lief Fannekequote:Op donderdag 23 januari 2020 14:18 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Anoniem.... dus géén gezicht..... maar we[ tetten...
en met héél veel foutjes... kwam door dat kutkwastje![]()
effe wachten Sas... hij moet nog drogen
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:11 schreef FreshFruit het volgende:
Soul was met haar nichtje naar een open dag voor een vervolgopleiding,gingen ze haar vragen wat zij ging doen.
Je hebt ook deze:quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Deze geloof ik. Huh de beschrijving is hoemoes en op het dingetje staat hummus.![]()
[ afbeelding ]
Alles van maza is lekkerquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik las eerste mel-te-da-lien.Meltedalientje.
Is die van de AH lekkerder dan Maza? Ook eens proberen.
Hou mij erbuiten.quote:
quote:
Deze is 66% kikkererwt en die hoemoes maar 37%.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt ook deze:
[ afbeelding ]
Wat is het verschil?
Nee in de algemene bonus. Het is niet veel tho, op zo'n klein schaaltje scheelt het wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:12 schreef Recce het volgende:
[..]
In de persoonlijke bonus? Anders moet ik volgende week even naar de AH.
Echt grote verschillen in recept dus en toch allebei hummus naturel van de AH. Volgens mij is de duurdere bij de hapjes te vinden?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Deze is 66% kikkererwt en die hoemoes maar 37%.Deze heeft dan weer maar 9,5% sesampasta en die hoemoes 14% sesampasta. Ondanks dat je bij deze de olie letterlijk in het bakje ziet liggen, heeft de hoemoes zo'n beetje een dubbele hoeveelheid vet 15 gram vs. 33 gram.
Ja klopt, die goedkopere lag bij de maza enzo.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Echt grote verschillen in recept dus en toch allebei hummus naturel van de AH. Volgens mij is de duurdere bij de hapjes te vinden?
Ach, af en toe zo'n bakje sushi is wel te betalen. Het is wel een stuk minder goed dan die van de echte Japanner, maar dat vergeet ik dan even.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee in de algemene bonus. Het is niet veel tho, op zo'n klein schaaltje scheelt het wel.
[ afbeelding ]
precies, een ware quilty pleasurequote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, af en toe zo'n bakje sushi is wel te betalen. Het is wel een stuk minder goed dan die van de echte Japanner, maar dat vergeet ik dan even.
Die goedkopere bevat bijna twee keer zoveel calorieën. Is ook wel logisch met twee keer zoveel vet.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja klopt, die goedkopere lag bij de maza enzo.
En niet op mensen proberen te schieten.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
training vanavond. Probeer vandaag mijn punten te onthouden.
Nopequote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:24 schreef Recce het volgende:
[..]
En niet op mensen proberen te schieten.
Volgende keer toch maar de duurdere dan, die is toch regelmatig in de bonus.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Die goedkopere bevat bijna twee keer zoveel calorieën. Is ook wel logisch met twee keer zoveel vet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |