SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Ooievaars zijn toch ook levenslang samen?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:51 schreef zorro28 het volgende:
Ik zag een paar dagen geleden trouwens een filmpje over een 67-jarige albatrosDie schijnen ook nog eens voor het leven te paren dus wij mensen zijn niet de enige die aan gekkenwerk beginnen
Die mag met pensioen!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:51 schreef zorro28 het volgende:
Ik zag een paar dagen geleden trouwens een filmpje over een 67-jarige albatrosDie schijnen ook nog eens voor het leven te paren dus wij mensen zijn niet de enige die aan gekkenwerk beginnen
Maar de rush van team koffie is beterquote:
Die leven alleen veel minder lang, dan valt het nog te doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ooievaars zijn toch ook levenslang samen?
Dat hangt af van de gemiddelde levensverwachting van de albatrossen.quote:
Een beetje als penguins die aan wal komen. Dat lijkt ook nergens op.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die mag met pensioen!
Mooie dieren. Alleen áls ze een keer landen (wat ze niet vaak doen) is het gewoon een crash
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:54 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die leven alleen veel minder lang, dan valt het nog te doen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat hangt af van de gemiddelde levensverwachting van de albatrossen.
quote:De oudste bekende wilde vogel is een Laysan-albatros. Ze heeft de naam ‘Wisdom’ gekregen, is nu 67 jaar en broedt nog elk jaar een ei uit! Dat is toch fantastisch. Veel zeevogels kunnen dankzij hun relatief veilige levensstijl vrij oud worden (rond de 40).
Goddelijk nummer over een goddelijke vogelquote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:57 schreef peaceman het volgende:
Speciaal voor Zorro28:
Fleetwood Mac - Albatross
Jaquote:
Samuel Taylor Coledridge heeft een gedicht geschreven waar een albatros een hoofdrol speelt. En Iron Maiden vond het een goed idee om er een liedje van te maken.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:59 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Goddelijk nummer over een goddelijke vogel
Zielig voor die baby-albatrossen. Een oma als moeder.quote:
Voor zover ik weet zijn het toch vrij solitaire dieren. Ze gaan niet elke zondag bij oma/mama op bezoek voor een kopje thee en een spelletje Rummicub.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Zielig voor die baby-albatrossen. Een oma als moeder.
Best lekker om die weer eens te horen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:09 schreef peaceman het volgende:
Culture Club - Do you really wanna hurt me
Ik ook niet. Het klinkt wel qua stem bekend.quote:
Wiki zegt dat dat Austin Williams was.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het klinkt wel qua stem bekend.
quote:
quote:
Swim Deep is een Britse indierockband gevormd in Birmingham, Engeland. De band bestaat momenteel uit Austin Williams, Cavan McCarthy, James Balmont, Robbie Wood en Thomas Fiquet. Swim Deep werd in 2011 opgericht door Williams, Higgins en Wolfgang J. Harte.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het klinkt wel qua stem bekend.
Ik kan geen uur aan de telefoon zitten met iemand hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:21 schreef brother52 het volgende:
Waarom bellen mensen ook altijd op van die rare tijden...
Bijna het hele eerste uur van de show gemist.
"Wat zeg je? Ik rij nu in een tunnel!" *wegdruk*quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:21 schreef brother52 het volgende:
Waarom bellen mensen ook altijd op van die rare tijden...
Bijna het hele eerste uur van de show gemist.
Beetje moe. De afgelopen dagen wat te weinig slaap gehad maar voor de rest prima.quote:
Ik heb ooit met 2 flessen wijn en een leuke Groningse dame 4 uur aan de telefoon gehangen. Da's ook meteen met afstand mijn record.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan geen uur aan de telefoon zitten met iemand hoor.
Heel herkenbaar. Ik lag deze week geen dag voor 00.30 in bed en stond elke dag om 05.30 op.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Beetje moe. De afgelopen dagen wat te weinig slaap gehad maar voor de rest prima.
Ik bel al niet zo vaak dus wanneer ik dan bel maak ik er optimaal gebruik vanquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan geen uur aan de telefoon zitten met iemand hoor.
Ze weten dat ik geen auto heb.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Wat zeg je? Ik rij nu in een tunnel!" *wegdruk*
Waren die 2 flessen wijn zulke goede gesprekspartners ja?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb ooit met 2 flessen wijn en een leuke Groningse dame 4 uur aan de telefoon gehangen. Da's ook meteen met afstand mijn record.
Ik vind het knap.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb ooit met 2 flessen wijn en een leuke Groningse dame 4 uur aan de telefoon gehangen. Da's ook meteen met afstand mijn record.
nadat hij die andere twee flessen opgedronken had wel..quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:25 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Waren die 2 flessen wijn zulke goede gesprekspartners ja?
Die zullen ongetwijfeld geholpen hebbenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:25 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Waren die 2 flessen wijn zulke goede gesprekspartners ja?
Oei, dat zijn inderdaad vrij korte nachten.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Ik lag deze week geen dag voor 00.30 in bed en stond elke dag om 05.30 op.
De koffie houdt me nu op de been.
En wanneer crash je?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Ik lag deze week geen dag voor 00.30 in bed en stond elke dag om 05.30 op.
De koffie houdt me nu op de been.
neem je eerst ff drie redbulquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:29 schreef livelink het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel graag overstappen op de wijn nu. Maar dan val ik waarschijnlijk achter de pc in slaap.
Sowieso vanavond voor 23.00 waarschijnlijk.quote:
quote:
quote:
Same. Ik kan zelfs wietlucht nog beter hebben red bull.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Van de geur word ik al misselijk.
Nou, wietlucht kan ik ook heel slecht tegen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Same. Ik kan zelfs wietlucht nog beter hebben red bull.
Ik ook. Kun je nagaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, wietlucht kan ik ook heel slecht tegen.
De hele dag al.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:32 schreef MadMaster het volgende:
Net thuis van iemand even helpen spullen in een opslag te krijgen.
Het is vies koud!
Vaak gaan die 2 samen...quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Same. Ik kan zelfs wietlucht nog beter hebben red bull.
Ik heb eigenlijk wel zin in een vorstperiode. Zonnig en koud lijkt me lekker.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:32 schreef MadMaster het volgende:
Net thuis van iemand even helpen spullen in een opslag te krijgen.
Het is vies koud!
Dat is beter dan nu hoor. Het is nu waterkoud.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel zin in een vorstperiode. Zonnig en koud lijkt me lekker.
Zolang er geen sneeuw valt die dooit en weer opvriest vind ik het prima.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb er laatst ook al eentje van gedraaid maar nog niet echt goed naar het album geluisterd.quote:
Dan is een grote kop dampendequote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het merendeel van de dag zat ik binnen, dus geen idee.
Maar ik heb nu licht bevroren handen...
Snap ik. Ik ging vanmorgen op de fiets en zonder handschoenen naar de kapper. Slechte beslissing.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het merendeel van de dag zat ik binnen, dus geen idee.
Maar ik heb nu licht bevroren handen...
Heel sferisch zoals je hoortquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb er laatst ook al eentje van gedraaid maar nog niet echt goed naar het album geluisterd.
Ja, dat is prima, maar niet dit gure, miezerige gluipkoude weer...quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor beiden hanteer ik een zero-tolerance beleid.quote:
Ja, op de fiets zonder handschoenen is best wel af te raden nu.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Snap ik. Ik ging vanmorgen op de fiets en zonder handschoenen naar de kapper. Slechte beslissing.
Even wat krullers er in en je bent weer het heertje...quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, op de fiets zonder handschoenen is best wel af te raden nu.
Ik ben ook naar de kapper geweest, want komende zondag vieren we de 50e verjaardag van spijkerbroer.
Precies!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even wat krullers er in en je bent weer het heertje...
Party timequote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:45 schreef peaceman het volgende:
Lionel Richie - Dancing on the ceiling
Het dak gaat erafquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:45 schreef peaceman het volgende:
Lionel Richie - Dancing on the ceiling
Neequote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:58 schreef peaceman het volgende:
hebben jullie trouwens de nieuwe Pearl Jam al gehoord?
Van hun laatste album toch?quote:
Nee, nog niet. Is het wat?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:58 schreef peaceman het volgende:
quote:
quote:Nee, nog niet. Is het wat?
Nee, als het op mijn pad komt dan hoor ik het wel een keertje...quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:58 schreef peaceman het volgende:
Nieuw decennium, nieuwe kansen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:08 schreef peaceman het volgende:
ik vind m![]()
eindelijk weer eens een leuk nummer van PJ
Ik vind het wel okee, maar dat heb ik met de meeste PJ nummers. Ik word er niet echt warm of koud van zeg maar.quote:
klopt, maar wat een verademing na dat supersaaie just breathe.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:11 schreef brother52 het volgende:
Het is dat je hoort dat Eddie Verder zingt...
Klopt maar op Backspacer staan wel een paar goede nummers.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
klopt, maar wat een verademing na dat supersaaie just breathe.
moet bekennen dat ik daar niet eens moeite voor gedaan heb.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt maar op Backspacer staan wel een paar goede nummers.
Talking heads had het gemaakt kunnen hebben.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:11 schreef brother52 het volgende:
Het is dat je hoort dat Eddie Verder zingt...
Zal hem wat vaker moeten horen, zo op het eerste gehoor vind ik het niet zo geweldig.
Gonna see my friend ken je toch wel?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
moet bekennen dat ik daar niet eens moeite voor gedaan heb.
Misschien als ik het hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gonna see my friend ken je toch wel?
Dan zal ik hem binnenkort wel eens draaien.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:13 schreef peaceman het volgende:
The Animals - The Story of Bo Diddley
De kids hebben even niks meer te willenquote:
quote:
Je neemt zo de benen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:35 schreef peaceman het volgende:
ik ga niet heel lang meer door trouwens
morgen een pittig dagje voor de boeg...quote:
Verjaardagsfeestje? Nog gefeliciteerd met Lennon!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
morgen een pittig dagje voor de boeg...
Ja morgenmiddag vol huis inderdaad.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Verjaardagsfeestje? Nog gefeliciteerd met Lennon!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Paren tot je er dood bij neervalt...quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat hangt af van de gemiddelde levensverwachting van de albatrossen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:28 schreef just me het volgende:
![]()
goedemorgen
![]()
Hij kent je goed, zullen we maar zeggen... lekker via de officiële weg laten gaan, goed gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dank jequote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij kent je goed, zullen we maar zeggen... lekker via de officiële weg laten gaan, goed gedaan.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:28 schreef just me het volgende:
![]()
goedemorgen
![]()
Heel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Ja, je moet wat als je al 67 jaar in de lucht zweeft.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 04:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Paren tot je er dood bij neervalt...
Zo had ik het nog niet bekeken, dank jequote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:35 schreef livelink het volgende:
Klinkt alsof hij zich toch zorgen maakt, just me. Goed gedaan van je! Wees ook gewoon een beetje trots op jezelf
💪🏻quote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:40 schreef just me het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken, dank je
Fijne dag vandaag Mad !quote:
Nee, dat heb ik vannacht al gedaanquote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij ook, maak je niet te sappel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
How fragile we are
Goed gedaanquote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:40 schreef just me het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken, dank je
Vond je het ook mooi dan? Daarom deelde ik het namelijk...quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:14 schreef peaceman het volgende:
@:DJ11 ik heb dat nummer geluisterd hoor en ik kan me voorstellen dat het je doet denken aan Radiohead
Moet het vaker horen, maar klonk zeker niet verkeerd.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vond je het ook mooi dan? Daarom deelde ik het namelijk...
Dat klinkt goed.quote:Op zondag 26 januari 2020 08:29 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Zo ik heb lekker lang geslapen en de kabouter begint net wakker te worden
Ik weet alleen waarom Ticket Swap in het algemeen verkoop blokkeert.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:20 schreef Bugno3 het volgende:
Moguh! Het Lana del Rey-topic is gesloten en om voor deze korte vraag een nieuw topic openen heb ik geen zin, dus beproef ik mijn geluk hier: iemand een idee waarom TicketSwap de verkoop voor Lana heeft geblokkeerd?
https://www.ziggodome.nl/event/1867794825/lana-del-reyquote:Kaartverkoop op naam:
Op verzoek van de artiest heeft Friendly Fire besloten dat de tickets uitsluitend op naam worden verkocht.
Jij hebt het goed voor elkaar daar in dat huis. Ik ga zo na de lunch het Vietnamese stoofvlees voor morgen opzetten, dat zal ook wel heerlijk ruiken met steranijs erinquote:Op zondag 26 januari 2020 11:20 schreef MadMaster het volgende:
Terwijl de geuren van de soto ajam voor vanavond door het huis dwarrelen, zeg ik: Goedemorgen!
Gisteren alles ingeslagen voor de soep, sinds vanmorgen 9.00 uur staat de basis te pruttelen.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij hebt het goed voor elkaar daar in dat huis. Ik ga zo na de lunch het Vietnamese stoofvlees voor morgen opzetten, dat zal ook wel heerlijk ruiken met steranijs erin
Ik kende het ook niet, maar ik zag het in het weekmenu van Lucky-Strike staan en toen wilde ik meer weten, zij gebruikt dit recept https://www.aziatische-in(...)etnamees-stoofvlees/, die site is van voormalig Fokuser Robin-Ook, een schat aan informatie daarquote:Op zondag 26 januari 2020 11:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren alles ingeslagen voor de soep, sinds vanmorgen 9.00 uur staat de basis te pruttelen.
Soms zijn de geuren vooraf nog lekkerder dan het eindproduct...
Vietnamees stoofvlees, dat klinkt goed. Ken ik niet. Receptje?
Ow, Robin, mijn grote vriendin in CUL...quote:Op zondag 26 januari 2020 11:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kende het ook niet, maar ik zag het in het weekmenu van Lucky-Strike staan en toen wilde ik meer weten, zij gebruikt dit recept https://www.aziatische-in(...)etnamees-stoofvlees/, die site is van voormalig Fokuser Robin-Ook, een schat aan informatie daar
Tsja, als persoon, tsja, euh... maar haar site is geweldigquote:Op zondag 26 januari 2020 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, Robin, mijn grote vriendin in CUL...![]()
Maar het recept ziet er goed uit, thanks!
Laten we het maar op dat laatste houden...quote:Op zondag 26 januari 2020 11:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Tsja, als persoon, tsja, euh... maar haar site is geweldig
Volgens mij staat 'ie uit, maar dan hoor je vaak nog wat er het laatste gespeeld is...quote:Op zondag 26 januari 2020 18:16 schreef livelink het volgende:
Er staat in mijn scherm dat de stream disconnected is, maar ik hoor toch muziek. Staat de stream nog aan, MadMaster?
Ja, klopt. Maar dat is meestal echt alleen de laatste twee nummers. Ik zit nu al dik een half uur te luisteren. Maar ik hoorde net de jingle van peaceman, dus kennelijk is zijn show nog in mijn cache.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij staat 'ie uit, maar dan hoor je vaak nog wat er het laatste gespeeld is...
Het geeft wel aan dat die website niet echt te vertrouwen is...quote:Op zondag 26 januari 2020 18:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar dat is meestal echt alleen de laatste twee nummers. Ik zit nu al dik een half uur te luisteren. Maar ik hoorde net de jingle van peaceman, dus kennelijk is zijn show nog in mijn cache.
Het is in ieder geval een behoorlijk onvoorspelbare site.quote:Op zondag 26 januari 2020 18:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het geeft wel aan dat die website niet echt te vertrouwen is...
Ik ben ook benieuwd of ze anders smaken!quote:Op maandag 27 januari 2020 13:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Wandelingetje gehad, bij de monhygiëniste geweest, nieuwe ragertjes meegekregen om te proberen. Bij de Aldi was er vanalles afgeprijsd, waaronder een hele doos met doosjes biologische eieren die t/m vandaag verkocht mochten worden, raar voorraadbeheer daar. Nu had ik eieren op het boodschappenlijstje staan om morgen shakshuka te maken, eens kijken of biologische eieren ook lekkerder zijn dan gewone scharreleieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:16:34 : Bob Marley & The Wailers - One Love / People Get Ready
16:37 : Monty Python - Always Look On The Bright Side Of Life
16:41 : Van Morrison - Brown Eyed Girl
16:44 : Aretha Franklin - Respect
16:46 : William Mickey Stevenson, Martha Reeves, Betty Kelly, Rosalind Ashford, Ivy Jo Hunter, Marvin Gaye, James Jamerson, Jack Ashford, Henry Cosby, Thomas "Beans" Bowles, Russ Conway, Herbert Williams, Paul Riser, George Bohannon, Robert White, Eddie Willis, Joe Messina - Dancing In The Street
16:49 : Blondie - Heart Of Glass
16:53 : Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky
17:03 : The Foundations - Build Me up Buttercup
17:06 : Journey - Don't Stop Believin'
Ja, ik was toen al wakker. Goedemorgen Rafeiroquote:
Heb je je mobiel bij jequote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:25 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Het was weer een ouderwetse plofbende op de weg...
Hij wilde het verkeer checken terwijl hij reed, veroorzaakte een ongeluk en nu is het een plofbende.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:38 schreef just me het volgende:
goedemorgen
[..]
Heb je je mobiel bij je
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij wilde het verkeer checken terwijl hij reed, veroorzaakte een ongeluk en nu is het een plofbende.
Ik ben weer terug van buiten en het is idd rotweer!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik blijf vandaag binnen, het is rotweer
voor mij gaat de zon misschien ook heel erg schijnen..quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:45 schreef Symphonic het volgende:
Hier schijnt de zon na een kleine wolkbreuk
How fragile we are
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:51 schreef just me het volgende:
[..]
voor mij gaat de zon misschien ook heel erg schijnen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En goedemorgen.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:
Bonjour madame.quote:
Het is hier erg slecht weer geweest vanmorgen. Hoosbuien.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Is het in Frankrijk ook rotweer? Ben je het daar al beu, eigenlijk?
[..]
voor mij gaat de zon misschien ook heel erg schijnen..Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Maar jij hebt Yop. Dat maakt heel veel goed.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is hier erg slecht weer geweest vanmorgen. Hoosbuien.
En gisteren van Parijs naar Lyon gereden.... alleen maar regen.
Nu is het even droog.
[..]
voor mij gaat de zon misschien ook heel erg schijnen..Dat zou heeeeel goed nieuws zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Wel gekeken, maar nog nergens Yop gezien.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar jij hebt Yop. Dat maakt heel veel goed.
Beter kijken! In elke supermarkt hebben ze dat spul.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 11:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel gekeken, maar nog nergens Yop gezien.
[..]
voor mij gaat de zon misschien ook heel erg schijnen..Tres bien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben getuige van je bericht...
Oh waar was je dan??quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tres bien!
Ik ben getuige van je bericht...
Hij was lid van de R49-knokploegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:19:30 - 21:45 Brother52 draait house
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 18:57 schreef brother52 het volgende:
Omdat er voorzichtig goed nieuws is over het huis bij just me in de achtertuin.
[..]
quote:
Opschieten danquote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:33 schreef just me het volgende:
Ik moet nog even aan de slag, ik hoop later te kunnen luisteren
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:45 schreef livelink het volgende:
Ik ben ingetuned. Ondertussen wel met werk bezig, dus het zal voornamelijk luisteren worden en wat minder meepraten.
Hopelijk ben ik echter snel klaar met mijn werk.
Het was ook een geweldige band. Helaas maar 3 albums uitgebracht.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:49 schreef ToT het volgende:
Koffie, 7 dagen lang?
Is Knokkels weer terug?
Ow, dat is kort voor hem!quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:52 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Die heeft zich hier minstens 7 dagen lang al niet laten zien.
Ik zeg ook minstens...quote:
Ja, vond ik ook. Ooit eens van een collega gekregen, destijds 1 keer snel geluisterd.quote:
quote:Goedenavond...
Goedenavond ToTquote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:49 schreef ToT het volgende:
Koffie, 7 dagen lang?
Is Knokkels weer terug?
Hit you with my rhythm stick...quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:08 schreef Rafeiro het volgende:
Meh, ik heb ruzie met mezelf.
Wel fijne muziek trouwens.
Ja, ik schiet niet echt op. Ik moet een stuk schrijven, maar ben inspiratieloos. Ik stop maar even, misschien helpt dat.quote:
Stom gedoe als je niet lekker in je vel zit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Waarom heb je ruzie met jezelf? Hoe gaat het met je duiveltje trouwens?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:08 schreef Rafeiro het volgende:
Meh, ik heb ruzie met mezelf.
Wel fijne muziek trouwens.
Fictief of serieus?quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik schiet niet echt op. Ik moet een stuk schrijven, maar ben inspiratieloos. Ik stop maar even, misschien helpt dat.
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Stom gedoe als je niet lekker in je vel zit.Oops. Ik kan je geen advies geven op dat punt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Een serieus iets in een wat vrijere vorm. Ik worstel met het vinden van de juiste vorm. Ik weet wel wat ik wil zeggen.quote:
Ook lastig.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Een serieus iets in een wat vrijere vorm. Ik worstel met het vinden van de juiste vorm. Ik weet wel wat ik wil zeggen.
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:25 schreef brother52 het volgende:
Tame Impala - Runway, Houses, City, Clouds
Dat verbaast me niksquote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onder die naam heb ik nog wat house mixen liggen...
Trashhousequote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit is wel een heel niche nummer in het House genre.
quote:
De instrumenten die ik bespeel hoor ik niet in deze song...quote:Op dinsdag 28 januari 2020 20:43 schreef brother52 het volgende:
Heerlijk nummer om te spelen dit.... als je de timing goed hebt ten minste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |