Er is nagenoeg nooit iets in de bonus waar ik wat aan heb.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar de duurdere dan, die is toch regelmatig in de bonus.
Herkenbaar.. Maar de persoonlijke bonus dan ?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is nagenoeg nooit iets in de bonus waar ik wat aan heb.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, is ook wel een beetje suf dat je kikkererwtenpasta hebt met maar 37% kikkererwten.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar de duurdere dan, die is toch regelmatig in de bonus.
De keukenrollen zijn nooit in de bonus?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je het weleens zelfgemaakt?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, is ook wel een beetje suf dat je kikkererwtenpasta hebt met maar 37% kikkererwten.
Supermakkelijkquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Neuh, dat is niet echt iets voor mij. Teveel gedoe en afwas etc.
Dan mag je het wel eens voor mij maken.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Supermakkelijkmaar ook nog nooit gedaan
Wat bedoelen ze met fotoverificatie?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:35 schreef Recce het volgende:
Goed nieuws voor mensen die @:Ghostbuster tegenkomen op Tinder:
"Tinder krijgt alarmknop en fotoverificatie"
Ik ben die sushi-kaping van gisteren nog niet vergeten conjoquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan mag je het wel eens voor mij maken.
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ben die sushi-kaping van gisteren nog niet vergeten conjo
"Tinder is daarnaast van plan een verificatiesysteem in te voeren dat vereist dat gebruikers bewijzen dat ze daadwerkelijk de persoon op hun foto's zijn. Het bedrijf test daarvoor een tool, die gebruikers vraagt foto's in verschillende poses te maken, om deze te kunnen vergelijken met de foto's van de persoon die al op het platform staan. Bij een match krijgt de gebruikers een blauwe verificatiebadge."quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze met fotoverificatie?
Nah, je bent meestal niet lang boos gelukkig.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ben die sushi-kaping van gisteren nog niet vergeten conjo
Best dat je voor je sector op wilt komen, maar bij mij is de sympathie al verdwenen.quote:Actiegroep Farmers Defence Force (FDF) wil Den Haag op 5 februari "laten schudden op haar grondvesten".
Dit vindt Plup tofquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Best dat je voor je sector op wilt komen, maar bij mij is de sympathie al verdwenen.
Bij mij ook al lang. Opbokken met die kutboeren.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Best dat je voor je sector op wilt komen, maar bij mij is de sympathie al verdwenen.
Ze veroorzaken 46% van de stikstofuitstoot en de bouw 0,6% en dan ligt de bouw stil.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij mij ook al lang. Opbokken met die kutboeren.
Yups. Het boeren op de huidige, enorm intensieve manier is gewoon niet vol te houden als je ook nog waardevolle natuur ernaast wilt hebben.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Lekker naar de overheid wijzen hoe fout ze het doet en tegelijkertijd lekker veel subsidie krijgen![]()
Owja en het grote deel exporteren.
Ik ben ook wel een beetje klaar met deze vervuilende zie mij slachtoffer zijn boeren en sympathie eisen van de Nederlandse consument.
Donder op man.
Dezequote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is z'n lievelingsfilmpje, hoorde ik:
En ditquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze veroorzaken 46% van de stikstofuitstoot en de bouw 0,6% en dan ligt de bouw stil.
De boeren doen best veel om die uitstoot laag te houden. Met het blokkeren van snelwegen raak je de sympathie kwijt terwijl ze die juist hard nodig hebben.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. Het boeren op de huidige, enorm intensieve manier is gewoon niet vol te houden als je ook nog waardevolle natuur ernaast wilt hebben.
Met het ontkennen van onderzoeken raken ze bij mij de sympathie ook wel kwijt.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De boeren doen best veel om die uitstoot laag te houden. Met het blokkeren van snelwegen raak je de sympathie kwijt terwijl ze die juist hard nodig hebben.
Zuid-west, maar dat was gisteren al of is er weer een nieuwe geweest?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:07 schreef Recce het volgende:
Hmm, redelijk zware aardbeving in Oost-Turkije. Magnitude 6,5 - 7 is de eerste schatting.
Een kwartiertje geleden een nieuwe.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zuid-west, maar dat was gisteren al of is er weer een nieuwe geweest?
Ik heb hem ook gevonden, 6,8 even voor 6 uur.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gevonden, 6,8 even voor 6 uur.
https://www.volcanodiscovery.com/earthquakes/turkey.html
Gisteren het westen en nu het oosten.quote:
tis een spanningsvolle regioquote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gisteren het westen en nu het oosten.
Volgens mij lopen daar ook meerdere breuklijnen dus je hebt al gauw een domino effect.quote:
Kijk de rode lijntjesquote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij lopen daar ook meerdere breuklijnen dus je hebt al gauw een domino effect.
Hmm vaagquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:44 schreef Recce het volgende:
[..]
"Tinder is daarnaast van plan een verificatiesysteem in te voeren dat vereist dat gebruikers bewijzen dat ze daadwerkelijk de persoon op hun foto's zijn. Het bedrijf test daarvoor een tool, die gebruikers vraagt foto's in verschillende poses te maken, om deze te kunnen vergelijken met de foto's van de persoon die al op het platform staan. Bij een match krijgt de gebruikers een blauwe verificatiebadge."
Nooit te lang in bellenderigheid blijven hangenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, je bent meestal niet lang boos gelukkig.
Ik denk dat er veel meer moeten zijn. Er wordt van 3 continenten tegen aan gedrukt.quote:
Tuurlijk zijn er meer maar dit zijn die van de grote bekende platen die her en der de boel hier op aarde een beetje levendig houden ..quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel meer moeten zijn. Er wordt van 3 continenten tegen aan gedrukt.
Maar Tilly je bent toch altijd mooi?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmm vaagslaan ze die verificatiefoto's dan ook op. Heb je eindelijk een redelijke foto gevonden van Spanje vakantie 2018, moet je alsnog met je bleke vermoeide januari 2020 hoofd op de foto.
[..]
Nooit te lang in bellenderigheid blijven hangen
Awwwquote:Op vrijdag 24 januari 2020 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar Tilly je bent toch altijd mooi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |