SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Ooievaars zijn toch ook levenslang samen?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:51 schreef zorro28 het volgende:
Ik zag een paar dagen geleden trouwens een filmpje over een 67-jarige albatrosDie schijnen ook nog eens voor het leven te paren dus wij mensen zijn niet de enige die aan gekkenwerk beginnen
Die mag met pensioen!quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:51 schreef zorro28 het volgende:
Ik zag een paar dagen geleden trouwens een filmpje over een 67-jarige albatrosDie schijnen ook nog eens voor het leven te paren dus wij mensen zijn niet de enige die aan gekkenwerk beginnen
Maar de rush van team koffie is beterquote:
Die leven alleen veel minder lang, dan valt het nog te doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ooievaars zijn toch ook levenslang samen?
Dat hangt af van de gemiddelde levensverwachting van de albatrossen.quote:
Een beetje als penguins die aan wal komen. Dat lijkt ook nergens op.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die mag met pensioen!
Mooie dieren. Alleen áls ze een keer landen (wat ze niet vaak doen) is het gewoon een crash
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:54 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die leven alleen veel minder lang, dan valt het nog te doen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat hangt af van de gemiddelde levensverwachting van de albatrossen.
quote:De oudste bekende wilde vogel is een Laysan-albatros. Ze heeft de naam ‘Wisdom’ gekregen, is nu 67 jaar en broedt nog elk jaar een ei uit! Dat is toch fantastisch. Veel zeevogels kunnen dankzij hun relatief veilige levensstijl vrij oud worden (rond de 40).
Goddelijk nummer over een goddelijke vogelquote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:57 schreef peaceman het volgende:
Speciaal voor Zorro28:
Fleetwood Mac - Albatross
Jaquote:
Samuel Taylor Coledridge heeft een gedicht geschreven waar een albatros een hoofdrol speelt. En Iron Maiden vond het een goed idee om er een liedje van te maken.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:59 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Goddelijk nummer over een goddelijke vogel
Zielig voor die baby-albatrossen. Een oma als moeder.quote:
Voor zover ik weet zijn het toch vrij solitaire dieren. Ze gaan niet elke zondag bij oma/mama op bezoek voor een kopje thee en een spelletje Rummicub.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Zielig voor die baby-albatrossen. Een oma als moeder.
Best lekker om die weer eens te horen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:09 schreef peaceman het volgende:
Culture Club - Do you really wanna hurt me
Ik ook niet. Het klinkt wel qua stem bekend.quote:
Wiki zegt dat dat Austin Williams was.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het klinkt wel qua stem bekend.
quote:
quote:
Swim Deep is een Britse indierockband gevormd in Birmingham, Engeland. De band bestaat momenteel uit Austin Williams, Cavan McCarthy, James Balmont, Robbie Wood en Thomas Fiquet. Swim Deep werd in 2011 opgericht door Williams, Higgins en Wolfgang J. Harte.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het klinkt wel qua stem bekend.
Ik kan geen uur aan de telefoon zitten met iemand hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:21 schreef brother52 het volgende:
Waarom bellen mensen ook altijd op van die rare tijden...
Bijna het hele eerste uur van de show gemist.
"Wat zeg je? Ik rij nu in een tunnel!" *wegdruk*quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:21 schreef brother52 het volgende:
Waarom bellen mensen ook altijd op van die rare tijden...
Bijna het hele eerste uur van de show gemist.
Beetje moe. De afgelopen dagen wat te weinig slaap gehad maar voor de rest prima.quote:
Ik heb ooit met 2 flessen wijn en een leuke Groningse dame 4 uur aan de telefoon gehangen. Da's ook meteen met afstand mijn record.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan geen uur aan de telefoon zitten met iemand hoor.
Heel herkenbaar. Ik lag deze week geen dag voor 00.30 in bed en stond elke dag om 05.30 op.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Beetje moe. De afgelopen dagen wat te weinig slaap gehad maar voor de rest prima.
Ik bel al niet zo vaak dus wanneer ik dan bel maak ik er optimaal gebruik vanquote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan geen uur aan de telefoon zitten met iemand hoor.
Ze weten dat ik geen auto heb.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Wat zeg je? Ik rij nu in een tunnel!" *wegdruk*
Waren die 2 flessen wijn zulke goede gesprekspartners ja?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb ooit met 2 flessen wijn en een leuke Groningse dame 4 uur aan de telefoon gehangen. Da's ook meteen met afstand mijn record.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |