quote:
Jouw insta is vast ook heel erg.quote:
Die met limoen en koriander moet je hebben.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Jouw insta is vast ook heel erg.![]()
De normale hummus van Maza was op, dus ik moest een andere smaak pakken. Tuinkruidenhummus is niet de beste smaak.
@meltedalien87xxquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Jouw insta is vast ook heel erg.![]()
De normale hummus van Maza was op, dus ik moest een andere smaak pakken. Tuinkruidenhummus is niet de beste smaak.
Is die lekkerder dan de gewone?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die met limoen en koriander moet je hebben.
zwartekousenkerelquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:47 schreef chufi het volgende:
Een kerel in een rok zie ik nu
[ afbeelding ]
Ik las eerste mel-te-da-lien.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
@:meltedalien87xx![]()
Brrr volgens mij vond ik die ook niet lekker nee. Ik heb die van Albert Heijn geloof ik nu.
Alles is lekkerder dan de gewone. Als je van limoen en koriander houdt is het lekker ja.quote:
Pompoen humus van de AHquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik las eerste mel-te-da-lien.Meltedalientje.
Is die van de AH lekkerder dan Maza? Ook eens proberen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:53 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
De muhahahahahasalade van Maza is ook lekker.
Beetje naar pompoen ja en er zit een beetje pit in. Vind ik beter te eten dan naturelquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Smaakt dat naar pompoen of pompoentaart?
Nah, tuinkruiden is minder lekker dan de gewone, vind ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alles is lekkerder dan de gewone. Als je van limoen en koriander houdt is het lekker ja.
Hij heet anders, maar dit klinkt leukerquote:
Ja ik keek er nog naar gisteren, maar toch maar niet genomenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heet anders, maar dit klinkt leuker
Scherper is wel fijn. De AH heeft hummus en hoemoes, welke bedoel je?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:58 schreef TillyB het volgende:
[..]![]()
![]()
Mwah kweenie, tikje grover en scherper wel denk ik
Ja, die heb ik ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
De muhahahahahasalade van Maza is ook lekker.
Deze geloof ik. Huh de beschrijving is hoemoes en op het dingetje staat hummus.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Scherper is wel fijn. De AH heeft hummus en hoemoes, welke bedoel je?
lief Fannekequote:Op donderdag 23 januari 2020 14:18 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Anoniem.... dus géén gezicht..... maar we[ tetten...
en met héél veel foutjes... kwam door dat kutkwastje![]()
effe wachten Sas... hij moet nog drogen
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:11 schreef FreshFruit het volgende:
Soul was met haar nichtje naar een open dag voor een vervolgopleiding,gingen ze haar vragen wat zij ging doen.
Je hebt ook deze:quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Deze geloof ik. Huh de beschrijving is hoemoes en op het dingetje staat hummus.![]()
[ afbeelding ]
Alles van maza is lekkerquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Hou mij erbuiten.quote:
quote:
Deze is 66% kikkererwt en die hoemoes maar 37%.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt ook deze:
[ afbeelding ]
Wat is het verschil?
Nee in de algemene bonus. Het is niet veel tho, op zo'n klein schaaltje scheelt het wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:12 schreef Recce het volgende:
[..]
In de persoonlijke bonus? Anders moet ik volgende week even naar de AH.
Echt grote verschillen in recept dus en toch allebei hummus naturel van de AH. Volgens mij is de duurdere bij de hapjes te vinden?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Deze is 66% kikkererwt en die hoemoes maar 37%.Deze heeft dan weer maar 9,5% sesampasta en die hoemoes 14% sesampasta. Ondanks dat je bij deze de olie letterlijk in het bakje ziet liggen, heeft de hoemoes zo'n beetje een dubbele hoeveelheid vet 15 gram vs. 33 gram.
Ja klopt, die goedkopere lag bij de maza enzo.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Echt grote verschillen in recept dus en toch allebei hummus naturel van de AH. Volgens mij is de duurdere bij de hapjes te vinden?
Ach, af en toe zo'n bakje sushi is wel te betalen. Het is wel een stuk minder goed dan die van de echte Japanner, maar dat vergeet ik dan even.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee in de algemene bonus. Het is niet veel tho, op zo'n klein schaaltje scheelt het wel.
[ afbeelding ]
precies, een ware quilty pleasurequote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, af en toe zo'n bakje sushi is wel te betalen. Het is wel een stuk minder goed dan die van de echte Japanner, maar dat vergeet ik dan even.
Die goedkopere bevat bijna twee keer zoveel calorieën. Is ook wel logisch met twee keer zoveel vet.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja klopt, die goedkopere lag bij de maza enzo.
En niet op mensen proberen te schieten.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
training vanavond. Probeer vandaag mijn punten te onthouden.
Nopequote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:24 schreef Recce het volgende:
[..]
En niet op mensen proberen te schieten.
Volgende keer toch maar de duurdere dan, die is toch regelmatig in de bonus.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Die goedkopere bevat bijna twee keer zoveel calorieën. Is ook wel logisch met twee keer zoveel vet.
Er is nagenoeg nooit iets in de bonus waar ik wat aan heb.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar de duurdere dan, die is toch regelmatig in de bonus.
Herkenbaar.. Maar de persoonlijke bonus dan ?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is nagenoeg nooit iets in de bonus waar ik wat aan heb.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, is ook wel een beetje suf dat je kikkererwtenpasta hebt met maar 37% kikkererwten.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar de duurdere dan, die is toch regelmatig in de bonus.
De keukenrollen zijn nooit in de bonus?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je het weleens zelfgemaakt?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, is ook wel een beetje suf dat je kikkererwtenpasta hebt met maar 37% kikkererwten.
Supermakkelijkquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Neuh, dat is niet echt iets voor mij. Teveel gedoe en afwas etc.
Dan mag je het wel eens voor mij maken.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Supermakkelijkmaar ook nog nooit gedaan
Wat bedoelen ze met fotoverificatie?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:35 schreef Recce het volgende:
Goed nieuws voor mensen die @:Ghostbuster tegenkomen op Tinder:
"Tinder krijgt alarmknop en fotoverificatie"
Ik ben die sushi-kaping van gisteren nog niet vergeten conjoquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan mag je het wel eens voor mij maken.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ben die sushi-kaping van gisteren nog niet vergeten conjo
"Tinder is daarnaast van plan een verificatiesysteem in te voeren dat vereist dat gebruikers bewijzen dat ze daadwerkelijk de persoon op hun foto's zijn. Het bedrijf test daarvoor een tool, die gebruikers vraagt foto's in verschillende poses te maken, om deze te kunnen vergelijken met de foto's van de persoon die al op het platform staan. Bij een match krijgt de gebruikers een blauwe verificatiebadge."quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze met fotoverificatie?
Nah, je bent meestal niet lang boos gelukkig.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ben die sushi-kaping van gisteren nog niet vergeten conjo
Best dat je voor je sector op wilt komen, maar bij mij is de sympathie al verdwenen.quote:Actiegroep Farmers Defence Force (FDF) wil Den Haag op 5 februari "laten schudden op haar grondvesten".
Dit vindt Plup tofquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Best dat je voor je sector op wilt komen, maar bij mij is de sympathie al verdwenen.
Bij mij ook al lang. Opbokken met die kutboeren.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Best dat je voor je sector op wilt komen, maar bij mij is de sympathie al verdwenen.
Ze veroorzaken 46% van de stikstofuitstoot en de bouw 0,6% en dan ligt de bouw stil.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij mij ook al lang. Opbokken met die kutboeren.
Yups. Het boeren op de huidige, enorm intensieve manier is gewoon niet vol te houden als je ook nog waardevolle natuur ernaast wilt hebben.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Lekker naar de overheid wijzen hoe fout ze het doet en tegelijkertijd lekker veel subsidie krijgen![]()
Owja en het grote deel exporteren.
Ik ben ook wel een beetje klaar met deze vervuilende zie mij slachtoffer zijn boeren en sympathie eisen van de Nederlandse consument.
Donder op man.
Dezequote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is z'n lievelingsfilmpje, hoorde ik:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |