naar huis, maar het is natuurlijk niet genoeg

quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:21 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Joh, dit vinden de pubers van tegenwoordig leuk (geloof ik).
Maar goed, ik zou dr een stoel geven, die van mooiboy Danilo.

Echt?quote:

hij maakt zich wederom ongeloofwaardig als ie een van die dames wegdoetquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Die twee meiden in die stoel mogen met zo'n optreden ook echt niet naar huis

Ik voel niks, nouja niet dat wat jij zegt hierquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:22 schreef ZaZoe het volgende:
Je voelt gewoon dat dit een ster in de dop is

Ik vond Kes veel interessanter om naar te kijken dan dat meisjequote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij maakt zich wederom ongeloofwaardig als ie een van die dames wegdoet

ja maar die gozer had er natuurlijk uitgemoetenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:24 schreef Alura. het volgende:
[..]
Ik vond Kes veel interessanter om naar te kijken dan dat meisje

De meest schandalige coach die ooit in een The Voice-stoel heeft gezetenquote:

bekenden van elkaar als ik de berichten mag gelovenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:25 schreef Dagger87 het volgende:
Huh die middelste er niet uit? Die kleine heeft een grote zwak voor NL muziek.

Dus je kijkt meer voor de show dan de stem?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:24 schreef Alura. het volgende:
[..]
Ik vond Kes veel interessanter om naar te kijken dan dat meisje

Dat is zijn maatjequote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:25 schreef Dagger87 het volgende:
Huh die middelste er niet uit? Die kleine heeft een grote zwak voor NL muziek.

geheid dat het belbudget van de tienermeisjes eerst op moetquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:25 schreef ato het volgende:
Ik hoop zo dat die Danilo er snel wordt uitgedonderd.

Ik ook. Ik vond haar samen met Robin, April de beste vanavond.quote:

Dat zeker, ik snap ook helemaal waarom hij het doet. Maar ik ben het er totaal niet mee eens.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:26 schreef Alura. het volgende:
Ik vind dit echt geen gekke keus van hem. Danilo scoort nou eenmaal wel in zijn genre

Als je echt goed bent zoals Samantha toen was wel, hij is middelmatigquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:26 schreef Alura. het volgende:
Ik vind dit echt geen gekke keus van hem. Danilo scoort nou eenmaal wel in zijn genre

Yesquote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:28 schreef IxCalypso het volgende:
Volgende week Anouk en Ali, das leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |